abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:49:46 #226
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73278908
dat je niet je hele account kunt wissen begrijp ik inderdaad ook wel, vanuit praktisch oogpunt. maar een post, als iemand daar grote moeite mee heeft achteraf, ach. dat vind ik wel wat erg star, dat dat niet zou kunnen. nu wordt er ook wel eens 'teen en ander wegge-edit door mods, en dat is dan ook wel eens jammer voor degenen die pas later teruglezen. maar dat is dan maar zo.
in de haak.
pi_73278959
als je irl iets zegt kan je het toch ook niet on-zeggen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 16:52:17 #228
7074 moussy
kuttekop
pi_73278981
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef simmu het volgende:
'wat niet op papier staat is niet gezegd'
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:54:54 #229
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73279056
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:47 schreef simmu het volgende:

[..]

als je dan toch wilt reageren reageer dan op degene die de term introduceert. en ja; ik was/ben hier sarcastisch. ik vind het tamelijk triest dat eerst iemand uitgekotst (ja, is de term weer) wordt omdat die onder een kloon post, en dan nu iedereen piept dat klonen toch moet kunnen.

moussy maakt een post over dat uitkotsen. daar reageerde ik op. je hoeft jezelf dan niet aangesproken te voelen hoor. of wel, maar dan moet je mij daar niet op aankijken. eigenlijk vind ik trouwens wel dat moussy met die post dan wel weer groot gelijk heeft namelijk en dat wilde ik uitdrukken. eerst allemaal iemand veroordelen die een kloon gebruikt en dan nu allemaal aan de kloon. verder heb je groot gelijk met je post moet iedereen zelf weten.
Je gaat voorbij aan het feit dat de uitgekotste een leven had verzonnen. Dát was het probleem, niet de kloon zelf.
dit zijn mensen die gewoon op dezelfde manier doorposten, alleen dan iets anoniemer.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 oktober 2009 @ 16:56:31 #230
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_73279091
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:18 schreef moussy het volgende:

[..]

Of het moet maar zo:
[ afbeelding ]

ipv

[ afbeelding ]

Of nog een optie:
[ afbeelding ]

ipv
[ afbeelding ]

donderdag 1 oktober 2009 @ 16:57:22 #231
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73279121
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef simmu het volgende:
het is in elk geval niet zomaar terug te vinden door mensen die daar niet bij waren, tenzij alles opgenomen is.
in de haak.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 oktober 2009 @ 16:57:23 #232
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_73279122
En voor de rest... wat een gezeik. Ik herken niemand meer
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:57:54 #233
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73279138
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Je gaat voorbij aan het feit dat de uitgekotste een leven had verzonnen. Dát was het probleem, niet de kloon zelf.
dit zijn mensen die gewoon op dezelfde manier doorposten, alleen dan iets anoniemer.
Zo is dat . Ik ben nogsteeds die chaoot die haar sleutels in de auto laat hangen, of binnen in de voordeur, die een heerlijke dochter heeft en zwanger is van een zoon, en die in de war raakt van grappige collegae . Alleen mijn naam is anders .
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 16:58:38 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_73279152
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Tis zo makkelijk om als 'nieuwe' kloon de hele kluit te belazeren.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:01:10 #235
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73279217
Iedereen kan liegen wat ie wil, kloon of geen kloon.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:02:41 #236
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73279261
ja. go groofsken!
in de haak.
pi_73279630
Liegen kan, maar aangezien de klonen niet anoniem zijn voor irl sta je dan wel lekker voor aap.

Tssskkk Net nieuwe klonen aangemaakt allemaal en nu al aan het vervuilen met een bitchfight. (pakt chipito's erbij)
Niemand mag Moussy aanvallen heur zij is mijn internetheld. Ik volg haar al jaren.

Blegh nu weer aardappels schillen. Willen jullie zulke interresante gesprekken voeren buiten etenstijd om Plox
pi_73279974
Jemig, wat een reacties weer zeg Iemand uitkotsen omdat hij/zij de boel heeft lopen belazeren vind ik toch wel van een heel andere orde dan na lang overdenken je naam veranderen.
Een discussie over hoe je dat misschien het meest 'gebruikers'vriendelijk kan doen vind ik niet verkeerd (wel of geen afkortingen of andere namen gebruiken). Maar die heftige reacties gelijk

Er zijn zoveel mensen hier die hun naam hebben veranderd om bepaalde redenen (zwangerschap, inlogcodes kwijt, familie die meeleest, scheiding). Daar zijn we allemaal allang weer aan gewend. Maar omdat er vandaag toevallig 3 tegelijk zijn die dat doen breekt de pleuris uit.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_73280357
Juist. En ik blijf ook gewoon dezelfde stoffige!
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 18:00:28 #240
5428 crew  miss_sly
pi_73280738
Nou ja, de pleuris is ook wat overdreven

Ik snap het wel, maar ik hoop dat het niet op termijn het leuke van OUD verpest. Voor mijn gevoel is zowel je kinderen aanduiden met een letter als met een compleet andere naam wat raar, maar als de persoon in kwestie zich er fijn bij voelt, be my guest.

Voor mij is het misschien anders, omdat ik nu pas met een kind te maken heb, maar wel al jaren op internet rondhang. Ik neem dus een zekere mate van privacy in acht als het om haar gaat. Voor mezelf doe ik dat al jaren: iets wat neit iedereen hoeft te weten, smijt ik ook niet op het net niet anonieme internet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 18:17:34 #241
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73281197
Ik zit even hardop te denken, kheb geen idee of het überhaupt mogelijk is, maar zou het voor mensen al schelen als OUD alleen zichtbaar is als je ingelogd bent??
Zoals bij OO ofzo, het forum is alleen zichtbaar voor members?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:22:20 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73281331
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:17 schreef Lois het volgende:
Ik zit even hardop te denken, kheb geen idee of het überhaupt mogelijk is, maar zou het voor mensen al schelen als OUD alleen zichtbaar is als je ingelogd bent??
Als ik even hardop mee mag denken...
Het lijkt me dat dat voor R&P dan nog veel meer zou gelden dan voor OUD.
Ik persoonlijk zou dat echt onzin vinden, het is een openbaar forum, dat is nou juist het mooie eraan, iedereen kan lezen en aanschuiven, anders denk ik dat we beter Macka's advies op kunnen volgen...

En als ik zie hoe 'makkelijk' men afscheid heeft genomen van een heel groot deel van de VBL (voetbal) users denk ik eigenlijk dat men hiervan ook zal zeggen 'take it or leave it'.
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 18:25:50 #243
7074 moussy
kuttekop
pi_73281423
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:16 schreef Urla het volgende:
Liegen kan, maar aangezien de klonen niet anoniem zijn voor irl sta je dan wel lekker voor aap.

Tssskkk Net nieuwe klonen aangemaakt allemaal en nu al aan het vervuilen met een bitchfight. (pakt chipito's erbij)
Niemand mag Moussy aanvallen heur zij is mijn internetheld. Ik volg haar al jaren.

Blegh nu weer aardappels schillen. Willen jullie zulke interresante gesprekken voeren buiten etenstijd om Plox
maar maar maaar maaaaaaaaaaaar, ik ben veul te saai om te googelen, die arrogante trui heb ik niet aan, ik heb alleen maar lange tenen
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:39:18 #244
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_73281795
quote:
Nee, het is juist mooi dat ook andere mensen (wellicht per ongeluk ) ook OUD weten te vinden. Ik heb afgelopen week wat zaken over Job gepost en daar reacties over gekregen van leerkrachten en/of anderen die er verstand van hadden. Dat zou ik dan missen als het een besloten forum zou worden.

Een mailinglist is voor mij wat dat betreft ook helemaal niets. En eerlijk is eerlijk, ik heb echt geen idee wie wie is op dit moment. Groofkens of zo is de enige, maar Trui en Mevrouw van Dalen herken ik niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 18:42:49 #245
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73281897
Je hebt gelijk BE, dit is een stom idee.
Ik moet ook loslaten om het iedereen naar de zin te willen maken
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:46:29 #246
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73281987
quote:
Mens, jij bent te goed voor deze wereld.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:46:54 #247
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73282002
Oh inmiddels was je daar zelf ook achter
  Jubileum moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 18:50:29 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73282096
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73282109
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:30 schreef snoopy het volgende:
Maar omdat er vandaag toevallig 3 tegelijk zijn die dat doen breekt de pleuris uit.
Nee, het begon ermee dat gisteren deze post:

quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef poemojn het volgende:
op alfabetische volgorde dan maar

Mijn J kan ook zo teruggetrokken zijn als jouw A blijkbaar is. Praten op de psz is wel een item, al geniet ze er erg van (en gaat ze ook pas net een maandje). Ook hier nog vooral het idee dat 't te maken heeft met geremdheid en erg veel controle over zichzelf (kan in vreemde situaties alle gevoelsuitingen dimmen, dus niet alleen praten maar ook woede, angst enz). Verder ontwikkelt ze erg snel, en dat kan daar blijkbaar ook voor zorgen (emotioneel eigen leeftijd maar cognitief verder en dat verschil daartussen moet je dan als jong kind ook maar net kunnen plaatsen). Als je meer wilt weten mag je PM'en.

Wat vervelend dat D als enige niet mee mocht met dat feestje. Jammer ook dat de moeder blijkbaar niet geprobeerd heeft erover te overleggen, als ze 'm zo druk vond was ze misschien wel blij geweest met extra hulp bijvoorbeeld. Wel fijn dat hij zelf zo opgelucht is dat 't niet aan dat jongetje lag!
Als hij al zo'n stempel heeft, ook bij de ouders, is een schoolwisseling misschien nog een idee? Ik weet niet hoe het verder met hem gaat op school?

Hoe is 't eigenlijk met J op haar nieuwe school?

Fijn dat M's spreekbeurt zo goed ging, Sugar!

Mijn M gaat straks voorzwemmen bij een ander zwembad. Ik wil haar liever naar de zaterdag hebben ivm de drukke dagen doordeweeks, ben benieuwd hoe ze daar zou kunnen instromen. Zij hebben makkelijker plek op zaterdag.Op school gaat 't nu heel goed met haar. Eind oktober hebben we portfoliogesprek, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ze zijn sinds kort bezig met de kanjertraining, klassikaal, en dat kon ze thuis allemaal meteen benoemen .

het begin was van een serie onnavolgbare post in het kleutertopic
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:55:04 #250
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_73282232
Even een reactie van een FA.

Google vindt alles. En is het Google niet, dan is het wel Yahoo, of Bing of een webarchiver. En als die het niet zijn, dan is het ook nog je eigen internetprovider die elke pagina die jij bezoekt een half jaar lang op moet slaan van de EU. Wil je op internet volkomen anoniem zijn, knip dan je kabel door.

Maar dat het ergens gearchiveerd is, wil nog niet zeggen dat het makkelijk of überhaupt te vinden is. De totale informatie op internet is zó enorm groot dat het een compleet nieuwe dimensie geeft aan het aloude gezegde "een naald in een hooiberg", want álles wordt geïndexeerd. Dat is niet alleen een nadeel, maar ook een voordeel. Je moet heel precies zoeken wil je op de juiste resultaten uitkomen. Maar het risico bestaat inderdaad wel degelijk en iedereen moet voor zichzelf een afweging maken of hij of zij dat waard vindt. Post je liever onder een kloon met initialen, prima. Moet je helemaal zelf weten.

Het forum gaat in ieder geval niet op onvindbaar. Ook ongeregistreerde en uitgelogde users moeten hier terecht kunnen voor adviezen en watnogmeer.

Ook worden er niet lukraak posts verwijderd. Als er ergens een post staat waar wat mis mee is, stuur dan een mail met een linkje naar desbetreffende posts en motivatie naar forum@fok.nl en tegenwoordig zijn we daar redelijk coulant in.
Een heel account verwijderen doen we niet aan. Hierboven zegt iemand dat op het nieuws was dat dat moest en zonder de specifieke situatie te kennen waar dat over ging geef ik even een algemeen antwoord. Een nickname is géén persoonsgegeven, vandaar dat FOK! niet de verplichting heeft om een mogelijkheid aan te bieden die te verwijderen.

Mochten er nog vragen zijn, ik hou dit topic nog even in de gaten.
And now for something completely different, I'm on a horse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')