quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:54 schreef Vanyel het volgende:
Enschede is wel een beetje boel ver hoor.
Goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:32 schreef Logician het volgende:
Hoe is het met jullie dan?
Ghe, ik zou me dan niet inhouden hoor. Gewoon met een dikke smile zeggen dat het onbeleefd is om dan niet te feliciteren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was face to face op de dag zelf. Lief vond t in het kader van goed humeur bewaren niet zo grappig als ik dikke scene ging schoppen.
idd..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ghe, ik zou me dan niet inhouden hoor. Gewoon met een dikke smile zeggen dat het onbeleefd is om dan niet te feliciteren.. Kunt het zo beleefd oplossen en zelf met een opgetogen gevoel vertrekken.
Hmm, ligt eraan. Een scene trappen op je trouwdag vind ik ook wel een no-go maar beleefd zeggen dat iemand anders onbeleefd doet is geen scene trappen natuurlijk. Sowieso, als mij zoiets zou overkomen, dan is er geen tijd voor overleg :p. Maar het is toch een smetje op je trouwdag en dat is kut, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:12 schreef Vanyel het volgende:
Opgetogen word je toch niet hoor, als je zo nasty gediscrimineerd voelt.
Ik had er iets minder last van, maar als je liefje t echt niet wil moet je je op zo'n dag wel ff inhouden. Vind ik dan.
"wacht maar tot je mij hebt gehad"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn veel mannen die niet begrijpen wat lesbisch is, of die denken dat zij wel even iemand kunnen "genezen".
Jawel hoor, alleen deze vrijdag iets minder hard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:22 schreef Vanyel het volgende:
Wat is het hier trouwens gezellig druk. Wordt er in Lesbeau niet gewerkt op vrijdag?
ik zit te wachten op einde dienstquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen deze vrijdag iets minder hard.
Ik heb sowieso op mijn werk geen pc met internet tot mijn beschikkingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Mijn werk heeft geen open internetverbinding.
Horror.
Wat voor passagiers gaat het hier om?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb sowieso op mijn werk geen pc met internet tot mijn beschikkingmja die heb je ook niet nodig tussen de passagiers
lang leve netbook en tmobile inet stick
Wat een genotquote:
Geen idee.quote:
voornamelijk amerikanen... maar voor hoog risico vluchten (lees amerikaanse maatschappijen)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor passagiers gaat het hier om?
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Geen idee.
Soms lijkt het me ook wel eens lekker om een beroep zonder pc te hebben![]()
Trouwens, ik kreeg dit doorgestuurd:
Een meisje uit de Oekraine,doet mee aan hun versie van Holland got talent.
Ze laat met zand zien wat de oorlog doet.
Ik was hevig onder de indruk.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Geen idee.
Soms lijkt het me ook wel eens lekker om een beroep zonder pc te hebben![]()
Trouwens, ik kreeg dit doorgestuurd:
Een meisje uit de Oekraine,doet mee aan hun versie van Holland got talent.
Ze laat met zand zien wat de oorlog doet.
Ik was hevig onder de indruk.
Waar is dat van?quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:45 schreef Vanyel het volgende:
Das ook weer lang geleden...
Goeimorgen!
[ afbeelding ]
ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:58 schreef Vanyel het volgende:
Heb je ooit meer dan 1 aflevering echt gekeken?
Ja, dat maakt wat uit, want ik vond het niet echt een heel toffe serie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:36 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij in seizoen 4. Maakt dat echt uit? Buffy is ook zonder lesbolijn meer dan de moeite waard. Bovendien kun je vanaf seizoen 3 genieten van Faith (Eliza Dushku) en meer dan genoeg Buffy/Faith subtext.
Waarom kijk je anderhalf seizoen van een serie die je kut vindt?quote:
Gezopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht geeft kusje op hoofd van seven of nine.
wat heb je gedaan??
erm tja.. erm... niet meer doen dan?quote:
toch nog iemand...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |