quote:[En nu over een heel andere boeg:
Ergens kan het ook een rijkdom voor je kinderen zijn als ze later dingen terug kunnen vinden. Ikzelf weet bijvoorbeeld hoegenaamd niets van mijn eerste jaren en niemand waar ik het aan vragen kan...
ik dacht al, dan moet ik daar gauw even kijken... maar hé...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Tazz het volgende:
[..]
In feedback staat vast wat er aan de hand is..
Wacht eens...
*Lijmresten opruimt*, wat een kliederboel...quote:
daar is een topic voor: The revelation of the clonesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef Morretje het volgende:
Hm, ik kom hier misschien niet genoeg, maar ik snap er geen biet meer van wie wie nu is.. Wil iemand me pm-en?
* Morretje na het lezen van dat topic in verwarring rondrent..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef easy-going het volgende:
[..]
daar is een topic voor: The revelation of the clones
dat idd, vooral ook als je t stukje van Evenstar aanhaalt, dan is FOK echt heel erg gewaardeerd zodat Arwen dr papa nog een beetje kan leren kennenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef easy-going het volgende:
En hier weer verder
Ik sloot met:
[..]
Achter mij aansluiten in de rij!quote:
Anders is het geen geheim meer....quote:
Jou vertel ik niks, je wist niet eens meer dat wij samen met z'n tweetjes close op de foto stonden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef Tazz het volgende:
[..]
Anders is het geen geheim meer....
Maar PM-men mag wel hoor, de P is immers Private
Heb jij je toen wel voorgesteld dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jou vertel ik niks, je wist niet eens meer dat wij samen met z'n tweetjes close op de foto stonden.
Niet verwonderlijk, in die tijd was jij echt topposter hierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Achter mij aansluiten in de rij!
E.T. Hier ook hoor...
Alleen ben ik weer te lui om al die dingen bij elkaar te zoeken.
Ik heb van Sasha wel alles van de laatste maand zwangerschap uitgeprint, incl de felicitatie-topics. 1 ordner echt mutje-mutje vol!
Ik verveelde me op mijn werk.
Dan is een geheim toch juist veiligquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jou vertel ik niks, je wist niet eens meer dat wij samen met z'n tweetjes close op de foto stonden.
Da's nou mijn geheim...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef Lenaatje het volgende:
weer over die foto he!!! die wil ik zien hoor!!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef PM-girl het volgende:
Mijsje, ik las je PM (over het sluiten van een topic). Ik bemerkte dat ook, op mijn iPhone. Ik kon daarop niet heel eenvoudig een nieuw topic openen met een OP erin, daarom had ik die vraag meteen in het feedbacktopic gezet.
En ik wilde je dit PM'en, maar in je inbox was vol!![]()
En verder over de discussie die loopt over wel of niet klonen, wel of niet volledige/andere namen gebruiken, daar kan ik wel wat cliches over roepen. Leven en laten leven, of zoiets.
quote:
Ik bedoel dat ik weet dat ik een nieuw topic had moeten openen omdat ik de vorige sloot (zoals de OUD etiquette voorschrijft).quote:
Dat doorzagen verbaasde me vanmiddag ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:35 schreef trui het volgende:
ik heb wel wat teveel lopen doorzagen geloof ik vandaag, mijn excuses daarvoor.
dat dusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef E.T. het volgende:
OUD is gewoon de digitale versie van het babyboek wat ik bij alle drie verzuimd heb bij te houden![]()
Er staat niets wat veel verder gaat dan dat
Dat zou ik wel jammer vinden, het is toch deel van je geschiedenis zeg maarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat dus
en ik maak me echt druk over wat mijn kinderen eventueel later kunnen vinden.. wie weet bestat FOK over een jaar of 10 niet meer..
lief,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:49 schreef lcicle het volgende:
Dat doorzagen verbaasde me vanmiddag ookJe beweegredenen waren vanaf de eerste post (voor mij) al duidelijk. En eigenlijk was jij wel de laatste van wie ik ze verwachtte, omdat je altijd overkomt weloverwogen keuzes te hebben gemaakt over dingen die je al dan niet post op Fok. Vind het jammer voor je dat je je nu niet meer prettig voelde bij de oude nick, dat dit nu zo'n gedoe is geworden.
En ook een kleine sorry, kusjekroel
Haha! Dan heb je aan mij een goede jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef trui het volgende:
[..]
lief,terug! ik vind 't ook erg vervelend dat 't zo'n rare wending nam gisteren. ik wilde wat al te graag mijn punt maken geloof ik.
Maar wat was je punt dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef trui het volgende:
[..]
ik wilde wat al te graag mijn punt maken geloof ik.
Misschien leest ie dit ook welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij mijn oudste in de klas hebben ze een elektronisch schoolbord. Vanmorgen was de meester iets aan het opzoeken en was vergeten dat schoolbord uit te zetten.
De hele klas kon meegenieten hoe de meester iets op Fok aan het lezen was en mijn oudste riep enthousiast 'hey, daar zit mijn moeder ook altijd!'
Aldus..
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we het wel met al die letters en initialen!
Zegt diegene die zich BE laat noemen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we het wel met al die letters en initialen!
Maar we willen nu allemaal natuurlijk wel weten wat de nick van die leraar isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gelukkig weet hij m`n nieuwe nick niet
Dan heet ze toch voortaan Bright?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:49 schreef Tazz het volgende:
[..]
Zegt diegene die zich BE laat noemen...
Oe, fokken onder werktijd, dat doe ik zelfs niet!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij mijn oudste in de klas hebben ze een elektronisch schoolbord. Vanmorgen was de meester iets aan het opzoeken en was vergeten dat schoolbord uit te zetten.
De hele klas kon meegenieten hoe de meester iets op Fok aan het lezen was en mijn oudste riep enthousiast 'hey, daar zit mijn moeder ook altijd!'
Aldus..
Ik heb onze extern- ICTer ook betrapt op Fok!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vind ik ook wel hoor, en ik vind het ook niet erg als hij er achter komt dat ik, ik ben.
Ik wil alleen niet dat mensen mij over heel internet op gaan zoeken aan de naam van m`n kinderen.
Soort ontmoedigingsbeleid
linkje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Die voetbalpuzzel gemeuk, hoort dat niet gewoon in v&a het subforum
Hoe hebben ze het gedaan dan? Want ik heb er dus sowieso al geen last van en ben wel nieuwsgierig hoe ik dat dan ooit voor elkaar heb gekregenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:40 schreef Oxymoron het volgende:
Met de grootste dank aan K. en D.(welbekend, bij jullie, denk ik
) is het advertentie-probleem opgelost.
Wat lief hé!![]()
voor allen die geholpen hebben.
Ze heeft een abo..quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het gedaan dan? Want ik heb er dus sowieso al geen last van en ben wel nieuwsgierig hoe ik dat dan ooit voor elkaar heb gekregen
Ik denk wel dat ik het weet, maar als het zijn waarvan ik denk dat het zijn snap ik niet waarom er wordt afgekort. Of het is een grapje op alle andere afkortingen waar we nu mee te maken hebben..quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet niet wie bedoeld worden met K&D maar dat geeft niet, toffe actie!
Lijkt me het geval...quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik het weet, maar als het zijn waarvan ik denk dat het zijn snap ik niet waarom er wordt afgekort. Of het is een grapje op alle andere afkortingen waar we nu mee te maken hebben..
Ik vond het eigenlijk een heel geslaagd grapjequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:07 schreef Oxymoron het volgende:
Ik maakte maar, een grapje met de afkortingenVaak snap ik jullie humor ook niet
![]()
Ik bedoelde, Knorretje en Danny.
Dat had ik vroeger ook wel eens, maar had dan meer andere oorzaken..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:00 schreef simmu het volgende:
is het niet gewoon een fok bug? ik heb het ook wel eens gehad dat ik werkelijk zou zweren ergens gepost te hebben en dat dat dan verdwenen was?
in het kader van de bv kn dat het in dit geval toch echt niet zijn....ik zou bijna zeggen helaas, want ik zou wel willenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:31 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook wel eens, maar had dan meer andere oorzaken..
[ afbeelding ]
hey ik heb heul niet gezegd dat je niet gek wasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
in het kader van de bv kn dat het in dit geval toch echt niet zijn....ik zou bijna zeggen helaas, want ik zou wel willen
evenstar, dan ben ik misschien toch niet helemaal gek
thnxquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:01 schreef Lois het volgende:
Aangepast
ik heb ook niks weggehaald.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:42 schreef Lois het volgende:
It wasn't me, ik zou nl. waarschuwen ipv weghalen, of leeghalen maar niet zonder bericht...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik heb ook niks weggehaald.
Ik dacht ik zeg het toch nog maar even
The revelation of the clonesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:30 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dus al een paar dagen "jemig wat een hoop nieuwe mensen!" maar nu na anderhalf FB topic gelezen te hebben blijkt iedereen ineens anders te hetenIemand een lijstje?Ben het ff helegaar kwijt nu
Gewoon negeren joh, dit is het weghalen niet waard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:39 schreef Ticootje het volgende:
kan iemand de trolpost even uit het borstvoedingstopic halen?
Hadden daar niet meer meiden last van?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:32 schreef Pyttpytt het volgende:
Het lijkt me niet, maar is er een bericht van mij verwijderd uit het kindernamentopic?
Heb ik vaker de laatste tijd, dat ik een bericht invoer, maar dat het daarna weg is (of nooit gepost?) Of word ik dement?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:35 schreef Vicky het volgende:
Oud-mods verwijderen mestal geen berichten zonder dit van te voren te zeggen. Je bent niet dement hoor, ik heb het idee dat er van mij ook zo af en toe een bericht ineens weg is
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:46 schreef Oxymoron het volgende:
Wat is dat toch, met die Joshua?
Ik dacht dat ík autistisch was, maar ehmmm
Was het ''bot''?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ook jij soms zulke dingen denkt en zulke opmerkingen maakt
Nee hoor, maar ik denk ook wel eens zoiets bij iemand en vind het dus leuk dat jij diezelfde ervaring hebt. Die ervaring is best leuk namelijk (vind ik dan tenminstequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:55 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Was het ''bot''?In het kader van: ''ook jij''? Ik vroeg me het gewoon af.
Ik snap dat het een grapje wasquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:06 schreef Oxymoron het volgende:
Ik weet niet, of ik je nu snap?! Maar van mij was 't een grapje!
Ik vraag me namelijk echt maar zelden af of iemand (ook) autistisch is. Het komt vaker, voor dat ik me afvraag of ík het wel ben, omdat mijn beleving soms zo afsteekt tegenover andere autisten.
Je bent wel ingelogd en ziet bij 'opties" (dus niet profiel) niet staanquote:
heb je wel de baggerlayout?quote:
Ik wilde het ook net zeggen jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Geboortebord in de voortuin.
Reclame?
Ik ben dan wel geen modje maar het is http://messages.fok.nlquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:37 schreef Ca.ra het volgende:
Modjes, wat was ook alweer het linkje om te kunnen PM-en op je telefoon? Lois heeft m ooit in de SC gepost maar ik kan m niet meer vinden...
oehh die ga ik nog f ftoevoegen want intikken is waardeloos op de IPhonequote:Op maandag 19 oktober 2009 08:41 schreef Lois het volgende:
http://messages.fok.nl/pda/inbox.php
Dan heb je hem helemaalen kun je ook daadwerkelijk een berichtje typen. In de gewone layout kun je op je mobiel geen tekst in het invoervenster zetten, tenminste niet met een iPhone, met deze link wel.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:41 schreef Lois het volgende:
http://messages.fok.nl/pda/inbox.php
Dan heb je hem helemaalen kun je ook daadwerkelijk een berichtje typen. In de gewone layout kun je op je mobiel geen tekst in het invoervenster zetten, tenminste niet met een iPhone, met deze link wel.
[italiaans accent]quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben de TT van het 'moeders-topic' aangepast om het topic zo toegankelijk te maken voor iedereen die in OUD post; nieuwe moeders, oude moeders, bijna moeders, nog niet moeders etc. etc. etc.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:11 schreef Tazz het volgende:
[..]
[italiaans accent]
hé, what about the papa's?
[/]
eerlijk gezegd vind ik het nu één grote klaagbaak over (schoon)moedersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
*dienstmededeling*
We hebben de TT van het 'moeders-topic' aangepast om het topic zo toegankelijk te maken voor iedereen die in OUD post; nieuwe moeders, oude moeders, bijna moeders, nog niet moeders etc. etc. etc.
Hoe gaat het met de OUD users? Deel 87 (voorheen moeders-topic)
We willen wel nog steeds vragen om het zo veel mogelijk OUD gerelateerd te houden. Dus hou het bij dingen die direct van invloed zijn op jou als persoon die met ouderschap (of de wens daartoe) te maken hebben
Kijk wel uit dat het geen echt klaagbaak of R&P-hoe voel je je nu topic gaat worden.![]()
Niets tegen de doelgroepwijziging hoor, maar ik vond het oude topic nu juist een van de weinige het enige topic waar je met dat soort genante zaken terecht kon.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef Pvoesss het volgende:
En het niet alleen gaat over gescheurde poepertjes enzo
Voel je je weer es aangesproken? Mijn reactie was eigenlijk gericht naar pvoess met der opengescheurde poepertjes (wat moonah zegt dat vind ik ook!), maar najaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gelukkig zijn er een hoop andere leuke topics buiten oud.
Volgens mij is het ook meer bedoeld dat ook de dames die bezig zijn zwanger te worden, welkom zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Niets tegen de doelgroepwijziging hoor, maar ik vond het oude topic nu juist een van de weinige het enige topic waar je met dat soort genante zaken terecht kon.
En net wat Lois zegt, nu zijn de (schoon)moeders hot, een andere keer waren het de KDV's. Daar had ik weer niks mee.
Life sucks.![]()
Het ging er over als moeder zijnde, ook lichamelijke problematiek ten gevolge van de bevalling horen daar imho bijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:48 schreef Pvoesss het volgende:
Wat ik bedoelde met het poepertjes is dat ik het fijn vind dat er nu meer onderwerpen aan bod komen die bij het ouderschap hoort. En ik vind dat het 'genante' ook zeker moet blijven en echt de nieuwe dingen en problemen..
Ik denk dat heel veel soms wel wat te zeggen hadden maar meer het niet durfde door de titel. Iig dat was bij mij zo.
Normaliter gebeurt dat automatischquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:15 schreef geppie het volgende:
Mijn baby is geen klein babietje meer![]()
mogen wij daar uit de lijst en in de lijst van de dreumesen? Of ben ik weer te ongeduldig en wordt dat 'automatisch' gedaan?
Ja dat weet ik ook wel. Maar ik vond het toch meer een nieuwe moeders topic.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:13 schreef _evenstar_ het volgende:
ja ik snap dus niet dat je niet fijn voelde in de oudere titel van het topic.. het nieuwe stond ook tussen haakjes![]()
En moeder is moeder, en de vaders hebben er ook een
dan liever een maximum aan de grootte.. Vaak scroll ik juist even alleen snel over de foto's heen om te zien wat er aangeboden wordt maar lang niet altijd worden alle foto's geresized ..quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:41 schreef Ireth het volgende:
Is het slim slim/handig om in het [vraag en aanbodkinderspullen] topic 1 artikel 'normaal' te plaatsen en overige artikelen qua foto's in een spoilertag? Af en toe scroll je je het lazerus in zo'n topic door de vele foto's
dat moet je juist niet doen, want de groote van de file in data word wel helemaal geladen, zelf resizen is echt de beste optie om t minder zwaar te maken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:48 schreef svann het volgende:
Of de users leren een verkleintagje te gebruiken, dat bij klikken het volle formaat geeft.
Bijvoorbeeld:
[img=200 ]http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Img_4552.jpg[/img ] of
[img=150 ]http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Img_4552.jpg[/img ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
wel als 't om sommige gigantische foto's gaat zoals laatst een keer 't geval was! ik ben ook voor verkleinde foto's, en zo moeilijk is dat ook niet. het kan zelfs automatisch in photobucket bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:24 schreef svann het volgende:
De laadtijd is hetzelfde, maar dat maakt tegenwoordig niet zoveel meer uit.
in tinypic ook, maar dan moet je een foto eerst opslaan op je pc volgens mij... ik vind het juist fijn om een foto/plaatje ook rechtstreeks van internet te kunnen plukken zonder eerst de boel op je pc op te slaan. met foto's die je via je camera hebt opgeslagen op je pc vind ik dat anders. dat doe ik wel via tinypic...quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:22 schreef trui het volgende:
[..]
wel als 't om sommige gigantische foto's gaat zoals laatst een keer 't geval was! ik ben ook voor verkleinde foto's, en zo moeilijk is dat ook niet. het kan zelfs automatisch in photobucket bijvoorbeeld.
maar af en toe mensen er weer eens op wijzen is niet verkeerdquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
We kunnen alleen dingen van de users vragen, verplicht stellen kan niet. Daarom is die melding die fok ooit had ook weer uitgezet.
Het is toch ook gewoon een soort van netiquette dat je je foto's even verkleind voor je ze online gooit?
Fietsstoeltjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Is er ergens een topic over fietsstoeltjes? Kan hem niet vinden, maar dacht hem weleens gezien te hebben..
als je boven aan de pagina op zoeken klikt, fietsstoeltjes intyped en zoek in dit subforum dan is t de eerste hitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Deepfreeze het volgende:
Dankje Ynske, Waarom ik die nou niet kon vinden
VerkleinTquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
We kunnen alleen dingen van de users vragen, verplicht stellen kan niet. Daarom is die melding die fok ooit had ook weer uitgezet.
Het is toch ook gewoon een soort van netiquette dat je je foto's even verkleind voor je ze online gooit?
Waar kan ik dat doen dan? Ik kan dat bij photobucket niet vinden!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:22 schreef trui het volgende:
[..]
wel als 't om sommige gigantische foto's gaat zoals laatst een keer 't geval was! ik ben ook voor verkleinde foto's, en zo moeilijk is dat ook niet. het kan zelfs automatisch in photobucket bijvoorbeeld.
Dus ik moet wel eerst de foto's uploaden en daarna verkleinen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Boven een foto in je gallery klik je op edit, daarna op resize.
Heus niet zo moeilijk
Daar kom ik nog weluit, maar ik weet nooit goed wat dan wél een christelijk formaat is. iemand vuistregeltje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Boven een foto in je gallery klik je op edit, daarna op resize.
Heus niet zo moeilijk
ok, dank jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
610 breed is een mooi formaat wat nog net niet automatisch verkleind wordt weergegeven door fok zelf
Je kan ook als je op resize hebt geklikt daarna op preset sizes klikken. Dan kna je gewoon medium kiezen!!quote:
nee, je kunt bij de opties (onder 'upload images & video's staat een 'more options' linkje) aangeven dat je de foto's standaard laat resizen, dan hoef je dat niet eerst zelf te doen maar wordt 't tijdens 't uploaden automatisch gedaan. daar kun je uit verschillende maten kiezen. ik heb voor 'large' gekozen, maar dat is nog steeds niet enorm: 640x480.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:57 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dus ik moet wel eerst de foto's uploaden en daarna verkleinen?
ik kijk gewoon hoe groot een plaatje uitkomt bij preview, en als het te groot is, verander ik het getal bij de img-code...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar kom ik nog weluit, maar ik weet nooit goed wat dan wél een christelijk formaat is. iemand vuistregeltje?
ja, maar met dat getal in de img-code verklein je dus alleen 't formaat waarin wij het plaatje hier te zien krijgen, en niet het feitelijke formaat van het bestand.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef mijsje het volgende:
ik kijk gewoon hoe groot een plaatje uitkomt bij preview, en als het te groot is, verander ik het getal bij de img-code...
nee, dat klopt, maar ik dacht dat Freecel echt wilde zien hoe groot dat dan werd... vandaar dat ik zei dat dat kon met preview... maar ms heb ik het verkeerd begrepen, want dat je alleen het formaat op zicht en niet het feitelijke formaat verandert, dat wist ik...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef trui het volgende:
[..]
ja, maar met dat getal in de img-code verklein je dus alleen 't formaat waarin wij het plaatje hier te zien krijgen, en niet het feitelijke formaat van het bestand.
Done.quote:Op zondag 1 november 2009 11:38 schreef mrien het volgende:
Mag er in de topictitel van Het Grote Draag Meeting Topic! #2 - 10 Nov. Emmen iets staan van Noordelijkse meet 10 november in Emmen?
Thx
oh ik reageer hier dan nog maar even ipv in het baby topicquote:Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef Lois het volgende:
Owja over het lijstje in de OP. Het zal wat meer aanpassing van ons vergen om die nu goed in de gaten te houden, maar als we iets missen of verkeerd doen stuur dan even een PM aan OUD en we fixen het zsm.
Ow ik zie nu al "wat jammer" reacties![]()
Naja we proberen het gewoon even oke? Blijkt het over een week of 2 niks te zijn maken we het weer ongedaan en hebben we het toch geprobeerd.
Is goed danquote:Op zondag 1 november 2009 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Dat mag je toch wel zeggen?
Volgens mij kan je daar prima zeggen dat jij dit en dit advies gekregen hebt en dat je het fijn/niet fijn vindt dat jouw cb zo vooruitstrevend is in de adviezen ipv te blijven hangen in de mainstream.
OID?
En nu heb ik al weer spijt dat ik di epost over de gulden middenweg ook weg heb gehaald, want dat wat jij zegt is nooit gezegd. Ja, er zijn er altijd 1 of 2 die fanatieker zijn dan anderen, maar dat heb je ook in het bv topic, het rapley topic, het hapjes topic en het weetikveel topic.
Mss dat ik een post te veel heb weg gehaald dan, maar dat was hooguit omdat ik het gevoel had dat die nog was in het kader van de disfcussie van wat wel en niet hoort of mag daar dan dat het gewoon een post was van 'hey, wat mij nou toch laatst gebeurde bij het CB...'
Ik heb echt al 3x op mijn handen gezeten om niet iets terug te posten als 'een baby slaapt juist beter met een beetje deining'quote:Op zondag 1 november 2009 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nou...
Ik vind wel dat het wel een keer klaar mag zijn met echt heel erg kritisch gezeik en constant ge-emmer over 'kan je dan wel neuken' etc. etc.
Maar goed, dat zal zich vast nog wel uitkristalliseren.
hoe heten die dingen die aan het einde van een schoenveter zitten?quote:
Flügelbinder...quote:Op zondag 1 november 2009 20:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hoe heten die dingen die aan het einde van een schoenveter zitten?
nee, nestels zijn wat anders volgens wikipediaquote:Op zondag 1 november 2009 20:59 schreef Ticootje het volgende:
Die dingen heten toch nestels?
Blijkbaar hebben die dingen nog meerdere namen.
ik vind 't ook niet zo'n geweldige verandering, die opsplitsing. maar ik ben geloof ik nogal spuit 11 en bovendien heb ik zelf toch geen babies meer dus hoef ik lekker niet te kiezen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:05 schreef k_i_m het volgende:
Heel eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk wel jammer dat die hele school/thuisscholings discussie nu in dat radicale baby-afscheidingstopic. staat. Ik heb toevallig van de week het schooltopic een schop gegeven waar het wat mij betreft heel goed bij past
.
Trui, k_i_m bedoelt iets anders volgens mij. Niet de splitsing in baby'tjesyopics, maar de discussie over onderwijs die nu in het AP-topic staat.quote:Op maandag 2 november 2009 00:20 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind 't ook niet zo'n geweldige verandering, die opsplitsing. maar ik ben geloof ik nogal spuit 11 en bovendien heb ik zelf toch geen babies meer dus hoef ik lekker niet te kiezen.ik ga de hele discussie eens rustig nalezen zodra ik tijd heb.
Kloptquote:Op maandag 2 november 2009 07:24 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Trui, k_i_m bedoelt iets anders volgens mij. Niet de splitsing in baby'tjesyopics, maar de discussie over onderwijs die nu in het AP-topic staat.
Ik zag dat ook en vind het ook meer iets voor in het onderwijskeuze-topic wat k_i_m aanhaalt.
Of hier: Thuisonderwijs
Ja, inderdaad, ik heb geen leven..quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:12 schreef trui het volgende:
tazz, dat jíj alle SC-topics volgt is geen nieuws...
Ik weet dat het stom is, maar ik ga nu geen moeite meer doen om mensen te feliciteren. Ik vond het hartstikke leuk om attent te zijn, (bijna) iedereen te feliciteren omdat het gewoon leuk is als iemand aan jou of je kind denkt, maar als er geen hond (ok, 1 hondquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:08 schreef trui het volgende:
misschien moeten we 't hele verjaardagstopic maar opheffen als zoveel mensen eruit willen.
of er alleen een kalender-functie van maken, de felicitaties elders? want 't is waarschijnlijk vanwege de ongelijke verdeling van de felicitaties dat mensen er niet graag in staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |