Whut?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Psst, JB; kan jij haar eens niet een keer laten meeten met die Ron![]()
Fas zegt dat die vent kansloos is maar als jij nou eens even wat voor hem regeltquote:
Wie zegt dat ze uit elkaar zij?nquote:Op woensdag 30 september 2009 21:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die smiley had ik nog niet eens gezien
En natuurlijk kijkt hij niet meer, maar ik vind het nogal smerig. Daarnaast, stel dat jij als kind jouw vader dat soort dingen ziet zeggen![]()
"Waarom zijn jij en mama uit elkaar gegaan, pappie? Had zij geen geil bekkie?"![]()
Ze heeft een heel leuke vriend hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fas zegt dat die vent kansloos is maar als jij nou eens even wat voor hem regelt
Misschien houd je er een leuke zwager en nichtje aan over
whehehe
Dat neem ik aanquote:Op woensdag 30 september 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze uit elkaar zij?n
Netjes is het niet, snap t ook niet helemaal, maar goed, die mensen heb je toch.
Omdat ze er een potpourri met vreugde en verdriet van maken. Het ene moment gaat het over ongeneselijk zieke mensen, dan weer over een pasgetrouwd stel, etc.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:08 schreef Allure_ het volgende:
Waarom moet ik bij Hello Goodbye toch altijd minstens 1 keer huilen?
Klopt, het is ook misselijk eigenlijk dat ze alles uit die mensen trekkenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ze er een potpourri met vreugde en verdriet van maken. Het ene moment gaat het over ongeneselijk zieke mensen, dan weer over een pasgetrouwd stel, etc.
Maar kut, ik heb het vandaag gemist
Dat hij bij de Cripz zit.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
Wat moet die smiley van die gast voorstellen dan?
Zit je dr nu de hele tijd te googlen ?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:14 schreef Japsnars het volgende:
http://www.panorama.nl/ma(...)agiair/bekijk67.html whehe
Nee, nog steeds van daarnet. Ik laat mijn tabbladen altijd open dus ik kwam hem net opeens weer tegenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zit je dr nu de hele tijd te googlen ?
I really don't knowquote:
Carli is ook weer van de partij!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, kali is hier!!!!
Zijn die wel echt?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Carli is ook weer van de partij!
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |