van: fietsstoel.nlquote:Fietszitjes moeten voorzien zijn van een spaakafscherming. Indien deze afscherming ontoereikend is moet een jasbeschermer bij het fietszitje worden geleverd. Fietszitjes aan het stuur mogen alleen tussen de berijder en het stuur worden bevestigd en niet meer aan de voorkant van het stuur boven de koplamp. Fietszitjes aan het stuur mogen niet enkel aan het stuur worden gehangen maar alleen in combinatie met een extra bevestiging aan het frame. Fietszitjes achter op de fiets moeten beschikken over een hoge rugleuning en fietszitjes op de bagagedrager moeten een extra bevestiging aan de fiets hebben. Gebruik van schoudergordels in het fietszitje is verplicht, evenals een kruisgordel of een zitverhoging tussen de beentjes van het kind
Bedankt voor deze link.quote:
Ik pm je even, heb wel interesse.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:52 schreef bixister het volgende:
wij hebben ook die bobike stoeltjes en ik vind ze wel fijn, maar de maximale voetensteunstand is me wel wat kort. mijn kinderen zijn vrij groot en door die beperking aan de voetsteuntjes zitten ze al gauw zo opgepropt met hoge knieën, en passen ze er minder lang in dan ik zou willen. ook vind ik dat ze wel wat al te makkelijk hun voetjes onder die elastieken bindertjes uit kunnen wrikken.
misschien moet 't eigenlijk in V&A maar ik doe 't toch snel even hier: ik heb nog in de aanbieding van die voetenzak/regenjas combinaties van www.deryan.nl. zowel de mini als de maxi. niet veel gebruikt hier, omdat we eigenlijk gewoon mooiweerfietsers blijken te zijn.
Zijn die dingen wel handig? Een regenpakje aantrekken is volgens mij veel makkelijkerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:52 schreef bixister het volgende:
wij hebben ook die bobike stoeltjes en ik vind ze wel fijn, maar de maximale voetensteunstand is me wel wat kort. mijn kinderen zijn vrij groot en door die beperking aan de voetsteuntjes zitten ze al gauw zo opgepropt met hoge knieën, en passen ze er minder lang in dan ik zou willen. ook vind ik dat ze wel wat al te makkelijk hun voetjes onder die elastieken bindertjes uit kunnen wrikken.
misschien moet 't eigenlijk in V&A maar ik doe 't toch snel even hier: ik heb nog in de aanbieding van die voetenzak/regenjas combinaties van www.deryan.nl. zowel de mini als de maxi. niet veel gebruikt hier, omdat we eigenlijk gewoon mooiweerfietsers blijken te zijn.
Dank voor de tip Pinquit!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:23 schreef pinquit het volgende:
Icicle, de achterstoeltjes vanaf 9 kilo zijn niet bedoeld om al gelijk te gebruiken, maar er zijn kindjes van 2 jaar die nog 9 kilo wegen, vandaar. de achterstoeltjes zijn ook iets grotervoor merlijn eerst nog een voorstoeltje kopen hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |