als het maar wel nette foto's zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
euh, 1.111.111 bedoel je dan dus?
oh, ik ga zo een paar foto's spammen die ik gemaakt heb
De oude reeks, de beastwars/beastmachines en de 3 nieuwe reeksen heb ik nu.quote:
netjes genoeg?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
De oude reeks, de beastwars/beastmachines en de 3 nieuwe reeksen heb ik nu.
Nu nog een keer kijkenAl ken ik de eerste drie genoemde wel
beast wars had leuke verwijzigingen naar de oude serie
sorry ben eten aan het maken en moet nou ff snel douchenquote:
dat zeg ik ook altijd, als ik mijn bififotos naar Yvonne heb gestuurd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef BrandX het volgende:
sorry voor de grootte, ik heb ze al 40% verkleind
eet zequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:07 schreef BrandX het volgende:
anyways, ik ga ff kokerellen.
Pasta met zalm en prei en boursin![]()
Nu alleen nog beslissen welke pasta
laters!
Ben ik ook in begonnen, spannend! Een echte thrillerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:54 schreef wel.o.k het volgende:
zo, tandarts een handje gegeven en afspraak om wat amalgaam te verwijderen![]()
vanavond maar eens een goed boek lezen, Configuring Windows Server 2008 Active Directory
die is niet goed voor de boeken top 100quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:54 schreef wel.o.k het volgende:
zo, tandarts een handje gegeven en afspraak om wat amalgaam te verwijderen![]()
vanavond maar eens een goed boek lezen, Configuring Windows Server 2008 Active Directory
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik ook in begonnen, spannend! Een echte thriller
graag met melk en suikerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:48 schreef BrandX het volgende:
KOFFIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en thee natuurlijk voor die anderhalve theeleut hier
ik geloof niet dat je daar echt blij mee moet zijnquote:
quote:
thanxquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:48 schreef BrandX het volgende:
KOFFIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en thee natuurlijk voor die anderhalve theeleut hier
veel plezier danquote:
vraagt mijn vrouw wat aan me, geef ik antwoord in het engels. hoezo verdiept.quote:
ben niet weg geweestquote:
Hoe heet ze?quote:
Strand Zandvoort, paar honderd meter lopen vanaf het stationquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:07 schreef BrandX het volgende:
eens kijken wat ik van het weekend buiten de deur kan doen, het liefst ergens in de natuur.
en makkelijk bereikbaar zonder auto![]()
Neem een regenpak meequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:07 schreef BrandX het volgende:
hoofdpijn. te veel spanning
morgen nog ff dagje binnen zitten, en dan eens kijken wat ik van het weekend buiten de deur kan doen, het liefst ergens in de natuur.
en makkelijk bereikbaar zonder auto![]()
Ik woon op 10min. lopen van kijkduin. Allemaal strand en duin. Maar ook allemaal te vol met mensen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Strand Zandvoort, paar honderd meter lopen vanaf het stationVisje happen, zoooo
Zondag blijft het iig droogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
you fucking Radical.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik woon op 10min. lopen van kijkduin. Allemaal strand en duin. Maar ook allemaal te vol met mensen.
Zandvoort zit alleen maar voller met mensenJa, ik ken zandvoort, heb er acht maanden gewoond. Kijkduin is tig keer stiller maar al te druk
IK WL RUST!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
In Zandvoort kun je ook prima koffie drinkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
you fucking Radical.
De Watervallen van Coo dan. 10 minuten lopen van een treinstation. Kost je wel een uur of 4 enkele reis om er te komen. En nou niet WEER met iets komen waardoor het niet kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:vier uur met de trein noem ik niet makkelijk bereikbaar.
En prijzig wel.lolwut
donderopman wat is nou 4 uurquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
vier uur met de trein noem ik niet makkelijk bereikbaar.
En prijzig wel.
vier uur heen en vier uur terug is een fokking werkdag manquote:
jamaar op de boot isquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit volgende week 2 keer 16 uur op een boot voor 6 uur Newcastle![]()
![]()
En met graagte
Ik kan tussen vrijdagavond 6 en zondagochtend 12 uur anders heul prima op vakantie hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
vier uur heen en vier uur terug is een fokking werkdag man
edit: en een trein vol mensen is niet bepaald 'rust'
Waarom maar 6 uur?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit volgende week 2 keer 16 uur op een boot voor 6 uur Newcastle![]()
![]()
En met graagte
MP3 speler op, boek mee, en lekker hangenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
vier uur heen en vier uur terug is een fokking werkdag man
edit: en een trein vol mensen is niet bepaald 'rust'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |