Volgens mij zag iemand een mod op de gang lopen. Maar die's nu weer weg.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef moussy het volgende:
Voor mn gevoel wordt OUD om zeep geholpen met al die klonen en het alfabet als kinderen.
Een tijdje geleden werd iemand uitgekotst (ja oa. door mij) door een fictief leven te hebben met alles er op en er aan en nu gaat de helft het bewust doen.
no offence, maar zoals al eerder gezegd: da's nu eenmaal de sfeer hier he. aanpassen of uitgekotst worden hoezeeequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef moussy het volgende:
Voor mn gevoel wordt OUD om zeep geholpen met al die klonen en het alfabet als kinderen.
Een tijdje geleden werd iemand uitgekotst (ja oa. door mij) door een fictief leven te hebben met alles er op en er aan en nu gaat de helft het bewust doen.
neem een kloon en het begint weer van voren af aan..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef simmu het volgende:
[..]
no offence, maar zoals al eerder gezegd: da's nu eenmaal de sfeer hier he. aanpassen of uitgekotst worden hoezeeeneem een kloon!
Ik ga me niet aanpassen, mn kinderen ABC noemen of een kloon nemen ik 'ben' moussy en sta voor wat ik post en denk gerust wel na wát ik post over mijn kinderen. Jammer dan, maar lees dan maar over me heen, want ik verrot het om te gaan puzzelen wie wie is om er op te kunnen reageren. Ik zal niet bewust namen gaan noemen, maar als het een keer per ongeluk gaat dan is het zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef simmu het volgende:
[..]
no offence, maar zoals al eerder gezegd: da's nu eenmaal de sfeer hier he. aanpassen of uitgekotst worden hoezeeeneem een kloon!
Das bullshit, maar der heet zoiets als een beetje normaal mee doen, en dat kan prima als jezelf, maar wel met enig relativeringsvermogen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef simmu het volgende:
[..]
je bent toch akkoord gegaan met de algeme voorwaarden dinges bij het registreren?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef Groofsken het volgende:
Voor mij gaat het helemaal niet over 'sommige problemen', maar meer over de kwestie zo privé mogelijk toch hier mee kunnen posten. En daar heb ik gewoon een aantal onhandige zets in gedaan het afgelopen jaar. Zo'n ramp is het toch niet om te proberen dat wat anders aan te pakken nu? Ik wil iedereen pm-en wie ik ben hoor, hoewel ik echt dacht dat de transition overduidelijk was
.
Modjes, ik heb een plaatje erbij gezet in mijn profiel, maar zie hem niet terug. Wat doe ik verkeerd?
![]()
Ik blijf het overigens wel gek vinden dat ik niet het recht heb om alles van bv mijn vorige nickname weer van het net te halen. Ik meen me te herinneren een keer op het nieuws te hebben gezien dat je alles zou moeten kunnen wissen?
volgens mij moet je dan een betalende fok-member zijn. Dan kan je ze uitzetten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef Oxymoron het volgende:
Vraag van, groepsleiding, die meekijkt (nu, typt):
Hoe kun je de advertenties weghalen die naast het forum staan?
Oxymoron is er van in de war geraakt. (Advertenties over therapie voor autisme). We kunnen haar niets meer vertellen of ze komt met de advertenties en sites aan waar je het autisme kunt laten genezen.
Heeft iemand tips? (Ik weet zelf niet veel van Fok.)
Groetjes,
Begeleiding Oxymoron
Oh sneu zeg!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef Oxymoron het volgende:
Oxymoron is er van in de war geraakt. (Advertenties over therapie voor autisme). We kunnen haar niets meer vertellen of ze komt met de advertenties en sites aan waar je het autisme kunt laten genezen.
Groetjes,
Begeleiding Oxymoron
Of het moet maar zo:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zou het alleen jammer vinden als iedereen nu ineens foto;s gaat plaatsen en na 2 uur weghaald.. dan heb je straks een topic met alleen maar kruisjes![]()
Volgens mij is de enige optie hiervoor als je een betaal-account neemt. Dan kan je bij je instellingen de advertenties uitschakelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef Oxymoron het volgende:
Groetjes,
Begeleiding Oxymoron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |