Nee, dan kukelt ie eraf. Hoewel, zal ik die persoon uitnodigen voor overheerlijke saté met bami?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zie geen regen op dat kaartje!![]()
Er staat gewoon iemand op jouw dak met een gieter
Dank jequote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoogstens een maand geleden. Dat is het ironische.
En uit zijn fotoboek (reagerend op je mislukte edit.![]()
)
Zo mooi hierquote:
Doe maarquote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee, dan kukelt ie eraf. Hoewel, zal ik die persoon uitnodigen voor overheerlijke saté met bami?
Bijna een jaarquote:Op woensdag 30 september 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das niet zo handig nee...
Hoe lang zijn jullie samen?
Is dat niet erg vervelend om zo'n eind van je werk af te wonenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee ik ga elke keer naar haar toe, mijn ouders wonen ook in dat dorp en ik werk daar
Maar elke dag dat ik er niet ben mist ze me gi-gan-tisch en als ik dan zeg dat ik naar vrienden ga is het niet goed omdat ze me op Skype wil zien
Normaal wel idd, maar:quote:Op woensdag 30 september 2009 18:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat kan toch heel niet?
De ovulatie wordt toch gestopt na het zwanger worden?
Ik zeg ook niet dat het niet handig is, maar ik vind het gewoon niet fijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O gaat best handig hoor, vind het wel een goede oplossing van de te overbruggen afstand
1 dag ofzo, misschien zelfs een paar uur.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
Hij heeft t niet lang volgehouden dan.
Moet jij ook wat? Het smaakt best goed. Mijn geheime recept voor komkommersalade is ook magnifiek trouwens.quote:
Dat kan nooitquote:Op woensdag 30 september 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Normaal wel idd, maar:
Zwangere vrouw opnieuw zwanger
Das lang om nog zo onzeker te zijn...quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das lang om nog zo onzeker te zijn...
Na een tijdje moet dat echt wel minder worden, mjin vriend woont op de polder, ik in Eindhoven, ik mis hem best wel en ik spreek hem graag elke dag, maar dat is meer gewoonte dan dat ik niet zonder kan ofzo. Dat zou toch allemaal wel minder moeten worden.
Nog jong ook zeker?
Nederland telt 3000 polders
Het gebeurt dan ook vrijwel nooit.quote:
Helaas heb ik al gegeten. Kip Hawaiiquote:Op woensdag 30 september 2009 18:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Moet jij ook wat? Het smaakt best goed. Mijn geheime recept voor komkommersalade is ook magnifiek trouwens.
Flevopolder dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, het is ruim 2 uur met de trein dan
Kip Hawaii, is dat met ananas enzo? Dat is niet lekker nee. Moet je nog zwemmen dit weekend?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Helaas heb ik al gegeten. Kip Hawaii![]()
Uit biologisch en logisch punt gezien, denk ik niet dat het mogelijk is om een kind te baren waarna het andere kind nog braaf 2 weekjes blijft wachten.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gebeurt dan ook vrijwel nooit.
sommige dingen zouden in theorie niet moeten kunnen, maar in de praktijk kunnen ze dus wel.
Weet ik veel of het echt is..
Ik kom daar vandaan, waarom denk je dat ik naar Amsterdam ben gegaan/quote:Op woensdag 30 september 2009 18:47 schreef Japsnars het volgende:
Ik weet nog wel een mooi huis voor je in een dorpje nabij Nijmegen.
Jong is relatiefquote:Op woensdag 30 september 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das lang om nog zo onzeker te zijn...
Na een tijdje moet dat echt wel minder worden, mjin vriend woont op de polder, ik in Eindhoven, ik mis hem best wel en ik spreek hem graag elke dag, maar dat is meer gewoonte dan dat ik niet zonder kan ofzo. Dat zou toch allemaal wel minder moeten worden.
Nog jong ook zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |