En BX pwnt ananas.quote:
goed bezigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:12 schreef DaMart het volgende:
Wiki aangepast, trouwens. Meteen de 1.500-banner er in gezet.
Zou je denkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus BX is stiekem dan weer een collega van jou?
samen zijn wij onverslaanbaarquote:
ik mag dadelijk weer beginnenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een nieuwe!
Ik werk te hard
Een vers bakje werkcappuccino dan maarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een nieuwe!
Ik werk te hard
graagquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vers bakje werkcappuccino dan maar?
yumquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vers bakje werkcappuccino dan maar?
dat is ijsquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
Anders is er de algemene mogelijkheid dat de roze olifanten het voorzien hebben op de infrastructuur van het geweest noordoost Siberie
ik ben gevlucht uit nederland door dat soort vaststellingenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
En dan niet snappen
JIj woont zeker in België
Dan had je beter uit Noordoost-Siberië kunnen vluchtenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben gevlucht uit nederland door dat soort vaststellingen
Het is kutweer buiten op dit moment, dus ik ga lekker mijn nest in met een PSP denk ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:02 schreef MaleDuck het volgende:
zo even een lekker rustig avondje!
Valt werken ook onder "leven"?quote:
ja, dat wel. Mits geen ambtenaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Valt werken ook onder "leven"?
En dat zeg jijquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:59 schreef Pheno het volgende:
Hebben jullie geen leven of zo ?
Heb jij me veel zien posten vandaag? Of loze kwartetten om het kwartetten?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Valt werken ook onder "leven"?
En gf natuurlijk, die werkt zich alleen in het zweet om kwartetten te posten met smileys.quote:
Daar is binnen onze organisatie nog discussie overquote:
dat ben ik iig nietquote:
Maar het andere ben je wel!quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
En gf natuurlijk, die werkt zich alleen in het zweet om kwartetten te posten met smileys.
Uhuh....tuuuuuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik maak geen kwartetten met smileys
quote:
Oh, stonden die drie pcs naast elkaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik ga daar niet van zweten![]()
kijk maar naquote:
Ik ben geen MPGquote:
Pessimistisch plaatjequote:
whehehequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, stonden die drie pcs naast elkaar
Dus toch zweten om dat kwartet te halen, van de een naar de andere pc rennend. Bierglas gooiend naar de klanten, roepend: vul je eigen glas voor de bukkake!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
dat ook niet maar ik zit nooit lang op dezelfde plaats
whehehequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus toch zweten om dat kwartet te halen, van de een naar de andere pc rennend. Bierglas gooiend naar de klanten, roepend: vul je eigen glas voor de bukkake!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
Toch zonde. Nou ja, mijn laptop is bijna leeg, mijn psp is klaar met de Veyron en ik ga Gran Turismo in mijn nest spelen. Of Rockband voor de psp, die ik door een foutje van sony in de online store voor 3,99 kon downloaden, ipv 39,95
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
Toch zonde. Nou ja, mijn laptop is bijna leeg, mijn psp is klaar met de Veyron en ik ga Gran Turismo in mijn nest spelen. Of Rockband voor de psp, die ik door een foutje van sony in de online store voor 3,99 kon downloaden, ipv 39,95
whehehehequote:
ik heb ze hier nog niet gezienquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ze liggen in bed he, met hun 'leven'
geweldige zin zo op de late avondquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
Te slapen natuurlijk
Kom nou, bij jou komen zou inhouden dat ze wat moeten doen of gedaan worden
BXquote:
dan hebben ze kans dat ze echt moeten sexenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
Te slapen natuurlijk
Kom nou, bij jou komen zou inhouden dat ze wat moeten doen of gedaan worden
quote:
het laatste kan ik mee leven maar de eerste nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:52 schreef BrandX het volgende:
Maar er is niemand met zo'n mooi horloge als ik momenteel
of in ieder geval niemand zo blij met zijn of haar horloge als ik op dit moment
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het laatste kan ik mee leven maar de eerste niet
Plaatjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:52 schreef BrandX het volgende:
Maar er is niemand met zo'n mooi horloge als ik momenteel
of in ieder geval niemand zo blij met zijn of haar horloge als ik op dit moment
oh bij sommige mensen hierquote:
quote:
vorige topic staan de pic'squote:
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
kijkt u maar eens in deze post
[KSC #1.498] Multispammen met een bakkie in de hand!
Ik heb het al lang opgegeven al dat gespam te lezenquote:
ben er zo fucking happy meequote:
Dat valt toch erg mee 189 euroquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben er zo fucking happy mee
mijn oude kon niet meer voor een redelijke prijs gerepareerd worden (was op een lullige manier kapot gevallen, en net verkeerd terecht gekomen, zelfs uurwerk kaduuk) en dit horloge was maar een paar tientjes meer dan de reparatie
189 euro
whehehe dat is wel slim en zeker zoals het gister is gegaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het al lang opgegeven al dat gespam te lezen
you have killed the topicquote:
wel trustenquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:05 schreef BrandX het volgende:
Ik ga slapen, de FA's slapen ook al blijkbaardus wachten heeft verder geen zin
tot morgen luitjes!![]()
![]()
na 12 uur is het nachtquote:
ik werd gedwongen wakker. Wat me dwong weet ik nog niet maar goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 07:19 schreef OA het volgende:
Hey BX![]()
Mijn wekker ging gewoon vroeg. Zit nu F1 te kijken
Vervelend is datquote:Op zondag 4 oktober 2009 07:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik werd gedwongen wakker. Wat me dwong weet ik nog niet maar goed
Ik heb heerlijk geneukt. En jij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ze liggen in bed he, met hun 'leven'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |