Een ander doemscenario zou zijn dat Groot-Brittannië ook een referendum zou houden als de Tories aan de macht zouden komen. Die peiling zou dan een Iers NEE versterken en dan was de EU nog verder van huis.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:44 schreef De_Hertog het volgende:
Duitsland officieel ook nog niet las ik vanochtend.
Nietzsche?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:46 schreef qonmann het volgende:
"Worüber man nicht sprechen kann muss man schweigen"
Wie had deze wijsheid in pacht ?
Oh, bij Duitsland was het geen doemscenario maar meer een formaliteit. Ik geloof dat Polen ook al had toegezegd te tekenen als de Ieren ja zouden zeggen, dus het zijn alleen de Tsjechen waar nog op gewacht moet worden. Daar is ondertekening voorlopig door een rechter geblokkeerd..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een ander doemscenario zou zijn dat Groot-Brittannië ook een referendum zou houden als de Tories aan de macht zouden komen. Die peiling zou dan een Iers NEE versterken en dan was de EU nog verder van huis.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:49 schreef De_Hertog het volgende:
Wittgenstein
Huldequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:53 schreef ScottTracy het volgende:![]()
![]()
DE NIEUWE TOTAALSTAND IS HIERRRR TE VINDEN!!
Met een vrij stabiele top, een paar kleine verschuivingen in de top 20 en de gehele top 3 is hetzelfde gebleven met bovenaan qonmann die zijn eerste plek verstevigd. Verder valt Ofyles wel op, die stijgt van 27 naar 4. Ook mr_anonimous (van 271 naar 20) en De_Hertog (van 227 naar 31) boeken veel winst. De hoogste nieuwe binnenkomer is Tanjaa op plaats 74.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:53 schreef ScottTracy het volgende:![]()
![]()
Met een vrij stabiele top, een paar kleine verschuivingen in de top 20 en de gehele top 3 is hetzelfde gebleven met bovenaan qonmann die zijn eerste plek verstevigd. Verder valt Ofyles wel op, die stijgt van 27 naar 4. Ook mr_anonimous (van 271 naar 20) en De_Hertog (van 227 naar 31) boeken veel winst. De hoogste nieuwe binnenkomer is Tanjaa op plaats 74.
Voor qonmann is het zelfs de derde keer dat hij op het podium komt. Gezien de 900 punten verschil tussen hem en tomtomaat zouden we qonmann ongetwijfeld kunnen uitroepen tot 'De Slimste 2000-2009'.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:53 schreef ScottTracy het volgende:
![]()
![]()
In de Hall of Fame zien we dat qonmann de eerste is die twee keer de eerste plaats heeft veroverd (na zijn overwinning in deel 1001-1250). Voor de andere twee, Ofyles2 en mr_anonimous, is het hun eerste keer op het podium.
Gefeliciteerd allen!![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:53 schreef ScottTracy het volgende:![]()
![]()
In de Hall of Fame zien we dat qonmann de eerste is die twee keer de eerste plaats heeft veroverd (na zijn overwinning in deel 1001-1250). Voor de andere twee, Ofyles2 en mr_anonimous, is het hun eerste keer op het podium.
Gefeliciteerd allen!![]()
Héél dichtbij maar niet wat ik zoek..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:22 schreef qonmann het volgende:
tirol ?
Nee, dat is wat Ofyles zei en ligt wel in Zwitserland. Je zit echt erg dichtbij maar als je Alto-Adigo als heel Tirol beschrijft krijg je ruzie daar...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef qonmann het volgende:
daar waar ze retoromaans spreken ?>
Inderdaad, dat zocht ik. Zat te twijfelen of Tirol al voldoende was, maar gegeven al die strijd daar leek me dat niet eerlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef qonmann het volgende:
zuid tirol ?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zocht ik. Zat te twijfelen of Tirol al voldoende was, maar gegeven al die strijd daar leek me dat niet eerlijk
Score AKQ 1715quote:
Beckenbauerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:53 schreef tong80 het volgende:
Wie was de favoriete voetballer van Ernst Happel ?]
Misschien weet ER het.
Thx ElizabethRquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
Wow Qon!! Alweer eerste!!![]()
![]()
![]()
Gefelicteerd met de overwinning en nog veel plezier hier!
Ik wilde toch even mijn oude maatje komen feliciteren!!
Nee wel zelfde periode.quote:
Zieltjes aan het winnen ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik wilde toch even mijn oude maatje komen feliciteren!!
Ga ergens anders kloten en de zaak verziekenquote:
Dit dus. Ik heb verder al weken geen dilemma van hem gezien, ik moet dwangmatig invallen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ga ergens anders kloten en de zaak verzieken![]()
Jammer dat het zo loopt in dit eerste deeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |