Het is maar goed dat je alles in de gaten houdt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
* Singlecoil is gvd één nachtje van huis, zit je al weer op een lesbo-topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat been is helemaal nep hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:23 schreef lezzer het volgende:
Zijn dat allemaal tattoo's?
Mijn foto is denk ik ook wel ongeveer zo oud (of ouder)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 05:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
foto van pink is alweer een paar jaartjes oud..... dus ze zal wel veranderd zijn... maar dat is defenitly pink hoor
mijn lichaam is ook veranderd de laatste 4 a 5 jaar (want zo oud is die foto ongeveer)
Oh, gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je hebt dan ook niet heel erg goed gezocht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:15 schreef Logician het volgende:lekker zijn jullie.. gewoon een nieuw topic openen zonder mij en dan verstoppen
OK, blijkbaar is dit wel een normaal persoon als hij nuchter is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Goed topic.![]()
Tevens heb ik een couchsurfer die tevens fokker is. Hij is alleen dronken en hij gaat zodirect naar een voetbalwedstrijd. Ik hoop heel erg dat hij nuchter terugkomt want hij probeerde me te zoenen.
tja...ik ben nu eenmaal bezitterigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je alles in de gaten houdt.
Maar er niemand die mij gaat krijgen hoor, behalve jij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tja...ik ben nu eenmaal bezitterig
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar er niemand die mij gaat krijgen hoor, behalve jij.
Lucky you.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:23 schreef lezzer het volgende:
Al die mensen die moeite hebben met slapen![]()
Ik ga liggen en ik ben weg. ZIttend kan misschien ook wel.
Wat doe je daar voor?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:23 schreef lezzer het volgende:
Al die mensen die moeite hebben met slapen![]()
Ik ga liggen en ik ben weg. ZIttend kan misschien ook wel.
Ik maak te weinig serrotonine aan waardoor ik te weinig melatonine aanmaak dus slecht inslaap en al helemaal niet kan doorslapen.....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:14 schreef lezzer het volgende:
Leren ontspannen, stress reduceren, geesten uit m'n huis jagen, niet te lang achter de pc zitten, niet te laat koffie drinken, noem maar op
toen ik anti depressiva had sliep ik als een roosjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:48 schreef lezzer het volgende:
Dat dacht ik ook ooit
Waarmee ik niet wil zeggen dat het bij jou niet is overigens.
*hug* hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
! Er zit maar een ding op, ik zweer alle vrouwen af.
Die van mij slaapt nog beter dan ik hoor. Dat ik zo goed slaap is trouwens iets van de laatste paar maanden. Daarvoor had ik echt vreselijk moeite met inslapen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:56 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon in bed slaap ik zelden slecht. In vliegtuigen en bussen daarentegen... Mijn lief gaat zitten en slaapt. Zo frustrerend altijd.
Ik wel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
trouwens blij met de foto's die ik gevonden had van sharon&ellen?
Ik ken het. En snurken dan ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:56 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon in bed slaap ik zelden slecht. In vliegtuigen en bussen daarentegen... Mijn lief gaat zitten en slaapt. Zo frustrerend altijd.
Daar kun je best blij mee zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:38 schreef Vanyel het volgende:
Dát doet de mijne gelukkig zelden.
hehe, de enige echt mooie vrouw van dit topic..Dankje. En sorry voor de rest, maar van Pink word ik niet warm. Ijskoud..dat wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:52 schreef lezzer het volgende:
Speciaal voor de newbie (en ik vind het zelf ook niet erg om naar te kijken)
[ afbeelding ]
Ik vind de cd's van Pink wel tof. Maar ze haalt het niet bij Bettequote:Op maandag 5 oktober 2009 08:41 schreef Cwaas het volgende:
[..]
hehe, de enige echt mooie vrouw van dit topic..Dankje. En sorry voor de rest, maar van Pink word ik niet warm. Ijskoud..dat wel.
en lang leve het feit dat smaken verschillenquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:41 schreef Cwaas het volgende:
[..]
hehe, de enige echt mooie vrouw van dit topic..Dankje. En sorry voor de rest, maar van Pink word ik niet warm. Ijskoud..dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |