goedquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik gok dinar.
Nee wel iemand van het WK-74quote:
van Hanegem moet het zijnquote:
Juistquote:
quote:
Nee, heeft meer met het lichaam te maken.quote:
Het zou op lange termijn klachten kúnnen veroorzaken. Maar geen longklachten.quote:
Nee, daar heeft het niets mee te maken.quote:
Waar?quote:
quote:
Die zocht ik, het stofje zorgt ervoor dat de zweetklieren minder goed werken. Met als gevolg dat veel afvalstoffen niet afgevoerd kunnen worden en blijven zitten in de zweet/Lymfeklieren. Die afvalstoffen kunnen dan makkelijk naar je borst gaan en een tumor veroorzaken.quote:
Hete Bliksem ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Die zocht ik, het stofje zorgt ervoor dat de zweetklieren minder goed werken. Met als gevolg dat veel afvalstoffen niet afgevoerd kunnen worden en blijven zitten in de zweet/Lymfeklieren. Die afvalstoffen kunnen dan makkelijk naar je borst gaan en een tumor veroorzaken.
ScottTracy +1
Nu kan ik gaan eten
Zuurkool..quote:
vast met worst ..eet smakelijkquote:
dat wordt op een houtje bijten danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb ook trek.Maar ben te lui...
Je gaat alweer goed in het eerste topic na de resetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:00 schreef qonmann het volgende:
J. van der Ven
Had hem in mijn ploeg dit jaar..was een goede investeringquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:06 schreef ScottTracy het volgende:
Valverde
eten toch ?quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
eten toch ?
(was de zuurkool lekker ? )
Dat is de derde, Veolia en Connexxion waren al genoemd. Verder ook nog Syntus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:29 schreef nightcowboy het volgende:
Arriva?
ik maak er geen gokvraagje van ..weet het nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:23 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Nee, de Giro bestaat wel 100 jaar..
Waar zijn de experts?
-> Vermijd de wanneer, hoeveel etc. vragenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik maak er geen gokvraagje van ..weet het niet
Zal er rekening mee houdenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
-> Vermijd de wanneer, hoeveel etc. vragen
Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |