quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
GigaByte, prima merk, maar na 6 jaar verwacht ik geen update meer voor >750GB. Of de controller kan het niet aan, geen idee. Roest me ook niet, want ik geen nieuwe kopen omdat het maar moet of zo
quote:
heb je ook wel nodig bij samsungquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:14 schreef Pheno het volgende:
En het bonnetje gevonden: 36 maanden garantie, dat wordt een nieuwe
ik had heel jouw snack-moment gemistquote:
Het was ook niet echt een "moment"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik had heel jouw snack-moment gemist
Ach, welke HDD die 24/7 aan staat is 100% betrouwbaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb je ook wel nodig bij samsung
Ik moet nog 3 maanden wachtenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:32 schreef Nijns het volgende:
Oh, ik heb trouwens een nieuwe telefoon en ben er erg blij mee(ik kan sneller kiezen dan Aarti
)
welke heb je ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:32 schreef Nijns het volgende:
Oh, ik heb trouwens een nieuwe telefoon en ben er erg blij mee(ik kan sneller kiezen dan Aarti
)
weet jij nou welke je ga nemen ?quote:
Nee. Ik kan voor een Samsung gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet jij nou welke je ga nemen ?
het duurde heel lang? of was het meer een fractie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een "moment"
wat heppie gekozen?quote:
Nokia 6700, ben er wel blij mee. Hoefde geen smartphone ofzoquote:
Samsung is goedquote:
Hoeveel vette hap heb je nou weer naar binnen geshoveld danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een "moment"
En nu echt weg. Hoijequote:
Een frietje metquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeveel vette hap heb je nou weer naar binnen geshoveld dan
oeh, ik wil ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een frietje met
een Mexicano
een sitostick
en een satérol
En ik ga ook opruimen![]()
ik heb zelf ook een gewoon simpel toestelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nokia 6700, ben er wel blij mee. Hoefde geen smartphone ofzo
met 5 megapixel camera dus wel redelijke foto'squote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb zelf ook een gewoon simpel toestel
het is voor te bellen/smsen
bij mij zit er nog niet eens een camera opquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
met 5 megapixel camera dus wel redelijke foto's
nog 13 laaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnggggggggggggggeeeeeeeeeeee minuten
vind je hem niet leuk?quote:
ja daarom juistquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zit er nog niet eens een camera op
of 12 korte minuten
[..]
vind je hem niet leuk?
DaMart wilde zoiets als TT dus pinguin maakt het voor hem
het hadook eigenlijk een thee ei moeten zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja daarom juist![]()
Die Ph met zijn TT gehussel en gehannes
euh, 1.111.111 bedoel je dan dus?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:34 schreef Pheno het volgende:
he, nu ik je sig zie BX: zal ik post 111.111 in KSC maken
als het maar wel nette foto's zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
euh, 1.111.111 bedoel je dan dus?
oh, ik ga zo een paar foto's spammen die ik gemaakt heb
De oude reeks, de beastwars/beastmachines en de 3 nieuwe reeksen heb ik nu.quote:
netjes genoeg?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
De oude reeks, de beastwars/beastmachines en de 3 nieuwe reeksen heb ik nu.
Nu nog een keer kijkenAl ken ik de eerste drie genoemde wel
beast wars had leuke verwijzigingen naar de oude serie
sorry ben eten aan het maken en moet nou ff snel douchenquote:
dat zeg ik ook altijd, als ik mijn bififotos naar Yvonne heb gestuurd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef BrandX het volgende:
sorry voor de grootte, ik heb ze al 40% verkleind
eet zequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:07 schreef BrandX het volgende:
anyways, ik ga ff kokerellen.
Pasta met zalm en prei en boursin![]()
Nu alleen nog beslissen welke pasta
laters!
Ben ik ook in begonnen, spannend! Een echte thrillerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:54 schreef wel.o.k het volgende:
zo, tandarts een handje gegeven en afspraak om wat amalgaam te verwijderen![]()
vanavond maar eens een goed boek lezen, Configuring Windows Server 2008 Active Directory
die is niet goed voor de boeken top 100quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:54 schreef wel.o.k het volgende:
zo, tandarts een handje gegeven en afspraak om wat amalgaam te verwijderen![]()
vanavond maar eens een goed boek lezen, Configuring Windows Server 2008 Active Directory
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik ook in begonnen, spannend! Een echte thriller
graag met melk en suikerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:48 schreef BrandX het volgende:
KOFFIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en thee natuurlijk voor die anderhalve theeleut hier
ik geloof niet dat je daar echt blij mee moet zijnquote:
quote:
thanxquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:48 schreef BrandX het volgende:
KOFFIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en thee natuurlijk voor die anderhalve theeleut hier
veel plezier danquote:
vraagt mijn vrouw wat aan me, geef ik antwoord in het engels. hoezo verdiept.quote:
ben niet weg geweestquote:
Hoe heet ze?quote:
Strand Zandvoort, paar honderd meter lopen vanaf het stationquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:07 schreef BrandX het volgende:
eens kijken wat ik van het weekend buiten de deur kan doen, het liefst ergens in de natuur.
en makkelijk bereikbaar zonder auto![]()
Neem een regenpak meequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:07 schreef BrandX het volgende:
hoofdpijn. te veel spanning
morgen nog ff dagje binnen zitten, en dan eens kijken wat ik van het weekend buiten de deur kan doen, het liefst ergens in de natuur.
en makkelijk bereikbaar zonder auto![]()
Ik woon op 10min. lopen van kijkduin. Allemaal strand en duin. Maar ook allemaal te vol met mensen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Strand Zandvoort, paar honderd meter lopen vanaf het stationVisje happen, zoooo
Zondag blijft het iig droogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Strand Zandvoort, paar honderd meter lopen vanaf het stationVisje happen, zoooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |