Nee, als ik het me goed herinner heeft Rocka het in eerste instantie op verzoek verwijderd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:52 schreef trui het volgende:
BE, maar het was toch binnen de edit-tijd? of vergis ik me.
Ja, je vergist je.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:52 schreef trui het volgende:
BE, maar het was toch binnen de edit-tijd? of vergis ik me.
Wat ze ZELF besloten hebben op een OPENBAAR forum te plaatsenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:58 schreef trui het volgende:
oh! naja, ik snap best dat 't niet de voorkeur heeft dat mensen hun verhaal weghalen, maar toch. 't blijft HUN verhaal.
Dit dus..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:41 schreef miss_sly het volgende:
ik vind het erg jammer dat het nu ineens deze kant opgaat. met sommige users post je al jaren hier en ineens zijn ze iemand anders. als dan ook het postgedrag verandert en de kinderen niet meer bij naam maar letter of schuilnamen worden genoemd, wordt het er in mijn ogen niet echt leuker op.
DAt had ik dus idd ook laatst ergens. Allemaal voorletters enzo, en dan moet je echt goed na gaan denken om te bedenken wie ook alweer bij wie hoort en hoe ze heten. Dan is het gewoon echt minder leuk, vind ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dit dus..
Ik probeerde gisteravond even snel het kleutertopic bij te lezen.. maar ik werd er helemaal tuureluurs van![]()
Ineens moet ik zwaar na gaan denken wie wat waarmee bedoelt en hoe voorletter y bij user z ineens blijkt te horen ofzo.
Ik ben halverwege gestopt met lezen
nietus, JIj was eerst Phluphy!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:10 schreef phluphy het volgende:
Even voor de duidelijkheid, gewoon, dat jullie het maar snappen:![]()
ik wás phluphy
ik bén phluphy
ik zal altijd phluphy blijven!
Ik dus ook, en erover gaan postenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben halverwege gestopt met lezen
Draai jij het ff lekker omquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:26 schreef trui het volgende:
ach ja, als je écht geïnteresseerd bent neem je die moeite toch gewoon even.![]()
![]()
![]()
Nee ik was eerst phluphy. De nick met een hoofdletter P (en een puntje erachter) heb ik een keertje snel aangemaakt toen ik in den lande rondzwierf en mijn lijst met wachtwoorden niet bij me had. Later heb ik mijn accountgegevens van de oude nick weer teruggevonden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:16 schreef easy-going het volgende:
nietus, JIj was eerst Phluphy!!
toch?
Als je begint te posten in het wachten op het tweede streepje topic, dan kan het toch zijn dat niet gelijk de hele wereld hoeft te weten dat je probeert zwanger te worden?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:48 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, dat bedoelde ik daarstraks. wat is nu het nut van het aanmaken van een kloon als je daarna iedereen hier toch vertelt wie je bent?
Dat is ook wat anders! Ik heb toen ik net zwager was ook even een kloon aangemaakt omdat schoonmama hier af en toe meeleest en dat nog niet wist. Maar die kloon hef ik na de spreekwoordelijke 12e week dan ook echt wel weer opquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:04 schreef Soneal het volgende:
[..]
Als je begint te posten in het wachten op het tweede streepje topic, dan kan het toch zijn dat niet gelijk de hele wereld hoeft te weten dat je probeert zwanger te worden?
Zeker niet als je verder ook een beetje actief bent op het forum.
tuurlijk. maar het ging hier over mensen die jarenlang onder naam a posten en dan opeens besluiten dat het allemaal toch te makkelijk traceerbaar is voor buren, familie en/of later de kinders en dan toch maar onder een andere naam verder gaan. en dan iedereen per pm toch maar vertellen wie ze zijn/waren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:04 schreef Soneal het volgende:
[..]
Als je begint te posten in het wachten op het tweede streepje topic, dan kan het toch zijn dat niet gelijk de hele wereld hoeft te weten dat je probeert zwanger te worden?
Zeker niet als je verder ook een beetje actief bent op het forum.
Gelukkig, ik voelde me al (mede)aangesproken in het hele klonenverwijtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is ook wat anders! Ik heb toen ik net zwager was ook even een kloon aangemaakt omdat schoonmama hier af en toe meeleest en dat nog niet wist. Maar die kloon hef ik na de spreekwoordelijke 12e week dan ook echt wel weer opIk geloof niet dat iemand daar moeilijk over doet?
Ben jij een kloon dan?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:10 schreef Soneal het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voelde me al (mede)aangesproken in het hele klonenverwijt
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht dat je er nu wel uit was met die synoniemen, varianten en benamingen?
tsja, dat jij 't nou niet wil begrijpen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:09 schreef simmu het volgende:
tuurlijk. maar het ging hier over mensen die jarenlang onder naam a posten en dan opeens besluiten dat het allemaal toch te makkelijk traceerbaar is voor buren, familie en/of later de kinders en dan toch maar onder een andere naam verder gaan. en dan iedereen per pm toch maar vertellen wie ze zijn/waren.
Ben ik ook benieuwd naar! Ik ga namelijk eens flink mijn best doen om er een binnen te slepen dit jaar!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:03 schreef Vlindur het volgende:
Mag ik even heel ruw tussendoor vragen wanneer de Awards weer beginnen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht dat je er nu wel uit was met die synoniemen, varianten en benamingen?
Ik ook! Weet alleen nog niet met welkequote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar! Ik ga namelijk eens flink mijn best doen om er een binnen te slepen dit jaar!
Das gewoon valsspelenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:22 schreef trui het volgende:
al mijn nicks doen mee.de een voor leukste nieuwkomer, de ander voor leukste OUDbie.
als ik wil puzzelen, neem ik wel een abonnement op de denksportquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:26 schreef trui het volgende:
ach ja, als je écht geïnteresseerd bent neem je die moeite toch gewoon even.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als ik wil puzzelen, neem ik wel een abonnement op de denksport
En de winnaar van de kletspraatjesaward isssssssssss: A!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:20 schreef Vivi het volgende:
En moeten de awards genomineerd worden op de echte nick of een schuilnaam?!
Hmm, dat klinkt niet echt leukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
En de winnaar van de kletspraatjesaward isssssssssss: A!!!
Meteen 23 ouders met die award als hun avatar
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
ik begrijp best wat je bedoelt. ik zeg ook nergens dat je dat niet mag. ik heb er wel een eigen mening over. dat jij er problemen mee heb dat ik die mening uit kan ik niet helpenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:14 schreef trui het volgende:
icicle, ik ook niet(wel op 'n ander forum, overigens, [sub]onder de naam... trui!
[/sub ). 't kan toch best dat mensen daar wel behoefte aan hebben? dan vind ik zo'n kloon een prima oplossing.
[..]
tsja, dat jij 't nou niet wil begrijpen...![]()
quote:
oh ja, das waarquote:
Whehehequote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een prima oplossing! Maar ik begrijp dat 'ik ben een kloon, als je wilt weten wie ik ben - pm dan even' niet zo. Ik vind dat heel het idee van een kloon dan meteen weg is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:14 schreef trui het volgende:
icicle, ik ook niet(wel op 'n ander forum, overigens, [sub]onder de naam... trui!
[/sub ). 't kan toch best dat mensen daar wel behoefte aan hebben? dan vind ik zo'n kloon een prima oplossing.
precies. een tijdje denksporten is ook best leuk. zie MEN.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:24 schreef lady-wrb het volgende:
als ik wil puzzelen, neem ik wel een abonnement op de denksport
maar goed, iedereen moet doen wat hij/zij niet laten kan.
Welke had jij toen ook alweer toen je je zwangerschap bekend maakte? Icicle2?quote:
It was I.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
Welke had jij toen ook alweer toen je je zwangerschap bekend maakte? Icicle2?
dat was jij toch die dat deed?
ik snap sowieso niet dat als je wat meer in de anonimiteit gaat.. dus andere nick neemt en je kinderen met alleen hun voorletter gaat noemen, je nog foto's van je kinderen plaatst...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zou het alleen jammer vinden als iedereen nu ineens foto;s gaat plaatsen en na 2 uur weghaald.. dan heb je straks een topic met alleen maar kruisjes![]()
Je bent dan ook niet zwanger, wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:38 schreef trui het volgende:
hmm, zou best es kunnen inderdaad easy!
en icicle, 't is mij er niet om te doen geheel overnieuw te beginnen als geheime kloon. er zijn er die dat liever willen, ook prima. maar zie m'n eerdere overwegingen, ik wil alleen maar stoppen met 't gebruik van de echte voornamen van mijn kinderen. verder hoeft 't van mij niet voor iedereen geheim te zijn wat m'n andere nick was/is.
Die mensen kunnen dan voor zichzelf wel reageren, lijkt me.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:41 schreef trui het volgende:
nee maar ik kan nog wel nadenken over hoe 't is als je dat wel bent of wil worden, dank u.
ik zie in het kleine babietjestopic alleen Willow staan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:42 schreef innepin het volgende:
Poe hee. Even de hersens kraken om te begrijpen wie wie is nu![]()
Ik snap het trouwens wel. Het maakt het er alleen niet bepaald makkelijker op.
Ik gebruik voorlopig gewoon maar Willow. Ik zou alleen wel graag willen dat een modje haar tweede naam weghaalt - de combinatie is erg makkelijk googlebaar, terwijl je bij googlen op Willow toch alleen maar Buffy fansites enzo tegenkomtDus, modje, pretty please?
hihihi zo maak je wel meteen een heleboel OUDers blij in elk geval!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
oh ik dacht even dat iedereen hier mee mocht praten, sorry!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:43 schreef lcicle het volgende:
Die mensen kunnen dan voor zichzelf wel reageren, lijkt me.
Kusjekroelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:46 schreef trui het volgende:
[..]
oh ik dacht even dat iedereen hier mee mocht praten, sorry!
hmmz. flauw!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:52 schreef lcicle het volgende:
Kusjekroel
Iedereen, in drievoud inderdaad.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
idem graag! Ben de weg ook een beetje kwijtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:55 schreef Asyniur het volgende:
Oke, graag even in mijn PM-box de oude nicks van:
mevrouw van dalen
trui groofsken
Mijn dank is groot
Hé, daar ging ik al voor...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:17 schreef Troel het volgende:
Ik meld me alvast voor slechtste kloonrader-award
Ohhquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zie in het kleine babietjestopic alleen Willow staan.
Net als Santa. Allemaal 1 account en iedereen het wachtwoord.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:17 schreef Troel het volgende:
(nee serieus, ik vind dit een beetje triestig worden, kunnen we niet gewoon 1 groepskloon nemen en daar allemaal onder posten)
Volgens mij zag iemand een mod op de gang lopen. Maar die's nu weer weg.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef moussy het volgende:
Voor mn gevoel wordt OUD om zeep geholpen met al die klonen en het alfabet als kinderen.
Een tijdje geleden werd iemand uitgekotst (ja oa. door mij) door een fictief leven te hebben met alles er op en er aan en nu gaat de helft het bewust doen.
no offence, maar zoals al eerder gezegd: da's nu eenmaal de sfeer hier he. aanpassen of uitgekotst worden hoezeeequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef moussy het volgende:
Voor mn gevoel wordt OUD om zeep geholpen met al die klonen en het alfabet als kinderen.
Een tijdje geleden werd iemand uitgekotst (ja oa. door mij) door een fictief leven te hebben met alles er op en er aan en nu gaat de helft het bewust doen.
neem een kloon en het begint weer van voren af aan..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef simmu het volgende:
[..]
no offence, maar zoals al eerder gezegd: da's nu eenmaal de sfeer hier he. aanpassen of uitgekotst worden hoezeeeneem een kloon!
Ik ga me niet aanpassen, mn kinderen ABC noemen of een kloon nemen ik 'ben' moussy en sta voor wat ik post en denk gerust wel na wát ik post over mijn kinderen. Jammer dan, maar lees dan maar over me heen, want ik verrot het om te gaan puzzelen wie wie is om er op te kunnen reageren. Ik zal niet bewust namen gaan noemen, maar als het een keer per ongeluk gaat dan is het zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef simmu het volgende:
[..]
no offence, maar zoals al eerder gezegd: da's nu eenmaal de sfeer hier he. aanpassen of uitgekotst worden hoezeeeneem een kloon!
Das bullshit, maar der heet zoiets als een beetje normaal mee doen, en dat kan prima als jezelf, maar wel met enig relativeringsvermogen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef simmu het volgende:
[..]
je bent toch akkoord gegaan met de algeme voorwaarden dinges bij het registreren?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef Groofsken het volgende:
Voor mij gaat het helemaal niet over 'sommige problemen', maar meer over de kwestie zo privé mogelijk toch hier mee kunnen posten. En daar heb ik gewoon een aantal onhandige zets in gedaan het afgelopen jaar. Zo'n ramp is het toch niet om te proberen dat wat anders aan te pakken nu? Ik wil iedereen pm-en wie ik ben hoor, hoewel ik echt dacht dat de transition overduidelijk was
.
Modjes, ik heb een plaatje erbij gezet in mijn profiel, maar zie hem niet terug. Wat doe ik verkeerd?
![]()
Ik blijf het overigens wel gek vinden dat ik niet het recht heb om alles van bv mijn vorige nickname weer van het net te halen. Ik meen me te herinneren een keer op het nieuws te hebben gezien dat je alles zou moeten kunnen wissen?
volgens mij moet je dan een betalende fok-member zijn. Dan kan je ze uitzetten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef Oxymoron het volgende:
Vraag van, groepsleiding, die meekijkt (nu, typt):
Hoe kun je de advertenties weghalen die naast het forum staan?
Oxymoron is er van in de war geraakt. (Advertenties over therapie voor autisme). We kunnen haar niets meer vertellen of ze komt met de advertenties en sites aan waar je het autisme kunt laten genezen.
Heeft iemand tips? (Ik weet zelf niet veel van Fok.)
Groetjes,
Begeleiding Oxymoron
Oh sneu zeg!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef Oxymoron het volgende:
Oxymoron is er van in de war geraakt. (Advertenties over therapie voor autisme). We kunnen haar niets meer vertellen of ze komt met de advertenties en sites aan waar je het autisme kunt laten genezen.
Groetjes,
Begeleiding Oxymoron
Of het moet maar zo:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zou het alleen jammer vinden als iedereen nu ineens foto;s gaat plaatsen en na 2 uur weghaald.. dan heb je straks een topic met alleen maar kruisjes![]()
Volgens mij is de enige optie hiervoor als je een betaal-account neemt. Dan kan je bij je instellingen de advertenties uitschakelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef Oxymoron het volgende:
Groetjes,
Begeleiding Oxymoron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |