'Je hebt een incontinente uier' zal inderdaad wat rare gezichtsuitdrukkingen veroorzaken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kia ora is maori voor gegroet. Dit gebruik je als je meerdere mensen tegelijkertijd wil groeten.
Als je het tegen een iemand wil zeggen, zeg je tena koe
(alleen die geeft zulke rare associaties dus die gebruik ik nooit)
die 2de zou ik ook niet gebruikenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kia ora is maori voor gegroet. Dit gebruik je als je meerdere mensen tegelijkertijd wil groeten.
Als je het tegen een iemand wil zeggen, zeg je tena koe
(alleen die geeft zulke rare associaties dus die gebruik ik nooit)
Ik wou zeggen, wat een zieke bende daar. Allemaal paranoïde mensen die overal wat achter zoeken. Brrr.quote:
waarom nie... vind m wel leuk..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die 2de zou ik ook niet gebruiken
moggelquote:
Oh jochei, dan kan ik mee pimpen in de top 25 notes. Of zo....quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
'Je hebt een incontinente uier' zal inderdaad wat rare gezichtsuitdrukkingen veroorzaken.
oh, ik dacht dat je een auto had gekozenquote:
Tsssk en bedanktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, wat een zieke bende daar. Allemaal paranoïde mensen die overal wat achter zoeken. Brrr.
Notehuntersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jochei, dan kan ik mee pimpen in de top 25 notes. Of zo....
Nee, haar nieuwe merk lekbandage.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je een auto had gekozen(ik las niet echt wat er stond denk ik..)
Ze zijn er. And proud of it.quote:
Netjes hoor, voor mij geen vergaderingen meer deze weekquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
vergadertijd
neem maleduck even waar deze week.
ik heb een topic geopend om een note te krijgen.quote:
Hier dan vast ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |