ja maar je hebt afbranden en afbranden hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Toch 'hoort' het bij FOK!...
Op de FP gebeurt het ook veel. Daar zijn veel users er vooral op gericht om de crew en de FP af te branden.
Hebben jullie dan wel een BHV'er op de FP die weet wat te doen bij brand?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Op de FP gebeurt het ook veel. Daar zijn veel users er vooral op gericht om de crew en de FP af te branden.
ken je maoriquote:
Het zou hier niet moeten horenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit een kwaad woord over jou gezien... Dus wat dan wel de reden is dat jij nog nooit crew bent geweest....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik heb nooit te maken gehad met policybashende dingen, bans of andere ongein. De notes van me zijn ook erg spannend. ja, dat weet ik ook zonder de 4,50 die regelrecht naar Ted gaan.
Ligt er ook aan welke user, sommigen vragen er ook om. Zeker als ze constant anderen in de zeik nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja maar je hebt afbranden en afbranden he
ze mogen best elkaar flink in de zeik nemen, maar zodra het priveleven in het geding wordt vind ik het toch een zwaar ander verhaal worden
talking about conspiracy ....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch hoor je daar, het feit dat je nog steeds geen blauwe bent is ook een conspiracy
dat komt vanzelf wel weer terug.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat VBL nu opeens dood is, is even een aderlating.
yoquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie haten me gewoon daar achter de schermen.
kittengate? niks van meegekregenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat komt vanzelf wel weer terug.
men dacht hetzelfde na kittengate 'het forum is dood!' 'er komen nooit meer mods'
nou FOK! is bigger than ever
koreaansquote:
Ik denk dat je het verkeerd interpreteerd, want dat ik je mevrouw noemde was positief bedoelt en niet negatief hoor... dus nog steeds vriendjes hoor wat mij betreftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Refresh my mind please![]()
ik dacht dat we vrienden waren
Dat weet ik, maar het subforum ligt toch even op zijn gat. De rest gaat gewoon door hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat komt vanzelf wel weer terug.
men dacht hetzelfde na kittengate 'het forum is dood!' 'er komen nooit meer mods'
nou FOK! is bigger than ever
Is een (perm)banknop ook goed?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben jullie dan wel een BHV'er op de FP die weet wat te doen bij brand?
Het zou niet moeten horen inderdaad, maar velen grijpen graag elke mogelijkheid aan om de z(ei)(ie)ken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het zou hier niet moeten horen![]()
Bashen doen mensen maar IRL . Oh wacht, dat durven de meesten niet, geen ruggengraat en zulks
het viel de laatste tijd wel erg mee. Raymania had het prima voor elkaar maar heeft gewoon dom lopen reageren in HOOLS.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:57 schreef Dragorius het volgende:
Het laat ruimte voor andere users, en let's face it, VBL is als concept in Fok! beter dan menig ander forum waar je (ik ben ook wel een voetbalfreakje) enkel verzandt in moddergooien. Dat is hier niet en dat is wel fijn
daar ben ik toch niet boos om?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll noemde hij schoonheid en jou niet. (waarom onthoud ik dat toch)
Kia ora is maori voor gegroet. Dit gebruik je als je meerdere mensen tegelijkertijd wil groeten.quote:
Mail haar er over!quote:
Ha kabelgeweermeester.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeie morgen.
Mōrenaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kia ora is maori voor gegroet. Dit gebruik je als je meerdere mensen tegelijkertijd wil groeten.
Als je het tegen een iemand wil zeggen, zeg je tena koe
(alleen die geeft zulke rare associaties dus die gebruik ik nooit)
wat heb ik gekozen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
daar ben ik toch niet boos om?![]()
Lekker snel gekozen BX!
'Je hebt een incontinente uier' zal inderdaad wat rare gezichtsuitdrukkingen veroorzaken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kia ora is maori voor gegroet. Dit gebruik je als je meerdere mensen tegelijkertijd wil groeten.
die 2de zou ik ook niet gebruikenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, wat een zieke bende daar. Allemaal paranoïde mensen die overal wat achter zoeken. Brrr.quote:
waarom nie... vind m wel leuk..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die 2de zou ik ook niet gebruiken
moggelquote:
Oh jochei, dan kan ik mee pimpen in de top 25 notes. Of zo....quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
'Je hebt een incontinente uier' zal inderdaad wat rare gezichtsuitdrukkingen veroorzaken.
oh, ik dacht dat je een auto had gekozenquote:
Tsssk en bedanktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, wat een zieke bende daar. Allemaal paranoïde mensen die overal wat achter zoeken. Brrr.
Notehuntersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jochei, dan kan ik mee pimpen in de top 25 notes. Of zo....
Nee, haar nieuwe merk lekbandage.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je een auto had gekozen(ik las niet echt wat er stond denk ik..)
Ze zijn er. And proud of it.quote:
Netjes hoor, voor mij geen vergaderingen meer deze weekquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
vergadertijd
neem maleduck even waar deze week.
ik heb een topic geopend om een note te krijgen.quote:
Hier dan vast ook.quote:
Ik zie het jaquote:
Ik kijk nu eens uit het slaapkamerraam en constateer dat het droog is. Of Dragorius woont stiekem niet in Nijmegen, of ik woon verder van hem afquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier is het nog droog en de zon probeert door de wolken te komen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maori
http://www.nzhistory.net.nz/culture/tereo-100words
jij bent niet de enigstequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zie het jaik las alleen Kia, dus ik dacht: een nieuwe auto!
![]()
Takenhofpleinquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk nu eens uit het slaapkamerraam en constateer dat het droog is. Of Dragorius woont stiekem niet in Nijmegen, of ik woon verder van hem af
paar tientjes hoor ik. Als er een inkoopactie komt doe ik ook wel ff meequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
he, fubar, dat HDD dingetje wat je laatst postte, wat kost da?
of hij is nou ergens andersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk nu eens uit het slaapkamerraam en constateer dat het droog is. Of Dragorius woont stiekem niet in Nijmegen, of ik woon verder van hem af
nah, wordt pas december/januari op zijn vroegstquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je een auto had gekozen(ik las niet echt wat er stond denk ik..)
quote:
En anders kun je e rprima terecht met Engels en zelfs met wat mazzel Nederlands.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Volgend najaar wil ik proberen naar NZ te gaan, mits die vriend van mij in het land is. Ik wil tzt proberen het nodige aan maori te kunnen. Hij heeft me een boek gegeven, basis lesboek maori. Dus zou wel chill zijn.
De paar uitdrukkingen/woorden die ik nu ken heb ik van hem van afgelopen zomer en de zomer daarvoor
22¤ of zo niet echt duurquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
he, fubar, dat HDD dingetje wat je laatst postte, wat kost da?
Niet mijn stukje taart, sorryquote:
jawel, maar ik ga dan maori kringen in hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders kun je e rprima terecht met Engels en zelfs met wat mazzel Nederlands.
Sta je in een winkel hoort de verkoopster je en begint ze in het plat Haags te praten
Ik kan nu zondag bij iemand even mijn HDD doodmaken, maar het is wel handig als ik zoiets heb voor een volgende keer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
paar tientjes hoor ik. Als er een inkoopactie komt doe ik ook wel ff mee
gewoon lekker neuzen met ze.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, maar ik ga dan maori kringen in he
En de kringen waar John zich in begeeft spreken ze ook maori.
dus een hele uitdaging tzt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Hier is het gewoon droog...quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon lekker neuzen met ze.dat doen de eskimo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Soms gooi ik ook een ander automerk terug naar BX.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zie het jaik las alleen Kia, dus ik dacht: een nieuwe auto!
![]()
Ik ga het maandag opsturen, mocht ik het niet meer kunnen maken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
krijg net een telefoontje de hdd die kapot was is dus echt kapot en ze kunnen me ook niet meer een nieuwe leveren
Lees je eens in of zoquote:
daarom zei ik dus kia soulquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms gooi ik ook een ander automerk terug naar BX.
'Kia Ora'
'Opel Astra'
Ik vind het ook wel verdacht, op zijn minst, dat er eens in de 1500 topics het woord "ongediertebestrijding" voorkomt in een KSC-TT en dat we METEEN, echt METEEN, een BNW-mod aan de broek hebben hangen. Die hier anders NOOIT komt. Sja, onttrek je nog maar eens aan zulke duidelijke signalenquote:
ik vergat er "ook" achter te zettenquote:
als je hier genoeg post moet het lukkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:19 schreef BrandX het volgende:
ik zie trouwens dat ik nog 173 posts moet voordat ik de magische () 30.000 posts grens bereik.
zal me dat op een dag lukken?
ik heb geloof ik zelden boven de 100 posts geplaatst... een keertje bijna of net over de 300, met dank aan een supersnel lopende KSC toentertijd
Ik nog 443 voor het (heel wat magischerequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:19 schreef BrandX het volgende:
ik zie trouwens dat ik nog 173 posts moet voordat ik de magische () 30.000 posts grens bereik.
ik heb geloof ik zelden boven de 100 posts geplaatst... een keertje bijna of net over de 300, met dank aan een supersnel lopende KSC toentertijd
we gaan gewoon kijken hoe ver we komen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vergat er "ook" achter te zetten![]()
[..]
als je hier genoeg post moet het lukken
Maakt niet uit Flash, jij staat volgens mijn NWO contacten toch al op de lijst voor mensen die...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel verdacht, op zijn minst, dat er eens in de 1500 topics het woord "ongediertebestrijding" voorkomt in een KSC-TT en dat we METEEN, echt METEEN, een BNW-mod aan de broek hebben hangen. Die hier anders NOOIT komt. Sja, onttrek je nog maar eens aan zulke duidelijke signalen![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel verdacht, op zijn minst, dat er eens in de 1500 topics het woord "ongediertebestrijding" voorkomt in een KSC-TT en dat we METEEN, echt METEEN, een BNW-mod aan de broek hebben hangen. Die hier anders NOOIT komt. Sja, onttrek je nog maar eens aan zulke duidelijke signalen![]()
jah, maar jij loopt hier heel wat jaartjes langer mee dan ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik nog 443 voor het (heel wat magischere) 150.000
478 voor de 111.111.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Netjes hoor, voor mij geen vergaderingen meer deze week
Oeh, ik ben onlangs de 44.444 gepasseerdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb één keer 315 op een dag gehaald, en dat kostte me al heel veel moeitequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:19 schreef BrandX het volgende:
ik moet er nog iets van 2600 voor de magische 10.000quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
we gaan gewoon kijken hoe ver we komen.
Tot 12 uur vanmiddag in Pheno's gevalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:25 schreef BrandX het volgende:
[..]en de week duurt alleen nog vandaag?
Ik heb geen idee meer. JeRa's dingetje werkt niet meer. Ik dacht dat ik er ooit 700+ hadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb één keer 315 op een dag gehaald, en dat kostte me al heel veel moeite.
Maar toen was ik met MPG in een soort uitdaging om veel te posten verzeild geraakt![]()
![]()
.
Nog zo'n 3844 tot 50.000.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet er nog iets van 2600 voor de magische 10.000![]()
zal me vandaag niet gaan lukken
ik denk dinsdagquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
478 voor de 111.111.
Dat zal voor volgende week zijn
Hmm? Voor mij stopte de week op donderdagmiddag al. 2,5 dag werken in 2,5 week is meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot 12 uur vanmiddag in Pheno's geval.
OMG ze komen me halenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:22 schreef Dragorius het volgende:
Maakt niet uit Flash, jij staat volgens mijn NWO contacten toch al op de lijst voor mensen die...
Je bent al gehaald.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |