quote:
Gezelligquote:
Niet gehoord, maar ik hou me aanbevolen voor de link.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:01 schreef Cee het volgende:
Dag lieve radiorakkers van me. Even een vraagje/verzoekje. Heeft er iemand een link naar een eventuele mp3 van Stereo die vanochtend bij Giel Everybody (Backstreet's Back) zong? Ik zat op m'n werk maar kreeg er wel wat van mee en vond het ontzettend gaaf klinken. Als voormalig BSB fan wil ik dit graag in mijn genante collectie toevoegen.
Bij voorbaat dank lieve mensen.
Nieuw programma, nieuwe kansenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:04 schreef Sersjee het volgende:
Ga je even de deur uit, typt ineens iedereen "Greenday"... Mijn hart huilt.
Heb je een tijdstip?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:01 schreef Cee het volgende:
Dag lieve radiorakkers van me. Even een vraagje/verzoekje. Heeft er iemand een link naar een eventuele mp3 van Stereo die vanochtend bij Giel Everybody (Backstreet's Back) zong? Ik zat op m'n werk maar kreeg er wel wat van mee en vond het ontzettend gaaf klinken. Als voormalig BSB fan wil ik dit graag in mijn genante collectie toevoegen.
Bij voorbaat dank lieve mensen.
Ik kwam net uit de sportschool, kondigt Veenstra Longview af.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:04 schreef Sersjee het volgende:
Ga je even de deur uit, typt ineens iedereen "Greenday"... Mijn hart huilt.
+1quote:Op woensdag 30 september 2009 22:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar ik hou me aanbevolen voor de link.
Pfffffffffrrrrrrrrrrrrmmmmmmm even denken.quote:
oh neeh dat van tien voor 9 was dan dat lied met euhmmm naja ik weet t ook niet meer...maar tien voor 9 was er ook iets wat ik mooi vond, en het was met stereoquote:Op woensdag 30 september 2009 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Pfffffffffrrrrrrrrrrrrmmmmmmm even denken.
Ergens tussen 9 en 10, ik gok zo rond de 9.20? Maar, zoals Jezus al zei toen hij bij het kruis stond, pin me d'r niet op vast.
Gielquote:Op woensdag 30 september 2009 22:10 schreef borisz het volgende:
gvd de vara achterdeur is dicht. Andere omroepen kan ik nog wel bij maar bij GIEL niet
.
Of iemand moet even een stream rippen vanaf http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)90930-09.wma?start=0:29:9.113 Maar de podcast versie gaat niet lukkenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Giel
Heeft ie iets noemenswaardig in z'n programma, doet ie de deur dicht.
Mocht het jou of iemand anders nog lukken, GAARNE.
Ik ben nu 98 degrees in m'n iTunes aan het laden.
3fm doet dingen met me.
Nou doe je het zelf.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:12 schreef Sersjee het volgende:
maar ik baal zo ontiegelijk van "Greenday". Zo heet die band niet![]()
Toen nog metRude Boy
Hij looptquote:Op woensdag 30 september 2009 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Of iemand moet even een stream rippen vanaf http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)90930-09.wma?start=0:29:9.113 Maar de podcast versie gaat niet lukken.
ninja-edit to the rescuequote:Op woensdag 30 september 2009 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou doe je het zelf.
- edit, shit, te laat, je had het al verbeterd.
Tot morgenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:21 schreef Qunix het volgende:
En ik kap er mee, tot morgen!
Same herequote:
Groetenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:21 schreef Qunix het volgende:
En ik kap er mee, tot morgen!
Beterschap Borisz !quote:Op woensdag 30 september 2009 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat dus. Uitzieken en morgen weer vroeg op.
Venema is volgeling spelen om in Sersjees worden te spreken. Sersjee is de week erop volgelingquote:Op woensdag 30 september 2009 21:58 schreef Qunix het volgende:
Domien morgen!
En tot het einde van het jaar nog wel een paar keer!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Venema is volgeling spelen om in Sersjees worden te spreken. Sersjee is de week erop volgeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |