abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:19:04 #201
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73277994
Gut ja Simmu komt ook weer om de bocht met een onzin post dat het aanpassen of uitkotsen is tuurlijk die hadden we nog niet gehad vandaag.

Volgens mij zijn we allemaal volwassen en allemaal in staat om te beslissen wie wat wil voor zichzelf en daar hoeft een ander zich verder toch niet mee te bemoeien. Kortom het is storm in een glas water want wie het zo wil doet het en wie niet wil doet het niet en waarom zou de ander daarop reageren omdat hij/zij denkt het spoor bijster te raken. Hersens gebruiken en nadenken en anders er een pm aanwagen en vragen wie wat waar...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:21:52 #202
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73278085
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef moussy het volgende:

[..]

je bent toch akkoord gegaan met de algeme voorwaarden dinges bij het registreren?
Ik bedoel het algemener... vind het gewoon een gek idee dat ik blijkbaar mijn eigen boeltje niet gewoon weer kan verwijderen.

Enne... ik ben niet de persoon die de voorwaarden ook daadwerkelijk leest .
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:22:10 #203
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_73278106
Als je dan zo graag anoniem wil blijven, post dan gewoon niet meer op het Inet.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 oktober 2009 @ 16:22:22 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73278113
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef Oxymoron het volgende:
Vraag van, groepsleiding, die meekijkt (nu, typt):

Hoe kun je de advertenties weghalen die naast het forum staan?
Oxymoron is er van in de war geraakt. (Advertenties over therapie voor autisme). We kunnen haar niets meer vertellen of ze komt met de advertenties en sites aan waar je het autisme kunt laten genezen.

Heeft iemand tips? (Ik weet zelf niet veel van Fok.)
Groetjes,
Begeleiding Oxymoron
via http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php kun je een basis abonnement afsluiten waarbij je inderdaad de advertenties uit kunt zetten. dat is de enige manier die fok ondersteund, aangezien adblockers niet gebruikt mogen worden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:23:41 #205
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73278152
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:22 schreef Rottdog het volgende:
Ja, das ook een manier .
pi_73278183
quote:
das eigenlijk de beste oplossing
kloons worden toch wel weer achterhaald.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73278191
Ik heb geen abbo en ook geen advertenties naast of onder mn spul?

Geen idee hoe ik het uit heb gekregen, maar ik heb geen spam hoor!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:25:26 #208
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73278206
Foutjes sorry
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:25:27 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73278207
Oxy, ik dacht ook dat het alleen kan als je betalend lid bent, maar ik ga het even vragen...

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-10-2009 16:37:48 ]
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:26:43 #210
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73278249
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:19 schreef Books het volgende:
Gut ja Simmu komt ook weer om de bocht met een onzin post dat het aanpassen of uitkotsen is tuurlijk die hadden we nog niet gehad vandaag.

Volgens mij zijn we allemaal volwassen en allemaal in staat om te beslissen wie wat wil voor zichzelf en daar hoeft een ander zich verder toch niet mee te bemoeien. Kortom het is storm in een glas water want wie het zo wil doet het en wie niet wil doet het niet en waarom zou de ander daarop reageren omdat hij/zij denkt het spoor bijster te raken. Hersens gebruiken en nadenken en anders er een pm aanwagen en vragen wie wat waar...
Maar hier ben ik het toch ook wel erg mee eens hoor. Wat een heisa om niks.

Jullie kennen mij toch niet persoonlijk, dus of ik voor jullie nou G........ met dochter S..... en een zoon op komst ben, of ik ben Groofsken met dochter S en een zoon op komst. Who cares . Voor jullie net zo anoniem, voor mij toch een groot verschil.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:28:52 #211
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73278322
Juistem en nu echt wat gaat doen tot later allemaal...
pi_73278380
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:21 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ik bedoel het algemener... vind het gewoon een gek idee dat ik blijkbaar mijn eigen boeltje niet gewoon weer kan verwijderen.
Bij hyves kun je wel heel je profiel verwijderen. Het 'fijne' is dat dan meteen ook al je krabbels, berichten, foto's, prive berichten, tikken en wat dan ook he-le-maal van Hyves verwijderd wordt. Hoppa, in 1 keer
Omdat je net ook over Hyves schreef.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:33:40 #213
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73278465
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:30 schreef lcicle het volgende:

[..]

Bij hyves kun je wel heel je profiel verwijderen. Het 'fijne' is dat dan meteen ook al je krabbels, berichten, foto's, prive berichten, tikken en wat dan ook he-le-maal van Hyves verwijderd wordt. Hoppa, in 1 keer
Omdat je net ook over Hyves schreef.
Ja precies. jammer dat het hier niet zo werkt.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:33:48 #214
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73278471
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef moussy het volgende:
Voor mn gevoel wordt OUD om zeep geholpen met al die klonen en het alfabet als kinderen.

Een tijdje geleden werd iemand uitgekotst (ja oa. door mij) door een fictief leven te hebben met alles er op en er aan en nu gaat de helft het bewust doen.
ik vind 't echt heel wat anders eigenlijk. maar als jij dat verschil niet ziet, jammer voor jou! nog 1 keer mijn uitleg dan:
kijk, ik ben trots op de namen die we onze kinderen gegeven hebben, maar ik heb er wel wat spijt van dat ik die op internet zo open en bloot gebruik. daar heb ik in het begin gewoon niet goed over nagedacht. terwijl ik met m'n eigen naam altijd vrij voorzichtig ben geweest op 't net. dat vond ik langzamerhand zo scheef worden en ik krijg er een steeds vervelender gevoel bij, want: inbreuk op hun privacy. toch wil ik hier graag mee blijven schrijven, ik vind 't hier nl over 't algemeen erg leuk.
na lang wikken en wegen dus maar gekozen voor deze optie: een nieuwe nick, jullie mogen best weten wie hier achter zit, maar ik wil hun namen hier dus niet meer zo gebruiken. voor mijn gevoel ga ik er dan gewoon wat netter mee om. ik snap niet waarom dat zo'n probleem zou moeten zijn.
in de haak.
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 oktober 2009 @ 16:37:32 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73278584
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:33 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ja precies. jammer dat het hier niet zo werkt.
Dan zou je het forum wel kunnen opdoeken... Hoe denk je dat de gemiddelde discussie eruit gaat zien al enkele users besluiten hun account op te heffen en daarmee alle post die ze ooit geschreven hebben weggehaald worden.

Bij Hyves vind ik het ook een klotestreek trouwens, wat geeft iemand het recht om berichten uit mijn inbox te deleten. Alleen maar omdat de hyver zijn account opheft...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73278588
Maarre mensen die echt willen weten wie jullie zijn en jullie volgen die weten het nu allang. Ik weet volgens mij ook al wie jullie zijn.

Echt anoniem ben je nooit op het net. Ik denk echt wel dat iemand irl mij zou herkennen hier.

Voor nieuwere personen is het misschien moeilijker, maar als die een pica of naam vind via google kan die persoon ook via de laatste postings van je main nu achter je kloon komen.

Anyway Ik ga eten maken
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 16:39:27 #217
7074 moussy
kuttekop
pi_73278649
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:37 schreef Urla het volgende:
Maarre mensen die echt willen weten wie jullie zijn en jullie volgen die weten het nu allang. Ik weet volgens mij ook al wie jullie zijn.

Echt anoniem ben je nooit op het net. Ik denk echt wel dat iemand irl mij zou herkennen hier.

Voor nieuwere personen is het misschien moeilijker, maar als die een pica of naam vind via google kan die persoon ook via de laatste postings van je main nu achter je kloon komen.

Anyway Ik ga eten maken
welja die link is zo weer terug gevonden, je hoeft er soms zelfs niet eens moeite voor te doen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:39:34 #218
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73278654
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dan zou je het forum wel kunnen opdoeken... Hoe denk je dat de gemiddelde discussie eruit gaat zien al enkele users besluiten hun account op te heffen en daarmee alle post die ze ooit geschreven hebben weggehaald worden.

Bij Hyves vind ik het ook een klotestreek trouwens, wat geeft iemand het recht om berichten uit mijn inbox te deleten. Alleen maar omdat de hyver zijn account opheft...
Jeetje wat een negativiteit.

Wat geweest is is geweest toch, waarom zouden eerder gevoerde discussies jarenlang leesbaar moeten zijn? Ik zou heus niet mijn geschiedenis van de afgelopen maand weghalen elke keer. Hooguit die van mijn vorige nickname.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 oktober 2009 @ 16:39:39 #219
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73278659
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:33 schreef trui het volgende:

[..]

ik vind 't echt heel wat anders eigenlijk. maar als jij dat verschil niet ziet, jammer voor jou! nog 1 keer mijn uitleg dan:
kijk, ik ben trots op de namen die we onze kinderen gegeven hebben, maar ik heb er wel wat spijt van dat ik die op internet zo open en bloot gebruik. daar heb ik in het begin gewoon niet goed over nagedacht. terwijl ik met m'n eigen naam altijd vrij voorzichtig ben geweest op 't net. dat vond ik langzamerhand zo scheef worden en ik krijg er een steeds vervelender gevoel bij, want: inbreuk op hun privacy. toch wil ik hier graag mee blijven schrijven, ik vind 't hier nl over 't algemeen erg leuk.
na lang wikken en wegen dus maar gekozen voor deze optie: een nieuwe nick, jullie mogen best weten wie hier achter zit, maar ik wil hun namen hier dus niet meer zo gebruiken. voor mijn gevoel ga ik er dan gewoon wat netter mee om. ik snap niet waarom dat zo'n probleem zou moeten zijn.
k vind t eerlijk gezegd niet eens zo'n probleem als men de namen van de kinderen niet gebruikt maar bv kaatje en tommy, dan leest t nog altijd beter dan a. en j. en t.

t enige wat ik als verwarrend ervaar is wanneer er tig mensen op 1 dag nieuwe nicks aanmeten
maar ach, bij eerdere wissels is er verder ook niet moeilijk gedaan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:40:40 #220
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73278688
Nou ja, ik vind deze nickname vele malen leuker , dus houd ik hem nu zo . Ik voel me er ook gewoon beter bij dan bij zo bijna letterlijk mijn eigen naam. En ik heb geleerd voor de toekomst . Mijn excuses voor alle mensen die nu echt hun haren overeind hebben staan, maar vanaf vandaag ben ik Groofsken .

Het zijn er drie vandaag Ynske, en ik heb iig al eerder aangekondigd dat ik dat in mijn verlof zou gaan doen. Volgens mij worden er echt problemen gemaakt om niks nu.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:43:51 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73278779
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:39 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Wat geweest is is geweest toch, waarom zouden eerder gevoerde discussies jarenlang leesbaar moeten zijn? Ik zou heus niet mijn geschiedenis van de afgelopen maand weghalen elke keer. Hooguit die van mijn vorige nickname.
Jij niet, maar een ander mss wel.
En daarom wordt er 1 lijn getrokken. Je post wat je post, je hebt een bepaalde tijd dat je het zelf kan editten en als je dat niet doet, dan blijft het staan. Bezint eer ge begint...
Dat klinkt heel flauw, maar neem dit gesprek hier. Als jij morgen zegt 'delete all' dan zou ook de quote van jou hierboven moeten verdwijnen en lijkt het net alsof ik in het luchtledige aan het posten ben.

Even ter verduidelijking, deze regel is echt niet nu bedacht om de mensen van OUD die dit nu zouden willen te pesten, de regel bestaat al jaren voor heel FOK.
En er zijn mensen geweest met heel wat meer gegrondere redenen (banenverlies oa.) die ook bot vingen bij zo´n verzoek. Star? Maybe, maar zo hou je het forum dus wel leesbaar.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:45:10 #222
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73278813
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef livelink het volgende:
Ik vind het er ook niet leuker op worden met alle kloons, eerlijk gezegd. Ik word er steeds minder flexibel in zal ik maar zeggen. Ik post ook over Job soms behoorlijke confronterende dingen en ja, ik weet dat dit later teruggevonden kan worden, maar niet zomaar. Dan moet er toch wel gegoogled worden op een combinatie van namen. De enige andere optie is volgens mij om niet meer te posten, maar ja dan mis ik wel hele fijne feedback.
Kwestie van kiezen.
nou volgens mij is er dus wel een andere optie: dat je een andere naam gebruikt ipv job.
en omdat ik 't wat onlogisch vond om wel de namen te veranderen maar dan met hetzelfde account verder te posten moest dat ook maar omgegooid leek mij.
quote:
het is toch eigenlijk heel logisch dat in dit tijdperk waarin internet zo'n grote vlucht genomen heeft mensen gewoon nog moeten wennen aan hoe daarmee om te gaan? dat je daarbij soms foutjes maakt, allez. maar dat je dan vervolgens meteen 'maar beter helemaal niet meer moet posten' vind ik echt het andere uiterste en wel een erg starre reactie. ik verbaas me ook wel over de nijd waarmee gereageerd wordt hoor. mensen, gun ieder z'n eigen manier zeg!
in de haak.
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 oktober 2009 @ 16:45:29 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73278821
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:39 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Hier in OUD misschien niet, maar andere delen van FOK! is het juist de kracht dat de gevoerde discussies lang en helder blijven bestaan... Niks negativiteit, gewoon een conclusie.

En nogmaals, bij Hyves vind ik (persoonlijk) het niet normaal dat er dingen verdwijnen uit mijn inbox omdat iemand anders zijn account opheft. Ik vind het zelf erg vreemd...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:47:02 #224
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73278853
Mee eens Trui .

En BE, ik snap heel goed wat je zegt hoor. Vind het alleen een gek idee dat ik er dus zelf niks meer over te zeggen heb. Maar zoals ik zei, ik heb ervan geleerd .

En dank voor je hulp in de pm. Ik zie mijn plaatje .
pi_73278861
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:19 schreef Books het volgende:

als je dan toch wilt reageren reageer dan op degene die de term introduceert. en ja; ik was/ben hier sarcastisch. ik vind het tamelijk triest dat eerst iemand uitgekotst (ja, is de term weer) wordt omdat die onder een kloon post, en dan nu iedereen piept dat klonen toch moet kunnen.

moussy maakt een post over dat uitkotsen. daar reageerde ik op. je hoeft jezelf dan niet aangesproken te voelen hoor. of wel, maar dan moet je mij daar niet op aankijken. eigenlijk vind ik trouwens wel dat moussy met die post dan wel weer groot gelijk heeft namelijk en dat wilde ik uitdrukken. eerst allemaal iemand veroordelen die een kloon gebruikt en dan nu allemaal aan de kloon. verder heb je groot gelijk met je post moet iedereen zelf weten.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')