Welkomquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:11 schreef Cwaas het volgende:
Joehoe! Newbie meld zich! Enkele jaren geleden onder een andere naam wel eens actief op Fok! geweest. Daarna jaren niet. En nu op stage zoveel saaie momenten dat ik maar weer lid ben geworden. En het beste wat je dan kan doen is natuurlijk meteen aansluiten bij wat topics. Zeker als daar een leuk filmpje van Ellen en Sharon staat. Mijn kamergenoten konden het echter niet waarderen. Vreemd.........
In die mooie stad achter de duinenquote:
Ohw, als ik het goed begrijp waar je t over hebt, ga ik daar zaterdag naartoe. Schoonmoeders woont daarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
In die mooie stad achter de duinen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef lezzer het volgende:
En dan nog iets...
Waar is Pien eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef lezzer het volgende:
En dan nog iets...
Waar is Pien eigenlijk?heb haar ff offline msn bericht gestuurd....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
doe dan deze van pink
[ afbeelding ]
Ik heb hier ook een fokker die wel als donor wil fungeren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
only if you give as sperm.... but noooo strings for you at all for the kid
Dat vermoedde ik alquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:21 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En Pien heeft een vriendje momenteel.![]()
check mijn knipoogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Dat maken jullie er van. Volgens mij is ze sowieso minder op fok, maar kan aan mij liggen.
Ik vind die eerlijk gezegd niet zo sexy. Niet de pink waar ik verliefd op werd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
doe dan deze van pink
[ afbeelding ]
Geshopt volgens mij. Kijk hoe groot die kop is in vergelijking met de rest van het lichaam.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
doe dan deze van pink
[ afbeelding ]
* Singlecoil is gvd één nachtje van huis, zit je al weer op een lesbo-topic!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:30 schreef Alicey het volgende:
* Alicey rolde hier toevallig weer eens binnen en blijft weer een topicje buurten.
Goedemiddag allemaal
Het is maar goed dat je alles in de gaten houdt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
* Singlecoil is gvd één nachtje van huis, zit je al weer op een lesbo-topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat been is helemaal nep hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:23 schreef lezzer het volgende:
Zijn dat allemaal tattoo's?
Mijn foto is denk ik ook wel ongeveer zo oud (of ouder)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 05:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
foto van pink is alweer een paar jaartjes oud..... dus ze zal wel veranderd zijn... maar dat is defenitly pink hoor
mijn lichaam is ook veranderd de laatste 4 a 5 jaar (want zo oud is die foto ongeveer)
Oh, gelukkigquote:
Maar je hebt dan ook niet heel erg goed gezocht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:15 schreef Logician het volgende:lekker zijn jullie.. gewoon een nieuw topic openen zonder mij en dan verstoppen
OK, blijkbaar is dit wel een normaal persoon als hij nuchter is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Goed topic.![]()
Tevens heb ik een couchsurfer die tevens fokker is. Hij is alleen dronken en hij gaat zodirect naar een voetbalwedstrijd. Ik hoop heel erg dat hij nuchter terugkomt want hij probeerde me te zoenen.
tja...ik ben nu eenmaal bezitterigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je alles in de gaten houdt.
Maar er niemand die mij gaat krijgen hoor, behalve jij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tja...ik ben nu eenmaal bezitterig
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar er niemand die mij gaat krijgen hoor, behalve jij.
Lucky you.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:23 schreef lezzer het volgende:
Al die mensen die moeite hebben met slapen![]()
Ik ga liggen en ik ben weg. ZIttend kan misschien ook wel.
Wat doe je daar voor?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:23 schreef lezzer het volgende:
Al die mensen die moeite hebben met slapen![]()
Ik ga liggen en ik ben weg. ZIttend kan misschien ook wel.
Ik maak te weinig serrotonine aan waardoor ik te weinig melatonine aanmaak dus slecht inslaap en al helemaal niet kan doorslapen.....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:14 schreef lezzer het volgende:
Leren ontspannen, stress reduceren, geesten uit m'n huis jagen, niet te lang achter de pc zitten, niet te laat koffie drinken, noem maar op
toen ik anti depressiva had sliep ik als een roosjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:48 schreef lezzer het volgende:
Dat dacht ik ook ooit
Waarmee ik niet wil zeggen dat het bij jou niet is overigens.
*hug* hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
! Er zit maar een ding op, ik zweer alle vrouwen af.
Die van mij slaapt nog beter dan ik hoor. Dat ik zo goed slaap is trouwens iets van de laatste paar maanden. Daarvoor had ik echt vreselijk moeite met inslapen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:56 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon in bed slaap ik zelden slecht. In vliegtuigen en bussen daarentegen... Mijn lief gaat zitten en slaapt. Zo frustrerend altijd.
Ik wel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
trouwens blij met de foto's die ik gevonden had van sharon&ellen?
Ik ken het. En snurken dan ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:56 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon in bed slaap ik zelden slecht. In vliegtuigen en bussen daarentegen... Mijn lief gaat zitten en slaapt. Zo frustrerend altijd.
Daar kun je best blij mee zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:38 schreef Vanyel het volgende:
Dát doet de mijne gelukkig zelden.
hehe, de enige echt mooie vrouw van dit topic..Dankje. En sorry voor de rest, maar van Pink word ik niet warm. Ijskoud..dat wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:52 schreef lezzer het volgende:
Speciaal voor de newbie (en ik vind het zelf ook niet erg om naar te kijken)
[ afbeelding ]
Ik vind de cd's van Pink wel tof. Maar ze haalt het niet bij Bettequote:Op maandag 5 oktober 2009 08:41 schreef Cwaas het volgende:
[..]
hehe, de enige echt mooie vrouw van dit topic..Dankje. En sorry voor de rest, maar van Pink word ik niet warm. Ijskoud..dat wel.
en lang leve het feit dat smaken verschillenquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:41 schreef Cwaas het volgende:
[..]
hehe, de enige echt mooie vrouw van dit topic..Dankje. En sorry voor de rest, maar van Pink word ik niet warm. Ijskoud..dat wel.
Preciesquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en lang leve het feit dat smaken verschillen
ask a mod?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe lang zou het trouwens duren voor dit deel op centraal gaat?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ga maar douchen en aankleden.... daarna weg naar vrienden... lego van zoontje in elkaar zetten (jaaaa leuk eindelijk weer eens lego'en en een goed excuus ervoor hebben... ben gek op lego haha) daarna vnaaf bij iemand bankhangen en wie weet wat er gebeurd
Eigenlijk niet neequote:
Wat grappig, zo'n ui in de koffie.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat grappig, zo'n ui in de koffie.
Wij gelukkig wel..quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:41 schreef Cwaas het volgende:
Ik zou ook geen nee zeggen hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:18 schreef Vanyel het volgende:
Nog beter, ik zou ze allebei wel lusten.
google afbeeldingen haha.... geen idee meer wat mijn zoekopdracht wasquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:59 schreef lezzer het volgende:
Waar komt die avatar van jou eigenlijk vandaan?
Het grappige vind ik dan weer, dat ik haar vroeger, toen ze nog in de kast zat, veel aantrekkelijker vond. Toen durfde ze toch niet zichzelf te zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:15 schreef skunkasaur het volgende:
Ik vind haar vooral fijn omdat ze zo lekker zichzelf durft te zijn <3 Onwijs stoere meid.
Fysiek, moet ik je wel gelijk in geven, maar ik vind Sarah toch altijd weer boeiend om een tijd naar te kijken.
Sarahquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:07 schreef skunkasaur het volgende:
Ben ik me daar toch bijne twee hele maanden een FOKker, heb ik het beste topic gemist!![]()
Hier een binnenkomer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij concerten waren de lesbo's jaren geleden al oververtegenwoordigdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het grappige vind ik dan weer, dat ik haar vroeger, toen ze nog in de kast zat, veel aantrekkelijker vond. Toen durfde ze toch niet zichzelf te zijnAl dachten wij potjes natuurlijk allang dat het een lesbo was.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
google afbeeldingen haha.... geen idee meer wat mijn zoekopdracht was
Goe goequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:18 schreef Alicey het volgende:
Met mij alles heel erg goed.
Hoe is het met jou?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:45 schreef Cwaas het volgende:
[..]
mijn persoonlijke favorietje:
[ afbeelding ]
Zo, en nu weer serieuze zaken!
Oh bedankt hequote:
How come?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Goe goe. Beetje up ende down de laatste tijd maar atm vrij neutraal.
Een billy?quote:Zo en nu even naar de ikea om een kast erbij te kopen.
Het meeste wat gepost wordt mag er best zijn.quote:. Ik vind haar anders serieus lekker
Dat zinnetjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Just yet I'm faking it 'til I'm pseudo-making it.
Een soort van aangeboren negativiteit wat in conflict komt met mijn vrolijke karakterquote:
quote:Een billy?
Nee zo'n grote expedit. We hebben er nu 2 jeej, eindelijk de rest van de boeken in een kast.
Psiesquote:Het meeste wat gepost wordt mag er best zijn.
Schattig he, ik ben bijna even zenuwachtig als hijquote:
Lekker! (die Flying V in Korina dan...)quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:07 schreef skunkasaur het volgende:
Ben ik me daar toch bijne twee hele maanden een FOKker, heb ik het beste topic gemist!![]()
Hier een binnenkomer.
[ afbeelding ]
Dat!quote:
al sla je me doodquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:25 schreef lezzer het volgende:
Die foto van mij is uit 1993 heb ik begrepen. Dat is denk ik nog voor die foto van jou. Toch?
Prachtige stem inderdaad. Maakt de muziek toch vrij uniek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ze is niet knap, maar heeft wel enorme uitstraling vind ik. En die stem:!
quote:De faq:
Als er plotseling iemand is verdwenen uit je vriendenoverzicht dan heeft deze persoon je verwijderd. Het kan ook zijn dat deze persoon niet langer op Hyves zit.
Nou, dat wilde ik dus even gaan kijken, hoe het er mee was.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:41 schreef NanKing het volgende:
Waar is dreamert eik? James zie ik nog wel es op msn.
Dan zijn het geen vriendjes of vriendinnetjes meer!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:34 schreef lezzer het volgende:
Ok, heeft er iemand hier hyves?
Ik heb twee mensen van m'n vriendenlijstje kwijt.
geen ideequote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff leven zonder internet... hoe doe je dat
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:39 schreef lezzer het volgende:
Nou, huh, dan hou ik ook niet meer van hullie![]()
![]()
Hilarisch topic: [Paint] Het zal je vader maar zijn
Van haar was ik wel hevig onder de indruk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:56 schreef skunkasaur het volgende:
Psh.
Ok, ok. Meer voor de hand liggend maar goed.
[ afbeelding ]
oehh...het is wel een aanrader hoor. Ik heb het 4 seizoen lang kunnen negeren maar daarna werd ik verplicht een keer mee te kijken. Ik was meteen verslaafd...Mooie vrouwen, mooie scenes, zeer vermakelijk allemaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
moest gewoon in url kijken wie dat is
heb nog nooit L word gezien lol
Ken ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:51 schreef lezzer het volgende:
RTL 5 toch? http://www.rtl.nl/soaps/thelword/home/
Volgens mij werd het ook te slecht bekeken inderdaad.
Helaas.
Ik volg niets meer op tv alleen op internet. En dan gewoon streaming via 1001 websites.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:58 schreef skunkasaur het volgende:
Hmm, op het internet kan alles, ook series kijken
Je moet wat
goeie serie... alleen jammer dat ze het gecancelled hebben in de vs en het niet een fatsoenlijk einde heeft gekregenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:06 schreef lezzer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel steeds makkelijker dvd's koop van series. Via internet kijken vind ik niet fijn.
Nu ben ik weer op zoek naar 4400. Iemand had het daar over, en ik heb de pilot gekeken. Nou wil ik natuurlijk alles zien
Hebben ze er snel een eind aan gebreid omdat het moest stoppen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
goeie serie... alleen jammer dat ze het gecancelled hebben in de vs en het niet een fatsoenlijk einde heeft gekregen![]()
Argh! Ik haat het cancelen van leuke series; My name is Earl, Samantha Who, Dead like me. Allemaal leuke series die ineens gestopt zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
goeie serie... alleen jammer dat ze het gecancelled hebben in de vs en het niet een fatsoenlijk einde heeft gekregen![]()
btw ik stream niet in haal gewoon alles binnen via torrents. Zit nu the big bang theorie te kijken
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:08 schreef lezzer het volgende:
Samantha Who ook gecancelled? Ik zit te wachten op vervolgafleveringen verdorie
Christina Applegate! Daar was ik verliefd op, toen ze nog Kelly Bundy heette!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:21 schreef lezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop wel dat Being Erica terug komt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:56 schreef skunkasaur het volgende:
Psh.
Ok, ok. Meer voor de hand liggend maar goed.
[ afbeelding ]
quote:Chinezen in de ban van mythisch 'lesbodorp'
Uitgegeven: 8 oktober 2009 13:54
Laatst gewijzigd: 8 oktober 2009 15:42
AMSTERDAM - Zweedse reisbureaus worden overspoeld door talloze mannen die meer informatie willen over de plaats Chako Paul City. In het mythische dorp zouden zo’ n vijfentwintigduizend nymfomane lesbo’s wonen.
© NU.nl/Charles Batenburg
Het lesbische oord zou in 1820 gesticht zijn door een rijke weduwnaar, die zich diep in het bos met zoveel mogelijk vrouwelijk schoon wilde omringen.
Door het gebrek aan mannelijk gezelschap zou de bevolking zich massaal tot het homoseksuele pad hebben bekeerd. Mannen die het dorp willen betreden, zouden met geweld weggejaagd worden door vrouwelijke bewakers.
Sceptisch
Het bericht dook voor het eerst op in het Chinese persbureau Xinhua. Sinds enkele media het verhaal overnamen, liggen de Chinese internetproviders plat omdat miljoenen mannen willen weten hoe ze het fictieve dorp kunnen vinden.
“Ik heb geen idee waar het verhaal vandaan komt, maar het is uiteraard niet waar,” verklaarde de Zweedse lokale vertegenwoordiger Claes Bertilsson tegen de Zweedse nieuwsdienst The Local.
Geheim
"Met vijfentwintigduizend inwoners zou het een van de grootste steden van Noord-Zweden zijn. Het lijkt me niet dat je zoiets honderdvijftig jaar lang geheim kan houden," aldus Bertilsson.
Of het dorp nu bestaat of niet, de Zweedse toerismesector heeft er een flinke opsteker door gekregen. “We doen het erg goed de laatste tijd,” bevestigt Per Wilhelmsson van de VVV in het Noord-Zweedse Umeå . Ook hij heeft geen idee waar het verhaal vandaan komt.
Het is wel een lekkertje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Marina uit L-word
Karina Lombard
http://lesbianlife.about.com/cs/famouslesbians/p/Karina.htm
Tja, dat ze er sowieso de telefoon voor oppakken is natuurlijk triest. Wat hebben ze nou te zoeken in een lesbodorp?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:16 schreef lezzer het volgende:
Dat die mannen daar naar toe willen. Dát is pas sneu
Er zijn veel mannen die niet begrijpen wat lesbisch is, of die denken dat zij wel even iemand kunnen "genezen".quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:16 schreef lezzer het volgende:
Dat die mannen daar naar toe willen. Dát is pas sneu
Schiermonnikoogquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Trouwens, wat zijn echte lesbo-oorden buiten Lesbos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: moet je eens googlen op lesbo+vakantie: http://www.google.nl/#hl=nl&q=lesbo%2Bvakantie&meta=&fp=1283994b02f42a7e
Het tweede resultaat is het al bingo![]()
Zou je daar dan wel naar toe willen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:53 schreef Vanyel het volgende:
Leek ons toch niet zo handig voor toekomstige reisjes naar homo-onvriendelijke oorden.
Toch wel ja. Er zijn teveel mooie landen op de wereld waar ze niet echt dol zijn op 'ons soort' om ze allemaal om die reden af te serveren. Dan kun je nauwelijks meer naar Afrika, mis je een groot deel van (moslim-)Azië etc. etc. Allemaal plaatsen die ik wél graag zie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zou je daar dan wel naar toe willen?
ontwikkelingswerk, bedoel je? De onbaatzuchtige hetero-man die zijn lichaam ter beschikking stelt om het menselijk ras te redden, die toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn veel mannen die niet begrijpen wat lesbisch is, of die denken dat zij wel even iemand kunnen "genezen".
Nou hebben de mrs en ik ook echt geen belangstelling om naar Afrika te gaan, of naar Iran o.i.d. hoor. Het enige dat in de buurt komt zou Indonesie zijn, en daar komen wij dan toch niet van de verharde weg af. Daarom gaan we maar altijd naar luxe oorden waar alles geregeld is voor de toeristen, en daar zien ze je over het algemeen graag komen als je maar betaalt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:31 schreef Vanyel het volgende:
Tja, het is niet zo bevorderlijk voor de romantiek, maar ik wil me daardoor ook niet laten tegenhouden met dingen doen/zien die ik graag wil.
Dat het geen enkele probleem wasquote:Ik vraag op de meeste plaatsen ook gewoon om een tweepersoonsbed, wordt meestal niet zo heel gek gekeken. Wat zei je tegen de hoteleigenaresse in Zeeland?
Hoe reageerde ze toen je vertelde dat jullie een stel zijn?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef lezzer het volgende:
Ik vergeet nooit meer dat een hoteleigenaresse in zeeland zich uitgebreid verexcuseerde omdat ze verwacht had dat er een stel kwam en dat ze daarom alleen een tweepersoonsbed beschikbaar had.
Niet gezegd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe reageerde ze toen je vertelde dat jullie een stel zijn?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:08 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat het niet waar is.
Nou, doe niet zo dramatisch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:34 schreef SingleCoil het volgende:
Bij ons thuis is dat inmiddels al zo, iig.
Zeeland is niet Nederland.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niet gezegd.
Ik laat zo'n vrouwtje dan ook maar gewoon in de waan hoor.
Maar, het zijn wel dat soort momenten dat je met je neus op de feiten gedrukt wordt. De feiten van hoe het er eigenlijk mee gesteld is in Nederland.
Dat hoor je mij niet zeggenquote:
Daar ben ik ook bang van ja..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:40 schreef lezzer het volgende:
Dat hoor je mij niet zeggen![]()
Maar ik denk dat het op de Veluwe niet beter is.
Nouja, daar is op zich weinig mis mee. In de Randstad gaan ook veel mensen naar de kerk, alleen doen de meesten geen hoed op en valt het niet zo op omdat het een kleine groep is t.o.v. het totaal...quote:Ik reed een tijdje terug op zondagavond door de biblebelt (binnendoor van Utrecht richting Arnhem/Nijmegen).
Ik dacht "wat doen al die mensen hier toch op straat met die hoeden op?"
Maar ze gingen naar de kerk
Pfffquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:45 schreef Vanyel het volgende:
Wij hadden het in Brabant ook hoor. Receptioniste die keihard niet reageerde op een klacht met melding dat we gingen trouwen die dag.
"Enne.... ik hoop dat jullie toch nog een fijn.. uhh.. weekend hebben..."
Wel fail ja.. Aan de andere kant wordt er ook soms op los gegokt. Als mijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:52 schreef lezzer het volgende:
En het ergste is natuurlijk:
"is uw man thuis"
Eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:06 schreef Alicey het volgende:
Nouja, daar is op zich weinig mis mee. In de Randstad gaan ook veel mensen naar de kerk, alleen doen de meesten geen hoed op en valt het niet zo op omdat het een kleine groep is t.o.v. het totaal...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:22 schreef Vanyel het volgende:
De 'oh dat is helemaal niet erg hoor' reactie is ook echt![]()
![]()
Heb je dan ook nooit de neiging om heel opgelucht te reageren dat je daar heel erg blij om bent?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:22 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben geen vaste lijn. Resultaat is dat me nooit gevraagd wordt naar mijn man, meneer Vanyel of meneer X. Heerlijk.
De 'oh dat is helemaal niet erg hoor' reactie is ook echt![]()
![]()
De volgende keer zou ik dan toch maar vertellen dat je dat wel heel erg fijn vindt, dat je graag een goede nachtrust hebt en er slecht van zou kunnen slapen als hij/zij dat niet goed zou vinden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik kom niet veel verder dan 'oh dank je!'.
Hey hoi, ja goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:24 schreef lezzer het volgende:
Hey Logician, hoe is het met je poetshulp?
Dat je helemaal verbouwereerd bent zeg maarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik kom niet veel verder dan 'oh dank je!'.
Ik zie dat hele tuniekje niet meer, alleen dat lichaamquote:
Daar zou ik persoonlijk wel direct een weerwoord op geven. Iets van 'dat het wel zo beleefd is om iemand te feliciteren met haar huwelijk, kreng!' en dan boos ophangen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:45 schreef Vanyel het volgende:
Wij hadden het in Brabant ook hoor. Receptioniste die keihard niet reageerde op een klacht met melding dat we gingen trouwen die dag.
"Enne.... ik hoop dat jullie toch nog een fijn.. uhh.. weekend hebben..."
Was face to face op de dag zelf. Lief vond t in het kader van goed humeur bewaren niet zo grappig als ik dikke scene ging schoppen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:52 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Daar zou ik persoonlijk wel direct een weerwoord op geven. Iets van 'dat het wel zo beleefd is om iemand te feliciteren met haar huwelijk, kreng!' en dan boos ophangen.
Zeggen dat je al klant bent. De meeste callcenters weten van de mensen die ze bellen niet eens of het al klanten zijn, tenzij ze vanuit de klantendienst zelf bellen (en dat is zelden).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel fail ja.. Aan de andere kant wordt er ook soms op los gegokt. Als mijnde telefoon aanneemt, wordt hem ook gevraagd of ze spreken met meneer (mijn achternaam). Voordeel is wel dat mijn
dan meteen kan vertellen dat we niet geïnteresseerd zijn, liever teveel betalen en niet willen besparen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:54 schreef Vanyel het volgende:
Enschede is wel een beetje boel ver hoor.
Goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:32 schreef Logician het volgende:
Hoe is het met jullie dan?
Ghe, ik zou me dan niet inhouden hoor. Gewoon met een dikke smile zeggen dat het onbeleefd is om dan niet te feliciteren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was face to face op de dag zelf. Lief vond t in het kader van goed humeur bewaren niet zo grappig als ik dikke scene ging schoppen.
idd..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ghe, ik zou me dan niet inhouden hoor. Gewoon met een dikke smile zeggen dat het onbeleefd is om dan niet te feliciteren.. Kunt het zo beleefd oplossen en zelf met een opgetogen gevoel vertrekken.
Hmm, ligt eraan. Een scene trappen op je trouwdag vind ik ook wel een no-go maar beleefd zeggen dat iemand anders onbeleefd doet is geen scene trappen natuurlijk. Sowieso, als mij zoiets zou overkomen, dan is er geen tijd voor overleg :p. Maar het is toch een smetje op je trouwdag en dat is kut, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:12 schreef Vanyel het volgende:
Opgetogen word je toch niet hoor, als je zo nasty gediscrimineerd voelt.
Ik had er iets minder last van, maar als je liefje t echt niet wil moet je je op zo'n dag wel ff inhouden. Vind ik dan.
"wacht maar tot je mij hebt gehad"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn veel mannen die niet begrijpen wat lesbisch is, of die denken dat zij wel even iemand kunnen "genezen".
Jawel hoor, alleen deze vrijdag iets minder hard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:22 schreef Vanyel het volgende:
Wat is het hier trouwens gezellig druk. Wordt er in Lesbeau niet gewerkt op vrijdag?
ik zit te wachten op einde dienstquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen deze vrijdag iets minder hard.
Ik heb sowieso op mijn werk geen pc met internet tot mijn beschikkingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Mijn werk heeft geen open internetverbinding.
Horror.
Wat voor passagiers gaat het hier om?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb sowieso op mijn werk geen pc met internet tot mijn beschikkingmja die heb je ook niet nodig tussen de passagiers
lang leve netbook en tmobile inet stick
Wat een genotquote:
Geen idee.quote:
voornamelijk amerikanen... maar voor hoog risico vluchten (lees amerikaanse maatschappijen)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor passagiers gaat het hier om?
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Geen idee.
Soms lijkt het me ook wel eens lekker om een beroep zonder pc te hebben![]()
Trouwens, ik kreeg dit doorgestuurd:
Een meisje uit de Oekraine,doet mee aan hun versie van Holland got talent.
Ze laat met zand zien wat de oorlog doet.
Ik was hevig onder de indruk.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Geen idee.
Soms lijkt het me ook wel eens lekker om een beroep zonder pc te hebben![]()
Trouwens, ik kreeg dit doorgestuurd:
Een meisje uit de Oekraine,doet mee aan hun versie van Holland got talent.
Ze laat met zand zien wat de oorlog doet.
Ik was hevig onder de indruk.
Waar is dat van?quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:45 schreef Vanyel het volgende:
Das ook weer lang geleden...
Goeimorgen!
[ afbeelding ]
ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:58 schreef Vanyel het volgende:
Heb je ooit meer dan 1 aflevering echt gekeken?
Ja, dat maakt wat uit, want ik vond het niet echt een heel toffe serie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:36 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij in seizoen 4. Maakt dat echt uit? Buffy is ook zonder lesbolijn meer dan de moeite waard. Bovendien kun je vanaf seizoen 3 genieten van Faith (Eliza Dushku) en meer dan genoeg Buffy/Faith subtext.
Waarom kijk je anderhalf seizoen van een serie die je kut vindt?quote:
Gezopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht geeft kusje op hoofd van seven of nine.
wat heb je gedaan??
erm tja.. erm... niet meer doen dan?quote:
toch nog iemand...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |