abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73252132
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef bassos het volgende:
Wie anders dan ik zou de reden kunnen zijn dat het postgedrag is aangepast ?
(als we dat als eerlijk beschouwen)
[arrogantie-mode]
Ik.
[/arrogantie-mode]

Alle gekheid op een stokje. Iedereen heeft hier invloed, dat staat vast. Het gaat er uiteindelijk wat je doel is, en hoe je dit wil bereiken denk ik. Verveling is dan ook vervelende ruis.

Magoed, ontopic.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 30 september 2009 @ 19:40:27 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73252687
Ontopic gaarne, is niet zo moeilijk. Je kan het blijven negeren maar dan komt je postmogelijkheid in gevaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 30 september 2009 @ 21:01:49 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73255770
Heftig Logican.. en ik begrijp je angst erover ook.. juist omdat het geen fijne gevoelens of beelden zijn die je dan meekrijgt.
Je hebt er aanleg voor dat moge duidelijk zijn.. punt is nu dat je het helderder moet gaan krijgen, of om het proberen af te sluiten.
Dat laatste is bijvoorbeeld te doen door het te visualiseren.. het onder controle krijgen ook.
Dat, plus meditatie erbij zou goed resultaat kunnen geven.
Het is geen gek idee om met foto's te gaan proberen te werken.. gewoon een foto vragen van iemand.. aandachtig maar rustig naar kijken.
Niet turen.. rustig kijken. Wat voel je bij die persoon, welke gedachte, welke woorden komen er in je op. Schrijf alles op wat je denkt te zien, te horen, te denken hoe vreemd ook.
Probeer dieper te gaan, voorbij de eerste sluier, dat is wanneer de beelden ineens kunnen opkomen, gevoelens intenser worden.
Overleg daarna de resultaten met de persoon..

Wat ook een optie is.. spreek innerlijk tegen je gids, vraag hem om hulp..hij hoort alles.
Ik weet het .. ik klink waarschijnlijk nu net als die zweverige mensen die je helemaal niet mag.. maar ik spreek wel uit ervaring op dat vlak. Gidsen zijn de meest waardevolle vrienden die ik ben leren kennen.
The truth was in here.
pi_73256844
Het strondhekel er aan hebben komt misschien hypocriet over, ik denk dat ik het mij mezelf vooral aangepraat heb.. ik weet het niet.. ik vind het gewoon eng.

Ik post al sinds 2002 hier, en ben niet uit op aandacht/rellen/etc.. het was voor mij juist heel moeilijk om dit topic te openen, ik heb al meerdere malen een topic tijdens het aanmaken halverwege weer weggeklikt puur juist uit de angst hiervoor..

Er staan heel veel tips waar ik wel wat mee kan, en ga proberen. thx
pi_73257270
Ìk bied iig mijn foto aan, Logician , dus mocht je interesse hebben om het toch eens te proberen
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_73257475
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:29 schreef Logician het volgende:
Het strondhekel er aan hebben komt misschien hypocriet over, ik denk dat ik het mij mezelf vooral aangepraat heb.. ik weet het niet.. ik vind het gewoon eng.

Ik post al sinds 2002 hier, en ben niet uit op aandacht/rellen/etc.. het was voor mij juist heel moeilijk om dit topic te openen, ik heb al meerdere malen een topic tijdens het aanmaken halverwege weer weggeklikt puur juist uit de angst hiervoor..

Laat je nou niet gek maken door een paar eikels/tieners.

Als jij wat kwijt wilt doe dat dan. En die eikels die dom reageren, schijt aan hen trek het je vooral niet aan.

Iedereen heeft bepaalde dingen die je niet helemaal goed beleefd of waar je slecht mee om kan gaan. Jij post het wel even. Stoer! Ik heb ook dingen en ik vertel het bijna tegen niemand en dan merk ik dat ik er dan nog langer mee blijf zitten.

"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_73257585
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:45 schreef Kevincy het volgende:

[..]

Laat je nou niet gek maken door een paar eikels/tieners.

Als jij wat kwijt wilt doe dat dan. En die eikels die dom reageren, schijt aan hen trek het je vooral niet aan.

Iedereen heeft bepaalde dingen die je niet helemaal goed beleefd of waar je slecht mee om kan gaan. Jij post het wel even. Stoer! Ik heb ook dingen en ik vertel het bijna tegen niemand en dan merk ik dat ik er dan nog langer mee blijf zitten.

Mooie post!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 30 september 2009 @ 22:27:42 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73258970
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:29 schreef Logician het volgende:

Het is ook best eng als je bedenkt dat bijvoorbeeld in jouw geval tijd niet zo linear is en ruimte niet zo lokaal is als de maatschappij doet geloven zeker met de beelden die jij krijgt. Maar juist door kennis op te doen kan je de angst weghalen en je gave sturen zodat je andere dingen kan zien in plaats van iemands dood of als dat niet kan dat je het af kan sluiten zodat je er geen last meer van hebt. Succes/sterkte in ieder geval.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_73359827
Ik ben ook wars van zwevers. Nuchterheid en een rotsvast geloof in dat er meer is gaan echter prima samen.
Gaap Goals rulezzz!
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:23:11 #60
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73383887
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 15:56 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben ook wars van zwevers. Nuchterheid en een rotsvast geloof in dat er meer is gaan echter prima samen.
ik krijg al jeuk van het zinnetje "dat er meer is"
Dat er meer is dan wat ?
Dan wat we kennen ? Da's logisch.
Dan de wetenschap kan verklaren ? Ook logisch, de wetenschap is per definitie nooit klaar.
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')