Ik bedoel het algemener... vind het gewoon een gek idee dat ik blijkbaar mijn eigen boeltje niet gewoon weer kan verwijderen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef moussy het volgende:
[..]
je bent toch akkoord gegaan met de algeme voorwaarden dinges bij het registreren?
via http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php kun je een basis abonnement afsluiten waarbij je inderdaad de advertenties uit kunt zetten. dat is de enige manier die fok ondersteund, aangezien adblockers niet gebruikt mogen wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef Oxymoron het volgende:
Vraag van, groepsleiding, die meekijkt (nu, typt):
Hoe kun je de advertenties weghalen die naast het forum staan?
Oxymoron is er van in de war geraakt. (Advertenties over therapie voor autisme). We kunnen haar niets meer vertellen of ze komt met de advertenties en sites aan waar je het autisme kunt laten genezen.
Heeft iemand tips? (Ik weet zelf niet veel van Fok.)
Groetjes,
Begeleiding Oxymoron
Ja, das ook een manierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:22 schreef Rottdog het volgende:
Als je dan zo graag anoniem wil blijven, post dan gewoon niet meer op het Inet.
das eigenlijk de beste oplossingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:22 schreef Rottdog het volgende:
Maar hier ben ik het toch ook wel erg mee eens hoor. Wat een heisa om niks.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:19 schreef Books het volgende:
Gut ja Simmu komt ook weer om de bocht met een onzin post dat het aanpassen of uitkotsen is tuurlijk die hadden we nog niet gehad vandaag.
Volgens mij zijn we allemaal volwassen en allemaal in staat om te beslissen wie wat wil voor zichzelf en daar hoeft een ander zich verder toch niet mee te bemoeien. Kortom het is storm in een glas water want wie het zo wil doet het en wie niet wil doet het niet en waarom zou de ander daarop reageren omdat hij/zij denkt het spoor bijster te raken. Hersens gebruiken en nadenken en anders er een pm aanwagen en vragen wie wat waar...
Bij hyves kun je wel heel je profiel verwijderen. Het 'fijne' is dat dan meteen ook al je krabbels, berichten, foto's, prive berichten, tikken en wat dan ook he-le-maal van Hyves verwijderd wordt. Hoppa, in 1 keerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:21 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik bedoel het algemener... vind het gewoon een gek idee dat ik blijkbaar mijn eigen boeltje niet gewoon weer kan verwijderen.
Ja precies. jammer dat het hier niet zo werkt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:30 schreef lcicle het volgende:
[..]
Bij hyves kun je wel heel je profiel verwijderen. Het 'fijne' is dat dan meteen ook al je krabbels, berichten, foto's, prive berichten, tikken en wat dan ook he-le-maal van Hyves verwijderd wordt. Hoppa, in 1 keer
Omdat je net ook over Hyves schreef.
ik vind 't echt heel wat anders eigenlijk. maar als jij dat verschil niet ziet, jammer voor jou! nog 1 keer mijn uitleg dan:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef moussy het volgende:
Voor mn gevoel wordt OUD om zeep geholpen met al die klonen en het alfabet als kinderen.
Een tijdje geleden werd iemand uitgekotst (ja oa. door mij) door een fictief leven te hebben met alles er op en er aan en nu gaat de helft het bewust doen.
Dan zou je het forum wel kunnen opdoeken... Hoe denk je dat de gemiddelde discussie eruit gaat zien al enkele users besluiten hun account op te heffen en daarmee alle post die ze ooit geschreven hebben weggehaald worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:33 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja precies. jammer dat het hier niet zo werkt.
welja die link is zo weer terug gevonden, je hoeft er soms zelfs niet eens moeite voor te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:37 schreef Urla het volgende:
Maarre mensen die echt willen weten wie jullie zijn en jullie volgen die weten het nu allang. Ik weet volgens mij ook al wie jullie zijn.![]()
Echt anoniem ben je nooit op het net. Ik denk echt wel dat iemand irl mij zou herkennen hier.
Voor nieuwere personen is het misschien moeilijker, maar als die een pica of naam vind via google kan die persoon ook via de laatste postings van je main nu achter je kloon komen.![]()
Anyway Ik ga eten maken
Jeetje wat een negativiteit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zou je het forum wel kunnen opdoeken... Hoe denk je dat de gemiddelde discussie eruit gaat zien al enkele users besluiten hun account op te heffen en daarmee alle post die ze ooit geschreven hebben weggehaald worden.
Bij Hyves vind ik het ook een klotestreek trouwens, wat geeft iemand het recht om berichten uit mijn inbox te deleten. Alleen maar omdat de hyver zijn account opheft...
k vind t eerlijk gezegd niet eens zo'n probleem als men de namen van de kinderen niet gebruikt maar bv kaatje en tommy, dan leest t nog altijd beter dan a. en j. en t.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:33 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind 't echt heel wat anders eigenlijk. maar als jij dat verschil niet ziet, jammer voor jou! nog 1 keer mijn uitleg dan:
kijk, ik ben trots op de namen die we onze kinderen gegeven hebben, maar ik heb er wel wat spijt van dat ik die op internet zo open en bloot gebruik. daar heb ik in het begin gewoon niet goed over nagedacht. terwijl ik met m'n eigen naam altijd vrij voorzichtig ben geweest op 't net. dat vond ik langzamerhand zo scheef worden en ik krijg er een steeds vervelender gevoel bij, want: inbreuk op hun privacy. toch wil ik hier graag mee blijven schrijven, ik vind 't hier nl over 't algemeen erg leuk.
na lang wikken en wegen dus maar gekozen voor deze optie: een nieuwe nick, jullie mogen best weten wie hier achter zit, maar ik wil hun namen hier dus niet meer zo gebruiken. voor mijn gevoel ga ik er dan gewoon wat netter mee om. ik snap niet waarom dat zo'n probleem zou moeten zijn.
Jij niet, maar een ander mss wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:39 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Jeetje wat een negativiteit.
Wat geweest is is geweest toch, waarom zouden eerder gevoerde discussies jarenlang leesbaar moeten zijn? Ik zou heus niet mijn geschiedenis van de afgelopen maand weghalen elke keer. Hooguit die van mijn vorige nickname.
nou volgens mij is er dus wel een andere optie: dat je een andere naam gebruikt ipv job.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef livelink het volgende:
Ik vind het er ook niet leuker op worden met alle kloons, eerlijk gezegd. Ik word er steeds minder flexibel in zal ik maar zeggen. Ik post ook over Job soms behoorlijke confronterende dingen en ja, ik weet dat dit later teruggevonden kan worden, maar niet zomaar. Dan moet er toch wel gegoogled worden op een combinatie van namen. De enige andere optie is volgens mij om niet meer te posten, maar ja dan mis ik wel hele fijne feedback.
Kwestie van kiezen.
het is toch eigenlijk heel logisch dat in dit tijdperk waarin internet zo'n grote vlucht genomen heeft mensen gewoon nog moeten wennen aan hoe daarmee om te gaan? dat je daarbij soms foutjes maakt, allez. maar dat je dan vervolgens meteen 'maar beter helemaal niet meer moet posten' vind ik echt het andere uiterste en wel een erg starre reactie. ik verbaas me ook wel over de nijd waarmee gereageerd wordt hoor. mensen, gun ieder z'n eigen manier zeg!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:22 schreef Rottdog het volgende:
Hier in OUD misschien niet, maar andere delen van FOK! is het juist de kracht dat de gevoerde discussies lang en helder blijven bestaan... Niks negativiteit, gewoon een conclusie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:39 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Jeetje wat een negativiteit.
Wat geweest is is geweest toch, waarom zouden eerder gevoerde discussies jarenlang leesbaar moeten zijn? Ik zou heus niet mijn geschiedenis van de afgelopen maand weghalen elke keer. Hooguit die van mijn vorige nickname.
als je dan toch wilt reageren reageer dan op degene die de term introduceert. en ja; ik was/ben hier sarcastisch. ik vind het tamelijk triest dat eerst iemand uitgekotst (ja, is de term weer) wordt omdat die onder een kloon post, en dan nu iedereen piept dat klonen toch moet kunnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:19 schreef Books het volgende:
Gut ja Simmu komt ook weer om de bocht met een onzin post dat het aanpassen of uitkotsen is tuurlijk die hadden we nog niet gehad vandaag.
Volgens mij zijn we allemaal volwassen en allemaal in staat om te beslissen wie wat wil voor zichzelf en daar hoeft een ander zich verder toch niet mee te bemoeien. Kortom het is storm in een glas water want wie het zo wil doet het en wie niet wil doet het niet en waarom zou de ander daarop reageren omdat hij/zij denkt het spoor bijster te raken. Hersens gebruiken en nadenken en anders er een pm aanwagen en vragen wie wat waar...
'wat niet op papier staat is niet gezegd'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef simmu het volgende:
als je irl iets zegt kan je het toch ook niet on-zeggen?
Je gaat voorbij aan het feit dat de uitgekotste een leven had verzonnen. Dát was het probleem, niet de kloon zelf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:47 schreef simmu het volgende:
[..]
als je dan toch wilt reageren reageer dan op degene die de term introduceert. en ja; ik was/ben hier sarcastisch. ik vind het tamelijk triest dat eerst iemand uitgekotst (ja, is de term weer) wordt omdat die onder een kloon post, en dan nu iedereen piept dat klonen toch moet kunnen.
moussy maakt een post over dat uitkotsen. daar reageerde ik op. je hoeft jezelf dan niet aangesproken te voelen hoor. of wel, maar dan moet je mij daar niet op aankijken. eigenlijk vind ik trouwens wel dat moussy met die post dan wel weer groot gelijk heeft namelijk en dat wilde ik uitdrukken. eerst allemaal iemand veroordelen die een kloon gebruikt en dan nu allemaal aan de kloon. verder heb je groot gelijk met je postmoet iedereen zelf weten.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Of het moet maar zo:
[ afbeelding ]
ipv
[ afbeelding ]
Of nog een optie:
[ afbeelding ]
ipv
[ afbeelding ]
het is in elk geval niet zomaar terug te vinden door mensen die daar niet bij waren, tenzij alles opgenomen is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef simmu het volgende:
als je irl iets zegt kan je het toch ook niet on-zeggen?
Zo is datquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat de uitgekotste een leven had verzonnen. Dát was het probleem, niet de kloon zelf.
dit zijn mensen die gewoon op dezelfde manier doorposten, alleen dan iets anoniemer.
Tis zo makkelijk om als 'nieuwe' kloon de hele kluit te belazeren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat de uitgekotste een leven had verzonnen. Dát was het probleem, niet de kloon zelf.
dit zijn mensen die gewoon op dezelfde manier doorposten, alleen dan iets anoniemer.
Als ik even hardop mee mag denken...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:17 schreef Lois het volgende:
Ik zit even hardop te denken, kheb geen idee of het überhaupt mogelijk is, maar zou het voor mensen al schelen als OUD alleen zichtbaar is als je ingelogd bent??
Zoals bij OO ofzo, het forum is alleen zichtbaar voor members?
maar maar maaar maaaaaaaaaaaar, ik ben veul te saai om te googelen, die arrogante trui heb ik niet aan, ik heb alleen maar lange tenenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:16 schreef Urla het volgende:
Liegen kan, maar aangezien de klonen niet anoniem zijn voor irl sta je dan wel lekker voor aap.
Tssskkk Net nieuwe klonen aangemaakt allemaal en nu al aan het vervuilen met een bitchfight. (pakt chipito's erbij)
Niemand mag Moussy aanvallen heur zij is mijn internetheld. Ik volg haar al jaren.![]()
![]()
![]()
Blegh nu weer aardappels schillen. Willen jullie zulke interresante gesprekken voeren buiten etenstijd om Plox![]()
Nee, het is juist mooi dat ook andere mensen (wellicht per ongelukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:17 schreef Lois het volgende:
Ik zit even hardop te denken, kheb geen idee of het überhaupt mogelijk is, maar zou het voor mensen al schelen als OUD alleen zichtbaar is als je ingelogd bent??
Mens, jij bent te goed voor deze wereld.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:17 schreef Lois het volgende:
Nee, het begon ermee dat gisteren deze post:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:30 schreef snoopy het volgende:
Maar omdat er vandaag toevallig 3 tegelijk zijn die dat doen breekt de pleuris uit.
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef poemojn het volgende:
op alfabetische volgorde dan maar
Mijn J kan ook zo teruggetrokken zijn als jouw A blijkbaar is. Praten op de psz is wel een item, al geniet ze er erg van (en gaat ze ook pas net een maandje). Ook hier nog vooral het idee dat 't te maken heeft met geremdheid en erg veel controle over zichzelf (kan in vreemde situaties alle gevoelsuitingen dimmen, dus niet alleen praten maar ook woede, angst enz). Verder ontwikkelt ze erg snel, en dat kan daar blijkbaar ook voor zorgen (emotioneel eigen leeftijd maar cognitief verder en dat verschil daartussen moet je dan als jong kind ook maar net kunnen plaatsen). Als je meer wilt weten mag je PM'en.![]()
Wat vervelend dat D als enige niet mee mocht met dat feestje.Jammer ook dat de moeder blijkbaar niet geprobeerd heeft erover te overleggen, als ze 'm zo druk vond was ze misschien wel blij geweest met extra hulp bijvoorbeeld. Wel fijn dat hij zelf zo opgelucht is dat 't niet aan dat jongetje lag!
Als hij al zo'n stempel heeft, ook bij de ouders, is een schoolwisseling misschien nog een idee? Ik weet niet hoe het verder met hem gaat op school?
Hoe is 't eigenlijk met J op haar nieuwe school?
Fijn dat M's spreekbeurt zo goed ging, Sugar!
Mijn M gaat straks voorzwemmen bij een ander zwembad. Ik wil haar liever naar de zaterdag hebben ivm de drukke dagen doordeweeks, ben benieuwd hoe ze daar zou kunnen instromen. Zij hebben makkelijker plek op zaterdag.Op school gaat 't nu heel goed met haar. Eind oktober hebben we portfoliogesprek, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ze zijn sinds kort bezig met de kanjertraining, klassikaal, en dat kon ze thuis allemaal meteen benoemen .
OMFG!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee, het begon ermee dat gisteren deze post:
[..]
het begin was van een serie onnavolgbare post in het kleutertopic
Toch vind ik het voor mij persoonlijk wel degelijk een groot verschil Groofsken. Ik post hier niet zo heel vaak, spit ook niet systematisch alle topic's door, en heel veel dingen ontgaan mij dus gewoon zoals maar weer bleek met dit hele gedoe rondom de privacyquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:26 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Maar hier ben ik het toch ook wel erg mee eens hoor. Wat een heisa om niks.
Jullie kennen mij toch niet persoonlijk, dus of ik voor jullie nou G........ met dochter S..... en een zoon op komst ben, of ik ben Groofsken met dochter S en een zoon op komst. Who cares. Voor jullie net zo anoniem, voor mij toch een groot verschil.
Ik vraag me nu bij je signature wel af wie A is en wie B.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:
Ik refereer wel gewoon naar "mijn oudste zoon" ofzo.
Lijkt me het makkelijkst en dat is niet irritant voor een lezer..
Ach, dat vraag ik me al 10 jaar af..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vraag me nu bij je signature wel af wie A is en wie B.
Vind ik ook veel prettiger Lily, dan A. of J. of wat dan ook. En ook die nicknames voor de kinderen vind ik een beetje suf eigenlijk. Dat voelt gewoon echt NIET lekker om die te gebruiken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:
Ik refereer wel gewoon naar "mijn oudste zoon" ofzo.
Lijkt me het makkelijkst en dat is niet irritant voor een lezer..
Maar zoals jij het doet, leest het ook helemaal niet irritantquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik snap je helemaal lily, hoewel ik iets vaker post dan jij
Heb het altijd maar over oudste, middelste en gebakje, of beppie. Ik vind het afkorten tot de eerste letter, of schuilnamen voor je kind niet zo heel gezellig eigenlijk.
Maar ja, wie ben ik he
Ik zag net in een ander topic dat ik EG wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik ben easy-going, dat zei ik toch al
en easy is weer:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik ben easy-going, dat zei ik toch al
Duidelijk toch?!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:32 schreef easy-going het volgende:
Groetjes E. mama van S. vrouw van L. dochter van J en L zus van S en L tante van P S N D N R C R D en B
Simmu leg je er nu bij neer dat wij samen gewoon nooit op 1 lijn komen alleen om dit en de manier van het lezen zullen we maar zeggen. Er staat namelijk nergens dat ik mezelf aangesproken voel of uberhaupt mezelf uitgekotst voel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:47 schreef simmu het volgende:
[..]
als je dan toch wilt reageren reageer dan op degene die de term introduceert. en ja; ik was/ben hier sarcastisch. ik vind het tamelijk triest dat eerst iemand uitgekotst (ja, is de term weer) wordt omdat die onder een kloon post, en dan nu iedereen piept dat klonen toch moet kunnen.
moussy maakt een post over dat uitkotsen. daar reageerde ik op. je hoeft jezelf dan niet aangesproken te voelen hoor. of wel, maar dan moet je mij daar niet op aankijken. eigenlijk vind ik trouwens wel dat moussy met die post dan wel weer groot gelijk heeft namelijk en dat wilde ik uitdrukken. eerst allemaal iemand veroordelen die een kloon gebruikt en dan nu allemaal aan de kloon. verder heb je groot gelijk met je postmoet iedereen zelf weten.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:07 schreef oeke het volgende:
Uhm, niet echt naar aanleiding van deze discussie, maar kan in het babietjestopic de eerste naam van Kobus weg?
Steeds als ik in het lijstje kijk kan ik mijn kind niet vinden omdat die eerste naam ervoor staat.
Waarom we dat zo bedacht hebben?
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dit vind ik toch altijd zo'n jeukerige nikszeggende opmerking.
"Ja anderen vinden het ook hoor, zie ik wel aan m'n PM!"
De P in PM staat voor PRIVATE!! Hou het ook zo. Als je je punt wil onderbouwen PLAATS DIE PM DAN ANDERS BLIJFT HET BIJ SLAP GELUL IN DE RUIMTE.
Ow en ik heb geen idee wie je bent.
Misschien is het beter voor jullie vriendschap als je dit soort dingen gewoon over de telefoon vertelt..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:11 schreef Groofsken het volgende:
- Na een vriendelijk en daarna iets minder vriendelijk verzoek via pm het bericht weer verwijderd -
Nope, ik ben jij, jij hebt nog niet gezegd wie jij bentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zag net in een ander topic dat ik EG was
Ghehe, tja, ik volg deze discussie eigenlijk met een knoop in mijn maag want ik ben relatief nieuw op internet, en de hele privacydinges houdt me vaak bezig hoor. Maar ik probeer gewoon intieme dingen voor mezelf te houden en ik gebruik heel vaak Ko als naam.quote:
dat hoop ik ook cattie!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:18 schreef cattie het volgende:
Oh jongens, ik vind jullie meestal allemaal lief en gezellig en ik post hier graag, maar ik raak soms wel een beetje de weg kwijt door die kloons. Groofsken lukt nog, Bij trui en MvD heb ik vermoedens, maar kan iemand me even per pm helpengeholpen? Daarnaast vind ik dat iedereen zelf moet weten hoe ze hier posten, maar die voorletters lezen niet fijn vind ik. En vergeef me als ik een keer de leeftijd van je kind vergeet.
Zelf post ik ook wat minder over Ive en Fee, maar dat heeft niet zozeer met hun privacy te maken. Al zal ik niet heel intieme dingen posten. Mijn zusje leest hier wel eens mee en ik post alleen dingen die zij mag weten.![]()
Hoe dan ook, ik hoop dat we wel gewoon gezellig kunnen blijven kletsen en elkaar helpen en het allemaal nog begrijpelijk blijft.![]()
dat was toch vanaf 't begin al zo? daar is 't ook helemaal niet om te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef moussy het volgende:
Een oplettende lurker hoeft hier alleen nog maar mee te lezen om de kloons te ontrafelen die vandaag begonnen zijn![]()
![]()
![]()
Tis weer tijd voor nieuwe accounts menschen!!
sarcasme..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:36 schreef trui het volgende:
[..]
dat was toch vanaf 't begin al zo? daar is 't ook helemaal niet om te doen.
Dat helpt inderdaad ook voor je privacygevoel, lekker lurken in SC en verder alleen posten in topics waar je wel wat te vertellen hebt voor je gevoel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef moussy het volgende:
Een oplettende lurker hoeft hier alleen nog maar mee te lezen om de kloons te ontrafelen die vandaag begonnen zijn![]()
![]()
![]()
Tis weer tijd voor nieuwe accounts menschen!!
En dit vind ik dus de mooiste en meest waardevolle post in de hele discussie!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Ieder zijn eigen keuze,
Ik ben trots op mijn Arwen, nu is ze wellicht in combi nick/naam lastiger googlebaar.
Maar ik heb heel lang op papier in schriftjes alles opgeschreven over Arwen.
Schriftjes die een zeker persoon verbrandt heeft uit woede.
Ik ben alleen maar hartstikke blij dat met een beetje speurwerk ik wel dingen kan vinden, dat ik wel dingen kan uitdraaien.
Verhalen waar mijn zorgen en verdriet om staan om haar, maar vooral ook mijn blijdschap, mijn trots.
Dat ze dingen over haar papa terug kan vinden, doormiddel van zijn posts, zelf als ze oud genoeg is kan zien, Goh dat was mijn papa.
Want ze heeft geen mogelijkheid meer om haar papa te kennen.
En Dankzij internet kan ik haar toch een beetje papa laten ervaren.
Uiteindelijk heeft het helemaal niets meer met privacy te maken als het niet uitmaakt als de kloon gecombineerd kan worden met het eerdere account. Iemand die echt terug wil lezen, kind of wie dan ook, gaat toch wel zo ver spitten tot diegene weet wat ie wil weten. Zeg dan gewoon dat je je usernaam poepiezat bent! Wat er tot nu toe gepost is is zo tegenstrijdig als ik weet niet wat. Vooral als de nieuwe user dan ook nog eens foto's gaat postenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad ook voor je privacygevoel, lekker lurken in SC en verder alleen posten in topics waar je wel wat te vertellen hebt voor je gevoel.
en dan klikken ze 3x verder dan hun neus lang is en dan ben je ook gevonden in een SC van OUD *klikkerdeklik* en alle info ligt weer op straat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef trui het volgende:
yeah right. ik zou 'm liever niet inruilen hoor. het gaat mij erom dat als willekeurige mensen op die namen googlen dat ze dan bij m'n vorige account uitkomen, en niet bij dit nieuwe.
Of in dit topicquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef moussy het volgende:
[..]
en dan klikken ze 3x verder dan hun neus lang is en dan ben je ook gevonden in een SC van OUD *klikkerdeklik* en alle info ligt weer op straat.
Gewoon zo: Hoe is het met jouw oudste /jongste? Of: nou hoorde ik toch een raar verhaal van sjak's oudste.... of hee, dat lijkt sjak's jongste wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:35 schreef trui het volgende:
[..]
dat hoop ik ook cattie!
ik heb wel wat teveel lopen doorzagen geloof ik vandaag, mijn excuses daarvoor. hopelijk kunnen jullie eraan wennen, en die namen van de kinderen, tsja, ik vind 't zelf ook raar. maar 't idee ontstond om te voorkomen dat 't zo'n voorletterfestival zou worden. en als iedereen 't alleen maar over zn oudste en jongste heeft, hoe moeten we elkaars kinderen dan noemen? ook alleen maar op die manier? wordt 't net zo'n vermoeiende toestand als met de voorletters vrees ik.
Hm, dat dusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:40 schreef amaranta het volgende:
Oke, nu snapt deze spuit elf ook waarom ik niks meer snapte van het speeltuinbankje en van andere topics enzo.
Nee duidelijk, of eigenlijk niet.
Van mij is er 1x een post weggehaald, maar dat was omdat ik anders werd aangeklaagd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat hebben de modjes beweerd. En dat is geheel volgens de regels van FOK: denk na voor je post, want wij halen het niet meer weg...
Is het nog binnen de tijd dat je zelf kan editten heb je als user mazzel, is het te laat heb je pech.
Weghalen lijkt heel onschuldig, maar kan bijv. een hele discussie om zeep helpen. Nu zou dat in het geval van het estafette topic wat minder zijn, alleen staan er een hoop oh en ah reacties die niet meer te herleiden zijn, maar FOK heeft hierin dus 1 algemeen standpunt en je moet van goede huize komen wil je voor elkaar krijgen dat er een post weg gehaald wordt. Dat is echt alleen als er mensen in gevaar zouden komen oid...
In feedback staat vast wat er aan de hand is..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:59 schreef mijsje het volgende:
pfff, ik raak ook helemaal de weg kwijt in de OUDtopics... ben helemaal in de war...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |