Volgens mij maakt dat qua kabeluitgang niet uit (correct me if I'm wrong), dus je zou volgens mij in principe ook een FW400 HD op je Macje aan moeten kunnen sluiten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja /care je snapt wat ik bedoel.![]()
Laatste vraag: Als ik een FW HD koop moet ik er dan op letten dat het een FW 800 is? Of maakt dat niet uit? Ik dacht dat ik een FW 800 op mn mbp heb.
Ja, graag gedaan hequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja /care je snapt wat ik bedoel.![]()
Ja maar ik wil juist een snelle HD, dus zijn er al FW 800 hd's?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat qua kabeluitgang niet uit (correct me if I'm wrong), dus je zou volgens mij in principe ook een FW400 HD op je Macje aan moeten kunnen sluiten.
Maar ik ben hier eerlijk gezegd een complete noob in.
Echt, wat een clowns.quote:
Nee, dat klopt niet. FW800 en FW400 hebben een andere aansluiting. Er zijn wel verloopkabels te krijgen, dus je kunt wel een FW400 apparaat op een FW800 port aansluiten, maar zo'n kabel zit waarschijnlijk niet standaard bij een FW400 harddisk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat qua kabeluitgang niet uit (correct me if I'm wrong), dus je zou volgens mij in principe ook een FW400 HD op je Macje aan moeten kunnen sluiten.
Maar ik ben hier eerlijk gezegd een complete noob in.
Ik las het net op de vorige pagina inderdaad, had niet gezien dat het antwoord al was gepost.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. FW800 en FW400 hebben een andere aansluiting. Er zijn wel verloopkabels te krijgen, dus je kunt wel een FW400 apparaat op een FW800 port aansluiten, maar zo'n kabel zit waarschijnlijk niet standaard bij een FW400 harddisk.
Waarom post je steeds zo;n einstein lampje bij elke post?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk. FW800 bestaat al 7 jaar ofzo.
Omdat het geniaal is wat ik zegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:41 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom post je steeds zo;n einstein lampje bij elke post?
Helaas heeft geen van de Macs hier in huis een e-sata poort.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
e-sata is het snelst dus wel het overwegen waard.
Hier moest ik lachenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je klem gezeten bij je geboorte?
Wat denk jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:52 schreef Jarno het volgende:
Komen er wel eens mods in dit topic of wat?.
Er zijn e-sata express cards in de handel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:17 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Helaas heeft geen van de Macs hier in huis een e-sata poort.
Alleen de HP-laptop van mijn zusje beschikt over zo'n poort, maar die maakt geen gebruik van die schijven.
En ik heb geen e-sata kabel..
lnternet Explorer, Firefox, Safari, Opera, Chrome... En toen?quote:Op het scherm zullen de twaalf meest populaire browers aangeboden worden.
Dat weet ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er zijn e-sata express cards in de handel.
Over de overige 7 moet nog besloten worden, maar op zich zijn er natuurlijk nog browsers genoeg. Dingen als Avant, K-Melon, Flock, Minefield, SeaMonkey en Shiretoko bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:11 schreef De_Hertog het volgende:
MS gaat gebruikers hun browser laten kiezen: http://www.nu.nl/internet(...)scherm-microsoft.htm
Opmerkelijke quote:
[..]
lnternet Explorer, Firefox, Safari, Opera, Chrome... En toen?
DVI bevat een digitaal en een analoog gedeelte. Ik denk dat HDMI alleen het digitale gedeelte bevat, terwijl VGA analoog is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:29 schreef Svyatagor het volgende:
Toch raar, want DVI kun je wel omzetten naar VGA, maar HDMI niet. Iemand enig idee?
Dat zal de crux zijn inderdaad. Dus dan zal hij of een converter ertussen moeten zetten, of een andere monitor regelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
DVI bevat een digitaal en een analoog gedeelte. Ik denk dat HDMI alleen het digitale gedeelte bevat, terwijl VGA analoog is.
Oke.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:57 schreef fyah het volgende:
Resultaten 1 - 3 van 3 voor "make osx look like xp". (0,45 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 13.000 voor "make xp look like osx" (0,37 seconden)
XP op OS X laten lijken slaat nergens op, aangezien het nog steeds zal werken/reageren/functioneren als XP, bagger dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:54 schreef fyah het volgende:
hoi ik zou graag mijn windows xp ook laten uitzien als een apple want dat is veel mooier en het lijkt me ook fijner werken, hebben jullie hier misschien een programma voor? x
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:54 schreef fyah het volgende:
hoi ik zou graag mijn windows xp ook laten uitzien als een apple want dat is veel mooier en het lijkt me ook fijner werken, hebben jullie hier misschien een programma voor? x
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]ik dacht eerst wtf maar toen zag ik dat jij het was
QuickTime + Perian FTW.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:51 schreef andre347 het volgende:
Hoe kan ik het beste (met maximale kwaliteit) HD films afspelen op mijn MacBook Pro (June'09)? Ik gebruik al VLC player en soms Plex.
Niet alleen in principe, dat heb je.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:05 schreef no1uknow het volgende:
Dus dan heb je in principe 2 x 1GB 667 Mhz draaien?!
edit: Zie de vraag van J-P hierboven, is dat ook mogelijk?
Het ging me vooral om dat 'populair'.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Over de overige 7 moet nog besloten worden, maar op zich zijn er natuurlijk nog browsers genoeg. Dingen als Avant, K-Melon, Flock, Minefield, SeaMonkey en Shiretoko bijvoorbeeld
Ze hebben niet allemaal hun eigen engine, maar goed, daar gaat het op zich ook niet om.
Ja, ik begrijp het, maar ik wou ook even patsen met m'n kennis van obscure browsersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het ging me vooral om dat 'populair'.
Consider me impressed.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het, maar ik wou ook even patsen met m'n kennis van obscure browsers
Er zal achter dat die poort geen analoge omzetter (DAC) zitten. (ivm kosten)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:29 schreef Svyatagor het volgende:
Mijn vader heeft zo'n pc'tje gekocht, die wil hij aan boord gebruiken, maar daar heeft hij alleen een oudere VGA monitor. In de specs staat dat de computer DVI uit heeft, maar via een HDMI poort
Toch raar, want DVI kun je wel omzetten naar VGA, maar HDMI niet. Iemand enig idee?
[ afbeelding ]
Kan tot 8 GB in, kost alleen een paar centen. DDR3 is behoorlijk prijzig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:58 schreef Jarno het volgende:
Vraag.
Kan er in de huidige MBP's ook al meer dan 4GB geheugen? En dan ook op zo'n manier dat je er wat aan hebt?
Koelere, dat zijn idd geen malse prijzen. Lamazittedan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kan tot 8 GB in, kost alleen een paar centen. DDR3 is behoorlijk prijzig.
Jahoor. Maar vroeg het me ff af aangezien ik nog met DDR2 prijzen in m'n hoofd zat kennelijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:08 schreef Tijn het volgende:
Maar met 4 GB RAM zit je toch ook nog wel ff goed?
http://www.everymac.com/systems/apple/imac/index-imac.htmlquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:15 schreef Jarno het volgende:
Ik heb de eh..... niet de huidige. Kutmodellen ook altijd bij Apple.. Volgens mij de eerste alu-look iMac's.
Sinds 2.0 volgens mijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Je kan screenshots maken met de iPod/iPhone
[ afbeelding ]
Of wisten jullie dat al?![]()
![]()
Gedaan via je iphone? zo niet, dan is je inet stukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:36 schreef Jarno het volgende:
Uhm, als je nou drie kwartier geleden een contact hebt toegevoegd op me.com en hij verschijnt nog steeds niet op je iPhone? Wasderdanstuk?.
Nee gewoon via een PC op me.com dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gedaan via je iphone? zo niet, dan is je inet stuk
Opnieuw laten syncenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee gewoon via een PC op me.com dus.
2X Kingston ValueRAM 4 GB DDR3-1066 Kit (Retail, KVR1066D3S7/4G) - 299,- = 598 euroquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:58 schreef Jarno het volgende:
Vraag.
Kan er in de huidige MBP's ook al meer dan 4GB geheugen? En dan ook op zo'n manier dat je er wat aan hebt?
hummm... dat zou ook niet logisch zijnquote:
Systeemvoorkeuren->MobileMe->Synchronisatie. En dan 'Toon status in menubalk'. Dan kun je syncen wanneer je uitkomt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:10 schreef Jarno het volgende:
Normaal werkt het bij mij ook supersnel allemaal vandaar ook mijn verbazing. Hoe forceer je zo'n sync?
Hmm, vreemd. Ik had die van mij binnen 4 dagen na bestelling (op zondag)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Met de iPhone heb ik helaas nog geen ervaring (levertijden bij T-Mobile).
Kratje bier dat het uiteindelijk niet doorgaatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef Jarno het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)t-128bit-kernel.html.
Ik wacht nog even op WinFS.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:18 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Kratje bier dat het uiteindelijk niet doorgaat
En dan moeten we trots zijn dat we onze computer kunnen volstouwen met 1TB aan DDR9 6,66GHz werkgeheugen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef Jarno het volgende:
Zoveel zal Windows 9 nodig hebben om te kunnen booten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dan moeten we trots zijn dat we onze computer kunnen volstouwen met 1TB aan DDR9 6,66GHz werkgeheugen?![]()
Nou Nee, nog niet iig..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:38 schreef Jarno het volgende:
Is het nou wat, dat Waves?
Het is volgens mij handig voor werk of als je in projectgroepen werkt op school. Voor privé gebruik zie ik het nut niet echt eerlijk gezegd....quote:
Goed dat Microsoft er nu al mee bezig is om straks de limitatie van 18.400.000.000.000.000.000 bits weg te nemen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef Jarno het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:57 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dell Adamo XPS First Look: So Thin It Could Slice a MacBook Air in Half
En Dell heeft nu ook ook een Air kloon.
Goed. Dus bijna 1,5 jaar na Apple heeft de concurrentie een... MBA kloon gemaakt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:57 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb je ook nog de nieuwste telg van Sony.. de Sony Vaio Xquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:57 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een 11" Macbook..quote:VAIO X systems launch at $1,300 and have a 2GHz Atom, 2GB of RAM, a 64GB solid-state drive and Windows 7. Every model has 3G through Verizon as well as data-independent GPS, but a special Signature Collection model at $1,500 both comes in all-gold and doubles the permanent storage to 128GB. Pre-orders begin this evening and will deliver systems next month.
Ik wil niet eens weten wat de specs en kosten zijn van dat dingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog de nieuwste telg van Sony.. de Sony Vaio X
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een 11" Macbook..
Ach, het is ook ergens wel logisch. Mensen vallen geregeld Apple en Apple-producten aan, maar ondertussen vallen pc-bouwers over elkaar om Apple na te doen. En mensen roepen altijd dat Apple zo enorm duur is, maar ik heb nog geen enkele Mac-design-kloon gezien die goedkoper is dan het origineel.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef Svyatagor het volgende:
Bij dit soort gloating verbaast het me niks dat sommige mensen een hekel krijgen aan de arrogantie van mac-gebruikers.
Ook niet vergeten dat Apple deze stijl van keyboard oorspronkelijk van Sony heeft overgekeken hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog de nieuwste telg van Sony.. de Sony Vaio X
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een 11" Macbook..
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:58 schreef jimjim1983 het volgende:
ja want met gadgets trek je vrouwen aan
tsja.. een tablet is gewoon handig om onderweg te surfen op t web. hoef geen vage dure applicaties te draaien en spelletjes erop te spelen. iPhone e.d. is leuk, maar scherm is gewoon te klein.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben stiekem gewoon erg tevreden met mijn MBA: dat ding is ideaal voor on-the-road. Ik zie nog niet in wat een tablet mij extra kan bieden. Behalve dan het zeer waarschijnlijk hoge 'spleetmagneet-gadget' gehalte.
Hier ook down. 'Scheduled maintenance'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:54 schreef De_Hertog het volgende:
MobileMe is down hier. Vrijdagochtendupdate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |