Preciesquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en lang leve het feit dat smaken verschillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ask a mod?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe lang zou het trouwens duren voor dit deel op centraal gaat?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ga maar douchen en aankleden.... daarna weg naar vrienden... lego van zoontje in elkaar zetten (jaaaa leuk eindelijk weer eens lego'en en een goed excuus ervoor hebben... ben gek op lego haha) daarna vnaaf bij iemand bankhangen en wie weet wat er gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk niet neequote:
Wat grappig, zo'n ui in de koffie.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat grappig, zo'n ui in de koffie.
Wij gelukkig wel..quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:41 schreef Cwaas het volgende:
hehe, de enige echt mooie vrouw van dit topic..Dankje. En sorry voor de rest, maar van Pink word ik niet warm. Ijskoud..dat wel.
Ik zou ook geen nee zeggen hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:18 schreef Vanyel het volgende:
Nog beter, ik zou ze allebei wel lusten.
google afbeeldingen haha.... geen idee meer wat mijn zoekopdracht wasquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:59 schreef lezzer het volgende:
Waar komt die avatar van jou eigenlijk vandaan?
Het grappige vind ik dan weer, dat ik haar vroeger, toen ze nog in de kast zat, veel aantrekkelijker vond. Toen durfde ze toch niet zichzelf te zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:15 schreef skunkasaur het volgende:
Ik vind haar vooral fijn omdat ze zo lekker zichzelf durft te zijn <3 Onwijs stoere meid.
Fysiek, moet ik je wel gelijk in geven, maar ik vind Sarah toch altijd weer boeiend om een tijd naar te kijken.
Sarahquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:07 schreef skunkasaur het volgende:
Ben ik me daar toch bijne twee hele maanden een FOKker, heb ik het beste topic gemist!![]()
Hier een binnenkomer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij concerten waren de lesbo's jaren geleden al oververtegenwoordigdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het grappige vind ik dan weer, dat ik haar vroeger, toen ze nog in de kast zat, veel aantrekkelijker vond. Toen durfde ze toch niet zichzelf te zijnAl dachten wij potjes natuurlijk allang dat het een lesbo was.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
google afbeeldingen haha.... geen idee meer wat mijn zoekopdracht was
Goe goequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:18 schreef Alicey het volgende:
Met mij alles heel erg goed.
Hoe is het met jou?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:45 schreef Cwaas het volgende:
[..]
mijn persoonlijke favorietje:
[ afbeelding ]
Zo, en nu weer serieuze zaken!
Oh bedankt hequote:
How come?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Goe goe. Beetje up ende down de laatste tijd maar atm vrij neutraal.
Een billy?quote:Zo en nu even naar de ikea om een kast erbij te kopen.
Het meeste wat gepost wordt mag er best zijn.quote:. Ik vind haar anders serieus lekker
Dat zinnetjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Just yet I'm faking it 'til I'm pseudo-making it.
Een soort van aangeboren negativiteit wat in conflict komt met mijn vrolijke karakterquote:
quote:Een billy?
Nee zo'n grote expedit. We hebben er nu 2 jeej, eindelijk de rest van de boeken in een kast.
Psiesquote:Het meeste wat gepost wordt mag er best zijn.
Schattig he, ik ben bijna even zenuwachtig als hijquote:
Lekker! (die Flying V in Korina dan...)quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:07 schreef skunkasaur het volgende:
Ben ik me daar toch bijne twee hele maanden een FOKker, heb ik het beste topic gemist!![]()
Hier een binnenkomer.
[ afbeelding ]
Dat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |