Ik wil niet lullig doen en we weten beter, maar Tori zou best een dochter kunnen wezen.quote:
ik dacht dat ik ff scheel keek toen ik die lippen zag, het is of geshopt of ze trekt gewoon een gek bekkie met veel te veel lipstick.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:40 schreef Monita het volgende:
Die lippen?
ze gaat toch niet nog een hele onderlip faken door wat extra lippenstift?
slechte photoshop denk ik
maar dan nog, goede vergelijking
Lady Gaga als ze oud isquote:
Fotosoep, onderlip is gewoon gekopiëerd en dubbel erbij geplakt (denk ik).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht dat ik ff scheel keek toen ik die lippen zag, het is of geshopt of ze trekt gewoon een gek bekkie met veel te veel lipstick.
De eerste keer dat ik haar toch best weer een beetje mooi vind.quote:
Ik vind vaak de man naar vrouw operaties beter geslaagd dan andersom. Op mijn werk zit iemand die van vrouw naar een lelijke vent is gegaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:56 schreef rena het volgende:
De dochter van Cher is tegenwoordig een man.
[ afbeelding ]
Ze is echt bezig met een geslachtsoperatie overigens, maar erg flatteus is het niet.
Serieus, een van de mooiste foto's die ik van haar gezien heb de laatste tijdquote:
Ja, omdat ze 1. een kleurtje heeft ipv een lijkteint en 2. er zowaar wat emotie op dat strak getrokken botoxgezicht vertoond lijkt te wordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Serieus, een van de mooiste foto's die ik van haar gezien heb de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |