Daar lijkt me nou geen hol aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil nog steeds wel een nachtje doorzakken met Lindsay hoor. Maar het is idd niet meer wat het geweest is.
En door de coke zichzelf nog meer gaat overschreeuwen ... en niet ophoudt met schreeuwen. Tot de coke op is. Dan gaat ze huilen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Daar lijkt me nou geen hol aan... ik stel me dan echt zo'n mega dronken aantrekkerswijf voor me, die hard schreeuwt enzo. Als ik ergens een hekel aan heb...
Afgezien van die kopquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:52 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een goed voorbeeld van wat drugs met je doet.
Doet me denken aan die chick van Ice-Tquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef Radegast het volgende:
Eén van de zusjes van Toni Braxton..
[ afbeelding ]
Die is nog het toppunt van stijl, vergeleken bij deze hootchie outfit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Doet me denken aan die chick van Ice-T
Tong, je moet even aanleren dat er geen spatie hoort tussen het laatste woord en een leesteken.quote:
Ik zal er rekening mee houden .quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tong, je moet even aanleren dat er geen spatie hoort tussen het laatste woord en een leesteken.
Je doet toch ook geen spatie en dan een punt aan het einde van een zin?
Liefs.
Zo verlept en dan wel die pronte tieten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:50 schreef Mylene het volgende:
Ook nog maar eentje van mij.
[ afbeelding ]
hahaha omgquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef Radegast het volgende:
Eén van de zusjes van Toni Braxton..
[ afbeelding ]
Donatellla is net een dierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
Nog een keer washed out and washed outer:
[ afbeelding ]
whaah they multiply!!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
Nog een keer washed out and washed outer:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |