Lieve Paul heet het nuquote:Op woensdag 30 september 2009 21:37 schreef Qunix het volgende:
Mooi weer de leeuw is er ook niet meer.... Heet nu ook weer anders...
Wist ik ook nietquote:Op woensdag 30 september 2009 21:38 schreef henkde_j het volgende:
Nooit geweten dat "zijn" Mr blue een cover was
niet alleen voor jouquote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh sorry![]()
Was ff onduidelijk voor mij
Gooische R?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:41 schreef Againzender het volgende:
Altijd als ik Rammstein hoor word ik wel weer een beetje geconfronteerd met mijn spraakgebrek: ik heb niet zo'n prachtig rollende r als de zanger
nee, ik heb gewoon een soort gorgelende Rquote:
od de Rode Schoentjesquote:
En ik vraag nog aan die man: heb je ook lieslaarzen? Nee zegt die man, ik verkoop alleen maar laarzen!quote:
Ik ken hem welquote:Op woensdag 30 september 2009 21:49 schreef Againzender het volgende:
ik ken dit niet eens, dan moet het wel bagger zijn zeg, mijn god
volgens mij welquote:Op woensdag 30 september 2009 21:49 schreef Marc63 het volgende:
Had Michiel zelf geen inbreng in deze plaat?
Wie zat daar ooit achter ?? Ik weet het niet meer . . .quote:Op woensdag 30 september 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Die tekst ook, geniaal![]()
Hassan, Jas aan!
Als het Frans B is geweest dan geloof ik het directquote:Op woensdag 30 september 2009 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wie zat daar ooit achter ?? Ik weet het niet meer . . .![]()
Ik dacht RickvV.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wie zat daar ooit achter ?? Ik weet het niet meer . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |