x2quote:
Eentje was van Busta Rhymes en de andere was met dat buitenlands gejengel, Mundia to Bach Ke ofzoietsquote:Op woensdag 30 september 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe heet dat liedje waar de tune van the knight rider ook alweer inzat?
Die is heul vetquote:Op woensdag 30 september 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
guru josh mag ook die is origineel uit 1990
En dan ook nog over Solid HarmoniE . . .quote:Op woensdag 30 september 2009 21:16 schreef Qunix het volgende:
Hé, dat zijn wij!
Busta Rhymes - Turn It Up / Fire It Up ?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe heet dat liedje waar de tune van the knight rider ook alweer inzat?
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En dan ook nog over Solid HarmoniE . . .
dat buitenlandse gejengel dusquote:Op woensdag 30 september 2009 21:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eentje was van Busta Rhymes en de andere was met dat buitenlands gejengel, Mundia to Bach Ke ofzoiets
o ja johquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:18 schreef themauster het volgende:
ooh ik heb die film 2x gezien In bed with madonna
Lekker op tijdquote:Op woensdag 30 september 2009 21:20 schreef Piles het volgende:
Zo, ik schakel ook in, voor het eerst deze week
Ik kan me tegenwoordig ook niet meer voorstellen hoor dat ik een cd van ze gekocht hebquote:Op woensdag 30 september 2009 21:20 schreef themauster het volgende:
Solid Harmonie vond ik en vind ik nog steeds vreselijk
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:20 schreef Piles het volgende:
hoi Pilesquote:Op woensdag 30 september 2009 21:20 schreef Piles het volgende:
hier ook. of moet ik de koppen van die dames erfbij zien, is het dan wel te harden?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:20 schreef themauster het volgende:
Solid Harmonie vond ik en vind ik nog steeds vreselijk
Pilesquote:Op woensdag 30 september 2009 21:20 schreef Piles het volgende:
Buitenlands is het al snelquote:Op woensdag 30 september 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat buitenlandse gejengel dus
Vorige topic staan ergens clips van zequote:Op woensdag 30 september 2009 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier ook. of moet ik de koppen van die dames erfbij zien, is het dan wel te harden?
SHEquote:Solid HarmoniE, ook bekend als SHE, was een Engelse meidengroep die in 1998 enkele hits scoorde.
Buiten kantoortijden had er eigenlijk nog bij gemoetenquote:
1999 tochquote:Op woensdag 30 september 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jahaaa
![]()
maargoed, deze is van 2003
Idd. Tot en met Chocolate Starfish & the hot dog flavoured water. Daarna werd het rukquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zet die radio eens zachter man! hoor 'm hier
MH nr 510 http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_3FM_Megahitsquote:Op woensdag 30 september 2009 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
zag toch net op wiki 2003 staan, maaar ik ga ff opnieuw zoeken
336 1999 Week 32 Limp Bizkit Nookiequote:Op woensdag 30 september 2009 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
MH nr 510 http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_3FM_Megahits
kon haar moeilijk naar de opticien sturenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
336 1999 Week 32 Limp Bizkit Nookie
510 2003 Week 3 Panjabi MC Mundian To Bach Ke
Superplaat ditquote:
vertrouw wikipedia niet, vertrouw mijquote:Op woensdag 30 september 2009 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
zag toch net op wiki 2003 staan, maaar ik ga ff opnieuw zoeken
In Groot-Brittannië wisten ze met zowel Get Ready For This, Twilight Zone en Workaholic meteen in de top 10 van de UK Top 40 binnen te komen. Ook de vierde single van het album, The Magic Friend wist in de UK te stijgen tot nummer 11.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:30 schreef Againzender het volgende:
De eerste van 2Unlimited, dat is dan wel weer leuk. Scoorde dit in Engeland ook in eerste instantie ook niet beter dan hier?
geen idee, zou wel tof zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 21:30 schreef LeonH het volgende:
Dit deuntje hoor je toch ook bij zowat iedere Basketball wedstrijd in de NBA toch?
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kon haar moeilijk naar de opticien sturen
volgens mij moeten jullie naar de opticien. ik heb het al de hele tijd over dat knight rider liedje hoor...en die is van 2003quote:Op woensdag 30 september 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kon haar moeilijk naar de opticien sturen
die 2 dames waren gruwelijk slecht, daarna ook stilletjes vertrokkenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Superplaat dit![]()
De "nieuwe" 2 Unlimited hadden hebben trouwens ook wel een aardig chanson gemaakt: Edge_Of_Heaven
Toffe request MaW! Las dat je Guru Josh hebt gerequestquote:Op woensdag 30 september 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In Groot-Brittannië wisten ze met zowel Get Ready For This, Twilight Zone en Workaholic meteen in de top 10 van de UK Top 40 binnen te komen. Ook de vierde single van het album, The Magic Friend wist in de UK te stijgen tot nummer 11.
1 hitje inderdaad, daarna NOOOOOOIT meer wat van gehoordquote:Op woensdag 30 september 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die 2 dames waren gruwelijk slecht, daarna ook stilletjes vertrokken
oh sorryquote:Op woensdag 30 september 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens mij moeten jullie naar de opticien. ik heb het al de hele tijd over dat knight rider liedje hoor...en die is van 2003
Niet alleen voor jou blijkbaarquote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh sorry![]()
Was ff onduidelijk voor mij
Ken het pas sinds vorig jaar, maar idd, mooi.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef Qunix het volgende:
Mooi nummer dit....
Dit deed hij met Paul De Leeuw
Kan me dat nog wel herinneren, vond Paul de Leeuw toen erg storend . . .quote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef Qunix het volgende:
Mooi nummer dit....
Dit deed hij met Paul De Leeuw
Ik ben een aantal uitzendingen voor die beroemde uitzending in de studio geweest met vrienden uit mijn klas, en Paul was echt zo tof, heel anders dan hij op TV over kwam. Wel een ontzettend brutale bijdehandte relnicht, dat welquote:Op woensdag 30 september 2009 21:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan me dat nog wel herinneren, vond Paul de Leeuw toen erg storend . . .![]()
Tja iets te veel plamuur.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier ook. of moet ik de koppen van die dames erfbij zien, is het dan wel te harden?
Lieve Paul heet het nuquote:Op woensdag 30 september 2009 21:37 schreef Qunix het volgende:
Mooi weer de leeuw is er ook niet meer.... Heet nu ook weer anders...
Wist ik ook nietquote:Op woensdag 30 september 2009 21:38 schreef henkde_j het volgende:
Nooit geweten dat "zijn" Mr blue een cover was
niet alleen voor jouquote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh sorry![]()
Was ff onduidelijk voor mij
Gooische R?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:41 schreef Againzender het volgende:
Altijd als ik Rammstein hoor word ik wel weer een beetje geconfronteerd met mijn spraakgebrek: ik heb niet zo'n prachtig rollende r als de zanger
nee, ik heb gewoon een soort gorgelende Rquote:
od de Rode Schoentjesquote:
En ik vraag nog aan die man: heb je ook lieslaarzen? Nee zegt die man, ik verkoop alleen maar laarzen!quote:
Ik ken hem welquote:Op woensdag 30 september 2009 21:49 schreef Againzender het volgende:
ik ken dit niet eens, dan moet het wel bagger zijn zeg, mijn god
volgens mij welquote:Op woensdag 30 september 2009 21:49 schreef Marc63 het volgende:
Had Michiel zelf geen inbreng in deze plaat?
Wie zat daar ooit achter ?? Ik weet het niet meer . . .quote:Op woensdag 30 september 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Die tekst ook, geniaal![]()
Hassan, Jas aan!
Als het Frans B is geweest dan geloof ik het directquote:Op woensdag 30 september 2009 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wie zat daar ooit achter ?? Ik weet het niet meer . . .![]()
Ik dacht RickvV.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wie zat daar ooit achter ?? Ik weet het niet meer . . .![]()
quote:
Gezelligquote:
Niet gehoord, maar ik hou me aanbevolen voor de link.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:01 schreef Cee het volgende:
Dag lieve radiorakkers van me. Even een vraagje/verzoekje. Heeft er iemand een link naar een eventuele mp3 van Stereo die vanochtend bij Giel Everybody (Backstreet's Back) zong? Ik zat op m'n werk maar kreeg er wel wat van mee en vond het ontzettend gaaf klinken. Als voormalig BSB fan wil ik dit graag in mijn genante collectie toevoegen.
Bij voorbaat dank lieve mensen.
Nieuw programma, nieuwe kansenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:04 schreef Sersjee het volgende:
Ga je even de deur uit, typt ineens iedereen "Greenday"... Mijn hart huilt.
Heb je een tijdstip?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:01 schreef Cee het volgende:
Dag lieve radiorakkers van me. Even een vraagje/verzoekje. Heeft er iemand een link naar een eventuele mp3 van Stereo die vanochtend bij Giel Everybody (Backstreet's Back) zong? Ik zat op m'n werk maar kreeg er wel wat van mee en vond het ontzettend gaaf klinken. Als voormalig BSB fan wil ik dit graag in mijn genante collectie toevoegen.
Bij voorbaat dank lieve mensen.
Ik kwam net uit de sportschool, kondigt Veenstra Longview af.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:04 schreef Sersjee het volgende:
Ga je even de deur uit, typt ineens iedereen "Greenday"... Mijn hart huilt.
+1quote:Op woensdag 30 september 2009 22:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar ik hou me aanbevolen voor de link.
Pfffffffffrrrrrrrrrrrrmmmmmmm even denken.quote:
oh neeh dat van tien voor 9 was dan dat lied met euhmmm naja ik weet t ook niet meer...maar tien voor 9 was er ook iets wat ik mooi vond, en het was met stereoquote:Op woensdag 30 september 2009 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Pfffffffffrrrrrrrrrrrrmmmmmmm even denken.
Ergens tussen 9 en 10, ik gok zo rond de 9.20? Maar, zoals Jezus al zei toen hij bij het kruis stond, pin me d'r niet op vast.
Gielquote:Op woensdag 30 september 2009 22:10 schreef borisz het volgende:
gvd de vara achterdeur is dicht. Andere omroepen kan ik nog wel bij maar bij GIEL niet
.
Of iemand moet even een stream rippen vanaf http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)90930-09.wma?start=0:29:9.113 Maar de podcast versie gaat niet lukkenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Giel
Heeft ie iets noemenswaardig in z'n programma, doet ie de deur dicht.
Mocht het jou of iemand anders nog lukken, GAARNE.
Ik ben nu 98 degrees in m'n iTunes aan het laden.
3fm doet dingen met me.
Nou doe je het zelf.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:12 schreef Sersjee het volgende:
maar ik baal zo ontiegelijk van "Greenday". Zo heet die band niet![]()
Toen nog metRude Boy
Hij looptquote:Op woensdag 30 september 2009 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Of iemand moet even een stream rippen vanaf http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)90930-09.wma?start=0:29:9.113 Maar de podcast versie gaat niet lukken.
ninja-edit to the rescuequote:Op woensdag 30 september 2009 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou doe je het zelf.
- edit, shit, te laat, je had het al verbeterd.
Tot morgenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:21 schreef Qunix het volgende:
En ik kap er mee, tot morgen!
Same herequote:
Groetenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:21 schreef Qunix het volgende:
En ik kap er mee, tot morgen!
Beterschap Borisz !quote:Op woensdag 30 september 2009 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat dus. Uitzieken en morgen weer vroeg op.
Venema is volgeling spelen om in Sersjees worden te spreken. Sersjee is de week erop volgelingquote:Op woensdag 30 september 2009 21:58 schreef Qunix het volgende:
Domien morgen!
En tot het einde van het jaar nog wel een paar keer!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Venema is volgeling spelen om in Sersjees worden te spreken. Sersjee is de week erop volgeling
Eens.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:44 schreef Againzender het volgende:
Dit lijft zo'n godsgruwelijk goed nummer.....
quote:I've hit the wall
I'm about to fall
But I'm closing in on it
I feel so weak
On a losing streak
Watch my taillights fade to black
I read a thing about this girl
She was a hermit in her world
Her story was much like mine
She could be my valentine
And although we've never met
I won't forget her yet
She cut herself off from her past
Now she's alone at last
I feel so sick
Lost love's last licks
But I'm closing down on it
I feel so weak
On a losing streak
Watch my taillights fade to black
Ik vraag me nu toch af wat er zo verbazingwekkend was over station Hoofddorp...quote:Op woensdag 30 september 2009 22:49 schreef Againzender het volgende:
Staion Hoofddorp![]()
Goeie reuuest verder
Welterustenquote:
Toen ik buiten door de miezer naar de bushalte fietste mocht het van mij anders best wat warmer zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:50 schreef borisz het volgende:
38.8 graden... Dat is een beetje te hoog om naar de VU te gaan.
Avondquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:54 schreef Qunix het volgende:
Morgen!
(1 - na - laatste dag... en dan weer een paar weken wachten voor het volgende spektakel.)
Morguh alles goed daar in het broabantse land?quote:
Joaaaah, nog'n bietje verkouwe, moar voor de rest goat 'et wel. Wel grijs hierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Morguh alles goed daar in het broabantse land?
Morgenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh
Binnenvallen met t (hilarische!) fragment van Youp en nu Live! Heel goed!
Op FP staat een video waarin vele BN-ers FOK! feliciteren, o.a Stenders.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/DannyRoodbol/status/4520066107
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:06 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Op FP staat een video waarin vele BN-ers FOK! feliciteren, o.a Stenders.
Destijd nooit naar de tekst geluisterd eigenlijk, maar liedje past wel bij me... ik men mn crushes!quote:
vandaar die galmquote:
maar ik neuk welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je vraagt of ik zin heb in een sigaret.
Nee, ik rook niet.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohja Roel?![]()
* Jannekje7 duikt snel onder tafel
idd, is een re-release geweest, heel jammer dit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:38 schreef Qunix het volgende:
HOOOOOO
DIT IS GEEN NINETIES
The Clash - Should I Stay Or Should I Go (Single) ◄ (4 versions) CBS ... 1982
Heruitgave '90's wegens reclame.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:38 schreef Qunix het volgende:
HOOOOOO
DIT IS GEEN NINETIES
The Clash - Should I Stay Or Should I Go (Single) ◄ (4 versions) CBS ... 1982
ik doe ook mijn laatste poging voor een nummer.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef on_air het volgende:
Laatste poging to Barbie Girl... echt nog niet gedraaid deze week.... Schande.
Maar jij bent de weekgast van AV. Volgens mij staat mijn nummer op block.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe ook mijn laatste poging voor een nummer.....
quote:
Ohh.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Heruitgave '90's wegens reclame.
Net als Driver's Seat.
Nu ook wel hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:41 schreef Againzender het volgende:
Als je deze tekst in het Nederlands doet op een Jan van Veen toon is het wel wat voor Candlelight
ben al heel lang niet bij AV geweest eigenlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar jij bent de weekgast van AV. Volgens mij staat mijn nummer op block.
Zolang het maar in die periode in de charts heeft gestaan of ge-re-released is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ohh.....
Dus tijdens ZeroesRequest kunnen we Beatles aanvragen![]()
![]()
Oh... Dat is ook niet goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben al heel lang niet bij AV geweest eigenlijk
Exact. Anders had ik nooit Summer of '69 of The one I love in m'n lijstje kunnen zetten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Zolang het maar in die periode in de charts heeft gestaan of ge-re-released is.
Zie hier het lichtend voorbeeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Exact. Anders had ik nooit Summer of '69 of The one I love in m'n lijstje kunnen zetten.
hier dus ook nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh... Dat is ook niet goed.
Hier rinkelt nog niets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |