wtfquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Kings het volgende:
Ze waren Eva Longoria's latina plaatjes zat? Dus maken we dr maar een lelijke hork van?
[ afbeelding ]
Overigens hier met nipple slip
Iddquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:37 schreef rena het volgende:
Jake Gyllenhaal ziet er goed uit op die foto!
Voor zijn nieuwe toneelstuk met Hugh Jackman bedoel je..quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:25 schreef Kings het volgende:
Daniel Craig! (voor z'n nieuwe film, een keer wat anders dan een bruin gespierde james bond)
[ afbeelding ]
Ik ken haar niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
In dezelfde serie als hierboven van la Lohan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een karikatuur van zichzelf wordt zij langzamerhand zeg...
hij moet misschien eigenlijk in verspookte celebs maar daar kom ik nooit
Ken je Lindsay Lohan niet? Dan moet je hier toch vaker vertoevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken haar niet.
Hoe zag ze er vroeger uit ?
Ik zou me schamen voor die lippen.
Ben haar naam al eerder tegengekomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ken je Lindsay Lohan niet? Dan moet je hier toch vaker vertoeven
[ afbeelding ]
Soort van actrice. Speelde vroeger in films, met name Disney geloof ik.
Bedankt voor de foto.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als haar naam er niet bij had gestaan had ik t niet meer geweten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ziet Madonna er wel redelijk goed uit. Met behulp van botox dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
omg Madonna ziet er echt eng uit. En Lindsay is zichzelf aan het verspoken met die opgespoten nep-lippen
Wtf heeft Megan toch altijd met haar tongquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:31 schreef celebsweeper het volgende:
[ afbeelding ]
dan ook maar weer megan fox
Ze denkt dat het sexy isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Wtf heeft Megan toch altijd met haar tong
zeg alsjeblieft dat die baard voor een film isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:54 schreef kvd het volgende:
Jim en Jenny, niet echt op hun mooist
[ afbeelding ]
Zo wel ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:13 schreef Reddiablo het volgende:
aaaaah, Tyra is toch ook zo'n gedrocht
Niks onflateus aan hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:25 schreef Enfermera het volgende:
En een actiefoto van Jake Gyllenhaal:
[ afbeelding ]
Wtf, tis net Beatrixquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:52 schreef Felixa het volgende:
Mariah met de bril van haar overgrootmoeder.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
Wtf? Wat heeft ze gedaan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
In dezelfde serie als hierboven van la Lohan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een karikatuur van zichzelf wordt zij langzamerhand zeg...
hij moet misschien eigenlijk in verspookte celebs maar daar kom ik nooit
Whehequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:24 schreef miieejj het volgende:
Mariah carey en haar dansers![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:34 schreef JX het volgende:
[..]
Wtf, tis net Beatrix
Idd, zag er ook Bea in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:24 schreef miieejj het volgende:
Kim en haar kont..het lijkt of ze een pamper aan heeft..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:34 schreef JX het volgende:
[..]
Wtf, tis net Beatrix
Dat was hem! Ik kon er niet opkomen op wie ze nou leek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf.quote:
Ze kan het wel hebben, though!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:44 schreef Etoile het volgende:
Rihanna stond er even niet bij stil dat dit jurkje niet flitser-proof is...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:52 schreef Felixa het volgende:
Almost every celeb boven de 18 zit tegenwoordig onder de botox, etcquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:31 schreef Mylene het volgende:
Hier ziet Madonna er wel redelijk goed uit. Met behulp van botox dan.
[/quote]quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:38 schreef celebsweeper het volgende:
misschien heb ze een kuntsgebit die niet wil blijven zitten [ afbeelding ]
kan je ook een heel topic over vullen weird mouth issues![]()
Wtf heeft Megan toch altijd met haar tong
Zijn al best oud. En Lourdes is al een tijdje haarvrijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
En dr behaarde dochter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puur natuurquote:
Ik vind dit juist een van de beste foto's van haar die ik de laatste tijd voorbij heb zien komen!quote:
Serieus? Ik vind haar engquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:04 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik vind dit juist een van de beste foto's van haar die ik de laatste tijd voorbij heb zien komen!
Whoa!!quote:
Het lijkt inderdaad net alsof 'ie een pak aan heeft... Ziet er heel raar uit...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die K-Fat is ook zo raar dik vind ik, helemaal uit verhouding met een klein kupke op zijn nek.
Zijn dat nou de beroemde Laker Girls?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:46 schreef popolon het volgende:
Crosspost uit VBL. Onflatteus? Wel leuk:
David B. at the LA Lakers:
[ afbeelding ]
Hmmmm, dit ziet er veelbelovend uit......
[ afbeelding ]
Oeioeioei... Opgevoctoria kijkt al wat ongelukkig.
[ afbeelding ]
Fuck that, can't believe she won't let me watch that. ..... Wait...Hmmm.
[ afbeelding ]
Victoria vraagt, alweer, of Dave zich aub kan concentreren op de wedstrijd.
[ afbeelding ]
*gniffel*
[ afbeelding ]
..... MUST ...... NOT ...... LOOK ......
[ afbeelding ]
Sorry schat. Die blik van V. ook.
Holy crap!quote:
*ril*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:08 schreef kimikkuh het volgende:
[ afbeelding ]
victoria beckham hoe krijg ze het voor mekaar zeg bah
ja behoorlijk en hoeven geen uren bewerkt te worden voordat het goed eruitziet...what you see is what you getquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
*ril*
Ik snap die David Beckham wel als ie zo naar die cheerleaders loert, daar zit tenminste een beetje vlees aan!
Ik kan me van een hele poos geleden herinneren dat deze foto een 'klein' beetje bewerkt is, en dan vooral dat been van haarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:08 schreef kimikkuh het volgende:
[ afbeelding ]
victoria beckham hoe krijg ze het voor mekaar zeg bah
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:52 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik kan me van een hele poos geleden herinneren dat deze foto een 'klein' beetje bewerkt is, en dan vooral dat been van haar
quote:In the new Harper's Bazaar, Tina Fey said that she's not about to get intimate with a botox needle anytime soon, because she doesn't want to look like a shiny candle. To be more specific, a holiday candle. Tina said, "You can point any kind of laser at my face, but I don't think Botox is for me. I think it is bad. People who have too much, they look like their faces are full of candles — a shiny, shiny face." Festive, though. "Yes, festive. A holiday candle."
And now I can clearly see what Tina meant by this. When you skip into a Yankee Candle this holiday season, don't be too shocked if you see Nicole Kidman chilling on a shelf with a wreath around her neck and a wick on top of her head. In the clearance section, of course.
Here's Nicole Kidman at an Omega store in NYC looking surprisingly moist for someone who probably can't drink a glass of water without a surgeon carefully inserting a skinny straw into her mouth.
Ge-wel-dig die tekstquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:23 schreef Mylene het volgende:
Weer eentje van Nicole Kidman met commentaar van Dlisted waar ik altijd zo om moet lachen.
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:52 schreef Felixa het volgende:
lolquote:
Ja, helaas is iedereen gestopt met foto's maken in 2002.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:31 schreef kimikkuh het volgende:
[ afbeelding ]
beyonce
ff een vraagje...aangezien dit al de 79ste topic is kom ik dan niet steeds aanzetten met kiekjes die al gekiekt zijn????
Nou zeg, ze bedoelt het toch goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, helaas is iedereen gestopt met foto's maken in 2002.
Verdomd, nog iemand die het zietquote:
Dat kan altijd gebeuren, np. Als je op de showbizz-blogs kijkt, dan zul je in de regel recente foto's vindenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:31 schreef kimikkuh het volgende:
[ afbeelding ]
beyonce
ff een vraagje...aangezien dit al de 79ste topic is kom ik dan niet steeds aanzetten met kiekjes die al gekiekt zijn????
Ok mannen, vrouwen houden best van een zacht buikje maar dit moeten jullie niet nastrevenquote:
Die tweede is echt epic.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Jordan a.k.a. Katie Price is pulling a Britney.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik het voorhoofd van Nicole Kidman zie, krijg ik zin om mijn kunstschaatsen onder te binden. Zo'n maagdelijke gladde ijsbaan... en dan lekker rondjes draaienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ge-wel-dig die tekst![]()
Klopt idd als een bus.. Zo'n vieze kaars
Ik vind trouwens dat dit geen onflatteuze foto is van Rihanna. OK, beter ga je niet zo op de foto maar ze ziet er wel geil uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:44 schreef Etoile het volgende:
Rihanna stond er even niet bij stil dat dit jurkje niet flitser-proof is...
[ afbeelding ]
Bij Paris vraag ik me steeds af wat ze met haar ogen heeft... en dan niet dat scheel kijken, maar het is net of die hele iris gewoon van glas is, op deze foto zie je het wel een beetje... Aparte kleur of iets waardoor het zo'n glazig effect heeft?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ze draagt kleurlenzen, ze heeft zelf bruine ogen. Misschien is dat het wat je ziet...
Ik wilde net al vragen of zij wel dan zó blond van nature is aangezien weinig mensen bruine ogen met zulk blond haar hebben, maar dat is dus ook al zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer genoeg een beetje klein, maar hier kun je al aardig goed zien wat (links) haar originele kleur ogen is.
Ik zag haar voorbijkomen in Confessions of a teenage dramaqueen. Ze is wel mooi, maar zo plastic. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:23 schreef kimikkuh het volgende:
[ afbeelding ]
transformer babe megan fox
weet niet waarom die zo groot is hoooor zij is wel het mikpunt van oooh kijk dit nou terwijl ze harstikke mooi is!
geen vent die haar uit bed kwakt mog het zo zijn![]()
Ze praat ook gruwelijk irritant in die filmquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zag haar voorbijkomen in Confessions of a teenage dramaqueen. Ze is wel mooi, maar zo plastic. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen.
Hmm.. kweenie.. aan de ene kant is ze mooi ja, maar aan de andere kant heeft ze zo'n 'arrogante' uitstraling dat ik haar weer absoluut niet mooi vindquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zag haar voorbijkomen in Confessions of a teenage dramaqueen. Ze is wel mooi, maar zo plastic. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen.
Misschien dat ik dat met plastic bedoelquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. kweenie.. aan de ene kant is ze mooi ja, maar aan de andere kant heeft ze zo'n 'arrogante' uitstraling dat ik haar weer absoluut niet mooi vind
nou misschien heb je gelijk als dit het gene is wat er onder zit valt het wel mee met de schoonheid maar misschien heeft ze acne ofzo net als cameron diaz en die blijft ook mooi...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat met plastic bedoelArrogant, oppervlakkig, nep geef het beestje maar een naam waardoor de uiterlijke schoonheid vervaagt.
Ik zal het eens proberen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft Megan Fox toch met d'r tong, past ie niet in haar mond ofzo?
quote:
Op die linkerfoto lijkt ze op Gollum uit Lord of the Rings.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:02 schreef THeeF het volgende:
Lilly Allen moet nog wel het lelijkste mens ter wereld zijn..
Gadverdamme
Zie ik het goed? Zit die 'jurk' echt nog met veiligheidsspelden aan elkaar vast??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Pam. Ziet er gek uit. Schijnt dat ze het kind voor de hele avond had ingehuurd om d'r sleep vast te houden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft Megan Fox toch met d'r tong, past ie niet in haar mond ofzo?
En de meetlinten hebben ze ook maar laten hangenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zie ik het goed? Zit die 'jurk' echt nog met veiligheidsspelden aan elkaar vast??
Ik wist niet dat Marc Marie Huighbreghts hetero was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Lily Allen, haar kan het niks schelen dat haar chichis in beeld zijn. Haar vriendje wel.
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel wat weghebben van Jan Rotquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Marc Marie Huighbreghts hetero was.
Niet echt onflatteus. Da's Rodman op z'n best.quote:
Beter had hij zijn neusje gepoederd en de rest van de make-up weggelaten.quote:
watquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Mary-Kate Olsen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Mary-Kate Olsen
Zij heeft toch een derde tepel ergens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Lily Allen, haar kan het niks schelen dat haar chichis in beeld zijn. Haar vriendje wel.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:04 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Zij heeft toch een derde tepel ergens?
Helaas niet te spotten hier, ik ben er wel benieuwd naar!
op Lowlands liep ze met een andere knakkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
En de restquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doelde niet op haar borstenquote:
Juistquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt 'ze' als in zij en hij?
Welke foto bedoel je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:03 schreef Manono het volgende:
fotosjop
some people really do believe everything
staat ie al in lelijke outfitjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Pam. Ziet er gek uit. Schijnt dat ze het kind voor de hele avond had ingehuurd om d'r sleep vast te houden.
[ afbeelding ]
Mijn hemel...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef Radegast het volgende:
Eén van de zusjes van Toni Braxton..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
Nogal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:14 schreef MissBliss het volgende:
Zij is echt totaal van de wereld lijkt het wel.
Daar lijkt me nou geen hol aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil nog steeds wel een nachtje doorzakken met Lindsay hoor. Maar het is idd niet meer wat het geweest is.
En door de coke zichzelf nog meer gaat overschreeuwen ... en niet ophoudt met schreeuwen. Tot de coke op is. Dan gaat ze huilen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Daar lijkt me nou geen hol aan... ik stel me dan echt zo'n mega dronken aantrekkerswijf voor me, die hard schreeuwt enzo. Als ik ergens een hekel aan heb...
Afgezien van die kopquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:52 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een goed voorbeeld van wat drugs met je doet.
Doet me denken aan die chick van Ice-Tquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
Die is nog het toppunt van stijl, vergeleken bij deze hootchie outfit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Doet me denken aan die chick van Ice-T
Tong, je moet even aanleren dat er geen spatie hoort tussen het laatste woord en een leesteken.quote:
Ik zal er rekening mee houden .quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tong, je moet even aanleren dat er geen spatie hoort tussen het laatste woord en een leesteken.
Je doet toch ook geen spatie en dan een punt aan het einde van een zin?
Liefs.
Zo verlept en dan wel die pronte tieten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:50 schreef Mylene het volgende:
Ook nog maar eentje van mij.
[ afbeelding ]
hahaha omgquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
Donatellla is net een dierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
Nog een keer washed out and washed outer:
[ afbeelding ]
whaah they multiply!!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Een verslaving gaat voor allesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
OMG
Als Lohan die foto ziet moét ze toch wel bij haar positieven komen zou je denken
windowlicker van Aphex Twinquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
he dat komt toch uit een muziek clip???dat vrouwen heel lelijk zijn enzo?
Window Licker van Aphex Twin.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef kimikkuh het volgende:
he dat komt toch uit een muziek clip???dat vrouwen heel lelijk zijn enzo?
Jep, da's ons Guuske!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:27 schreef DarkElf het volgende:
is dat Guus die erachter staat?
wat een ragebol
Fake....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:42 schreef kimikkuh het volgende:
[ afbeelding ]
ik kwam deze ook nog tegen van mischa...hoe kan die nou cellulitis hebben....hoe krijg je dat eigenlijk?
krijg iedereen dat?
Ze hebben gewoon exact hetzelfde haar- en huidskleurquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt een goeie foto van Christian Bale (American Psycho)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:08 schreef rena het volgende:
Op een of andere manier vind ik deze foto van Matthew McConnaughey een beetje eng.
[ afbeelding ]
Oef, je draait bijna je hoofd weg bij het bekijken van die fotoquote:
Damn.quote:
Het mens staat verdorie aan het roer van een mode imperium..quote:
'of draag eens iets in je maat anders'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Damn.
Zou er nou iemand zijn die in haar oor durft te fluisteren: mens, kleed je naar je leeftijd en hou op met die cosmetische ingrepen!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Charmian het volgende:
Mary- Kate Olsen als Pierot-wannebe of zo
Ik wil niet lullig doen en we weten beter, maar Tori zou best een dochter kunnen wezen.quote:
ik dacht dat ik ff scheel keek toen ik die lippen zag, het is of geshopt of ze trekt gewoon een gek bekkie met veel te veel lipstick.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:40 schreef Monita het volgende:
Die lippen?
ze gaat toch niet nog een hele onderlip faken door wat extra lippenstift?
slechte photoshop denk ik
maar dan nog, goede vergelijking
Lady Gaga als ze oud isquote:
Fotosoep, onderlip is gewoon gekopiëerd en dubbel erbij geplakt (denk ik).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht dat ik ff scheel keek toen ik die lippen zag, het is of geshopt of ze trekt gewoon een gek bekkie met veel te veel lipstick.
De eerste keer dat ik haar toch best weer een beetje mooi vind.quote:
Ik vind vaak de man naar vrouw operaties beter geslaagd dan andersom. Op mijn werk zit iemand die van vrouw naar een lelijke vent is gegaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:56 schreef rena het volgende:
De dochter van Cher is tegenwoordig een man.
[ afbeelding ]
Ze is echt bezig met een geslachtsoperatie overigens, maar erg flatteus is het niet.
Serieus, een van de mooiste foto's die ik van haar gezien heb de laatste tijdquote:
Ja, omdat ze 1. een kleurtje heeft ipv een lijkteint en 2. er zowaar wat emotie op dat strak getrokken botoxgezicht vertoond lijkt te wordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Serieus, een van de mooiste foto's die ik van haar gezien heb de laatste tijd
Pcies.quote:
Volgens mij juist wel, ze is hartstikke verslaafd aan van alles.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:26 schreef k_i_m het volgende:
Is dat mens verkeerd gebotoxed? Ik dacht eerst dat ze dronken was, maar tegenwoordig trekt ze overal zo'n rare harses. Ze zou toch niet op ELK feestje dronken/stoned/whatever zijn?.
't Lijken net wassen beeldenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:23 schreef Kings het volgende:
Marc Anthony heeft het heeeeet!
[ afbeelding ]
Godallemachtig, wat ziet dat mens eruit. Alles is nep, en vroeger was ze best mooi geloof ik.quote:
Wat is haar carriere dan? Aan de foto's te zien dacht ik al dat het een pornoster of hoer wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Godallemachtig, wat ziet dat mens eruit. Alles is nep, en vroeger was ze best mooi geloof ik.
D'r sextape is trouwens 'gelekt', niet dat iemand dat wil zien maargoed..
Inderdaad, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:02 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is haar carriere dan? Aan de foto's te zien dacht ik al dat het een pornoster of hoer was![]()
Oh god, die pose van ze samen, zo'n burgerlijk-setje-samen-zwaaien-zwaaitjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:25 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
echt heet../ warm heeft ie het
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:29 schreef bluejean het volgende:
Niet echt categorie 'celeb', maar wat mij betreft met recht onflatteus te noemen:
[ afbeelding ]
Die háren, wtf?!
Ok, ik reageer een beetje laat, maarquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef MadGuy het volgende:
Tekent die nu een stukje haargrens bij met markeerstift?
Daar zijn er meer vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:29 schreef bluejean het volgende:
Niet echt categorie 'celeb', maar wat mij betreft met recht onflatteus te noemen:
[ afbeelding ]
Die háren, wtf?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |