Ben jij een kloon dan?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:10 schreef Soneal het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voelde me al (mede)aangesproken in het hele klonenverwijt
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht dat je er nu wel uit was met die synoniemen, varianten en benamingen?
tsja, dat jij 't nou niet wil begrijpen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:09 schreef simmu het volgende:
tuurlijk. maar het ging hier over mensen die jarenlang onder naam a posten en dan opeens besluiten dat het allemaal toch te makkelijk traceerbaar is voor buren, familie en/of later de kinders en dan toch maar onder een andere naam verder gaan. en dan iedereen per pm toch maar vertellen wie ze zijn/waren.
Ben ik ook benieuwd naar! Ik ga namelijk eens flink mijn best doen om er een binnen te slepen dit jaar!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:03 schreef Vlindur het volgende:
Mag ik even heel ruw tussendoor vragen wanneer de Awards weer beginnen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht dat je er nu wel uit was met die synoniemen, varianten en benamingen?
Ik ook! Weet alleen nog niet met welkequote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar! Ik ga namelijk eens flink mijn best doen om er een binnen te slepen dit jaar!
Das gewoon valsspelenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:22 schreef trui het volgende:
al mijn nicks doen mee.de een voor leukste nieuwkomer, de ander voor leukste OUDbie.
als ik wil puzzelen, neem ik wel een abonnement op de denksportquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:26 schreef trui het volgende:
ach ja, als je écht geïnteresseerd bent neem je die moeite toch gewoon even.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als ik wil puzzelen, neem ik wel een abonnement op de denksport
En de winnaar van de kletspraatjesaward isssssssssss: A!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:20 schreef Vivi het volgende:
En moeten de awards genomineerd worden op de echte nick of een schuilnaam?!
Hmm, dat klinkt niet echt leukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
En de winnaar van de kletspraatjesaward isssssssssss: A!!!
Meteen 23 ouders met die award als hun avatar
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
ik begrijp best wat je bedoelt. ik zeg ook nergens dat je dat niet mag. ik heb er wel een eigen mening over. dat jij er problemen mee heb dat ik die mening uit kan ik niet helpenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:14 schreef trui het volgende:
icicle, ik ook niet(wel op 'n ander forum, overigens, [sub]onder de naam... trui!
[/sub ). 't kan toch best dat mensen daar wel behoefte aan hebben? dan vind ik zo'n kloon een prima oplossing.
[..]
tsja, dat jij 't nou niet wil begrijpen...![]()
quote:
oh ja, das waarquote:
Whehehequote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een prima oplossing! Maar ik begrijp dat 'ik ben een kloon, als je wilt weten wie ik ben - pm dan even' niet zo. Ik vind dat heel het idee van een kloon dan meteen weg is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:14 schreef trui het volgende:
icicle, ik ook niet(wel op 'n ander forum, overigens, [sub]onder de naam... trui!
[/sub ). 't kan toch best dat mensen daar wel behoefte aan hebben? dan vind ik zo'n kloon een prima oplossing.
precies. een tijdje denksporten is ook best leuk. zie MEN.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:24 schreef lady-wrb het volgende:
als ik wil puzzelen, neem ik wel een abonnement op de denksport
maar goed, iedereen moet doen wat hij/zij niet laten kan.
Welke had jij toen ook alweer toen je je zwangerschap bekend maakte? Icicle2?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |