abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73246636
Hoi naar jaren staren naar TRUTH toch maar eens een topic.

Ik heb al v.a mijn 7e dromen en beelden die uitkomen/of precies op dat moment gebeuren.
Helaas heeft het bijna altijd te maken met de dood. Ook voel ik letterlijk de energie/aura's? van mensen en wat bij hun is.

Op mijn 7e zag ik mijn neefje van bijna 2jr verdrinken in een beeld en ben huilend totaal in paniek dat we hem moesten redden!!!!! naar mijn moeder gegaan, de reactie was een ferme uithaal van mijn moeder. 5min later hoorde mijn opa (waar we logeerden) op de scanner dat er een peuter in de vijver lag, dood. Het bleek mijn neefje te zijn.. die precies op dat moment was verdronken.

Of een vriend die ik tijdens het uitgaan ineens in de spiegel naar mij zie kijken 'dood' ik voelde het gewoon, en voelde me zo klote dat ik naar huis ben gegaan en nog geen 30min later kreeg ik een telefoontje uit Ierland dat hij dood was.

Een paar wk geleden schrok ik wakker omdat ik mijn vader op een brancard zag liggen met iets aan zijn hart, hij werd door de ziekhuisgangen gereden. (hij had nooit gezondheidsproblemen!!), en niet veel later krijg ik het telefoontje.. precies op dat moment bleek dat te zijn gebeurd.

Ik zie blijkbaar dus dingen die (gaan) gebeuren met mensen en soms ook flarden/beelden uit hun verleden/toekomst, ook voel ik energie om mensen heen en uit mijn handen stralen, soms koud en soms warm, dat ligt aan de persoon, of ik voel dat er gaten inzitten, en ik vind dit eng. Ook voel ik of er andere energieen in de ruimte zijn die ik niet zie die bij bijv. die andere persoon is. Maar vooral de beelden zijn voor mij het meest beangstigend, omdat ze altijd uitkomen.

Ik wil er eigenlijk helemaal niet aan meedoen dit hele gedoe... Maar het gebeurd gewoon en ik kan het niet stoppen. En ik snap niet waarom het telkens met de dood te maken heeft.

Ik heb een serieuze strondhekel aan zweverige lui, al dat interessant doenerij en gebrabbel. Ik zie dat vooral als uitbuiting van wanhopige/verdrietige/naieve mensen om makkelijk geld te verdienen etc..

Ik wil er nu meer 'bewust' mee bezig gaan, misschien dat ik kan leren om het zo onder controle te houden, maar heb eigenlijk geen idee waar te beginnen...................................................

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2009 16:34:42 ]
pi_73246966

I see dead people
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_73247016
Gelukkig niet op die manier
pi_73247121
okee

Praat je hierover met vrienden?
pi_73247231
Ik heb het er sinds kort met 2 mensen over gehad, en een aantal dingen waarvan ik ze vertelde hoe en wat, hebben ze ook van meegemaakt dat dit even later gebeurde, die waren er dus ook behoorlijk van onder de indruk.. verder weet ik niet wat erover praten voor zin heeft met andere vrienden omdat ik eerlijk gezegd geen zin heb om als 'wazig,zweverig' figuur gezien te worden

Ik ben al een nutcase genoeg zonder dit te vertellen!

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2009 16:48:37 ]
pi_73247262
Sjee Logi, dat is niet mis. Kan me voorstellen dat steeds als je zoiets overkomt dat je stijf van de spanning staat. Ik zou het in ieder geval wel staan. Zeker als het ook keer op keer uit blijkt te komen
(Un)masking for the greater good.
pi_73247376
Ja en dat is het dus.. heb ooit contact opgenomen met een zogeheten medium met de vraag of hij hier bij kon helpen, zijn antwoord na een reading voor mij was:

Dat hij geen geld van me wilde.
Dat ik hem 24/7 mocht bellen als ik vragen had en daar geen geld voor hoefde.
Maar bang was voor een ontmoeting ivm de sterke krachten die ik bij mij droeg

Had echt zoiets van wtf

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2009 16:51:59 ]
pi_73247407
Nice. Als ik je een foto van mij stuur, zou je dan eventueel ook iets over mij kunnen vertellen?
En hoe ik dood ga?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 30 september 2009 @ 16:53:06 #9
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_73247428
spooky..

ken je zelf misschien mensen die met energieen werken oid?
misschien kun je die om tips vragen hoe ze zelf daarmee om hebben leren gaan..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_73247489
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
spooky..

ken je zelf misschien mensen die met energieen werken oid?
misschien kun je die om tips vragen hoe ze zelf daarmee om hebben leren gaan..
Dat heb ik dus getracht te doen..
pi_73247498
Heb je jezelf eindelijk zover gekregen om er over te praten met een medium (waarvan je denkt: goed, misschien heb ik hier wat aan) en dan krijg je dat Niet dat sommige mensen dat niet waarderen, hoor. Er zijn genoeg die het juist prettig vinden; zo'n medium. Maar ik begrijp dat jij 't allemaal al vaag genoeg vindt zonder dat gedoe er omheen. (En 't is ook vreemd. Beangstigend)

Ik ken ze niet, maar er zullen toch vast wel mensen zijn die er iets over kunnen zeggen zonder meteen in dat zweverige gedoe te vervallen.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 30 september 2009 @ 16:56:03 #12
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_73247554
ohja ik lees het..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_73247560
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:54 schreef Natalie het volgende:
Heb je jezelf eindelijk zover gekregen om er over te praten met een medium (waarvan je denkt: goed, misschien heb ik hier wat aan) en dan krijg je dat Niet dat sommige mensen dat niet waarderen, hoor. Er zijn genoeg die het juist prettig vinden; zo'n medium. Maar ik begrijp dat jij 't allemaal al vaag genoeg vindt zonder dat gedoe er omheen. (En 't is ook vreemd. Beangstigend)

Ik ken ze niet, maar er zullen toch vast wel mensen zijn die er iets over kunnen zeggen zonder meteen in dat zweverige gedoe te vervallen.
precies..

Ik neem toch aan dat deze bestaan, heb alleen geen flauw idee waar te zoeken, geen zin in onzin
pi_73247611
Zie je ook dingen waar vervolgens niks mee gebeurt ?
pi_73247612
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
ohja ik lees het..
Wat hij trouwens noemde was dat hetgene dat bij mij was 'deze zogenaamde kracht' zichzelf 'number 8' noemde
Heb me suf gezocht op het internet maar geen flauw idee wat zoiets betekend..
pi_73247637
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:57 schreef gelly het volgende:
Zie je ook dingen waar vervolgens niks mee gebeurt ?
Qua beelden? Nee
pi_73247702
Dus als ik je een PM stuur met mijn foto, kun jij me vertellen wat er met me is, hoe en wanneer ik dood ga?
Zou je dit misschien willen doen?
pi_73247766
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:00 schreef Michielos het volgende:
Dus als ik je een PM stuur met mijn foto, kun jij me vertellen wat er met me is, hoe en wanneer ik dood ga?
Zou je dit misschien willen doen?
Ik heb zoiets met foto's nog nooit geprobeerd, en deze dingen komen altijd zomaar, ik heb er dus geen controle over

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2009 17:02:52 ]
pi_73247767
Je voorbeelden kennen een zekere overeenkomst dat je ongeveer een half uur voordat de melding komt opeens een 'rotgevoel' hebt...
nu kan het zijn dat dat daadwerkelijk paranormaal overgedragen gevoelens zijn geweest;

echter, als je zelf al aangeeft verder niet zo 'zweverig' te zijn, en ook open staat voor een misschien wat meer rationele verklaring, zou ik ook zeker niet uitsluiten dat dit een soort van 'deja-vue' gevoelservaring is ...

de rationele verklaring voor deja-vu-belevenissen is dat een bepaalde ervaring die je opdoet 'vals' verwerkt wordt in je hersenen, specifiek verschillend door de specifieke hersendelen die verantwoordelijk zijn voor de opslag van 'herinnering' en die verantwoordelijk zijn voor 'verwerking' van het direkte 'nu'...

Hierdoor kan je 'herinnerings-gebied' een bepaalde ervaring eerst brengen als 'herinnering aan iets dat eerder gebeurt is, en geen 'beleving van het nu'...
Van wat je verteld denk ik dat er ook een 'mogelijkheid' is dat iets soortgelijkt in zulke gevallen ook optreed... bij die zeer shockerende meldingen reageren je hersenen verschillend en vooral dat deel dat voor de verwerking van dat bericht verantwoordelijk is, waardoor die dingen eerder als 'herinnering' terugkomen en je gevoelens ook eerder via en soort van deja-vu ervaring naar boven komen.

Natuurlijk is dit enkel een theorie, en of je er waarde aan wil hechten ... of dat je juist liever een verklaring in het paranormale wilt zoeken, is een tweede ... soms kan het, zeker bij zeer shockerende en misschien traumatische ervaringen veel 'geruststellender' zijn een soort van paranormaal verband te leggen...

Overigens zou ik het zelf ook wel interssant vinden of je ervaringen misschien ook samengaan met andere tekenen van bepaalde neurologische 'storinkjes'... migraine en/of epilepsie..
heb je bv ook regelmatig migraine of lichte epilepsie aanvallen en bestaat er mischien ook een verband tussen je 'paranormale' gevoelens en zulke aanvallen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_73247825
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:58 schreef Logician het volgende:

[..]

Qua beelden? Nee
Is het niet meer zo dat je die gewoon niet zo snel onthoudt ?
  woensdag 30 september 2009 @ 17:06:07 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73247884
Heftig in ieder geval, maar wie weet wanneer je er in mee gaat in plaats van het tegen te werken of te haten/er bang voor te zijn dat je dan ook minder vaak met de dood te maken gaat hebben? Mediteer je wel eens? Veel mensen zeggen wel dat het antwoord in jezelf zit dus als je mediteert kom je misschien ergens tot een antwoord, heb je ook geen goeroeo's, meesters of wat dan ook nodig. Lekker je eigen manier vinden om ermee om te gaan zonder al het zweverige gedoe wat er bij veel mensen omheen zit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_73247892
Ik snap deze theorie, maar als ik midden in de nacht wakker word, er niet meer van kan slapen en tegen mijn partner zeg dit en dat met mijn vader, en even later gaat de tel.. en die partner was er bij als getuige, net als een aantal maal bij vrienden, dan klopt deze niet meer.. Ik hoopte eerst ook dat het wel zoiets zou zijn..
pi_73247917
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Is het niet meer zo dat je die gewoon niet zo snel onthoudt ?
Het zijn altijd dromen of beelden die zo heftig zijn dat ik er echt van schrik..
Dus die vergeet ik niet, ik ken ondertussen het verschil tussen normale dromen en deze..
pi_73247940
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:06 schreef jogy het volgende:
Heftig in ieder geval, maar wie weet wanneer je er in mee gaat in plaats van het tegen te werken of te haten/er bang voor te zijn dat je dan ook minder vaak met de dood te maken gaat hebben? Mediteer je wel eens? Veel mensen zeggen wel dat het antwoord in jezelf zit dus als je mediteert kom je misschien ergens tot een antwoord, heb je ook geen goeroeo's, meesters of wat dan ook nodig. Lekker je eigen manier vinden om ermee om te gaan zonder al het zweverige gedoe wat er bij veel mensen omheen zit.
Ik heb dat nog nooit gedaan omdat ik niet zo van dat zweverige gedoe hou idd
Maar misschien een optie om eens te proberen.. schaam me nu al kapot over dit topic
  woensdag 30 september 2009 @ 17:10:00 #25
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_73247976
Het heeft iets heel filmisch. Alleen zouden ze daar óf proberen er alles aan te doen om te voorkomen dat het uitkomt, of bij de FBI gaan .

Maar heftig. En ergens ook wel fascinerend.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 30 september 2009 @ 17:10:43 #26
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73247988
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:06 schreef Logician het volgende:
Ik snap deze theorie, maar als ik midden in de nacht wakker word, er niet meer van kan slapen en tegen mijn partner zeg dit en dat met mijn vader, en even later gaat de tel.. en die partner was er bij als getuige, net als een aantal maal bij vrienden, dan klopt deze niet meer.. Ik hoopte eerst ook dat het wel zoiets zou zijn..
Dan zou ik me als partner gaan afvragen of mijn partner niet een seriemoordenaar is
zzz
pi_73248027
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Het heeft iets heel filmisch. Alleen zouden ze daar óf proberen er alles aan te doen om te voorkomen dat het uitkomt, of bij de FBI gaan .

Maar heftig. En ergens ook wel fascinerend.
Als het een ander overkomt idd ja
pi_73248064
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dan zou ik me als partner gaan afvragen of mijn partner niet een seriemoordenaar is
  woensdag 30 september 2009 @ 17:13:32 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73248089
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:08 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik heb dat nog nooit gedaan omdat ik niet zo van dat zweverige gedoe hou idd
Maar misschien een optie om eens te proberen.. schaam me nu al kapot over dit topic
Mediteren kan je op duizenden manieren doen hoor, er zijn ook boeken te koop die over clinisch mediteren gaan zeg maar. Zonder gidsen, engeltjes, new age muziek etc etc. Het kan nooit kwaad om even naar jezelf te luisteren, zeker in jouw geval. Er is in ieder geval geen correcte of foute manier van mediteren als het maar stil wordt in je hoofd, wie weet krijg je binnen die stilte wel de inspiratie tot een oplossing .
Vrijheid
pi_73248091
Probeer het eens op paranormale forums, vaak kan je wel rondkijken in topics zonder lid te worden. Zo kan je kijken naar mensen die misschien je wel kunnen helpen (tips voor mediums die goed bekend zijn etc.) zonder er een slaatje uit te slaan of overdreven zweverig zijn.

Dat het beangstigend is kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb ook wel eens een voorspellende droom gehad die precies op die manier uitgekomen is (in mijn geval geen dode, maar wel ernstig ongeluk met een toenmalige vriendin van me).
Overigens is lang niet iedereen zweverig die dit soort dingen meemaken. Je kan heel goed met beide benen op de grond staan en toch iets meemaken op paranormaal gebied.

Helaas ben ik zelf niet op de hoogte qua mediums die wel of niet goed zouden zijn, pas wel op voor neppers (zijn een aantal bekenden op dit gebied, weet niet of ik de namen mag noemen hier). Als je iemand gevonden heb zoek dan via internet of diegene bekend is en op welke manier. Als ze slecht bekend staan dan is er genoeg over te vinden.

Ik hoop dat je iemand kan vinden die je kan helpen / begeleiden in je situatie.
pi_73248154
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Mediteren kan je op duizenden manieren doen hoor, er zijn ook boeken te koop die over clinisch mediteren gaan zeg maar. Zonder gidsen, engeltjes, new age muziek etc etc. Het kan nooit kwaad om even naar jezelf te luisteren, zeker in jouw geval. Er is in ieder geval geen correcte of foute manier van mediteren als het maar stil wordt in je hoofd, wie weet krijg je binnen die stilte wel de inspiratie tot een oplossing .
Klinkt als een goede optie en zeker waard om het eens proberen.
pi_73248204
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef rats het volgende:
Probeer het eens op paranormale forums, vaak kan je wel rondkijken in topics zonder lid te worden. Zo kan je kijken naar mensen die misschien je wel kunnen helpen (tips voor mediums die goed bekend zijn etc.) zonder er een slaatje uit te slaan of overdreven zweverig zijn.

Dat het beangstigend is kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb ook wel eens een voorspellende droom gehad die precies op die manier uitgekomen is (in mijn geval geen dode, maar wel ernstig ongeluk met een toenmalige vriendin van me).
Overigens is lang niet iedereen zweverig die dit soort dingen meemaken. Je kan heel goed met beide benen op de grond staan en toch iets meemaken op paranormaal gebied.

Helaas ben ik zelf niet op de hoogte qua mediums die wel of niet goed zouden zijn, pas wel op voor neppers (zijn een aantal bekenden op dit gebied, weet niet of ik de namen mag noemen hier). Als je iemand gevonden heb zoek dan via internet of diegene bekend is en op welke manier. Als ze slecht bekend staan dan is er genoeg over te vinden.

Ik hoop dat je iemand kan vinden die je kan helpen / begeleiden in je situatie.
Ik heb mijzelf 1maal ingeschreven op zo'n forum en werd serieus bang van die mensen
Maar idd. iemand zoeken die niet op geld uit is of helemaal op een andere planeet leeft, dat is moeilijk.
Ik zou mocht ik dit onder controle hebben er trouwens nooit geld voor vragen, kweetnie iets met bad karma imho ..
pi_73248507
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:17 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik heb mijzelf 1maal ingeschreven op zo'n forum en werd serieus bang van die mensen
Maar idd. iemand zoeken die niet op geld uit is of helemaal op een andere planeet leeft, dat is moeilijk.
Ik zou mocht ik dit onder controle hebben er trouwens nooit geld voor vragen, kweetnie iets met bad karma imho ..
Ik snap wat je bedoelt inderdaad. Zelf heb ik al heel wat meegemaakt op paranormaal gebied en schaam me er verder niet voor en verberg het ook niet, maar hou ook niet van dat erg zweverige gedoe.
Heb ook wel readings gedaan voor mensen en vraag er over algemeen ook geen geld voor of als het echt vreemden zijn wel, maar dan een laag bedrag.

In mijn mening is het niet om er aan te verdienen, maar om mensen te kunnen helpen.

Ben het wel eens dat op sommige forums de mensen erg zweverig zijn en met de meest vreemde (en soms) enge dingen aan komen zetten.

Kan je alleen als tip meegeven ga op je gevoel af, kijk of je je prettig voelt bij iemand. Makkelijk is het niet, maar ben ervan overtuigd dat er wel een manier is waarop het controleerbaar wordt voor je (eventueel zelfs af kan sluiten ervoor).
pi_73248642
Ben blij dat ik daar niet alleen in sta

En als ik de controle zou hebben, zou ik met liefde mensen er mee willen helpen, en idd zonder geld te vragen. Maar zonder controle kan ik er zo weinig mee, en ben ik er liever vanaf... en ik vraag me ook af in hoe verre ik mensen uberhaubt kan helpem omdat het bijna altijd met de dood te maken heeft

Moet nu eten, hopelijk heb ik straks nog wat bij te lezen, bedankt voor de serieuze reacties tot nu toe!!!

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2009 17:33:16 ]
  woensdag 30 september 2009 @ 17:32:22 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_73248662
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:07 schreef Logician het volgende:

[..]

Het zijn altijd dromen of beelden die zo heftig zijn dat ik er echt van schrik..
Dus die vergeet ik niet, ik ken ondertussen het verschil tussen normale dromen en deze..
Ik heb ook dat soort dingen vanaf mijn vijfde zoals je in je OP beschrijft , het komt ook altijd spontaan en weet ook de " aan en uit " knop niet .
Ik heb vaak wel beelden gehad die me niks zeggen of waar ik niks mee kon naast af en toe
toekomstbeelden die wel uitkomen .
Mijn beelden gaan meestal niet over de dood maar er was een periode dat ik daar wel heel bang voor was omdat die beelden op zich al heel heftig zijn en je er dus geen controle over hebt .
soms als ik te erg schrok was het beeld weer weg .
laatste paar jaar weet ik ook wanneer ik voorspellend droom of een gewone droom heb .
Beelden vergeet ik ook niet , die zijn duidelijker dan wat ik waarneem zonder beelden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_73249231
edit: je hebt gelijk, moderatie was indeed coming. Not the place, not the time.

[ Bericht 77% gewijzigd door jogy op 30-09-2009 17:59:37 ]
pi_73249293
reactie op edit

[ Bericht 96% gewijzigd door jogy op 30-09-2009 17:59:58 ]
pi_73249519
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef Logician het volgende:
Hoi naar jaren staren naar TRUTH toch maar eens een topic.

Ik heb al v.a mijn 7e dromen en beelden die uitkomen/of precies op dat moment gebeuren.
Helaas heeft het bijna altijd te maken met de dood. Ook voel ik letterlijk de energie/aura's? van mensen en wat bij hun is.

Op mijn 7e zag ik mijn neefje van bijna 2jr verdrinken in een beeld en ben huilend totaal in paniek dat we hem moesten redden!!!!! naar mijn moeder gegaan, de reactie was een ferme uithaal van mijn moeder. 5min later hoorde mijn opa (waar we logeerden) op de scanner dat er een peuter in de vijver lag, dood. Het bleek mijn neefje te zijn.. die precies op dat moment was verdronken.

Of een vriend die ik tijdens het uitgaan ineens in de spiegel naar mij zie kijken 'dood' ik voelde het gewoon, en voelde me zo klote dat ik naar huis ben gegaan en nog geen 30min later kreeg ik een telefoontje uit Ierland dat hij dood was.

Een paar wk geleden schrok ik wakker omdat ik mijn vader op een brancard zag liggen met iets aan zijn hart, hij werd door de ziekhuisgangen gereden. (hij had nooit gezondheidsproblemen!!), en niet veel later krijg ik het telefoontje.. precies op dat moment bleek dat te zijn gebeurd.

Ik zie blijkbaar dus dingen die (gaan) gebeuren met mensen en soms ook flarden/beelden uit hun verleden/toekomst, ook voel ik energie om mensen heen en uit mijn handen stralen, soms koud en soms warm, dat ligt aan de persoon, of ik voel dat er gaten inzitten, en ik vind dit eng. Ook voel ik of er andere energieen in de ruimte zijn die ik niet zie die bij bijv. die andere persoon is. Maar vooral de beelden zijn voor mij het meest beangstigend, omdat ze altijd uitkomen.

Ik wil er eigenlijk helemaal niet aan meedoen dit hele gedoe... Maar het gebeurd gewoon en ik kan het niet stoppen. En ik snap niet waarom het telkens met de dood te maken heeft.

Ik heb een serieuze strondhekel aan zweverige lui, al dat interessant doenerij en gebrabbel. Ik zie dat vooral als uitbuiting van wanhopige/verdrietige/naieve mensen om makkelijk geld te verdienen etc..

Ik wil er nu meer 'bewust' mee bezig gaan, misschien dat ik kan leren om het zo onder controle te houden, maar heb eigenlijk geen idee waar te beginnen...................................................
Je bent op de goede weg. De eerlijkheid siert je.

Verder hoop ik voor je dat je mensen tegenkomt die hetzelfde ervaren, om dit verhaal te kunnen begrijpen en zodoende hier misschien iets mee te kunnen doen.

Ik heb hier zelf nog geen ervaringen mee gehad, dus kan verder helaas weinig ideeën geven anders dan dat je een goede weg in geslagen bent met deze eerlijkheid.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73249651
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:52 schreef bassos het volgende:
edit: je hebt gelijk, moderatie was indeed coming. Not the place, not the time.
Another one bites the dust.

Bij mijn posts werd antecedenten onderzoek gedaan.

Hier niet.

Mijn initiële woord keuze was expres.
Dat is namelijk de 'echte' omschrijving die eventueel daadwerkelijk dat zelfinzicht kan bewerkstelligen.

Maar ja, de poster is vrij gelouterd in het trekken van aandacht, dus dan is het niet meer dan logisch dat ook mods de kant kiezen van de imaginaire situatie die wordt voorgesteld.

Hierbij natuurlijk aangetekend dat ik in het algemeen de mogelijkheid best accepteer, maar het in dit specifieke geval verwerp.

En dat is inderdaad meer een gevoel dan een onderbouwd relaas.

Ik gok dat het niet heel lang gaat duren voor het openbaar wordt door de eigen posts van de op.
  woensdag 30 september 2009 @ 18:11:00 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73249798
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:07 schreef bassos het volgende:

[..]

Another one bites the dust.

Bij mijn posts werd antecedenten onderzoek gedaan.

Hier niet.

Mijn initiële woord keuze was expres.
Dat is namelijk de 'echte' omschrijving die eventueel daadwerkelijk dat zelfinzicht kan bewerkstelligen.

Maar ja, de poster is vrij gelouterd in het trekken van aandacht, dus dan is het niet meer dan logisch dat ook mods de kant kiezen van de imaginaire situatie die wordt voorgesteld.

Hierbij natuurlijk aangetekend dat ik in het algemeen de mogelijkheid best accepteer, maar het in dit specifieke geval verwerp.

En dat is inderdaad meer een gevoel dan een onderbouwd relaas.

Ik gok dat het niet heel lang gaat duren voor het openbaar wordt door de eigen posts van de op.
Als je niet wil helpen dan blijf je maar weg, voor zover ik logician ken van haar posts op FOK! en dat is al best een tijd is ze daar niet het type voor. Dus de hele fake/niet fake discussie wordt vanaf hier ook vewrwijderd.
Vrijheid
pi_73250151
edit: post verplaatst naar FB.

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 30-09-2009 18:26:55 ]
pi_73250362
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef Logician het volgende:Ik heb een serieuze strondhekel aan zweverige lui, al dat interessant doenerij en gebrabbel. Ik zie dat vooral als uitbuiting van wanhopige/verdrietige/naieve mensen om makkelijk geld te verdienen etc..

Dus je vraagt nu om hulp bij die lui waar je zo'n stronthekel aan hebt als ik het goed begrijp?
pi_73250453
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:28 schreef Trippii het volgende:

[..]

Dus je vraagt nu om hulp bij die lui waar je zo'n stronthekel aan hebt als ik het goed begrijp?
Dat zat ik stiekem ook al te denken. Mjah, ze is hier wel eerlijk over en ze las dit forum al een tijdje, daarom heeft ze volgens mij genoeg interesse in deze onderwerpen. Uiteindelijk komt iedereen wel een keer hier terecht op deze manier.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73250486
Nou ja ze kan nog alle richtingen uit denk ik. Misschien heeft ze de hulp van die mensen helemaal niet nodig toch? Ze weet nog niet waar ze moet beginnen dus wie weet
pi_73250643
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:21 schreef bassos het volgende:
edit: post verplaatst naar FB.
Wat is FB ?
pi_73250663
Feedback thread Bassos. Check it out !
  woensdag 30 september 2009 @ 18:39:52 #47
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73250685
quote:

[..]

Volgens mij heeft ze geen hekel aan iedereen in dat kringetje, enkel de over the top lichtwerkende goeroe's en eerlijk is eerlijk sommige kan ik ook wel door een betonnen muur schoppen hoor .
Vrijheid
  woensdag 30 september 2009 @ 18:40:05 #48
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_73250696
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:38 schreef bassos het volgende:

[..]

Wat is FB ?
[FB] Omgaan met teleurstellingen
quote:

[..]

Ze zegt toch dat ze een stronthekel heeft aan zweverige lui en interessantdoenerij? Wie de schoen past...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_73251820
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:31 schreef mediaconsument het volgende:[..]Dat zat ik stiekem ook al te denken. Mjah, ze is hier wel eerlijk over en ze las dit forum al een tijdje, daarom heeft ze volgens mij genoeg interesse in deze onderwerpen. Uiteindelijk komt iedereen wel een keer hier terecht op deze manier.
Als ze dit forum heeft gelezen, gedurende meerdere jaren.

Ze had hiervoor nog nooit gepost.

Wat is er nu anders ?

Is het arrogant om te claimen dat ik het ben ?

Als ik het wel ben, dan is de reden waarom gepost werd door mij beantwoord, maar vervolgens vernietigd.

Wie anders dan ik zou de reden kunnen zijn dat het postgedrag is aangepast ?
(als we dat als eerlijk beschouwen)
  woensdag 30 september 2009 @ 19:21:39 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73252063
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef bassos het volgende:

[..]

Als ze dit forum heeft gelezen, gedurende meerdere jaren.

Ze had hiervoor nog nooit gepost.

Wat is er nu anders ?

Is het arrogant om te claimen dat ik het ben ?

Als ik het wel ben, dan is de reden waarom gepost werd door mij beantwoord, maar vervolgens vernietigd.

Goede post, laten we over aan de TS, mocht het antwoord ja zijn dan mijn nederige excuses uiteraard.
Vrijheid
pi_73252132
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef bassos het volgende:
[arrogantie-mode]
Ik.
[/arrogantie-mode]

Alle gekheid op een stokje. Iedereen heeft hier invloed, dat staat vast. Het gaat er uiteindelijk wat je doel is, en hoe je dit wil bereiken denk ik. Verveling is dan ook vervelende ruis.

Magoed, ontopic.
  woensdag 30 september 2009 @ 19:40:27 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73252687
Ontopic gaarne, is niet zo moeilijk. Je kan het blijven negeren maar dan komt je postmogelijkheid in gevaar.
Vrijheid
  woensdag 30 september 2009 @ 21:01:49 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73255770
Heftig Logican.. en ik begrijp je angst erover ook.. juist omdat het geen fijne gevoelens of beelden zijn die je dan meekrijgt.
Je hebt er aanleg voor dat moge duidelijk zijn.. punt is nu dat je het helderder moet gaan krijgen, of om het proberen af te sluiten.
Dat laatste is bijvoorbeeld te doen door het te visualiseren.. het onder controle krijgen ook.
Dat, plus meditatie erbij zou goed resultaat kunnen geven.
Het is geen gek idee om met foto's te gaan proberen te werken.. gewoon een foto vragen van iemand.. aandachtig maar rustig naar kijken.
Niet turen.. rustig kijken. Wat voel je bij die persoon, welke gedachte, welke woorden komen er in je op. Schrijf alles op wat je denkt te zien, te horen, te denken hoe vreemd ook.
Probeer dieper te gaan, voorbij de eerste sluier, dat is wanneer de beelden ineens kunnen opkomen, gevoelens intenser worden.
Overleg daarna de resultaten met de persoon..

Wat ook een optie is.. spreek innerlijk tegen je gids, vraag hem om hulp..hij hoort alles.
Ik weet het .. ik klink waarschijnlijk nu net als die zweverige mensen die je helemaal niet mag.. maar ik spreek wel uit ervaring op dat vlak. Gidsen zijn de meest waardevolle vrienden die ik ben leren kennen.
The truth was in here.
pi_73256844
Het strondhekel er aan hebben komt misschien hypocriet over, ik denk dat ik het mij mezelf vooral aangepraat heb.. ik weet het niet.. ik vind het gewoon eng.

Ik post al sinds 2002 hier, en ben niet uit op aandacht/rellen/etc.. het was voor mij juist heel moeilijk om dit topic te openen, ik heb al meerdere malen een topic tijdens het aanmaken halverwege weer weggeklikt puur juist uit de angst hiervoor..

Er staan heel veel tips waar ik wel wat mee kan, en ga proberen. thx
pi_73257270
Ìk bied iig mijn foto aan, Logician , dus mocht je interesse hebben om het toch eens te proberen
pi_73257475
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:29 schreef Logician het volgende:
Het strondhekel er aan hebben komt misschien hypocriet over, ik denk dat ik het mij mezelf vooral aangepraat heb.. ik weet het niet.. ik vind het gewoon eng.

Ik post al sinds 2002 hier, en ben niet uit op aandacht/rellen/etc.. het was voor mij juist heel moeilijk om dit topic te openen, ik heb al meerdere malen een topic tijdens het aanmaken halverwege weer weggeklikt puur juist uit de angst hiervoor..

Laat je nou niet gek maken door een paar eikels/tieners.

Als jij wat kwijt wilt doe dat dan. En die eikels die dom reageren, schijt aan hen trek het je vooral niet aan.

Iedereen heeft bepaalde dingen die je niet helemaal goed beleefd of waar je slecht mee om kan gaan. Jij post het wel even. Stoer! Ik heb ook dingen en ik vertel het bijna tegen niemand en dan merk ik dat ik er dan nog langer mee blijf zitten.

pi_73257585
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:45 schreef Kevincy het volgende:

[..]

Laat je nou niet gek maken door een paar eikels/tieners.

Als jij wat kwijt wilt doe dat dan. En die eikels die dom reageren, schijt aan hen trek het je vooral niet aan.

Iedereen heeft bepaalde dingen die je niet helemaal goed beleefd of waar je slecht mee om kan gaan. Jij post het wel even. Stoer! Ik heb ook dingen en ik vertel het bijna tegen niemand en dan merk ik dat ik er dan nog langer mee blijf zitten.

Mooie post!
  woensdag 30 september 2009 @ 22:27:42 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73258970
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:29 schreef Logician het volgende:

Het is ook best eng als je bedenkt dat bijvoorbeeld in jouw geval tijd niet zo linear is en ruimte niet zo lokaal is als de maatschappij doet geloven zeker met de beelden die jij krijgt. Maar juist door kennis op te doen kan je de angst weghalen en je gave sturen zodat je andere dingen kan zien in plaats van iemands dood of als dat niet kan dat je het af kan sluiten zodat je er geen last meer van hebt. Succes/sterkte in ieder geval.
Vrijheid
pi_73359827
Ik ben ook wars van zwevers. Nuchterheid en een rotsvast geloof in dat er meer is gaan echter prima samen.
Gaap Goals rulezzz!
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:23:11 #60
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73383887
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 15:56 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben ook wars van zwevers. Nuchterheid en een rotsvast geloof in dat er meer is gaan echter prima samen.
ik krijg al jeuk van het zinnetje "dat er meer is"
Dat er meer is dan wat ?
Dan wat we kennen ? Da's logisch.
Dan de wetenschap kan verklaren ? Ook logisch, de wetenschap is per definitie nooit klaar.
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')