quote:
quote:
Binnen, warm, op de bank.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:15 schreef Broekpaling het volgende:
Regen. Nat. Koud. Haar.
Jaloers*quote:Op woensdag 30 september 2009 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Binnen, warm, op de bank.
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Joah. Maar wel zonder Choco Swing![]()
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga binnenkort breken met mn vriendin denk ik, ik zie dit echt niet lang meer standhouden
Heb je die Bert en Ernie kostuums nog kunnen vinden?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
http://www.costumediscoun(...)ume-xl-50089DDI.html
Hoezo dat?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga binnenkort breken met mn vriendin denk ik, ik zie dit echt niet lang meer standhouden
De afstand, ik in Amsterdam, zij in de buurt van Nijmegen, met het feit dat ze letterlijk niet een dag zonder me kan en elke keer maar wil dat ik voor haar kies ipv mn vrienden.quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je die Bert en Ernie kostuums nog kunnen vinden?
Okeee...quote:Op woensdag 30 september 2009 17:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Hmm, da's wel kut, ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De afstand, ik in Amsterdam, zij in de buurt van Nijmegen, met het feit dat ze letterlijk niet een dag zonder me kan en elke keer maar wil dat ik voor haar kies ipv mn vrienden.
Op een gegeven moment barst dat
You should be.quote:
Mja, het schiet gewoon niet meer op, heb elke keer een discussie als ik zeg dat ik naar mn vrienden gaquote:
Ik neem aan dat je het er wel met haar over hebt gehad. So, wat zei ze?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja, het schiet gewoon niet meer op, heb elke keer een discussie als ik zeg dat ik naar mn vrienden ga
Heb er op een gegeven moment geen zin meer in, of ze moet wat veranderen.
Nee nog niet, had net weer zo'n discussiequote:Op woensdag 30 september 2009 18:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het er wel met haar over hebt gehad. So, wat zei ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |