#2quote:
quote:
Tjoquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef haakon het volgende:
k ga slapen, hopelijk morgen wat beter te pas
weltrusten alvast![]()
Jaloers is*quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef haakon het volgende:
weltrusten alvast![]()
quote:
trustenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef haakon het volgende:
weltrusten alvast![]()
Ik moet ook nog iets maken, iets goeds maken wat ik afgelopen zaterdag niet heb gedaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik moet nog genoeg maken, dus er gaat nu veel koffie in hier
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet ook nog iets maken, iets goeds maken wat ik afgelopen zaterdag niet heb gedaan![]()
Dus zo meteen de kroeg in duiken voor mijn welverdiende biertje
Moet alleen niet te gezellig worden zoals de afgelopen 2 weken. Anders ben ik morgen weer met mijn brakke hoofd op het werkquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
denk dat jij een leukere avond gaat krijgen dan david
beter slecht in de baas z'n tijd dan in je eigen tijdquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Moet alleen niet te gezellig worden zoals de afgelopen 2 weken. Anders ben ik morgen weer met mijn brakke hoofd op het werk
Zolang de baas het maar niet zietquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
beter slecht in de baas z'n tijd dan in je eigen tijd
houd die d'r niet van?quote:
Nathquote:
maandag slecht, dinsdag een bad hair day, woensdag een baaldag, donderdag verslapen en vrijdag tegen het weekend aan zitten te hikken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat je hersendood bent? Nou nee, niet echt
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:55 schreef ACT-F het volgende:
Fuck de baas, af en toe moet je aan jezelf denken. Loyaliteit komt niet van één kant![]()
Ik ga ervandoor!
hehe ja mijn 2 weken ban is voorbij, op VBL op FOK zul je mij niet meer zienquote:
het volgende topic sta je als het goed is in de OP jahquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:55 schreef haakon het volgende:
ok ok, thnx ! en dan sta ik er als het goed is de volgende keer tussen?
gezellig dat je hier dan nog wel komtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hehe ja mijn 2 weken ban is voorbij, op VBL op FOK zul je mij niet meer zien
hier nog wel,
wie was er zondag bij bruins? Toevallig een aardig ruzietje in de Taveerne gezien?
Nee, wel verhalen over gehoord... En een enorme plas bloed in de heren wc gezien!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hehe ja mijn 2 weken ban is voorbij, op VBL op FOK zul je mij niet meer zien
hier nog wel,
wie was er zondag bij bruins? Toevallig een aardig ruzietje in de Taveerne gezien?
Ging er teringhard aan toe, 15 vs 15 midden in de taveernequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, wel verhalen over gehoord... En een enorme plas bloed in de heren wc gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |