abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73289294
En hier weer verder

Ik sloot met:
quote:
[En nu over een heel andere boeg:
Ergens kan het ook een rijkdom voor je kinderen zijn als ze later dingen terug kunnen vinden. Ikzelf weet bijvoorbeeld hoegenaamd niets van mijn eerste jaren en niemand waar ik het aan vragen kan...
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_73289332
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Tazz het volgende:

[..]

In feedback staat vast wat er aan de hand is..

Wacht eens...
ik dacht al, dan moet ik daar gauw even kijken... maar hé... ik was er al...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:04:44 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73289356
*lijmkwast pakt*
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:06:19 #4
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73289415
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
*lijmkwast pakt*
*Lijmresten opruimt*, wat een kliederboel...
oeps, SC.. euh, ik ga al...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:06:46 #5
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73289435
Inderdaad easy, een andere boeg. Ik kijk zelf ook wel terug in oude topics, bijvoorbeeld rond de geboortes van Jetske en Stijn. Daar zie ik beter hoe ik me voelde. Een soort realitycheck zeg maar. ben altijd blij dat ik dat dan weer kan vinden....
Lekker douchen!
pi_73289547
Hm, ik kom hier misschien niet genoeg, maar ik snap er geen biet meer van wie wie nu is.. Wil iemand me pm-en?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73289605
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef Morretje het volgende:
Hm, ik kom hier misschien niet genoeg, maar ik snap er geen biet meer van wie wie nu is.. Wil iemand me pm-en?
daar is een topic voor: The revelation of the clones
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:13:48 #8
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73289721
Mijsje, ik las je PM (over het sluiten van een topic). Ik bemerkte dat ook, op mijn iPhone. Ik kon daarop niet heel eenvoudig een nieuw topic openen met een OP erin, daarom had ik die vraag meteen in het feedbacktopic gezet.
En ik wilde je dit PM'en, maar in je inbox was vol!

En verder over de discussie die loopt over wel of niet klonen, wel of niet volledige/andere namen gebruiken, daar kan ik wel wat cliches over roepen. Leven en laten leven, of zoiets.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_73289935
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef easy-going het volgende:

[..]

daar is een topic voor: The revelation of the clones
* Morretje na het lezen van dat topic in verwarring rondrent..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 oktober 2009 @ 22:19:40 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73289968
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef easy-going het volgende:
En hier weer verder

Ik sloot met:
[..]
dat idd, vooral ook als je t stukje van Evenstar aanhaalt, dan is FOK echt heel erg gewaardeerd zodat Arwen dr papa nog een beetje kan leren kennen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:22:44 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73290083
Ik vind het heel dubbel.

Aan de ene kant heb ik zoiets, het is lastig, kom hier niet heel veel meer en vooral nu nog heel weinig nav alle omstandigheden en ik heb geen idee meer wie wie is.

Maar aan de andere kant begrijp ik het wel, ik ben een periode KDfotografie geweest maar dat was geen succes, heb er toen geen geheim van gemaakt wie ik was overigens maar aangezien klanten niet alles hoeven te weten ben ik weer op mijn oude naam overgestapt.
En daarbij, als iemand ergens mee zit, boeit het me niet wie het is, ik zal altijd hetzelfde antwoord geven, of dat nu steunend of misschien wel kritisch is.
uiteraard heb je met sommige meer een band, maar anoniem of niet anoniem, iemand die ergens mee zit heeft toch steun nodig, ik heb nu zelf gemerkt hoe fijn dat is.

Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik wil zeggen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_73290143
Ik denk dat je gewoon moet posten wat je kwijt wilt en dan goed moet nadenken wie het eventueel leest een of je wilt dat diegene het leest! Wat ik niet wil dat een ander leest post ik niet! En verder ieder voor zich!
Snap niet wie de klonen zijn al heb ik een vermoeden!
pi_73290473
Als er dingen zijn waarvan je niet wilt dat die via fok te traceren zijn kun je die toch ook op een ander forum posten, in elke willekeurige taal, met elke willekeurige naam? Heb ik iig wel eens gedaan. Op fok staan alleen huis- tuin en keukenpraatjes, ernstiger dingen gaan anoniemer (of beslotener).

O en Swets, die post was een grap maar het begin van alles was Sugar die haa rkinderen alleen nog met voorletters aangeduid wilde hebben (wat ik me overigens best kan voorstellen, maar ik geloof er niet in dat zoekmachines in de toekomst dat desondanks niet zouden kunnen achterhalen).
pi_73290578
Inderdaad. Ik denk dat je ook niet alles moet posten, sommige was moet je niet buiten hangen! De dagelijkse dingen lijkt me niet heel vervelend om terug te lezen als ze dat ooit willen!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:35:37 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73290633
Ik heb het ook wel eens overwogen Poemojn.

Ik weet dat hier de FA's ook nog een kloonscan kunnen doen dus echt belangrijke, maar mss wel genante, dingen zou ik hier nooit posten bijvoorbeeld. Niet dat ze overal de kloonscan overheen gooien, maar als ik sommige hilarische dingen in R&P zie... daar zou ik me niet in kunnen houden als ik die functie ter beschikking had zeg maar.
pi_73290819

kan ik FA worden?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:41:09 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_73290851
OUD is gewoon de digitale versie van het babyboek wat ik bij alle drie verzuimd heb bij te houden

Er staat niets wat veel verder gaat dan dat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_73291013
Nog sterker: praktisch alles wat ik vertel, komt ook in een schriftje te staan, zodat ze het niet allemaal terug hoeft te zoeken.

Over mezelf ben ik wel redelijk open, op bepaalde terreinen. Maar wel nadat ik goed heb nagedacht over wat ik ga posten. Ik ga er vanuit dat collega's en klanten het ook kunnen lezen. Die zullen misschien schrikken (zoals over de PPD), maar als het in een gesprek ter sprake komt, zijn het wel dingen die ik vertel. Die mij me horen. En niet geheim zijn. Geheimen komen niet online.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:46:53 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73291137
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef poemojn het volgende:

kan ik FA worden?
Achter mij aansluiten in de rij!

E.T. Hier ook hoor...
Alleen ben ik weer te lui om al die dingen bij elkaar te zoeken.
Ik heb van Sasha wel alles van de laatste maand zwangerschap uitgeprint, incl de felicitatie-topics. 1 ordner echt mutje-mutje vol!
Ik verveelde me op mijn werk.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:46:54 #20
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73291141
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:44 schreef YPPY het volgende:
Geheimen komen niet online.
Anders is het geen geheim meer....
Maar PM-men mag wel hoor, de P is immers Private
pi_73291202
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef Tazz het volgende:

[..]

Anders is het geen geheim meer....
Maar PM-men mag wel hoor, de P is immers Private
Jou vertel ik niks, je wist niet eens meer dat wij samen met z'n tweetjes close op de foto stonden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:49:09 #22
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73291259
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef YPPY het volgende:

[..]

Jou vertel ik niks, je wist niet eens meer dat wij samen met z'n tweetjes close op de foto stonden.
Heb jij je toen wel voorgesteld dan?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:49:57 #23
3011 E.T.
pi_73291302
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Achter mij aansluiten in de rij!

E.T. Hier ook hoor...
Alleen ben ik weer te lui om al die dingen bij elkaar te zoeken.
Ik heb van Sasha wel alles van de laatste maand zwangerschap uitgeprint, incl de felicitatie-topics. 1 ordner echt mutje-mutje vol!
Ik verveelde me op mijn werk.
Niet verwonderlijk, in die tijd was jij echt topposter hier

Ik heb ook niks bij elkaar gezocht hoor.. maar als ik wat wil weten kan ik het wel redelijk makkelijk opzoeken (en printen is echt heel gauw heel veel.. ooit topic over m'n vader uitgeprint, dat paste niet eens in een snelhechter )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:51:07 #24
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73291365
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dan is een geheim toch juist veilig
Lekker douchen!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:52:16 #25
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73291411
Ja, ik zou toch niet weten aan wie ik het moet doorvertellen..
pi_73291432
weer over die foto he!!! die wil ik zien hoor!!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:54:01 #27
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73291485
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef Lenaatje het volgende:
weer over die foto he!!! die wil ik zien hoor!!
Da's nou mijn geheim...
Euh, ik bedoel ons geheim..
pi_73291588
ja he! dat kan niet he! wij vertellen elkaar toch alles..... tssss Yppy wilde het destijds ook al niet laten zien!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:57:57 #29
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73291650
Ik PM het wel..
En hierna slapen..
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:00:40 #30
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73291771
mijn kinderen mogen alles teruglezen wat ik schrijf, ik vind 't inderdaad zelf ook geweldig om terug te lezen af en toe, en dat is 't hopelijk voor hun later ook - ik hoop trouwens niet dat alles zomaar op een dag gewist wordt want ik heb echt niet alles ergens opgeslagen/ gekopieerd. maar ik heb gewoon besloten ze niet meer met hun naam te willen aanduiden, het is toch raar om dat bij hun wel te doen en bij mezelf niet? zo kwam ik tot deze beslissing, die dus tot gevolg had dat 't dan wel logischer is om er ook dan maar een ander account voor te gebruiken. c'est tout, ik ben niet paranoide, en ook niet zo naief dat ik denk dat niemand nu meer kan achterhalen over wie 't gaat (duh!) maar 't voelde gewoon niet zuiver/eerlijk tegenover hen.

en weet je, al die baby-album-informatie is inderdaad doorgaans heel onschuldig. maar 't is echt zo dat dingen gewoon lastiger liggen als ze wat ouder worden. ook gewoon de beslissing of iets nu wel of niet onschuldige informatie is. wat ik vind kan wel heel anders zijn als wat mijn zoon of dochter daarover vindt. bijvoorbeeld dat je kind verliefd is op een oudere buurkind, ik noem maar wat. voor ons een vertederend praatje, voor hem/haar misschien vreselijk genant. dan is 't toch prettiger voor alle partijen als betreffende personen niet al te direct per ongeluk op die informatie kunnen stuiten en meteen kunnen zien dat 't over hen gaat.
in de haak.
pi_73292193
Ik begrijp deze hele heisa niet. Werkelijk! En ik begrijp ook niet dat ik alles heb gelezen.
Er zijn toch wel meer naamswissleingen geweest? Was toch ook geen gedoe?
Oh, en wie Trui niet herkent kent haar écht niet! Dus lijkt me een veilige naamswissling.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_73292245
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef PM-girl het volgende:
Mijsje, ik las je PM (over het sluiten van een topic). Ik bemerkte dat ook, op mijn iPhone. Ik kon daarop niet heel eenvoudig een nieuw topic openen met een OP erin, daarom had ik die vraag meteen in het feedbacktopic gezet.
En ik wilde je dit PM'en, maar in je inbox was vol!

En verder over de discussie die loopt over wel of niet klonen, wel of niet volledige/andere namen gebruiken, daar kan ik wel wat cliches over roepen. Leven en laten leven, of zoiets.
oke ik dacht al...
het wordt echt tijd m'n inbox leeg te halen... morgen maar even doen...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:16:25 #33
94046 PM-girl
pi_73292351
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:13 schreef mijsje het volgende:

[..]

oke ik dacht al...

Na al die tijd ken ik de Oudtiquette wel!
*
pi_73292422
huh?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:21:35 #35
94046 PM-girl
pi_73292539
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:18 schreef mijsje het volgende:
huh?
Ik bedoel dat ik weet dat ik een nieuw topic had moeten openen omdat ik de vorige sloot (zoals de OUD etiquette voorschrijft).
*
pi_73292643
ah, ik snap het... ik stuurde de pm meer omdat ik niet wist of je het gezien had, ik nam wel aan dat je wist dat je het nieuwe had moeten openen... (niet dat ik er eentje opende en dan een dubbele had gemaakt, zoiets...)
pi_73293325
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:35 schreef trui het volgende:
ik heb wel wat teveel lopen doorzagen geloof ik vandaag, mijn excuses daarvoor.
Dat doorzagen verbaasde me vanmiddag ook Je beweegredenen waren vanaf de eerste post (voor mij) al duidelijk. En eigenlijk was jij wel de laatste van wie ik ze verwachtte, omdat je altijd overkomt weloverwogen keuzes te hebben gemaakt over dingen die je al dan niet post op Fok. Vind het jammer voor je dat je je nu niet meer prettig voelde bij de oude nick, dat dit nu zo'n gedoe is geworden.

En ook een kleine sorry, kusjekroel
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_73296556
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef E.T. het volgende:
OUD is gewoon de digitale versie van het babyboek wat ik bij alle drie verzuimd heb bij te houden

Er staat niets wat veel verder gaat dan dat
dat dus

en ik maak me echt druk over wat mijn kinderen eventueel later kunnen vinden.. wie weet bestat FOK over een jaar of 10 niet meer..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:50:39 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_73296762
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 08:33 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat dus

en ik maak me echt druk over wat mijn kinderen eventueel later kunnen vinden.. wie weet bestat FOK over een jaar of 10 niet meer..
Dat zou ik wel jammer vinden, het is toch deel van je geschiedenis zeg maar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:26:48 #40
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73297324
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:49 schreef lcicle het volgende:

Dat doorzagen verbaasde me vanmiddag ook Je beweegredenen waren vanaf de eerste post (voor mij) al duidelijk. En eigenlijk was jij wel de laatste van wie ik ze verwachtte, omdat je altijd overkomt weloverwogen keuzes te hebben gemaakt over dingen die je al dan niet post op Fok. Vind het jammer voor je dat je je nu niet meer prettig voelde bij de oude nick, dat dit nu zo'n gedoe is geworden.

En ook een kleine sorry, kusjekroel
lief, terug! ik vind 't ook erg vervelend dat 't zo'n rare wending nam gisteren. ik wilde wat al te graag mijn punt maken geloof ik.
in de haak.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:50:25 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73297793
De felheid kwam idd van beide kanten, maar is ergens ook best begrijpelijk lijkt me. Zoals al eerder gezegd, die beslissing is behoorlijk goed overdacht, dus dan wil je hem ook graag verdedigen lijkt me. Logisch toch?
pi_73298028
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef trui het volgende:

[..]

lief, terug! ik vind 't ook erg vervelend dat 't zo'n rare wending nam gisteren. ik wilde wat al te graag mijn punt maken geloof ik.
Haha! Dan heb je aan mij een goede ja
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_73298301
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef trui het volgende:

[..]

ik wilde wat al te graag mijn punt maken geloof ik.
Maar wat was je punt dan?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:38:37 #44
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73304015
Bij mijn oudste in de klas hebben ze een elektronisch schoolbord. Vanmorgen was de meester iets aan het opzoeken en was vergeten dat schoolbord uit te zetten.
De hele klas kon meegenieten hoe de meester iets op Fok aan het lezen was en mijn oudste riep enthousiast 'hey, daar zit mijn moeder ook altijd!'
Aldus..
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73304067
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij mijn oudste in de klas hebben ze een elektronisch schoolbord. Vanmorgen was de meester iets aan het opzoeken en was vergeten dat schoolbord uit te zetten.
De hele klas kon meegenieten hoe de meester iets op Fok aan het lezen was en mijn oudste riep enthousiast 'hey, daar zit mijn moeder ook altijd!'
Aldus..
Misschien leest ie dit ook wel

Dag meester van oudste van De_Taartjesfee
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:42:33 #46
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_73304139
Maar wat maakt het uit dat mensen weten dat je op Fok post? En dat je kinderen dat weten? Ik snap het punt niet helemaal Taartjesfee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:42:50 #47
3011 E.T.
pi_73304151
De hele klas kon dus ook meelezen?

Meester ff mazzel dat ie niet in KPD of KEL zat te lezen/kijken
pi_73304165
Was hij in KPD aan het posten?
pi_73304188
GMTA E.T.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:47:05 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73304275
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:43 schreef easy-going het volgende:
GMTA E.T.
Jaja, nu weten we het wel met al die letters en initialen!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:48:15 #51
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73304303
Mijn punt is dus eigenlijk dat je nooit veilig bent want als je kind je usernaam schreeuwt weet alsnog iedereen het
Gelukkig weet hij m`n nieuwe nick niet
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:52:05 #52
37150 livelink
pi_73304438
Ah, op die manier. Ja, dan komen we weer uit op de discussie van gisteren. Van mij mag iedereen opzoeken en lezen wat ik schrijf, maar ik begrijp inmiddels wel dat anderen daar anders over denken om even goede redenen.

Ik vind het persoonlijk wel grappig dat zo'n meester ook op Fok zit.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:57:22 #53
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73304624
Vind ik ook wel hoor, en ik vind het ook niet erg als hij er achter komt dat ik, ik ben.
Ik wil alleen niet dat mensen mij over heel internet op gaan zoeken aan de naam van m`n kinderen.
Soort ontmoedigingsbeleid
  Jubileum moderator vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:41:51 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73305982
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:49:01 #55
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73306203
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zegt diegene die zich BE laat noemen...
pi_73309260
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gelukkig weet hij m`n nieuwe nick niet
Maar we willen nu allemaal natuurlijk wel weten wat de nick van die leraar is
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:02:41 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_73310774
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:49 schreef Tazz het volgende:

[..]

Zegt diegene die zich BE laat noemen...
Dan heet ze toch voortaan Bright?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:43:34 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73311991
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:02 schreef moussy het volgende:

[..]

Dan heet ze toch voortaan Bright?
Jij speelt echt met vuur he!
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:49:16 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_73312154
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

ik zal vast een bedje in Beverwijk gaan reserveren
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_73312261
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:24:42 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73313417
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Aldus..
Oe, fokken onder werktijd, dat doe ik zelfs niet!!
Ik heb vorig jaar al gruwelijk op mn flikker gekregen omdat ik mn hyves open had laten staan (in de pauze).
Klikte het weg waar kinderen bij waren en die kwamen dus thius met, de juf heeft hyves en zit op school op hyven.
En dat is em nou juist, als ik iets wil dan is het prive gescheiden houden van mn werk. Ik wil helemaal niet dat kinderen weten dat ik hyves heb enzo Dus ik zou echt nooit hyven onder schooltijd.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:26:38 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73313486
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vind ik ook wel hoor, en ik vind het ook niet erg als hij er achter komt dat ik, ik ben.
Ik wil alleen niet dat mensen mij over heel internet op gaan zoeken aan de naam van m`n kinderen.
Soort ontmoedigingsbeleid
Ik heb onze extern- ICTer ook betrapt op Fok!
Moet ie verder zelf weten maar ze betalen hem volgens mij per uur. EN als hij een paar uur gaat zitten fokken dan tikt dat wel aan.

Verder zitten er voor zover geen collega's van mij fok. Wel een oud-stagiaire. Hoi FR!!
  maandag 5 oktober 2009 @ 10:29:06 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73385039
Die voetbalpuzzel gemeuk, hoort dat niet gewoon in v&a het subforum
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73386413
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Die voetbalpuzzel gemeuk, hoort dat niet gewoon in v&a het subforum
linkje?
  Jubileum moderator maandag 5 oktober 2009 @ 11:26:00 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73386444
Mwah ik ben er niet zo streng in hoor, het is toch iets voor kinderen? En we vonden het toch ook goed bij eerdere spaarakties? Ik ben allang blij dat het in het goede topic staat dus wmb mag het gewoon.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:40:36 #66
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73389755
Met de grootste dank aan K. en D. (welbekend, bij jullie, denk ik ) is het advertentie-probleem opgelost.
Wat lief hé!

voor allen die geholpen hebben.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_73389885
Dat is zeker Oxy
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 oktober 2009 @ 13:55:39 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73390123
Dat is heel erg top van ze!! fijn hoor Oxy!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73390641
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:40 schreef Oxymoron het volgende:
Met de grootste dank aan K. en D. (welbekend, bij jullie, denk ik ) is het advertentie-probleem opgelost.
Wat lief hé!

voor allen die geholpen hebben.
Hoe hebben ze het gedaan dan? Want ik heb er dus sowieso al geen last van en ben wel nieuwsgierig hoe ik dat dan ooit voor elkaar heb gekregen
pi_73390829
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:17 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoe hebben ze het gedaan dan? Want ik heb er dus sowieso al geen last van en ben wel nieuwsgierig hoe ik dat dan ooit voor elkaar heb gekregen
Ze heeft een abo..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Jubileum moderator maandag 5 oktober 2009 @ 14:31:55 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73390970
Top actie K&D
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:32:57 #72
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73391001
Ik weet niet wie bedoeld worden met K&D maar dat geeft niet, toffe actie!
pi_73391071
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet niet wie bedoeld worden met K&D maar dat geeft niet, toffe actie!
Ik denk wel dat ik het weet, maar als het zijn waarvan ik denk dat het zijn snap ik niet waarom er wordt afgekort. Of het is een grapje op alle andere afkortingen waar we nu mee te maken hebben..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73391111
toffe actie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73391303
Super Oxy
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Licht Ontvlambaar maandag 5 oktober 2009 @ 14:54:17 #76
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73391579
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ik het weet, maar als het zijn waarvan ik denk dat het zijn snap ik niet waarom er wordt afgekort. Of het is een grapje op alle andere afkortingen waar we nu mee te maken hebben..
Lijkt me het geval...

In elk geval een toffe actie!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:07:46 #77
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73392020
Ik maakte maar, een grapje met de afkortingen Vaak snap ik jullie humor ook niet
Ik bedoelde, Knorretje en Danny.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  Licht Ontvlambaar maandag 5 oktober 2009 @ 15:13:30 #78
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73392217
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:07 schreef Oxymoron het volgende:
Ik maakte maar, een grapje met de afkortingen Vaak snap ik jullie humor ook niet
Ik bedoelde, Knorretje en Danny.
Ik vond het eigenlijk een heel geslaagd grapje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:14:40 #79
37150 livelink
pi_73392262
Ik vond het ook een leuk grapje , maar ik vind het vooral heel fijn dat Knorretje en Danny je zo goed geholpen hebben
pi_73392572
Oh, een abbo!

Maar dan snap ik nog niet waarom ik geen spam er naast/ er onder heb
Maar laat maar, straks komt het terug! En dan wil ik heulemaal niet!
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:35:35 #81
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_73392976
Oxy vond het juist wel humor
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:12:51 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73394157
Fijn Oxy!
Ik had het ook nog gemeld bij de FA's. Ben blij dat het iig opgelost is!
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:20:11 #83
2651 svann
night-hawk
pi_73408772
Goed om te horen!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_73429536
Kan een van de mods Kinderfototopic deel 162 veranderen in nummertje 163?

Tnxxx
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:45:41 #85
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73430533
Yw
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:48:54 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_73438950
K. en D. ik vind hem goed oxy
stormy waters...
sailin'
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:30:29 #87
5428 crew  miss_sly
pi_73443120
Mag ik vragen waarom mijn post uit het Creatieve uitspattingen topic is verwijderd? Het ging om het weer oppakken van kleertjes maken en ik vroeg om info. Mag je daar echt alleen maar foto's plaatsen van je eigengemaakte dingen en andermans spullen bewonderen? Tips of advies of adressen vragen mag niet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73444021
Miss sly ben je niet in de war met het naai-topic? We blijven naaien tot we er bij neer vallen, deel 9

Of begrijp ik je nu verkeerd?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:59:55 #89
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73444055
Ik had haar post eerder ook gezien, en idd hier ook pleite
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:29:30 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73447063
Ik heb iig niks geweggehaald. Een van de anderen misschien?

Maarreh... het is wel een beetje zo dat mensen die tips en trucs zoeken verwezen worden naar respectievelijk het naai of haak-topic omdat daar juist zo heel specifieke topics over zijn.
Maar dan nog zouden we nooit zomaar een post verwijderen zonder dat dan even te melden en waarom enzo.
  Jubileum moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 08:42:07 #91
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73447279
It wasn't me, ik zou nl. waarschuwen ipv weghalen, of leeghalen maar niet zonder bericht...
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 09:22:06 #92
5428 crew  miss_sly
pi_73448004
k zou toch zweren dat ik ook in dit topic had gepost, maar misschien heb je gelijk, Stiemie. Voel ik me onterecht verkeerd behandeld.

Sorry dan, ladies crew
pi_73448894
is het niet gewoon een fok bug? ik heb het ook wel eens gehad dat ik werkelijk zou zweren ergens gepost te hebben en dat dat dan verdwenen was?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:06:13 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73449035
Miss_sly ik heb je post ook gezien
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:31:11 #95
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73449698
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:00 schreef simmu het volgende:
is het niet gewoon een fok bug? ik heb het ook wel eens gehad dat ik werkelijk zou zweren ergens gepost te hebben en dat dat dan verdwenen was?
Dat had ik vroeger ook wel eens, maar had dan meer andere oorzaken..
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 11:05:15 #96
5428 crew  miss_sly
pi_73450575
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:31 schreef Tazz het volgende:

[..]

Dat had ik vroeger ook wel eens, maar had dan meer andere oorzaken..
[ afbeelding ]
in het kader van de bv kn dat het in dit geval toch echt niet zijn....ik zou bijna zeggen helaas, want ik zou wel willen

evenstar, dan ben ik misschien toch niet helemaal gek
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:11:57 #97
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73450782
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

in het kader van de bv kn dat het in dit geval toch echt niet zijn....ik zou bijna zeggen helaas, want ik zou wel willen

evenstar, dan ben ik misschien toch niet helemaal gek
hey ik heb heul niet gezegd dat je niet gek was ik zei alleen dat ik de post gezien had
pi_73459582
't Grote Kerstlootjes 2009 topic
Ik vergeet er OUD tussen te zetten. Wil een van de mods dit doen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 16:01:28 #99
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73459717
Aangepast
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73459820
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:01 schreef Lois het volgende:
Aangepast
thnx
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')