'wat niet op papier staat is niet gezegd'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef simmu het volgende:
als je irl iets zegt kan je het toch ook niet on-zeggen?
Je gaat voorbij aan het feit dat de uitgekotste een leven had verzonnen. Dát was het probleem, niet de kloon zelf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:47 schreef simmu het volgende:
[..]
als je dan toch wilt reageren reageer dan op degene die de term introduceert. en ja; ik was/ben hier sarcastisch. ik vind het tamelijk triest dat eerst iemand uitgekotst (ja, is de term weer) wordt omdat die onder een kloon post, en dan nu iedereen piept dat klonen toch moet kunnen.
moussy maakt een post over dat uitkotsen. daar reageerde ik op. je hoeft jezelf dan niet aangesproken te voelen hoor. of wel, maar dan moet je mij daar niet op aankijken. eigenlijk vind ik trouwens wel dat moussy met die post dan wel weer groot gelijk heeft namelijk en dat wilde ik uitdrukken. eerst allemaal iemand veroordelen die een kloon gebruikt en dan nu allemaal aan de kloon. verder heb je groot gelijk met je postmoet iedereen zelf weten.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Of het moet maar zo:
[ afbeelding ]
ipv
[ afbeelding ]
Of nog een optie:
[ afbeelding ]
ipv
[ afbeelding ]
het is in elk geval niet zomaar terug te vinden door mensen die daar niet bij waren, tenzij alles opgenomen is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef simmu het volgende:
als je irl iets zegt kan je het toch ook niet on-zeggen?
Zo is datquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat de uitgekotste een leven had verzonnen. Dát was het probleem, niet de kloon zelf.
dit zijn mensen die gewoon op dezelfde manier doorposten, alleen dan iets anoniemer.
Tis zo makkelijk om als 'nieuwe' kloon de hele kluit te belazeren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat de uitgekotste een leven had verzonnen. Dát was het probleem, niet de kloon zelf.
dit zijn mensen die gewoon op dezelfde manier doorposten, alleen dan iets anoniemer.
Als ik even hardop mee mag denken...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:17 schreef Lois het volgende:
Ik zit even hardop te denken, kheb geen idee of het überhaupt mogelijk is, maar zou het voor mensen al schelen als OUD alleen zichtbaar is als je ingelogd bent??
Zoals bij OO ofzo, het forum is alleen zichtbaar voor members?
maar maar maaar maaaaaaaaaaaar, ik ben veul te saai om te googelen, die arrogante trui heb ik niet aan, ik heb alleen maar lange tenenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:16 schreef Urla het volgende:
Liegen kan, maar aangezien de klonen niet anoniem zijn voor irl sta je dan wel lekker voor aap.
Tssskkk Net nieuwe klonen aangemaakt allemaal en nu al aan het vervuilen met een bitchfight. (pakt chipito's erbij)
Niemand mag Moussy aanvallen heur zij is mijn internetheld. Ik volg haar al jaren.![]()
![]()
![]()
Blegh nu weer aardappels schillen. Willen jullie zulke interresante gesprekken voeren buiten etenstijd om Plox![]()
Nee, het is juist mooi dat ook andere mensen (wellicht per ongelukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:17 schreef Lois het volgende:
Ik zit even hardop te denken, kheb geen idee of het überhaupt mogelijk is, maar zou het voor mensen al schelen als OUD alleen zichtbaar is als je ingelogd bent??
Mens, jij bent te goed voor deze wereld.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:17 schreef Lois het volgende:
Nee, het begon ermee dat gisteren deze post:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:30 schreef snoopy het volgende:
Maar omdat er vandaag toevallig 3 tegelijk zijn die dat doen breekt de pleuris uit.
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef poemojn het volgende:
op alfabetische volgorde dan maar
Mijn J kan ook zo teruggetrokken zijn als jouw A blijkbaar is. Praten op de psz is wel een item, al geniet ze er erg van (en gaat ze ook pas net een maandje). Ook hier nog vooral het idee dat 't te maken heeft met geremdheid en erg veel controle over zichzelf (kan in vreemde situaties alle gevoelsuitingen dimmen, dus niet alleen praten maar ook woede, angst enz). Verder ontwikkelt ze erg snel, en dat kan daar blijkbaar ook voor zorgen (emotioneel eigen leeftijd maar cognitief verder en dat verschil daartussen moet je dan als jong kind ook maar net kunnen plaatsen). Als je meer wilt weten mag je PM'en.![]()
Wat vervelend dat D als enige niet mee mocht met dat feestje.Jammer ook dat de moeder blijkbaar niet geprobeerd heeft erover te overleggen, als ze 'm zo druk vond was ze misschien wel blij geweest met extra hulp bijvoorbeeld. Wel fijn dat hij zelf zo opgelucht is dat 't niet aan dat jongetje lag!
Als hij al zo'n stempel heeft, ook bij de ouders, is een schoolwisseling misschien nog een idee? Ik weet niet hoe het verder met hem gaat op school?
Hoe is 't eigenlijk met J op haar nieuwe school?
Fijn dat M's spreekbeurt zo goed ging, Sugar!
Mijn M gaat straks voorzwemmen bij een ander zwembad. Ik wil haar liever naar de zaterdag hebben ivm de drukke dagen doordeweeks, ben benieuwd hoe ze daar zou kunnen instromen. Zij hebben makkelijker plek op zaterdag.Op school gaat 't nu heel goed met haar. Eind oktober hebben we portfoliogesprek, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ze zijn sinds kort bezig met de kanjertraining, klassikaal, en dat kon ze thuis allemaal meteen benoemen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |