quote:
Ll noemde hij schoonheid en jou niet. (waarom onthoud ik dat toch)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Refresh my mind please![]()
ik dacht dat we vrienden waren
[..]
En een donkerblauwe
dat zijn we tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Dragorius het volgende:
Wel jammer dat jullie nooit in het leukste subforum van Fok! zijn zegZo kan ik jullie toch geen notes geven?
welk forum is dat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Dragorius het volgende:
Wel jammer dat jullie nooit in het leukste subforum van Fok! zijn zegZo kan ik jullie toch geen notes geven?
Waarom zou jij notes zetten in TTK dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Dragorius het volgende:
True. Ook KSC meets gaan niet door als ik kan.quote:
teveel vrije tijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll noemde hij schoonheid en jou niet. (waarom onthoud ik dat toch)
die gaan nooit doorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
True. Ook KSC meets gaan niet door als ik kan.
Ik zal even hallo komen zeggen in jullie SCquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Dragorius het volgende:
Dit IS het leukste subforumquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Dragorius het volgende:
Als je van conspiracy houdt.quote:
Of van mij. Ik ben geen alu-hoedje dus er was nogal wat eeh..."verzet"quote:
Toch hoor je daar, het feit dat je nog steeds geen blauwe bent is ook een conspiracyquote:
Scherpquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch hoor je daar, het feit dat je nog steeds geen blauwe bent is ook een conspiracy
Lambiekje is anders wel een waardevolle bijdrage voor BNW, hoe je het ook wendt of keert en of je het eens bent met hem of niet. Hele discussies lopen loeihard als hij post.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:47 schreef OA het volgende:
Ik heb in BNW gepost
Komt Lambiekje me nu ontvoeren met een aluhoedje?
mja, de frisse wind policy geldt vreemd genoeg niet voor mequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Of van mij. Ik ben geen alu-hoedje dus er was nogal wat eeh..."verzet"
Nee, dat is een feit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch hoor je daar, het feit dat je nog steeds geen blauwe bent is ook een conspiracy
Zeker, ik vind de topics altijd erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lambiekje is anders wel een waardevolle bijdrage voor BNW, hoe je het ook wendt of keert en of je het eens bent met hem of niet. Hele discussies lopen loeihard als hij post.
Hij is BNW-meubilair (op een positieve manier)!
Hoi Dragoriusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb net mijn koffie (melk + suiker) gemixed met een beker Choco Deluxe...mag ik me hier dan wel vertonen?
Daar heb ik het niet over. Ik heb nooit te maken gehad met policybashende dingen, bans of andere ongein. De notes van me zijn ook erg spannend. ja, dat weet ik ook zonder de 4,50 die regelrecht naar Ted gaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
Oeh maar de nieuwe policy vind ik wel een verademing. Ook het user - user bashen valt eronder. Sowieso is dat toch Fok!-onwaardig, moedwillig users bashen. Helemaal als dat met foto's gebeurt
Toch 'hoort' het bij FOK!...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
Oeh maar de nieuwe policy vind ik wel een verademing. Ook het user - user bashen valt eronder. Sowieso is dat toch Fok!-onwaardig, moedwillig users bashen. Helemaal als dat met foto's gebeurt
yups, helemaal mee eens. Danny heeft een goede zet gedaan laatst.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
Wie ben jijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoi Dragoriuswelkom zoals je gemerkt hebt
Dit is veruit de gezelligste SC van FOK!
Mja, dat VBL nu opeens dood is, is even een aderlating.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
yups, helemaal mee eens. Danny heeft een goede zet gedaan laatst.
ja maar je hebt afbranden en afbranden hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Toch 'hoort' het bij FOK!...
Op de FP gebeurt het ook veel. Daar zijn veel users er vooral op gericht om de crew en de FP af te branden.
Hebben jullie dan wel een BHV'er op de FP die weet wat te doen bij brand?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Op de FP gebeurt het ook veel. Daar zijn veel users er vooral op gericht om de crew en de FP af te branden.
ken je maoriquote:
Het zou hier niet moeten horenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit een kwaad woord over jou gezien... Dus wat dan wel de reden is dat jij nog nooit crew bent geweest....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik heb nooit te maken gehad met policybashende dingen, bans of andere ongein. De notes van me zijn ook erg spannend. ja, dat weet ik ook zonder de 4,50 die regelrecht naar Ted gaan.
Ligt er ook aan welke user, sommigen vragen er ook om. Zeker als ze constant anderen in de zeik nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja maar je hebt afbranden en afbranden he
ze mogen best elkaar flink in de zeik nemen, maar zodra het priveleven in het geding wordt vind ik het toch een zwaar ander verhaal worden
talking about conspiracy ....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat komt vanzelf wel weer terug.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat VBL nu opeens dood is, is even een aderlating.
yoquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie haten me gewoon daar achter de schermen.
kittengate? niks van meegekregenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat komt vanzelf wel weer terug.
men dacht hetzelfde na kittengate 'het forum is dood!' 'er komen nooit meer mods'
nou FOK! is bigger than ever
koreaansquote:
Ik denk dat je het verkeerd interpreteerd, want dat ik je mevrouw noemde was positief bedoelt en niet negatief hoor... dus nog steeds vriendjes hoor wat mij betreftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Refresh my mind please![]()
ik dacht dat we vrienden waren
Dat weet ik, maar het subforum ligt toch even op zijn gat. De rest gaat gewoon door hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat komt vanzelf wel weer terug.
men dacht hetzelfde na kittengate 'het forum is dood!' 'er komen nooit meer mods'
nou FOK! is bigger than ever
Is een (perm)banknop ook goed?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben jullie dan wel een BHV'er op de FP die weet wat te doen bij brand?
Het zou niet moeten horen inderdaad, maar velen grijpen graag elke mogelijkheid aan om de z(ei)(ie)ken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het zou hier niet moeten horen![]()
Bashen doen mensen maar IRL . Oh wacht, dat durven de meesten niet, geen ruggengraat en zulks
het viel de laatste tijd wel erg mee. Raymania had het prima voor elkaar maar heeft gewoon dom lopen reageren in HOOLS.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:57 schreef Dragorius het volgende:
Het laat ruimte voor andere users, en let's face it, VBL is als concept in Fok! beter dan menig ander forum waar je (ik ben ook wel een voetbalfreakje) enkel verzandt in moddergooien. Dat is hier niet en dat is wel fijn
daar ben ik toch niet boos om?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll noemde hij schoonheid en jou niet. (waarom onthoud ik dat toch)
Kia ora is maori voor gegroet. Dit gebruik je als je meerdere mensen tegelijkertijd wil groeten.quote:
Mail haar er over!quote:
Ha kabelgeweermeester.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeie morgen.
Mōrenaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kia ora is maori voor gegroet. Dit gebruik je als je meerdere mensen tegelijkertijd wil groeten.
Als je het tegen een iemand wil zeggen, zeg je tena koe
(alleen die geeft zulke rare associaties dus die gebruik ik nooit)
wat heb ik gekozen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
daar ben ik toch niet boos om?![]()
Lekker snel gekozen BX!
'Je hebt een incontinente uier' zal inderdaad wat rare gezichtsuitdrukkingen veroorzaken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kia ora is maori voor gegroet. Dit gebruik je als je meerdere mensen tegelijkertijd wil groeten.
die 2de zou ik ook niet gebruikenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, wat een zieke bende daar. Allemaal paranoīde mensen die overal wat achter zoeken. Brrr.quote:
waarom nie... vind m wel leuk..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die 2de zou ik ook niet gebruiken
moggelquote:
Oh jochei, dan kan ik mee pimpen in de top 25 notes. Of zo....quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
'Je hebt een incontinente uier' zal inderdaad wat rare gezichtsuitdrukkingen veroorzaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |