Dan zou ik me als partner gaan afvragen of mijn partner niet een seriemoordenaar isquote:Op woensdag 30 september 2009 17:06 schreef Logician het volgende:
Ik snap deze theorie, maar als ik midden in de nacht wakker word, er niet meer van kan slapen en tegen mijn partner zeg dit en dat met mijn vader, en even later gaat de tel.. en die partner was er bij als getuige, net als een aantal maal bij vrienden, dan klopt deze niet meer.. Ik hoopte eerst ook dat het wel zoiets zou zijn..
Als het een ander overkomt idd jaquote:Op woensdag 30 september 2009 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Het heeft iets heel filmisch. Alleen zouden ze daar óf proberen er alles aan te doen om te voorkomen dat het uitkomt, of bij de FBI gaan.
Maar heftig. En ergens ook wel fascinerend.
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan zou ik me als partner gaan afvragen of mijn partner niet een seriemoordenaar is
Mediteren kan je op duizenden manieren doen hoor, er zijn ook boeken te koop die over clinisch mediteren gaan zeg maar. Zonder gidsen, engeltjes, new age muziek etc etc. Het kan nooit kwaad om even naar jezelf te luisteren, zeker in jouw geval. Er is in ieder geval geen correcte of foute manier van mediteren als het maar stil wordt in je hoofd, wie weet krijg je binnen die stilte wel de inspiratie tot een oplossingquote:Op woensdag 30 september 2009 17:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan omdat ik niet zo van dat zweverige gedoe hou idd
Maar misschien een optie om eens te proberen.. schaam me nu al kapot over dit topic
Klinkt als een goede optiequote:Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Mediteren kan je op duizenden manieren doen hoor, er zijn ook boeken te koop die over clinisch mediteren gaan zeg maar. Zonder gidsen, engeltjes, new age muziek etc etc. Het kan nooit kwaad om even naar jezelf te luisteren, zeker in jouw geval. Er is in ieder geval geen correcte of foute manier van mediteren als het maar stil wordt in je hoofd, wie weet krijg je binnen die stilte wel de inspiratie tot een oplossing.
Ik heb mijzelf 1maal ingeschreven op zo'n forum en werd serieus bang van die mensenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef rats het volgende:
Probeer het eens op paranormale forums, vaak kan je wel rondkijken in topics zonder lid te worden. Zo kan je kijken naar mensen die misschien je wel kunnen helpen (tips voor mediums die goed bekend zijn etc.) zonder er een slaatje uit te slaan of overdreven zweverig zijn.
Dat het beangstigend is kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb ook wel eens een voorspellende droom gehad die precies op die manier uitgekomen is (in mijn geval geen dode, maar wel ernstig ongeluk met een toenmalige vriendin van me).
Overigens is lang niet iedereen zweverig die dit soort dingen meemaken. Je kan heel goed met beide benen op de grond staan en toch iets meemaken op paranormaal gebied.
Helaas ben ik zelf niet op de hoogte qua mediums die wel of niet goed zouden zijn, pas wel op voor neppers (zijn een aantal bekenden op dit gebied, weet niet of ik de namen mag noemen hier). Als je iemand gevonden heb zoek dan via internet of diegene bekend is en op welke manier. Als ze slecht bekend staan dan is er genoeg over te vinden.
Ik hoop dat je iemand kan vinden die je kan helpen / begeleiden in je situatie.
Ik snap wat je bedoelt inderdaad. Zelf heb ik al heel wat meegemaakt op paranormaal gebied en schaam me er verder niet voor en verberg het ook niet, maar hou ook niet van dat erg zweverige gedoe.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf 1maal ingeschreven op zo'n forum en werd serieus bang van die mensen
Maar idd. iemand zoeken die niet op geld uit is of helemaal op een andere planeet leeft, dat is moeilijk.
Ik zou mocht ik dit onder controle hebben er trouwens nooit geld voor vragen, kweetnie iets met bad karma imho ..
Ik heb ook dat soort dingen vanaf mijn vijfde zoals je in je OP beschrijft , het komt ook altijd spontaan en weet ook de " aan en uit " knop niet .quote:Op woensdag 30 september 2009 17:07 schreef Logician het volgende:
[..]
Het zijn altijd dromen of beelden die zo heftig zijn dat ik er echt van schrik..
Dus die vergeet ik niet, ik ken ondertussen het verschil tussen normale dromen en deze..
Je bent op de goede weg. De eerlijkheid siert je.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef Logician het volgende:
Hoi naar jaren staren naar TRUTH toch maar eens een topic.
Ik heb al v.a mijn 7e dromen en beelden die uitkomen/of precies op dat moment gebeuren.
Helaas heeft het bijna altijd te maken met de dood. Ook voel ik letterlijk de energie/aura's? van mensen en wat bij hun is.
Op mijn 7e zag ik mijn neefje van bijna 2jr verdrinken in een beeld en ben huilend totaal in paniek dat we hem moesten redden!!!!! naar mijn moeder gegaan, de reactie was een ferme uithaal van mijn moeder. 5min later hoorde mijn opa (waar we logeerden) op de scanner dat er een peuter in de vijver lag, dood. Het bleek mijn neefje te zijn.. die precies op dat moment was verdronken.
Of een vriend die ik tijdens het uitgaan ineens in de spiegel naar mij zie kijken 'dood' ik voelde het gewoon, en voelde me zo klote dat ik naar huis ben gegaan en nog geen 30min later kreeg ik een telefoontje uit Ierland dat hij dood was.
Een paar wk geleden schrok ik wakker omdat ik mijn vader op een brancard zag liggen met iets aan zijn hart, hij werd door de ziekhuisgangen gereden. (hij had nooit gezondheidsproblemen!!), en niet veel later krijg ik het telefoontje.. precies op dat moment bleek dat te zijn gebeurd.
Ik zie blijkbaar dus dingen die (gaan) gebeuren met mensen en soms ook flarden/beelden uit hun verleden/toekomst, ook voel ik energie om mensen heen en uit mijn handen stralen, soms koud en soms warm, dat ligt aan de persoon, of ik voel dat er gaten inzitten, en ik vind dit eng. Ook voel ik of er andere energieen in de ruimte zijn die ik niet zie die bij bijv. die andere persoon is. Maar vooral de beelden zijn voor mij het meest beangstigend, omdat ze altijd uitkomen.
Ik wil er eigenlijk helemaal niet aan meedoen dit hele gedoe... Maar het gebeurd gewoon en ik kan het niet stoppen. En ik snap niet waarom het telkens met de dood te maken heeft.
Ik heb een serieuze strondhekel aan zweverige lui, al dat interessant doenerij en gebrabbel. Ik zie dat vooral als uitbuiting van wanhopige/verdrietige/naieve mensen om makkelijk geld te verdienen etc..
Ik wil er nu meer 'bewust' mee bezig gaan, misschien dat ik kan leren om het zo onder controle te houden, maar heb eigenlijk geen idee waar te beginnen...................................................
Another one bites the dust.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:52 schreef bassos het volgende:
edit: je hebt gelijk, moderatie was indeed coming. Not the place, not the time.
Als je niet wil helpen dan blijf je maar weg, voor zover ik logician ken van haar posts op FOK! en dat is al best een tijd is ze daar niet het type voor. Dus de hele fake/niet fake discussie wordt vanaf hier ook vewrwijderd.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:07 schreef bassos het volgende:
[..]
Another one bites the dust.
Bij mijn posts werd antecedenten onderzoek gedaan.
Hier niet.
Mijn initiële woord keuze was expres.
Dat is namelijk de 'echte' omschrijving die eventueel daadwerkelijk dat zelfinzicht kan bewerkstelligen.
Maar ja, de poster is vrij gelouterd in het trekken van aandacht, dus dan is het niet meer dan logisch dat ook mods de kant kiezen van de imaginaire situatie die wordt voorgesteld.
Hierbij natuurlijk aangetekend dat ik in het algemeen de mogelijkheid best accepteer, maar het in dit specifieke geval verwerp.
En dat is inderdaad meer een gevoel dan een onderbouwd relaas.
Ik gok dat het niet heel lang gaat duren voor het openbaar wordt door de eigen posts van de op.
Dus je vraagt nu om hulp bij die lui waar je zo'n stronthekel aan hebt als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef Logician het volgende:Ik heb een serieuze strondhekel aan zweverige lui, al dat interessant doenerij en gebrabbel. Ik zie dat vooral als uitbuiting van wanhopige/verdrietige/naieve mensen om makkelijk geld te verdienen etc..
Ik wil er nu meer 'bewust' mee bezig gaan, misschien dat ik kan leren om het zo onder controle te houden, maar heb eigenlijk geen idee waar te beginnen...................................................
Dat zat ik stiekem ook al te denken. Mjah, ze is hier wel eerlijk over en ze las dit forum al een tijdje, daarom heeft ze volgens mij genoeg interesse in deze onderwerpen. Uiteindelijk komt iedereen wel een keer hier terecht op deze manier.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:28 schreef Trippii het volgende:
[..]
Dus je vraagt nu om hulp bij die lui waar je zo'n stronthekel aan hebt als ik het goed begrijp?
Volgens mij heeft ze geen hekel aan iedereen in dat kringetje, enkel de over the top lichtwerkende goeroe's en eerlijk is eerlijk sommige kan ik ook wel door een betonnen muur schoppen hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 18:28 schreef Trippii het volgende:
[..]
Dus je vraagt nu om hulp bij die lui waar je zo'n stronthekel aan hebt als ik het goed begrijp?
[FB] Omgaan met teleurstellingenquote:
Ze zegt toch dat ze een stronthekel heeft aan zweverige lui en interessantdoenerij? Wie de schoen past...quote:Op woensdag 30 september 2009 18:28 schreef Trippii het volgende:
[..]
Als ze dit forum heeft gelezen, gedurende meerdere jaren.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:31 schreef mediaconsument het volgende:[..]Dat zat ik stiekem ook al te denken. Mjah, ze is hier wel eerlijk over en ze las dit forum al een tijdje, daarom heeft ze volgens mij genoeg interesse in deze onderwerpen. Uiteindelijk komt iedereen wel een keer hier terecht op deze manier.
Goede post, laten we over aan de TS, mocht het antwoord ja zijn dan mijn nederige excuses uiteraard.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef bassos het volgende:
[..]
Als ze dit forum heeft gelezen, gedurende meerdere jaren.
Ze had hiervoor nog nooit gepost.
Wat is er nu anders ?
Is het arrogant om te claimen dat ik het ben ?
Als ik het wel ben, dan is de reden waarom gepost werd door mij beantwoord, maar vervolgens vernietigd.
Wie anders dan ik zou de reden kunnen zijn dat het postgedrag is aangepast ?
(als we dat als eerlijk beschouwen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |