quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:01 schreef DiabloSam het volgende:
Cameron Diaz!!
Thx !quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:34 schreef GimmeGore het volgende:
Congrats qonmann![]()
Heb jij nou zo n belachelijk goeie algemene kennis, deed je al vanaf het begin mee of komen er zovaak dezelfde vragen voorbij?
(tevens tvp)
Da's een heel moeilijke naam die maar niet in mijn geheugen wil beklijven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:11 schreef GimmeGore het volgende:
Deze stad, waarvan de naam koninklijke stad betekend is nog geen 4 jaar de hoofdstad van het voormalige Birma
Naypyidawquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
Da's een heel moeilijke naam die maar niet in mijn geheugen wil beklijven.
Npyadai
oid
Idk, het kan ook de pols zijnquote:
De elleboog is het gewricht tussen het opperarmbeen (humerus) in de bovenarm en het spaakbeen (radius) en de ellepijp (ulna) in de onderarm.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:31 schreef Tanjaa het volgende:
Elleboog
Beide niet goed.quote:
lipquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:41 schreef Tanjaa het volgende:
Piercings:
1- Labret
2- Septum
Schrijf achter de piercing waar op het gezicht deze gedragen wordt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
als je heel precies wil zijn, labret zit onder de onderlip
Jazeker! Er missen wel 2 klasses nl de Karel Doorman en de 7 Provinciënklasses.quote:
Kan ik het niet even overnemen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:26 schreef ScottTracy het volgende:
Ik niet, ik ben bezig de totaalstand bij te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Oppassen!!!Je wist haar naam ook nog ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Score AKQ 1715
1 qonmann
1 Tanjaa
1 GimmeGore
1 Terpentin07
1 barney74
1 Ofyles2Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
Nah, ik ben nou toch bezig. Ben zo klaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan ik het niet even overnemen?
Ik hoef namelijk wat enkele getallen te veranderen en dan ben ik klaar voor transmissie.
Cool.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nah, ik ben nou toch bezig. Ben zo klaar
Een ander doemscenario zou zijn dat Groot-Brittannië ook een referendum zou houden als de Tories aan de macht zouden komen. Die peiling zou dan een Iers NEE versterken en dan was de EU nog verder van huis.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:44 schreef De_Hertog het volgende:
Duitsland officieel ook nog niet las ik vanochtend.
Nietzsche?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:46 schreef qonmann het volgende:
"Worüber man nicht sprechen kann muss man schweigen"
Wie had deze wijsheid in pacht ?
Oh, bij Duitsland was het geen doemscenario maar meer een formaliteit. Ik geloof dat Polen ook al had toegezegd te tekenen als de Ieren ja zouden zeggen, dus het zijn alleen de Tsjechen waar nog op gewacht moet worden. Daar is ondertekening voorlopig door een rechter geblokkeerd..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een ander doemscenario zou zijn dat Groot-Brittannië ook een referendum zou houden als de Tories aan de macht zouden komen. Die peiling zou dan een Iers NEE versterken en dan was de EU nog verder van huis.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:49 schreef De_Hertog het volgende:
Wittgenstein
Huldequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:53 schreef ScottTracy het volgende:![]()
![]()
DE NIEUWE TOTAALSTAND IS HIERRRR TE VINDEN!!
Met een vrij stabiele top, een paar kleine verschuivingen in de top 20 en de gehele top 3 is hetzelfde gebleven met bovenaan qonmann die zijn eerste plek verstevigd. Verder valt Ofyles wel op, die stijgt van 27 naar 4. Ook mr_anonimous (van 271 naar 20) en De_Hertog (van 227 naar 31) boeken veel winst. De hoogste nieuwe binnenkomer is Tanjaa op plaats 74.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:53 schreef ScottTracy het volgende:![]()
![]()
Met een vrij stabiele top, een paar kleine verschuivingen in de top 20 en de gehele top 3 is hetzelfde gebleven met bovenaan qonmann die zijn eerste plek verstevigd. Verder valt Ofyles wel op, die stijgt van 27 naar 4. Ook mr_anonimous (van 271 naar 20) en De_Hertog (van 227 naar 31) boeken veel winst. De hoogste nieuwe binnenkomer is Tanjaa op plaats 74.
Voor qonmann is het zelfs de derde keer dat hij op het podium komt. Gezien de 900 punten verschil tussen hem en tomtomaat zouden we qonmann ongetwijfeld kunnen uitroepen tot 'De Slimste 2000-2009'.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:53 schreef ScottTracy het volgende:
![]()
![]()
In de Hall of Fame zien we dat qonmann de eerste is die twee keer de eerste plaats heeft veroverd (na zijn overwinning in deel 1001-1250). Voor de andere twee, Ofyles2 en mr_anonimous, is het hun eerste keer op het podium.
Gefeliciteerd allen!![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:53 schreef ScottTracy het volgende:![]()
![]()
In de Hall of Fame zien we dat qonmann de eerste is die twee keer de eerste plaats heeft veroverd (na zijn overwinning in deel 1001-1250). Voor de andere twee, Ofyles2 en mr_anonimous, is het hun eerste keer op het podium.
Gefeliciteerd allen!![]()
Héél dichtbij maar niet wat ik zoek..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:22 schreef qonmann het volgende:
tirol ?
Nee, dat is wat Ofyles zei en ligt wel in Zwitserland. Je zit echt erg dichtbij maar als je Alto-Adigo als heel Tirol beschrijft krijg je ruzie daar...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef qonmann het volgende:
daar waar ze retoromaans spreken ?>
Inderdaad, dat zocht ik. Zat te twijfelen of Tirol al voldoende was, maar gegeven al die strijd daar leek me dat niet eerlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef qonmann het volgende:
zuid tirol ?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zocht ik. Zat te twijfelen of Tirol al voldoende was, maar gegeven al die strijd daar leek me dat niet eerlijk
Score AKQ 1715quote:
Beckenbauerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:53 schreef tong80 het volgende:
Wie was de favoriete voetballer van Ernst Happel ?]
Misschien weet ER het.
Thx ElizabethRquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
Wow Qon!! Alweer eerste!!![]()
![]()
![]()
Gefelicteerd met de overwinning en nog veel plezier hier!
Ik wilde toch even mijn oude maatje komen feliciteren!!
Nee wel zelfde periode.quote:
Zieltjes aan het winnen ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik wilde toch even mijn oude maatje komen feliciteren!!
Ga ergens anders kloten en de zaak verziekenquote:
Dit dus. Ik heb verder al weken geen dilemma van hem gezien, ik moet dwangmatig invallen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ga ergens anders kloten en de zaak verzieken![]()
Jammer dat het zo loopt in dit eerste deeltjequote:
Die andere grootheid uit Nederlandquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb verder al weken geen dilemma van hem gezien, ik moet dwangmatig invallen.![]()
Johan Cruijff?
Schoonzonenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Okay:
Wat is de relatie tussen de volgende sporters:Frank Lampard en Harry Redknapp Mark van Bommel en Bert van Marwijk
Great minds think the samequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:36 schreef Tanjaa het volgende:
Wenen, boedapest en bratislava(?)
is wel een Hoofdstadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:39 schreef Tanjaa het volgende:
Nvm, volgens mij ligt die er heel ver vanaf
Vandaar de verwarringquote:
Het was er eentje uit een nieuw land dacht ik, maar of Saradinges het isquote:
zagreb ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:41 schreef Tanjaa het volgende:
Qon, help me even. Hoofdstad van servië?
Neeh dat was hem niet, ik geef opquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:42 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neeh dat was hem niet, ik geef op
Er staat me iets bij van servië.
Het is weer tijd voor een dilemmatopic # 16quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb verder al weken geen dilemma van hem gezien, ik moet dwangmatig invallen.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:47 schreef qonmann het volgende:
belgrado ?
goedquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik gok dinar.
Nee wel iemand van het WK-74quote:
van Hanegem moet het zijnquote:
Juistquote:
quote:
Nee, heeft meer met het lichaam te maken.quote:
Het zou op lange termijn klachten kúnnen veroorzaken. Maar geen longklachten.quote:
Nee, daar heeft het niets mee te maken.quote:
Waar?quote:
quote:
Die zocht ik, het stofje zorgt ervoor dat de zweetklieren minder goed werken. Met als gevolg dat veel afvalstoffen niet afgevoerd kunnen worden en blijven zitten in de zweet/Lymfeklieren. Die afvalstoffen kunnen dan makkelijk naar je borst gaan en een tumor veroorzaken.quote:
Hete Bliksem ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Die zocht ik, het stofje zorgt ervoor dat de zweetklieren minder goed werken. Met als gevolg dat veel afvalstoffen niet afgevoerd kunnen worden en blijven zitten in de zweet/Lymfeklieren. Die afvalstoffen kunnen dan makkelijk naar je borst gaan en een tumor veroorzaken.
ScottTracy +1
Nu kan ik gaan eten
Zuurkool..quote:
vast met worst ..eet smakelijkquote:
dat wordt op een houtje bijten danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb ook trek.Maar ben te lui...
Je gaat alweer goed in het eerste topic na de resetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:00 schreef qonmann het volgende:
J. van der Ven
Had hem in mijn ploeg dit jaar..was een goede investeringquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:06 schreef ScottTracy het volgende:
Valverde
eten toch ?quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
eten toch ?
(was de zuurkool lekker ? )
Dat is de derde, Veolia en Connexxion waren al genoemd. Verder ook nog Syntus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:29 schreef nightcowboy het volgende:
Arriva?
ik maak er geen gokvraagje van ..weet het nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:23 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Nee, de Giro bestaat wel 100 jaar..
Waar zijn de experts?
-> Vermijd de wanneer, hoeveel etc. vragenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik maak er geen gokvraagje van ..weet het niet
Zal er rekening mee houdenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
-> Vermijd de wanneer, hoeveel etc. vragen
Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
't is niet zo druk ..zeker niet op zaterdagavondquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:38 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Zal er rekening mee houden![]()
Het loopt storm..
Ik volg het wielrennen redelijk op de voet, maar dit wist ik niet hoor...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:23 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Nee, de Giro bestaat wel 100 jaar..
Waar zijn de experts?
hihiquote:
Andre is zijn artiesten naam hij werd vroeger altijd Adrie genoemd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:00 schreef nightcowboy het volgende:
Ik heb geen idee of Andre een verkorte versie van de eerste voornaam is..
edit: volgensmij niet, dus André is fout..
Score AKQ 1715quote:
Klopt! De namen rijmen met elkaar en zijn ook wel namen die in NL zouden kunnen....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:15 schreef ScottTracy het volgende:
Ik weet dat ze oorspronkelijk uit Tsjechië komen, maar daar houdt 't ook mee op...
Op zich wel want de dame moet nu 35.000 ophoesten aangezien de juwelier ze in bruikleen had gegeven....quote:
arm wicht..hopelijk is ze erg bekend dan ..Lady gaga ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel want de dame moet nu 35.000 ophoesten aangezien de juwelier ze in bruikleen had gegeven....
Europese dame.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
arm wicht..hopelijk is ze erg bekend dan ..Lady gaga ?
Niet NL.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:35 schreef ScottTracy het volgende:
Hmm dat heb ik wel gehoord toen.. Esmee Denters?
Nee, denk aan koelere oorden.....quote:
Niet geheel ongebruikelijk dat een juwelier/sieradenontwerper zijn materiaal aan een artiest in bruikleen geeft ivm publiciteit.quote:
Die komt uit IJsland...iets dichterbij ons.... en ze is een stuk jonger.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
kom ik bij Bjork uit..maar draagt die sieraden ?
Nope deze dame was er ook maar ook haar optreden was ze niet over te spreken aangezien de microfoon ook nog eens uit stond....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:39 schreef ScottTracy het volgende:
Hmm ik dacht dat alleen de Black Eyed Peas er waren als internationale artiest... maar die zijn Amerikaans
Ja ..hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ik wil trouwens mijn excuses maken over het feit dat ik met ER in discussie ging in dit topic.
Had ik niet moeten doen.
Hoop dat mijn excuses aanvaarden worden.
Agnes Carlsson idd..quote:
Maar release me is veel leuker..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
On and on was haar eerste hit.....
If you say so.....quote:
Ksanye Westquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:45 schreef Tanjaa het volgende:
Wie verstoorde de speech van Taylor swift op de VMA's ?
Zonder de s jaquote:
Dat kwam door de snelheid......quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zonder de s ja
Tanjaa +1
Score AKQ 1715
6 qonmann
3 Tanjaa
1 GimmeGore
2 Terpentin07
1 barney74
2 Ofyles2
1 De_Hertog
1 Tong80
3 ScottTracy
1 nightcowboy
2 mr_anonimous
Maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kwam door de snelheid......
quote:
Nope.... een schrijver....quote:
Geen Europa. Enkele titels van Richard in het Nederlands:quote:
ScottTracy +1quote:
Leidenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:15 schreef ScottTracy het volgende:
In welke Nederlandse stad wordt vandaag feestgevierd?
quote:
Nummertje 22.quote:
Da's snel.quote:
Heb ook wel wat werk van hem gezien....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:52 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Da's snel.
Score AKQ 1715
6 qonmann
3 Tanjaa
1 GimmeGore
3 Terpentin07
1 barney74
2 Ofyles2
1 De_Hertog
1 Tong80
4 ScottTracy
1 nightcowboy
4 mr_anonimous
Ben ook benieuwd of dat wat word......quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:59 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik verheug me al op The Expendables.Wordt zeker een knaller Met Sly en Dolph Lundgren.Lekker 80's style.
ScottTracy +1quote:
Goede tijden slechte tijdenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:11 schreef ScottTracy het volgende:
20 jaar commerciële televisie: noem 5 commerciële programma's die een Gouden Televizierring hebben gewonnen
Ook goed, nog eentje dusquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Vrouwenvleugel?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Baantjer?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:27 schreef slaveloos het volgende:
goedenavond, de piepersnijder van de smiths
Oh ja jij bent van na 1990......quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:29 schreef Tanjaa het volgende:
Die reclame hád ik niet eens kunnen zien![]()
Theo en Theaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:35 schreef slaveloos het volgende:
welke typetjes zijn bekend geworden door tosca niterink en arjan ederveen?
nu op nederland 3quote:
jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
Bedoel je de fractieleider van de Christen unie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |