Ik volg het wielrennen redelijk op de voet, maar dit wist ik niet hoor...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:23 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Nee, de Giro bestaat wel 100 jaar..
Waar zijn de experts?
hihiquote:
Andre is zijn artiesten naam hij werd vroeger altijd Adrie genoemd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:00 schreef nightcowboy het volgende:
Ik heb geen idee of Andre een verkorte versie van de eerste voornaam is..
edit: volgensmij niet, dus André is fout..
Score AKQ 1715quote:
Klopt! De namen rijmen met elkaar en zijn ook wel namen die in NL zouden kunnen....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:15 schreef ScottTracy het volgende:
Ik weet dat ze oorspronkelijk uit Tsjechië komen, maar daar houdt 't ook mee op...
Op zich wel want de dame moet nu 35.000 ophoesten aangezien de juwelier ze in bruikleen had gegeven....quote:
arm wicht..hopelijk is ze erg bekend dan ..Lady gaga ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel want de dame moet nu 35.000 ophoesten aangezien de juwelier ze in bruikleen had gegeven....
Europese dame.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
arm wicht..hopelijk is ze erg bekend dan ..Lady gaga ?
Niet NL.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:35 schreef ScottTracy het volgende:
Hmm dat heb ik wel gehoord toen.. Esmee Denters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |