al sla je me doodquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:25 schreef lezzer het volgende:
Die foto van mij is uit 1993 heb ik begrepen. Dat is denk ik nog voor die foto van jou. Toch?
Prachtige stem inderdaad. Maakt de muziek toch vrij uniek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ze is niet knap, maar heeft wel enorme uitstraling vind ik. En die stem:!
quote:De faq:
Als er plotseling iemand is verdwenen uit je vriendenoverzicht dan heeft deze persoon je verwijderd. Het kan ook zijn dat deze persoon niet langer op Hyves zit.
Nou, dat wilde ik dus even gaan kijken, hoe het er mee was.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:41 schreef NanKing het volgende:
Waar is dreamert eik? James zie ik nog wel es op msn.
Dan zijn het geen vriendjes of vriendinnetjes meer!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:34 schreef lezzer het volgende:
Ok, heeft er iemand hier hyves?
Ik heb twee mensen van m'n vriendenlijstje kwijt.
geen ideequote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff leven zonder internet... hoe doe je dat
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:39 schreef lezzer het volgende:
Nou, huh, dan hou ik ook niet meer van hullie![]()
![]()
Hilarisch topic: [Paint] Het zal je vader maar zijn
Van haar was ik wel hevig onder de indruk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:56 schreef skunkasaur het volgende:
Psh.
Ok, ok. Meer voor de hand liggend maar goed.
[ afbeelding ]
oehh...het is wel een aanrader hoor. Ik heb het 4 seizoen lang kunnen negeren maar daarna werd ik verplicht een keer mee te kijken. Ik was meteen verslaafd...Mooie vrouwen, mooie scenes, zeer vermakelijk allemaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
moest gewoon in url kijken wie dat is
heb nog nooit L word gezien lol
Ken ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:51 schreef lezzer het volgende:
RTL 5 toch? http://www.rtl.nl/soaps/thelword/home/
Volgens mij werd het ook te slecht bekeken inderdaad.
Helaas.
Ik volg niets meer op tv alleen op internet. En dan gewoon streaming via 1001 websites.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:58 schreef skunkasaur het volgende:
Hmm, op het internet kan alles, ook series kijken
Je moet wat
goeie serie... alleen jammer dat ze het gecancelled hebben in de vs en het niet een fatsoenlijk einde heeft gekregenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:06 schreef lezzer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel steeds makkelijker dvd's koop van series. Via internet kijken vind ik niet fijn.
Nu ben ik weer op zoek naar 4400. Iemand had het daar over, en ik heb de pilot gekeken. Nou wil ik natuurlijk alles zien
Hebben ze er snel een eind aan gebreid omdat het moest stoppen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
goeie serie... alleen jammer dat ze het gecancelled hebben in de vs en het niet een fatsoenlijk einde heeft gekregen![]()
Argh! Ik haat het cancelen van leuke series; My name is Earl, Samantha Who, Dead like me. Allemaal leuke series die ineens gestopt zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
goeie serie... alleen jammer dat ze het gecancelled hebben in de vs en het niet een fatsoenlijk einde heeft gekregen![]()
btw ik stream niet in haal gewoon alles binnen via torrents. Zit nu the big bang theorie te kijken
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:08 schreef lezzer het volgende:
Samantha Who ook gecancelled? Ik zit te wachten op vervolgafleveringen verdorie
Christina Applegate! Daar was ik verliefd op, toen ze nog Kelly Bundy heette!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:21 schreef lezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop wel dat Being Erica terug komt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:56 schreef skunkasaur het volgende:
Psh.
Ok, ok. Meer voor de hand liggend maar goed.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |