Had het bedenkelijke topic al gelezen. Kan zowel hier als daar. Zal het overgooien naar WGR, zodat daar nog wat input geleverd kan worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Import Sigaretten Canarische Eilanden
Hoort dit topic niet in WGR? Dit heeft niets met vakantie te maken maar met ontduiken van belasting.
Het is een idee, maar ik zie niet veel toegevoegde waarde in het mergen van al die oude topics in één nieuw topic. Wellicht is het handiger om dat laatste topic van jouw hand om te vormen door de OP aan te passen met daarbij links naar een paar van die voorgaande topics. Als je een deftige OP hebt, plaats ik die met alle plezier in het topic en dan kunnen we de topictitel ook aanpassen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:07 schreef Seven. het volgende:
Hoi modjes. Het aanbod over bounty-eilanden is nogal versnipperd. Is het een idee om er een centraal topic van te maken? Er zijn een paar verouderde topics en ik heb er ook onlangs één geopend. Dat terwijl er wel heel veel paradijselijke oorden zijn. Ik heb al een paar experts gespot en met een deftige OP ben je al een heel eind. Of is dit subforum niet zo geschikt voor centrale topics?
Hoi Eddy, het is al jaren het beleid dat we niet zomaar een topic op slot gooien. Juist omdat dat als klantonvriendelijk wordt ervaren voor de topicopener. Wat wij normaliter doen, is een link plaatsen naar het centrale topic met de opmerking dat ze daar veel info kunnen vinden. Mocht de topicopener zijn vragen daar stellen, doen we het nieuwe topic pas dicht. Men is niet verplicht om in een centraal topic z'n vragen te deponeren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:34 schreef EddyAlbena het volgende:
Niet dat ik de welgewaardeerde moderators met extra werk op wil zadelen, maar het valt me op hoeveel topics er wel niet worden geopend terwijl er ook (soms overduidelijke) centrale topics zijn waarin deze vragen gesteld kunnen worden.
Ik ben en wil dan ook niet de zuurpruim zijn om ze daarop te wijzen, maar voor wat consistentie is het toch wel handig om weer een norm te realiseren waarin mensen niet voor iedere vraag een nieuw topic openen.
Als 'nieuwelingen' met een kleine vraag ff langskomen en ze zien dat er veel losse topics zijn, krijgen ook zij het idee dat ze hun vraag zomaar kunnen stellen in een nieuw topic. Als je niet oppast gaat dat alleen maar erger worden.
Hier zitten de experts voor dat soort vragen: Raad de stad deel 114quote:Op zondag 5 juni 2011 21:03 schreef wernert2 het volgende:
Mag ik een topic openen omdat ik op zoek ben naar de plek waar 'n foto is genomen?
Als in: de stad is bekend (Berlijn) maar ik kan maar niet vinden waar.
Er staan twee duidelijke aanwijzingen op de foto..
Ja, elk jaar hebben we wel een waar ga je naar toe in 2000-zoveel-topic? Moet ik wel even voor zoeken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:03 schreef Natalie het volgende:
Waarschijnlijk kijk ik er erover heen, maar is er geen topic als 'Waar ga je naartoe op vakantie deze zomer?'? Of iets in die strekking
Wat Fogel zei.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:03 schreef wernert2 het volgende:
Mag ik een topic openen omdat ik op zoek ben naar de plek waar 'n foto is genomen?
Als in: de stad is bekend (Berlijn) maar ik kan maar niet vinden waar.
Er staan twee duidelijke aanwijzingen op de foto..
Precies wat ik zocht! Bedanktquote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, elk jaar hebben we wel een waar ga je naar toe in 2000-zoveel-topic? Moet ik wel even voor zoeken.
Edit:
Gevonden: Waar gaan we op vakantie in 2011?
Er is ook een specifiek topic voor zomervakanties, maar daar staan maar 7 posts in.
Check.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef Blik het volgende:
Er zijn 2 frequent flyer topics geopend, één is een reeks, de ander niet.
Kan één van de 2 dicht?
Maar de open variant heb ik niet in mijn AT. En de gesloten variant wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze zijn allebei gereekst, dus maar gekozen voor het topic mét OP .
Eerder was de ander nog niet gereekst, en als ik in myAT kijk staat het andere topic er nog steeds niet inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze zijn allebei gereekst, dus maar gekozen voor het topic mét OP .
Donequote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Gedaan. Geen tijd om naar deel 1 te zoeken.
Ik krijg ook een malware melding.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:38 schreef MaxMark het volgende:
In New York City LXIV - All that glitters is gold... krijg ik van Chrome de melding dat er inhoud staat, gehost op members.lycos.nl, dat niet helemaal ok is. Ik neem aan dat het een plaatje op de pagina is?
Volgens de search zou het dit moeten zijn: Zuid Afrika deeltje 3: Met het WKquote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan me niet een specifiek Kaapstad topic herinneren, lieve Dudette. Er is wel een Zuid-Afrika-topic volgens mij, maar die heb ik ook al een tijdje niet gezien.
Je wil rond Lillebælt zittenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hier ook een centraal topic waar ik een vraag kan stellen over de zeewatertemperatuur in Denenmarken in de zomer? Wat is warmer, Oost of West kust van Jutland?
Graag gedaan. Het is gewoon een weinig actief topic.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet goed gekeken, dacht dat dat gesloten wasdank je voor de Pm Fogel!
Er is ooit een Duitsland topic geweest; Duitsland. ik kan alleen even niet achterhalen of er ook een deel 2 achteraan is gekomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:21 schreef dieyra het volgende:
Ik zoek het centrale topic van Duitsland maar het lukt me maar niet om het te vindenIemand?
Sorry, met een kleine week vertraging dan tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:47 schreef slangpie het volgende:
[Zomer 2012] Sunnybeach Bulgarije #5
kan een modje hier 2012 van maken?
Ziet er goed uit. De oude was in 7 jaar tijd niet eens tot drie paina's gekomen. Ik zal die straks even sluiten en koppelen met de nieuwe, dat is voor het overzicht wel zo handig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef elcastel het volgende:
Ik heb even een nieuw centraal topic voor Zwitserland gemaakt hoor :
Zwitserland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |