Nee, dan kukelt ie eraf. Hoewel, zal ik die persoon uitnodigen voor overheerlijke saté met bami?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zie geen regen op dat kaartje!![]()
Er staat gewoon iemand op jouw dak met een gieter
Dank jequote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoogstens een maand geleden. Dat is het ironische.
En uit zijn fotoboek (reagerend op je mislukte edit.![]()
)
Zo mooi hierquote:
Doe maarquote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee, dan kukelt ie eraf. Hoewel, zal ik die persoon uitnodigen voor overheerlijke saté met bami?
Bijna een jaarquote:Op woensdag 30 september 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das niet zo handig nee...
Hoe lang zijn jullie samen?
Is dat niet erg vervelend om zo'n eind van je werk af te wonenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee ik ga elke keer naar haar toe, mijn ouders wonen ook in dat dorp en ik werk daar
Maar elke dag dat ik er niet ben mist ze me gi-gan-tisch en als ik dan zeg dat ik naar vrienden ga is het niet goed omdat ze me op Skype wil zien
Normaal wel idd, maar:quote:Op woensdag 30 september 2009 18:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat kan toch heel niet?
De ovulatie wordt toch gestopt na het zwanger worden?
Ik zeg ook niet dat het niet handig is, maar ik vind het gewoon niet fijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O gaat best handig hoor, vind het wel een goede oplossing van de te overbruggen afstand
1 dag ofzo, misschien zelfs een paar uur.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
Hij heeft t niet lang volgehouden dan.
Moet jij ook wat? Het smaakt best goed. Mijn geheime recept voor komkommersalade is ook magnifiek trouwens.quote:
Dat kan nooitquote:Op woensdag 30 september 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Normaal wel idd, maar:
Zwangere vrouw opnieuw zwanger
Das lang om nog zo onzeker te zijn...quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das lang om nog zo onzeker te zijn...
Na een tijdje moet dat echt wel minder worden, mjin vriend woont op de polder, ik in Eindhoven, ik mis hem best wel en ik spreek hem graag elke dag, maar dat is meer gewoonte dan dat ik niet zonder kan ofzo. Dat zou toch allemaal wel minder moeten worden.
Nog jong ook zeker?
Nederland telt 3000 polders
Het gebeurt dan ook vrijwel nooit.quote:
Helaas heb ik al gegeten. Kip Hawaiiquote:Op woensdag 30 september 2009 18:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Moet jij ook wat? Het smaakt best goed. Mijn geheime recept voor komkommersalade is ook magnifiek trouwens.
Flevopolder dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, het is ruim 2 uur met de trein dan
Kip Hawaii, is dat met ananas enzo? Dat is niet lekker nee. Moet je nog zwemmen dit weekend?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Helaas heb ik al gegeten. Kip Hawaii![]()
Uit biologisch en logisch punt gezien, denk ik niet dat het mogelijk is om een kind te baren waarna het andere kind nog braaf 2 weekjes blijft wachten.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gebeurt dan ook vrijwel nooit.
sommige dingen zouden in theorie niet moeten kunnen, maar in de praktijk kunnen ze dus wel.
Weet ik veel of het echt is..
Ik kom daar vandaan, waarom denk je dat ik naar Amsterdam ben gegaan/quote:Op woensdag 30 september 2009 18:47 schreef Japsnars het volgende:
Ik weet nog wel een mooi huis voor je in een dorpje nabij Nijmegen.
Jong is relatiefquote:Op woensdag 30 september 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das lang om nog zo onzeker te zijn...
Na een tijdje moet dat echt wel minder worden, mjin vriend woont op de polder, ik in Eindhoven, ik mis hem best wel en ik spreek hem graag elke dag, maar dat is meer gewoonte dan dat ik niet zonder kan ofzo. Dat zou toch allemaal wel minder moeten worden.
Nog jong ook zeker?
M'n ex belde. Of je niet haar foto's op FOK! wil plaatsen.quote:
dumpert ripoffquote:
Jawelquote:Op woensdag 30 september 2009 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik kom daar vandaan, waarom denk je dat ik naar Amsterdam ben gegaan/
Om daar zo ver mogelijk uit de buurt te komen
Of had je het niet tegen mij?
Precies tussen Arnhem en Nijmegen inquote:Op woensdag 30 september 2009 19:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel
Waar daar kom je vandaan dan?
Lamon gepwnd.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
IQM heb je ook iets anders gedaan vandaag dan plaatjes van dames te zoeken en die hier te posten
Elst?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Precies tussen Arnhem en Nijmegen in
Ik heb ook in Elst gewoond.quote:
Dat zie je toch of niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
IQM heb je ook iets anders gedaan vandaag dan plaatjes van dames te zoeken en die hier te posten
No waiquote:
Ben er geboren en getogen.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
No wai
Grootste kutdorp van de aarde
Altijd al een kutdorp gevondenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben er geboren en getogen.Vond het altijd wel een leuk dorp. Maar het werd er veel te druk, steeds meer van die pauperstedelingen toen dat op de Aam klaar was. Woon er nu al 6 jaar niet meer. Zag ook dat ze m'n oude school tegen de grond hadden gekwakt.
Ja, duuuh.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een fotoshop, toch?
quote:
LOL!quote:
Het is een haarquote:
swarma heeft een reactie van japsnars verwijderd.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Huh, ik zou zweren dat deze reactie net op pagina 6 stond.
Ik ook!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Huh, ik zou zweren dat deze reactie net op pagina 6 stond.
Oja, die reactie is weg. Komt omdat ik hem dezelfde reactie ook maar even heb gepm'edquote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef IQM het volgende:
[..]
swarma heeft een reactie van japsnars verwijderd.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word zo moe van klasgenoten.
Ik ookquote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word zo moe van klasgenoten.
Best lekker nummer, maar op sommige momenten ook wel een heel erg standaard dance nummerquote:
Hehequote:Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef Fascination het volgende:
Ymke van Take Me Out.![]()
![]()
![]()
"wordt opgewonden van tell sell"
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:11 schreef RedFever007 het volgende:
NU: die maria bij TmO![]()
wat een lelijk wijf
![]()
NU2: Ymke -" Raakt opgewonden van Tell-Sell" wtf
Dat laatste, het nummer vind ik niksquote:Op woensdag 30 september 2009 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Best lekker nummer, maar op sommige momenten ook wel een heel erg standaard dance nummer
En, je stiefzusje?
Welke van die comments is van jouquote:Op woensdag 30 september 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat laatste, het nummer vind ik niks
quote:
quote:
Geenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke van die comments is van jou
OMGquote:Op woensdag 30 september 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen
Ze stond een tijdje geleden ook in de telegraaf
Kansloos.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
OMG
Ik zat eens ff te kijken () en kwam dit tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan een foto van die vent samen met zijn dochter als profielfoto
Psst, JB; kan jij haar eens niet een keer laten meeten met die Ronquote:
huh?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Psst, JB; kan jij haar eens niet een keer laten meeten met die Ron![]()
Die smiley had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 30 september 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alsof mannen ineens niet meer kijken als ze kinderen hebben
Ik vind die smiley die hij gebruikt erger
Whut?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Psst, JB; kan jij haar eens niet een keer laten meeten met die Ron![]()
Fas zegt dat die vent kansloos is maar als jij nou eens even wat voor hem regeltquote:
Wie zegt dat ze uit elkaar zij?nquote:Op woensdag 30 september 2009 21:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die smiley had ik nog niet eens gezien
En natuurlijk kijkt hij niet meer, maar ik vind het nogal smerig. Daarnaast, stel dat jij als kind jouw vader dat soort dingen ziet zeggen![]()
"Waarom zijn jij en mama uit elkaar gegaan, pappie? Had zij geen geil bekkie?"![]()
Ze heeft een heel leuke vriend hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fas zegt dat die vent kansloos is maar als jij nou eens even wat voor hem regelt
Misschien houd je er een leuke zwager en nichtje aan over
whehehe
Dat neem ik aanquote:Op woensdag 30 september 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze uit elkaar zij?n
Netjes is het niet, snap t ook niet helemaal, maar goed, die mensen heb je toch.
Omdat ze er een potpourri met vreugde en verdriet van maken. Het ene moment gaat het over ongeneselijk zieke mensen, dan weer over een pasgetrouwd stel, etc.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:08 schreef Allure_ het volgende:
Waarom moet ik bij Hello Goodbye toch altijd minstens 1 keer huilen?
Klopt, het is ook misselijk eigenlijk dat ze alles uit die mensen trekkenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ze er een potpourri met vreugde en verdriet van maken. Het ene moment gaat het over ongeneselijk zieke mensen, dan weer over een pasgetrouwd stel, etc.
Maar kut, ik heb het vandaag gemist
Dat hij bij de Cripz zit.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
Wat moet die smiley van die gast voorstellen dan?
Zit je dr nu de hele tijd te googlen ?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:14 schreef Japsnars het volgende:
http://www.panorama.nl/ma(...)agiair/bekijk67.html whehe
Nee, nog steeds van daarnet. Ik laat mijn tabbladen altijd open dus ik kwam hem net opeens weer tegenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zit je dr nu de hele tijd te googlen ?
I really don't knowquote:
Carli is ook weer van de partij!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, kali is hier!!!!
Zijn die wel echt?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Carli is ook weer van de partij!
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |