Ik kan me van een hele poos geleden herinneren dat deze foto een 'klein' beetje bewerkt is, en dan vooral dat been van haarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:08 schreef kimikkuh het volgende:
[ afbeelding ]
victoria beckham hoe krijg ze het voor mekaar zeg bah
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:52 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik kan me van een hele poos geleden herinneren dat deze foto een 'klein' beetje bewerkt is, en dan vooral dat been van haar
quote:In the new Harper's Bazaar, Tina Fey said that she's not about to get intimate with a botox needle anytime soon, because she doesn't want to look like a shiny candle. To be more specific, a holiday candle. Tina said, "You can point any kind of laser at my face, but I don't think Botox is for me. I think it is bad. People who have too much, they look like their faces are full of candles — a shiny, shiny face." Festive, though. "Yes, festive. A holiday candle."
And now I can clearly see what Tina meant by this. When you skip into a Yankee Candle this holiday season, don't be too shocked if you see Nicole Kidman chilling on a shelf with a wreath around her neck and a wick on top of her head. In the clearance section, of course.
Here's Nicole Kidman at an Omega store in NYC looking surprisingly moist for someone who probably can't drink a glass of water without a surgeon carefully inserting a skinny straw into her mouth.
Ge-wel-dig die tekstquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:23 schreef Mylene het volgende:
Weer eentje van Nicole Kidman met commentaar van Dlisted waar ik altijd zo om moet lachen.
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:52 schreef Felixa het volgende:
Mariah met de bril van haar overgrootmoeder.
lolquote:
Ja, helaas is iedereen gestopt met foto's maken in 2002.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:31 schreef kimikkuh het volgende:
[ afbeelding ]
beyonce
ff een vraagje...aangezien dit al de 79ste topic is kom ik dan niet steeds aanzetten met kiekjes die al gekiekt zijn????
Nou zeg, ze bedoelt het toch goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, helaas is iedereen gestopt met foto's maken in 2002.
Verdomd, nog iemand die het zietquote:
Dat kan altijd gebeuren, np. Als je op de showbizz-blogs kijkt, dan zul je in de regel recente foto's vindenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:31 schreef kimikkuh het volgende:
[ afbeelding ]
beyonce
ff een vraagje...aangezien dit al de 79ste topic is kom ik dan niet steeds aanzetten met kiekjes die al gekiekt zijn????
Ok mannen, vrouwen houden best van een zacht buikje maar dit moeten jullie niet nastrevenquote:
Die tweede is echt epic.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Jordan a.k.a. Katie Price is pulling a Britney.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik het voorhoofd van Nicole Kidman zie, krijg ik zin om mijn kunstschaatsen onder te binden. Zo'n maagdelijke gladde ijsbaan... en dan lekker rondjes draaienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ge-wel-dig die tekst![]()
Klopt idd als een bus.. Zo'n vieze kaars
Ik vind trouwens dat dit geen onflatteuze foto is van Rihanna. OK, beter ga je niet zo op de foto maar ze ziet er wel geil uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:44 schreef Etoile het volgende:
Rihanna stond er even niet bij stil dat dit jurkje niet flitser-proof is...
[ afbeelding ]
Bij Paris vraag ik me steeds af wat ze met haar ogen heeft... en dan niet dat scheel kijken, maar het is net of die hele iris gewoon van glas is, op deze foto zie je het wel een beetje... Aparte kleur of iets waardoor het zo'n glazig effect heeft?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ze draagt kleurlenzen, ze heeft zelf bruine ogen. Misschien is dat het wat je ziet...
Ik wilde net al vragen of zij wel dan zó blond van nature is aangezien weinig mensen bruine ogen met zulk blond haar hebben, maar dat is dus ook al zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer genoeg een beetje klein, maar hier kun je al aardig goed zien wat (links) haar originele kleur ogen is.
Ik zag haar voorbijkomen in Confessions of a teenage dramaqueen. Ze is wel mooi, maar zo plastic. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:23 schreef kimikkuh het volgende:
[ afbeelding ]
transformer babe megan fox
weet niet waarom die zo groot is hoooor zij is wel het mikpunt van oooh kijk dit nou terwijl ze harstikke mooi is!
geen vent die haar uit bed kwakt mog het zo zijn![]()
Ze praat ook gruwelijk irritant in die filmquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zag haar voorbijkomen in Confessions of a teenage dramaqueen. Ze is wel mooi, maar zo plastic. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen.
Hmm.. kweenie.. aan de ene kant is ze mooi ja, maar aan de andere kant heeft ze zo'n 'arrogante' uitstraling dat ik haar weer absoluut niet mooi vindquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zag haar voorbijkomen in Confessions of a teenage dramaqueen. Ze is wel mooi, maar zo plastic. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen.
Misschien dat ik dat met plastic bedoelquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. kweenie.. aan de ene kant is ze mooi ja, maar aan de andere kant heeft ze zo'n 'arrogante' uitstraling dat ik haar weer absoluut niet mooi vind
nou misschien heb je gelijk als dit het gene is wat er onder zit valt het wel mee met de schoonheid maar misschien heeft ze acne ofzo net als cameron diaz en die blijft ook mooi...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat met plastic bedoelArrogant, oppervlakkig, nep geef het beestje maar een naam waardoor de uiterlijke schoonheid vervaagt.
Ik zal het eens proberen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft Megan Fox toch met d'r tong, past ie niet in haar mond ofzo?
quote:
Op die linkerfoto lijkt ze op Gollum uit Lord of the Rings.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:02 schreef THeeF het volgende:
Lilly Allen moet nog wel het lelijkste mens ter wereld zijn..
Gadverdamme
Zie ik het goed? Zit die 'jurk' echt nog met veiligheidsspelden aan elkaar vast??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Pam. Ziet er gek uit. Schijnt dat ze het kind voor de hele avond had ingehuurd om d'r sleep vast te houden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft Megan Fox toch met d'r tong, past ie niet in haar mond ofzo?
En de meetlinten hebben ze ook maar laten hangenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zie ik het goed? Zit die 'jurk' echt nog met veiligheidsspelden aan elkaar vast??
Ik wist niet dat Marc Marie Huighbreghts hetero was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Lily Allen, haar kan het niks schelen dat haar chichis in beeld zijn. Haar vriendje wel.
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel wat weghebben van Jan Rotquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Marc Marie Huighbreghts hetero was.
Niet echt onflatteus. Da's Rodman op z'n best.quote:
Beter had hij zijn neusje gepoederd en de rest van de make-up weggelaten.quote:
watquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Mary-Kate Olsen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Mary-Kate Olsen
Zij heeft toch een derde tepel ergens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Lily Allen, haar kan het niks schelen dat haar chichis in beeld zijn. Haar vriendje wel.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:04 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Zij heeft toch een derde tepel ergens?
Helaas niet te spotten hier, ik ben er wel benieuwd naar!
op Lowlands liep ze met een andere knakkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
En de restquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doelde niet op haar borstenquote:
Juistquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt 'ze' als in zij en hij?
Welke foto bedoel je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:03 schreef Manono het volgende:
fotosjop
some people really do believe everything
staat ie al in lelijke outfitjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Pam. Ziet er gek uit. Schijnt dat ze het kind voor de hele avond had ingehuurd om d'r sleep vast te houden.
[ afbeelding ]
Mijn hemel...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef Radegast het volgende:
Eén van de zusjes van Toni Braxton..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef Radegast het volgende:
Eén van de zusjes van Toni Braxton..
[ afbeelding ]
Nogal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:14 schreef MissBliss het volgende:
Zij is echt totaal van de wereld lijkt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |