Héél dichtbij maar niet wat ik zoek..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:22 schreef qonmann het volgende:
tirol ?
Nee, dat is wat Ofyles zei en ligt wel in Zwitserland. Je zit echt erg dichtbij maar als je Alto-Adigo als heel Tirol beschrijft krijg je ruzie daar...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef qonmann het volgende:
daar waar ze retoromaans spreken ?>
Inderdaad, dat zocht ik. Zat te twijfelen of Tirol al voldoende was, maar gegeven al die strijd daar leek me dat niet eerlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef qonmann het volgende:
zuid tirol ?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zocht ik. Zat te twijfelen of Tirol al voldoende was, maar gegeven al die strijd daar leek me dat niet eerlijk
Score AKQ 1715quote:
Beckenbauerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:53 schreef tong80 het volgende:
Wie was de favoriete voetballer van Ernst Happel ?]
Misschien weet ER het.
Thx ElizabethRquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
Wow Qon!! Alweer eerste!!![]()
![]()
![]()
Gefelicteerd met de overwinning en nog veel plezier hier!
Ik wilde toch even mijn oude maatje komen feliciteren!!
Nee wel zelfde periode.quote:
Zieltjes aan het winnen ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik wilde toch even mijn oude maatje komen feliciteren!!
Ga ergens anders kloten en de zaak verziekenquote:
Dit dus. Ik heb verder al weken geen dilemma van hem gezien, ik moet dwangmatig invallen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ga ergens anders kloten en de zaak verzieken![]()
Jammer dat het zo loopt in dit eerste deeltjequote:
Die andere grootheid uit Nederlandquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb verder al weken geen dilemma van hem gezien, ik moet dwangmatig invallen.![]()
Johan Cruijff?
Schoonzonenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Okay:
Wat is de relatie tussen de volgende sporters:Frank Lampard en Harry Redknapp Mark van Bommel en Bert van Marwijk
Great minds think the samequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:36 schreef Tanjaa het volgende:
Wenen, boedapest en bratislava(?)
is wel een Hoofdstadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:39 schreef Tanjaa het volgende:
Nvm, volgens mij ligt die er heel ver vanaf
Vandaar de verwarringquote:
Het was er eentje uit een nieuw land dacht ik, maar of Saradinges het isquote:
zagreb ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:41 schreef Tanjaa het volgende:
Qon, help me even. Hoofdstad van servië?
Neeh dat was hem niet, ik geef opquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:42 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neeh dat was hem niet, ik geef op
Er staat me iets bij van servië.
Het is weer tijd voor een dilemmatopic # 16quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb verder al weken geen dilemma van hem gezien, ik moet dwangmatig invallen.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:47 schreef qonmann het volgende:
belgrado ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |