Oh.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee nog niet, had net weer zo'n discussie
Ik plaats dit ook meer uit impuls, maar het zit er wel aan te komen!
Ja ga ik ook wel doenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh.Nou ja, eerst maar 's goed praten in plaats vanuit een impuls te handelen.
Pas op voor Gersquote:Op woensdag 30 september 2009 18:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De afstand, ik in Amsterdam, zij in de buurt van Nijmegen, met het feit dat ze letterlijk niet een dag zonder me kan en elke keer maar wil dat ik voor haar kies ipv mn vrienden.
Op een gegeven moment barst dat
quote:
Nopquote:Op woensdag 30 september 2009 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pas op voor Gers![]()
Maar wel erg kut. Spreekt zij nooit eens wat af met vriendinnen?
Klaploper, jij hebt ook een keer gezegd dat jij mij met je matties in elkaar zou slaanquote:Op woensdag 30 september 2009 15:58 schreef Lamon. het volgende:
Oh mijn god! Dit topic:
Er word te links gemod.
En dan van een user die gezegd heeft dat hij me wel een keer in elkaar wilde slaan.
Nee, serieus, ik vroeg nog een keer, of hij het echt meende, en ja, hij wilde me echt een keer in elkaar slaan.
niet met dat lelijke badpakquote:Op woensdag 30 september 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Zou je haar geven?
Ga je nu ELKE DAG die kant op of zij naar jou dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De afstand, ik in Amsterdam, zij in de buurt van Nijmegen, met het feit dat ze letterlijk niet een dag zonder me kan en elke keer maar wil dat ik voor haar kies ipv mn vrienden.
Op een gegeven moment barst dat
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Klaploper, jij hebt ook een keer gezegd dat jij mij met je matties in elkaar zou slaan
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:02 schreef Sanne92 het volgende:
In een gevecht tussen mij en mijn kennissen en alle relusers in Klaagbaak, wie zou er dan winnen, bedacht ik me net, en ik moest even lachen, en dacht toen, het is maar goed dat ik zo'n lief vreedzaam persoon ben.
quote:Wegens genoeg onderzoek hoe internet in elkaar steekt voorgoed van dit forum verdwenen.
Na vele doodverwensingen, gezamelijk volspammen van een mailbox, posten van foto's en bewerkte filmpjes, msn-nen over mensen die je enkel van internet kent en hoe je ze gaat "pakken" hoef ik er geen verdere info over. Mensen die op internet leven zijn psychisch gestoord.
En FOK! spant de kroon.
U mag het geld voor de meet houden, ik wil absoluut geen mensen ontmoeten die niet in deze samenleving passen, ik hou het wel bij ontwikkelde mensen en mensen die normaal wenselijk sociaal gedrag vertonen.
(Er is een handjevol uitzonderingen, maar mijn God, wat worden ze overschreeuwd door de gestoorden.. )
Bye, bye. Lamon
Jij woont ergens hier:quote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeienavond. Het regent hier.
Hij woont in Twente!quote:Op woensdag 30 september 2009 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij woont ergens hier:
[ afbeelding ]
Ik zie geen regen op dat kaartje!quote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeienavond. Het regent hier.
Van wanneer is die? en van waar?quote:
Ik had zijn Fobo nog niet bekekenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van wanneer is die? en van waar?
Ik las trouwens net pas over die vrouw die zwanger is geraakt tijdens haar zwangerschap en nu dus twee kinderen draagt die 3.5 wk na elkaar ongeveer verwekt zijn. Die moet twee bevallingen in korte tijd doorstaan oid staat erbij, maar is het niet veel logischer als bij de eerste bevallig het tweede kind mee komt? Het lijkt me vrij moeilijk om te blijven zitten in die situatie (is oud nieuws ja)
Hoogstens een maand geleden. Dat is het ironische.quote:
Nee ik ga elke keer naar haar toe, mijn ouders wonen ook in dat dorp en ik werk daarquote:Op woensdag 30 september 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet met dat lelijke badpak
[..]
Ga je nu ELKE DAG die kant op of zij naar jou dan?
Dat kan toch heel niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van wanneer is die? en van waar?
Ik las trouwens net pas over die vrouw die zwanger is geraakt tijdens haar zwangerschap en nu dus twee kinderen draagt die 3.5 wk na elkaar ongeveer verwekt zijn. Die moet twee bevallingen in korte tijd doorstaan oid staat erbij, maar is het niet veel logischer als bij de eerste bevallig het tweede kind mee komt? Het lijkt me vrij moeilijk om te blijven zitten in die situatie (is oud nieuws ja)
O, das niet zo handig nee...quote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee ik ga elke keer naar haar toe, mijn ouders wonen ook in dat dorp en ik werk daar
Maar elke dag dat ik er niet ben mist ze me gi-gan-tisch en als ik dan zeg dat ik naar vrienden ga is het niet goed omdat ze me op Skype wil zien
Van eind augustus.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van wanneer is die?
O gaat best handig hoor, vind het wel een goede oplossing van de te overbruggen afstandquote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef IQM het volgende:
Skype.Als er iets is wat ik nooit zou doen is het wel praten via een webcam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |