Ik snap TIme Machine niet, als ik mijn ext HD selecteer zegt ie dat ie opnieuw geformateerd moet worden terwijl er kei veel spul dat ik nog nodig heb op staat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, van 10.4 naar 10.5 is ook niet gratis. 10.4 is Tiger, uit 2005. 10.5 is Leopard, uit 2007. Inmiddels is 10.6 (Snow Leopard) ook uit, sinds september.
De verschillen tussen Tiger en Leopard zijn gigantisch groot. Leopard biedt een hele bak nieuwe features, zoals Time Machine, Spaces, Stacks en Boot Camp.
ja ik had t over windows updates van .4 naar .5quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, van 10.4 naar 10.5 is ook niet gratis. 10.4 is Tiger, uit 2005. 10.5 is Leopard, uit 2007. Inmiddels is 10.6 (Snow Leopard) ook uit, sinds september.
De verschillen tussen Tiger en Leopard zijn gigantisch groot. Leopard biedt een hele bak nieuwe features, zoals Time Machine, Spaces, Stacks en Boot Camp.
dat is ook smerige afzetterijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Valt wel mee, van HP's/Acers/Toshibas etc zijn ze ook zo duur, minstens.
- doe eens niet -quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik had t over windows updates van .4 naar .5
zit nu ff te kijken naar leopard en die dingen die jij opnoemt gebruik ik helemaal niet. denk dat ik die update dus nog maar ff links laat liggen.
[..]
dat is ook smerige afzetterij
Een update van 10.4 naar 10.5 is in Windows-termen te vertalen naar een update van Windows XP naar Vista. De versies achter de punt zijn de grote versies van Mac OS X.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Die keus is natuurlijk helemaal aan jou. Maar je kunt dan dus ook geen software draaien die voor 10.5 geschreven is.quote:zit nu ff te kijken naar leopard en die dingen die jij opnoemt gebruik ik helemaal niet. denk dat ik die update dus nog maar ff links laat liggen.
ja dat heb ik nu dus met een spelletje, maar dat is niet zo erg. gebruik mn mac verder alleen om muziek mee te maken en al die software werkt nog primaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:52 schreef Tijn het volgende:
Die keus is natuurlijk helemaal aan jou. Maar je kunt dan dus ook geen software draaien die voor 10.5 geschreven is.
Wat lul je nou man. 10.4 staat tot 10.5 als XP tot Vista.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ja ik ben mod.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:52 schreef Jarno het volgende:
Komen er wel eens mods in dit topic of wat?.
Laat die update dan lekker zitten en speel een ander spelletje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat heb ik nu dus met een spelletje, maar dat is niet zo erg. gebruik mn mac verder alleen om muziek mee te maken en al die software werkt nog prima
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik snap TIme Machine niet, als ik mijn ext HD selecteer zegt ie dat ie opnieuw geformateerd moet worden terwijl er kei veel spul dat ik nog nodig heb op staat.
nou dan ga ik m zeker niet updatenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat lul je nou man. 10.4 staat tot 10.5 als XP tot Vista.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je klem gezeten bij je geboorte?
whahaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou dan ga ik m zeker niet updatenvista
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou dan ga ik m zeker niet updatenvista
jij bent duidelijk ook niet de slimste ;') sommige dingen moet je niet serieus nemenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je klem gezeten bij je geboorte?
Ach het zijn vooral verzuurde mensen in dit topic, maak je er niet druk om.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij bent duidelijk ook niet de slimste ;') sommige dingen moet je niet serieus nemen
Zeg, kutnewbie, volgens mij moet je ff goed door een bushokje getiefd worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ach het zijn vooral verzuurde mensen in dit topic, maak je er niet druk om.
Kijk, dit bedoel ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeg, kutnewbie, volgens mij moet je ff goed door een bushokje getiefd worden.
ach ja, iemand als swetsenegger staat ook gelijk op zn achterpoten als iemand iets minder positiefs over apple zegtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ach het zijn vooral verzuurde mensen in dit topic, maak je er niet druk om.
Nja, dat is swetsenegger, hij is niet anders gewend.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach ja, iemand als swetsenegger staat ook gelijk op zn achterpoten als iemand iets minder positiefs over apple zegthad ik kunnen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |