[arrogantie-mode]quote:Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef bassos het volgende:
Wie anders dan ik zou de reden kunnen zijn dat het postgedrag is aangepast ?
(als we dat als eerlijk beschouwen)
Laat je nou niet gek maken door een paar eikels/tieners.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:29 schreef Logician het volgende:
Het strondhekel er aan hebben komt misschien hypocriet over, ik denk dat ik het mij mezelf vooral aangepraat heb.. ik weet het niet.. ik vind het gewoon eng.
Ik post al sinds 2002 hier, en ben niet uit op aandacht/rellen/etc.. het was voor mij juist heel moeilijk om dit topic te openen, ik heb al meerdere malen een topic tijdens het aanmaken halverwege weer weggeklikt puur juist uit de angst hiervoor..
Er staan heel veel tips waar ik wel wat mee kan, en ga proberen. thx
Mooie post!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:45 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Laat je nou niet gek maken door een paar eikels/tieners.
Als jij wat kwijt wilt doe dat dan. En die eikels die dom reageren, schijt aan hen trek het je vooral niet aan.
Iedereen heeft bepaalde dingen die je niet helemaal goed beleefd of waar je slecht mee om kan gaan. Jij post het wel even. Stoer! Ik heb ook dingen en ik vertel het bijna tegen niemand en dan merk ik dat ik er dan nog langer mee blijf zitten.
![]()
Het is ook best eng als je bedenkt dat bijvoorbeeld in jouw geval tijd niet zo linear is en ruimte niet zo lokaal is als de maatschappij doet geloven zeker met de beelden die jij krijgt. Maar juist door kennis op te doen kan je de angst weghalen en je gave sturen zodat je andere dingen kan zien in plaats van iemands dood of als dat niet kan dat je het af kan sluiten zodat je er geen last meer van hebt. Succes/sterkte in ieder geval.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:29 schreef Logician het volgende:
Het strondhekel er aan hebben komt misschien hypocriet over, ik denk dat ik het mij mezelf vooral aangepraat heb.. ik weet het niet.. ik vind het gewoon eng.
Ik post al sinds 2002 hier, en ben niet uit op aandacht/rellen/etc.. het was voor mij juist heel moeilijk om dit topic te openen, ik heb al meerdere malen een topic tijdens het aanmaken halverwege weer weggeklikt puur juist uit de angst hiervoor..
Er staan heel veel tips waar ik wel wat mee kan, en ga proberen. thx
ik krijg al jeuk van het zinnetje "dat er meer is"quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:56 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben ook wars van zwevers. Nuchterheid en een rotsvast geloof in dat er meer is gaan echter prima samen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |