Het is net Bert van Ernie met die wenkbrauw!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja volgens mij is die minder begaafd dan zijn broer
Neequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi, ik ben dus niet de enige die dat opviel
Ruziequote:
Als het goed is is dat schoonmaakwerk een opstapje naar een volledige baan.......tenminste zo heeft RTL het voor ogen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. ik vind het wel krap hoor.. die ¤ 0,- .. helemaal geen reserves.Snap wel dat de 0 al moeilijk te bereiken was, maar toch..
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen ook niet méér gaan werken. Mijn pa werkte 60 uur per week. Niet om uit de schulden te komen, maar om te sparen en op vakantie te kunnen met zijn gezin.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. ik vind het wel krap hoor.. die ¤ 0,- .. helemaal geen reserves.Snap wel dat de 0 al moeilijk te bereiken was, maar toch..
Hmm.. ik vraag me af of dit zo realistisch is. Als ze het huis uitgaan verdwijnen er wel weer kosten, maar verdwijnt ook het kostgeld. En volgens mij was het kostgeld de kosten van het onderhoud + iets extra (huur?). Vraag me af of dat schoonmaakwerk dat allemaal op kan vangen..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Dan moeten die jongens nog wel 4 1/2 jaar thuis blijven wonen!
1 woord: oogkleppenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen ook niet méér gaan werken. Mijn pa werkte 60 uur per week. Niet om uit de schulden te komen, maar om te sparen en op vakantie te kunnen met zijn gezin.
Met John wel ja.. wat een schulden hebben ze weer..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, met John erbij lukt alles.
Dat wordt heftig ja.. Die jongen van vanavond had problemen met zijn vriendin ivm thuis..Nu mag hij gratis uit eten van John en Annemarie.quote:
Dat zeker, hij heeft het wel verdiend..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Ole het volgende:
Met al die bijdragen die hij gedaan heeft heeft hij dat wel verdiend.
Hij leek wel de enige met een beetje verstand.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zeker, hij heeft het wel verdiend..
Ja volgens mij wel..had wel medelijden met die jongen ..Is niet normaal dat je je ouders moet onderhouden..Ok, kostgeld betalen is normaal..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij leek wel de enige met een beetje verstand.
Nou, wat een schatten hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Een mooie en hartverwarmende uitzending, wat een lieve mensen.![]()
Ja, volkomen logisch, schulden maken waarvan je 100% zeker weet dat je ze niet af kan lossen en er dan ook nog voor weglopen. Wat een geweldige mensenquote:Het vluchten naar België om daar in wanhoop je rekeningen te verbranden (een volkomen logische actie, want het was wel duidelijk dat ze druk ff niet zo goed aankonden), en daarna terug naar Nederland keren om te werken aan hun schulden.
Ja, wij hebben echt een ander programma zitten kijken. Tenzij jij heel dol bent opquote:Maar vooral: de familieband en het er voor elkaar zijn, dat van deze mensen afspatte
Een kindje erbij n**ken om extra oudedagvoorziening te hebben, bedoel je?quote:En vooral: Zo`n situatie is NIET UITZICHTLOOS, je kan er wat aan doen om eruit te komen!
Kan ze bij dat schoonmaakbedrijf ook langer werken dan? Of bedoelen ze dat ze hopen dat die vrouw daarna zelf een fulltime baan gaat zoeken? zie ik haar nog niet doen uit haarzelf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het goed is is dat schoonmaakwerk een opstapje naar een volledige baan.......tenminste zo heeft RTL het voor ogen.
Mwa, het leek me voor sommige leden van dit gezin best nuttig om het zo voor zich te zien, dat zei ze waarschijnlijk meer dan enkel het bedrag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Beetje stemmingmakerij ookwel. Het bedrag zelf lijkt me al schokkend genoeg. Als je alle broden op zou stapelen die je er in een maand doorheenjast met een gezin schrik je ook wel waarschijnlijk.
Hij betaalt 150 200 euro in de maand, vind ik belachelijk van een student die full time belast is terwijl moeders op d'r reet zit omdat ze nog niet eens full time werktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
Volgens mij was "als je werkt, moet je ook bijdragen" gericht aan de zoon met het fulltime inkomen, en was aan de timmerman in opleiding gevraagd of hij misschien zou willen helpen door een baantje op zaterdag of zondag te nemen.
Voor mij was het ook weer erger-TV hoor. Die ontzettend passieve vader, de moeder met haar huilerige ogen die zich te goed voelde om achter de kassa te zitten, de manier waarop ze hun zonen ermee opzadelden..
Dat heeft jouw man goed gezegdquote:mister_d zit hier de uitzending te kijken en zegt: waarom gaat zij geen post bezorgen, als ze geen zitvlees heeft?![]()
Wel aan gedacht, maar 'gewoon' nooit gedaan. En dan achter de kassa? Nee, want dan moet je ZITTENquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:08 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar wat was eigenlijk de reden dat dat wijf niet fulltime werkte?
Sjef for president!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef gniffie het volgende:
En nog steeds overal lacherig over doen. Wat een apart volk zeg...
Vooral aflevering 2 was zeer grappig! Echt een aanrader.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef gniffie het volgende:
Ik ga dit programma ook maar is volgen? Is het grappig of zielig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |