quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
GigaByte, prima merk, maar na 6 jaar verwacht ik geen update meer voor >750GB. Of de controller kan het niet aan, geen idee. Roest me ook niet, want ik geen nieuwe kopen omdat het maar moet of zo
quote:
heb je ook wel nodig bij samsungquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:14 schreef Pheno het volgende:
En het bonnetje gevonden: 36 maanden garantie, dat wordt een nieuwe
ik had heel jouw snack-moment gemistquote:
Het was ook niet echt een "moment"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik had heel jouw snack-moment gemist
Ach, welke HDD die 24/7 aan staat is 100% betrouwbaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb je ook wel nodig bij samsung
Ik moet nog 3 maanden wachtenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:32 schreef Nijns het volgende:
Oh, ik heb trouwens een nieuwe telefoon en ben er erg blij mee(ik kan sneller kiezen dan Aarti
)
welke heb je ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:32 schreef Nijns het volgende:
Oh, ik heb trouwens een nieuwe telefoon en ben er erg blij mee(ik kan sneller kiezen dan Aarti
)
weet jij nou welke je ga nemen ?quote:
Nee. Ik kan voor een Samsung gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet jij nou welke je ga nemen ?
het duurde heel lang? of was het meer een fractie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een "moment"
wat heppie gekozen?quote:
Nokia 6700, ben er wel blij mee. Hoefde geen smartphone ofzoquote:
Samsung is goedquote:
Hoeveel vette hap heb je nou weer naar binnen geshoveld danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een "moment"
En nu echt weg. Hoijequote:
Een frietje metquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeveel vette hap heb je nou weer naar binnen geshoveld dan
oeh, ik wil ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een frietje met
een Mexicano
een sitostick
en een satérol
En ik ga ook opruimen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |