Dankjequote:Op woensdag 30 september 2009 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarpie succes met je aankoopstress.
Dat kost 2000 euro ofzo.. beetje erg duur, niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef Baltar het volgende:
Je kunt toch nog steeds een aankoopmakelaar inschakelen?
Dat ligt eraan. Met makelaars kun je tegenwoordig goed onderhandelen over hun courtage.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kost 2000 euro ofzo.. beetje erg duur, niet?
Het lukt me ook wel zonder denk ikquote:Op woensdag 30 september 2009 13:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Met makelaars kun je tegenwoordig goed onderhandelen over hun courtage.
Dat laatste. Da's altijd met slimmerkopen. Dan krijg je 25% korting op de prijs, maar je geeft straks wel 50% van de overwaarde weer aan de Trudo. Maar da's dan niet van de overwaarde die je zelf gecreerd hebt door bv een anabouw of nieuwe keuken.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. jij hebt gewoon de vraagprijs betaald?
Of kwam het huis uit de verhuur?
Hoeveel % van je totale hypotheek is dat?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kost 2000 euro ofzo.. beetje erg duur, niet?
ja, en wie weet wat her oplevert aan verkoopbedrag. Als dat dan weer meer dan 2000 euro lager is dan dat je zelf voor elkaar zou krijgen maak je winstquote:Op woensdag 30 september 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeveel % van je totale hypotheek is dat?
Ofwel: gaat misschien je maandelijkse last met 0.50 eur omhoog
Je kunt het nl meefinanciëren en kost je echt op maandbasis niets (oke 50 cent ofzo)quote:Op woensdag 30 september 2009 13:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het lukt me ook wel zonder denk ik
Oje, wat ga je jezelf aandoen?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*scheermesjes, touw en pijnstillers het topic inflikkert*
Wat wil ie ons aandoen? Meneer wil [HOMO] zeker voor hem alleen (en Mr.Oquote:
Ik mezelf niks, maar deze reeks is zo'n depressietank geworden dat ik alvast de middelen lever.quote:
O ja, inderdaad. Dat zijn leuke projectenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste. Da's altijd met slimmerkopen. Dan krijg je 25% korting op de prijs, maar je geeft straks wel 50% van de overwaarde weer aan de Trudo. Maar da's dan niet van de overwaarde die je zelf gecreerd hebt door bv een anabouw of nieuwe keuken.
Houd eens bij je..quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*scheermesjes, touw en pijnstillers het topic inflikkert*
ER IS HIER MAAR 1 QUEEN!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat wil ie ons aandoen? Meneer wil [HOMO] zeker voor hem alleen (en Mr.O).
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, inderdaad. Dat zijn leuke projecten
Zo ver kun je met dat slappe handje niet gooien.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Houd eens bij je..
*terug flikkert*
Als het maar buiten ligt...quote:Op woensdag 30 september 2009 13:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo ver kun je met dat slappe handje niet gooien.
*B. stuurt wat richting Rotterdam, hier regent het de hele dag al*quote:
Rotterdam mag hoor.. ben ik nu toch nietquote:Op woensdag 30 september 2009 14:01 schreef Baltar het volgende:
[..]
*B. stuurt wat richting Rotterdam, hier regent het de hele dag al*
Als het kozijn op 100 meter afstand ligt niet nee, maar zo groot is het hier niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je haalt het kozijn niet eens.
depriquote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik mezelf niks, maar deze reeks is zo'n depressietank geworden dat ik alvast de middelen lever.
Mja, dat gaat 'm dus niet worden als je naar centrum A'dam enzo moet hequote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Niet met het OV gaan, veel beter
hiero af en toe een wolk ..maar geen grijze gelukkigquote:Op woensdag 30 september 2009 14:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
depriik ben heel vrolijk
de zon schijnt en nog veel meer
Gewoon een opersoonlijke kaart nemen, automatisch opwaarderen erop en klaar...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat gaat 'm dus niet worden als je naar centrum A'dam enzo moet he
Achter de rits?quote:
Ja, ik moet daar niet op de eerstejaars letten, anders durf ik écht niet meer te komen.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Arm oud mannetje.
Nou, stuur hem een PM!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Keukenkastjes klinken best leuk zo in je beschrijving.
Nah.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, stuur hem een PM!Lachen! Kijken wat'ie dan doet en alles!
Ik heb al een persoonlijke kaart, heb nl een voordeelurenabonnement.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon een opersoonlijke kaart nemen, automatisch opwaarderen erop en klaar...
Ik loop bij alle poortjes zonder problemen door
Dat is toch leuk?quote:
Zeg! Niet mijn Endymionnetje pesten hiero!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
Denk aan de gevoelens van KK, anders wordt het weer brullen
Met zo'n foto erop en allemaal krullen?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al een persoonlijke kaart, heb nl een voordeelurenabonnement.
Ik vind mezelf heel leuk in deze beschrijvingquote:Op woensdag 30 september 2009 15:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik moet daar niet op de eerstejaars letten, anders durf ik écht niet meer te komen.Er lopen heel veel Keukenkasten rond, dus stoer en borsthaar boven het shirtje uit en hip, maar aan de andere kant toch nog rode bloswangetjes en hypersensitief als het om de groentesoep van mamma gaat die ook nog elke week wasjes draait. En dan kom ik daar aan, om ook nog e.e.a. te doen.
Dankjequote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Niet mijn Endymionnetje pesten hiero!
helaas berusten de beelden niet op de werkelijkheidquote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind mezelf heel leuk in deze beschrijving
Like you knowquote:Op woensdag 30 september 2009 15:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
helaas berusten de beelden niet op de werkelijkheid
*miauw*quote:Op woensdag 30 september 2009 15:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
helaas berusten de beelden niet op de werkelijkheid
quote:
Zie je wel!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind mezelf heel leuk in deze beschrijving
Vind jij mij stoer en hip en met borsthaar boven mijn shirtje uitquote:
Dus hier mooi weer spelen, maar achter de schermen iedereen aan het janken maken?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ben in PM juist een ijskoude harde bitch. En dat wil ik niemand aandoen.
Dat is toch ook (weer) stoer en hip tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vind jij mij stoer en hip en met borsthaar boven mijn shirtje uit?
I'm a backstabbing biatch baby.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus hier mooi weer spelen, maar achter de schermen iedereen aan het janken maken?
Zeg! Ik zei dit juist om hem te beschermenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Niet mijn Endymionnetje pesten hiero!
Ik heb af en toe een beetje stoere stoppelsquote:Op woensdag 30 september 2009 16:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is toch ook (weer) stoer en hip tegenwoordig?Of is de norm nog steeds rondlopen als een kale kipfilet en alles?
Als je maar ggggggeeeeeeennnn ringbaardje of een kinplukje laat staan. Never ever!
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb af en toe een beetje stoere stoppels
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ben in PM juist een ijskoude harde bitch. En dat wil ik niemand aandoen.
Ik welquote:Op woensdag 30 september 2009 16:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat krijg ik nog steeds niet voor elkaar, een egale prikkelwang...
Ja, dat is weer hip.. dus ik ben ook kei hip tegenwoordigquote:Op woensdag 30 september 2009 16:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is toch ook (weer) stoer en hip tegenwoordig?Of is de norm nog steeds rondlopen als een kale kipfilet en alles?
Als je maar ggggggeeeeeeennnn ringbaardje of een kinplukje laat staan. Never ever!
Daar moet je man genoeg voor zijn..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat krijg ik nog steeds niet voor elkaar, een egale prikkelwang...
Oh, dat klinkt eigenlijk als een kale piemel, terwijl ik alleen maar aan onthaarde borstkassen dacht!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Kale kipfilet. Daar hou ik niet zo van.
Hmm, dan was je erg vroeg, of behoorlijk behaard?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Een egale prikkelwang kon ik al ongeveer toen ik een jaar of 15 was.
Bah.. dan lig je op zo'n stuk schuurpapierquote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt eigenlijk als een kale piemel, terwijl ik alleen maar aan onthaarde borstkassen dacht!
hahaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt eigenlijk als een kale piemel, terwijl ik alleen maar aan onthaarde borstkassen dacht!
Post het bewijs maarquote:
Nou ja, blijkbaar zijn er een hoop stoere bears in dit topic.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Echte mannen hebben blijkbaar geen Gillette Mach3 Turbo in de badkamer liggen.
Ik ben niet veertig, dik en besnord.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar zijn er een hoop stoere bears in dit topic.
Een cubje?? Wat is dát??quote:Op woensdag 30 september 2009 16:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben niet veertig, dik en besnord.
Ik ben een cubje, dan
En dan elke dag bijhoudenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Echte mannen hebben blijkbaar geen Gillette Mach3 Turbo in de badkamer liggen.
Gebeld...quote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moet je niet píssen van de zenuwen??Hoe heb je dat gedaan?? Gebeld of..?
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gebeld...
"Hoi, ik wil een bod doen op het appartement"
Ik vond het doodeng, en gaat ze vragen of het onder voorbehoud van financiering is, en wat de levertermijn is etc.. weet ik veel
"A young bear"quote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080309192738AApfa81
Jij: "Contant. Morgen"quote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gebeld...
"Hoi, ik wil een bod doen op het appartement"
Ik vond het doodeng, en gaat ze vragen of het onder voorbehoud van financiering is, en wat de levertermijn is etc.. weet ik veel
Ik heb zojuist geleerd dat een 'otter' een dun behaard iemandje isquote:Op woensdag 30 september 2009 16:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"A young bear"
Zo leer ik toch nog weer eens wat, zeg!Een cubje!
Een otter??quote:Op woensdag 30 september 2009 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb zojuist geleerd dat een 'otter' een dun behaard iemandje is.
En wat voor dier is dat dan? Een paling?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een otter??
Wie bedenkt toch die termen...![]()
Ik ben lekker toch me zelf. *
* = Mag ik een teiltje?
Jij vindt me een gladde aal he??quote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat voor dier is dat dan? Een paling?
Ooooooohhh je wilt weten of ik borsthaar heb?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet. Misschien ben je wel zo'n varkentje met drie haartjes op z'n rug.
Nee, zelf koken, schoonmaken, strijken en wassen bevalt me nietquote:Op woensdag 30 september 2009 16:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij: "Contant. Morgen"
Wacht maar tot je je handtekening onder het contract hebt gezet!
Ben je er he-le-maal klaar voor, uit huis gaan?Mentaal en alles?!
Maak anders een poll aan!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een raar gesprek.
Ik was gister trouwens abuis.quote:
Ach, dan ga je bij mamma eten, je laat mamma bij je thuis wekelijks schoonmaken en je gaat vast en zeker zó vaak naar haar toe dat ze óók nog wel de was voor je wil doen.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, zelf koken, schoonmaken, strijken en wassen bevalt me niet
Natuurlijk, de muze van de dansquote:Op woensdag 30 september 2009 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gister trouwens abuis.
Ik dacht dat je me Phobos noemde i.p.v. Phoibos
Mag ik trouwens ook Terpsichore zijn?
Dat stond er helegaar niet!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Natuurlijk, de muze van de dans
Nou, om eerlijk te zijn is Terpsichore vooral voor de jongeren...
Wie is hier nou de autoriteit op dit gebied, lievelingquote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat stond er helegaar niet!
Dans en lyrische poezie, en iets met een koor en een lier.
Wikipediaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wie is hier nou de autoriteit op dit gebied, lieveling
De smoothie?quote:
Kvind je meer Pan eigenlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat stond er helegaar niet!
Dans en lyrische poezie, en iets met een koor en een lier.
Wat heb ik met het woud te maken?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Kvind je meer Pan eigenlijk
Niks, wel met verleiding, dans, muziek tochquote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb ik met het woud te maken?
Of met herders, dierlijk instinct, vee?
Mijn optie zit er niet bijquote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Waxxer het volgende:
Poll: Qua borsthaarDat heb ik niet. Dat heb ik wel. Dat heb ik wel, maar ik haal het eraf. Vroeger eraf, nu laat ik het staan.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb je ook een beschrijving wat wat is?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Poll: Ik ben eenCub Otter Bear Twink Smoothie Daddy Silver daddy Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Maar Pan is toch niet van verleiding?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Niks, wel met verleiding, dans, muziek toch
Heb het geimplanteerdquote:Op woensdag 30 september 2009 16:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Welke dan?"Heb het niet van nature, maar..."?
Ik dus, poesjequote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wikipedia
En jij
Binnenkort weer een bedtime story?
Ok, daar gaan wequote:Op woensdag 30 september 2009 16:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je ook een beschrijving wat wat is?
Borsthaar ooit eraf gedaan, maar het is me teveel moeite.
Oh ik dacht dat twinks ook haarloos moesten zijn. Nja, ik ben geen expert (en dat vind ik niet zo ergquote:Op woensdag 30 september 2009 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Waarom staat twink erbij?
Is dat de haarloze versie van de Cub?
Ik meen dat twink een bepaalde lichaamsbouw/leeftijd was en weinig met veel of geen haar te maken had.
Ik ben misschien niet heel dun. Maar ik weet niet of ik onder niet zo dun valquote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, daar gaan we:
Cub > niet zo dunne behaarde jonge kerel
Otter > dunne behaarde jonge kerel
Bear > oudere behaarde kerel
Twink > dunne haarloze jonge kerel
Smoothie > haarloze kerel
Daddy > oudere kerel.
Silver daddy > grijsharige oudere kerel.
Niet van nee, maar dat zijn karakter eigenschappen die aan hem zijn toebedeeldquote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Pan is toch niet van verleiding?
Muziek maakt ie op z'n fluitje en hij huppelt wat, maar hij is de God van het Woud en het Vee en de Herders.
Ik weet niet of de dans een God/Godin heeft, wel een Muze.
En verleiding... dat is vast gewoon die snol van eeen Aphrodite!
Ik weet het ook niet. Nou ja, van mezelf wel, maar van jou niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet heel dun. Maar ik weet niet of ik onder niet zo dun val
Ik ben niet dunquote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef Steve het volgende:
Rekenen jullie jezelf niet wel heel snel onder cub?Of moet je echt anorexiadun zijn om otter te zijn?
Oh misschien had ik wel Otter moeten kiezen.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef Steve het volgende:
Rekenen jullie jezelf niet wel heel snel onder cub?Of moet je echt anorexiadun zijn om otter te zijn?
Dat is bijna de helft van mij levenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik fok al negen jaar!![]()
![]()
Négen jaar!
[..]
Get! A! Life! Waxxer!
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is bijna de helft van mij leven.
Nee! Wax! Blijf!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goed.
Het was hier fantastisch. Ik heb hier gelachen, ik heb hier gejankt. Wat hebben we samen voor bijzondere momenten meegemaakt. En wat ons bindt, is de reeks. Ook al zijn we allemaal zó compleet verschillend: er is een band.
Maar na het eerste en tot dusver enige tournament te hebben gewonnen, na al die jaren toestanden hier, komt er een einde aan. Het is genoeg geweest. Het is klaar. Ik moet verder. Nee, wij moeten verder.
Dankjulliewel voor de geweldige tijd en ik wens jullie alle goeds. Jullie allemaal.
Vaarwel!
Zoiets?
mogen de omschrijvingen er bij?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Poll: Ik ben eenCub Otter Bear Twink Smoothie Daddy Silver daddy Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
vandaag ja, ik volgende week 4 jaarquote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik fok al negen jaar!![]()
![]()
Négen jaar!
[..]
Get! A! Life! Waxxer!
roze vleugeltjes, slingers, taart en theeset?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:20 schreef Ang3l het volgende:
Zo, ingrediënten voor het prinsessenfeest zijn gekocht
morgen, ouders zijn er nog steed gezellig ?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Die zijn op eigen houtje weg (gelukkig)quote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
morgen, ouders zijn er nog steed gezellig ?
Dit is een beetje eng want ik dacht nog "zal ik zeggen dat ik eraan moet wennen"... Maar dat heb ik niet gedaan toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer ik moet zelf ook nog wennen aan mijn andere icoontje.
gezellig ze komen eens langsquote:Op woensdag 30 september 2009 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zijn op eigen houtje weg (gelukkig)Ik had vannacht een killer headache en dat irritante gedoe van vooral mijn vader had ik vandaag echt niet getrokken.
Nee, maar toen ik het veranderde liet ik me eerst een beetje tegenhouden doordat ik dacht "hmm, hier moet wonderer wel aan wennen"quote:Op woensdag 30 september 2009 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is een beetje eng want ik dacht nog "zal ik zeggen dat ik eraan moet wennen"... Maar dat heb ik niet gedaan toch?
I know, I'm horrible. Maar ik kan er ook niks aan doen. Ik ben opgegroeid met het idee dat mijn vader alles wist en kon. Hij is hartstikke slim enzo, maar hij maakt van die ontzettend domme logicafouten en dergelijke, vraagt nooit iets als hij het niet weet, want hij denkt dat hij het WEL weet, en als iemand hem iets vraagt, geeft ie een uitleg die nergens op slaat met een air van "kijk mij eens veel weten". En daar kan ik dus gewoon echt niet tegen.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gezellig ze komen eens langs
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik het veranderde liet ik me eerst een beetje tegenhouden doordat ik dacht "hmm, hier moet wonderer wel aan wennen".
Heb je het koud?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
wanneer schiet dat broeikaseffect nou eens op
aardbeveingen, tsunami, dacht dat het toch aardig opschoot, misschien te ver bij je vandaanquote:Op woensdag 30 september 2009 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
wanneer schiet dat broeikaseffect nou eens op
ga in bed liggenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja zit gewoon binnen, raam is dicht en het is nog niet eens winter
Onze "kachel" moet eerst worden gecheckt voor we hem aan durven zetten en de oliemaatschappij heeft pas eind van de maand tijd. Intussen hebben we al vorst aan de grond gehad...quote:Op woensdag 30 september 2009 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja zit gewoon binnen, raam is dicht en het is nog niet eens winter
Ik heb zo'n ministepper gekocht. Als ik het koud heb, ga ik even tien minuten steppen en dan ben ik weer warmquote:Op woensdag 30 september 2009 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het ook al heel de dag koud.
die hebben niks met het broeikaseffect te maken, ik wil de hogere temperaturenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
aardbeveingen, tsunami, dacht dat het toch aardig opschoot, misschien te ver bij je vandaan
quote:
Nee, die RUIKT naar visquote:Op woensdag 30 september 2009 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil de fluit van een van de dwergen in Sneeuwwitje (die eruit ziet als een vis). (De fluit dus he, sneeuwwitje ziet er niet uit als een vis).
Moet ze wassen, de dwergen weten hoequote:
Bert en Erniequote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet ze wassen, de dwergen weten hoe.
Dat zijn we allemaal.quote:
quote:
"... me"? Of je verveelt anderen?quote:
't is pas half 3 daar toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een knuffel nodig. Hopelijk komt Brad op tijd thuis vanavond.
Gewoon. Verveelquote:Op woensdag 30 september 2009 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"... me"? Of je verveelt anderen?
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, zijn we opeens echt allemaal sad and lonely!?
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij, je bent erbij....quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij, je bent erbij....
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij, je bent erbij....
Yeah. Kun je nagaanquote:
Zo lang geleden is dat toch niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zong "men" vroeger altijd. Ten tijde van "en als je nou niet springt, en als je nou niet springt, en als je nou niet springt ben je een ho-mo-fiel."
Het is fijner als iemand ook terug van je houdt.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Kun je nagaan
Maar het blijft fijn dat als ik overdag een kutbui heb, dat meteen verdwijnt als hij thuiskomt en me een kusje geeftHet is fijn om van iemand te houden
Jaar of 4/5 denk ik?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo lang geleden is dat toch niet?
Hallo, toen was jij 11!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zong "men" vroeger altijd. Ten tijde van "en als je nou niet springt, en als je nou niet springt, en als je nou niet springt ben je een ho-mo-fiel."
Wax!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja!
Vind liever iets uit tegen mijn verkoudheid. Mijn hersenen willen wel, maar mijn lichaam niet.
Ik zat me vandaag te bedenken, eigenlijk om mijn, ja, falen is een groot woord, laat ik het mijn "klunzen" noemen, dus om mijn "gekluns" te verbloemen, maar ik zat mij dus te bedenken dat het zelfs voor mij nog een hele lange periode is als ik tot mijn 67e moet werken. Niet dat ik nu rustig aan moet doen en alles, maar het verzacht de pijn een beetje.
Yepyep. Vooral als het dezelfde persoon is, heheh. Maar zelfs als dat niet het geval is, kan het nog steeds fijn zijn wat voor invloed het zien van die persoon op je heeft.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is fijner als iemand ook terug van je houdt.
Wat liefquote:Op woensdag 30 september 2009 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Kun je nagaan
Maar het blijft fijn dat als ik overdag een kutbui heb, dat meteen verdwijnt als hij thuiskomt en me een kusje geeftHet is fijn om van iemand te houden
Hm. Ik dacht dat ik al niet meer in Nederland woonde, maar dat zou best kunnen, hoor.quote:
Kut, daar gaat m'n imago. *zucht*quote:
Ik ben heul geen 18quote:Op woensdag 30 september 2009 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op 18 jaar is dat lang geleden ja...
Als je 29 bent dan is 5 jaar niet zo lang meer...
Opeens?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, zijn we opeens echt allemaal sad and lonely!?
Nou ja, opeens tegelijk enzo. Zo synchroon enzo.quote:
Ja nou, 30 worden voelt een beetje als in, ja, je hebt je tijd gehad om iets van je ambities waar te maken, nu zoek je het maar uit wat je doet met je leven, alsof het een martelgang richting je pensioen wordt. Maar als ik dit jaar gewoon ein-de-lijk bereik waar ik al een tijdje mee bezig ben (quote:Op woensdag 30 september 2009 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!
Ja, we hebben nog genoeg tijd om miljardair te worden
Herfst doet wonderenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, opeens tegelijk enzo. Zo synchroon enzo.
Is dat euhm... afstuderen... ?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, 30 worden voelt een beetje als in, ja, je hebt je tijd gehad om iets van je ambities waar te maken, nu zoek je het maar uit wat je doet met je leven, alsof het een martelgang richting je pensioen wordt. Maar als ik dit jaar gewoon ein-de-lijk bereik waar ik al een tijdje mee bezig ben () dan heb ik nóg 36 jaar. 36 jaar werken!!
Dan denk ik doe dan waar je écht zin in hebt en wat realistisch is en waar je kansen liggen. Ik wil en ga niet emo doen, maar ik begin na lange tijd en wat ik vandaag dan deels gedaan heb weer een beetje het licht te zien.
Als ik ècht leuk werk zou hebben dan snap ik dat wel. M'n huidige werk kots ik over 2 jaar ook wel uitquote:Op woensdag 30 september 2009 20:54 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel mensen met graagte veertig jaar lang willen doen wat ze nu doen voor werk.
Dat lijkt wel uit een songtext te komen!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef Keukenkast het volgende:
Ben eens stil en hou gewoon van me
Ja ach het is wat he dat Waxxer en studie, maar ik heb vandaag de Grote Stap gezet door inderdaad naar de, zoals Stroekie, waar hij ook moge zijn, zou zeggen: onderwijsinstantie geweest en heb wat babbeltjes hier en daar gedaan en in plaats van dat ik het gevoel kreeg dat ik er weggekeken werd, kreeg ik er weer helemaal zin in.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dat euhm... afstuderen... ?
Wat heb je vandaag gedaan dan?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:54 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel mensen met graagte veertig jaar lang willen doen wat ze nu doen voor werk.
Nog steeds in Zwolle?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ach het is wat he dat Waxxer en studie, maar ik heb vandaag de Grote Stap gezet door inderdaad naar de, zoals Stroekie, waar hij ook moge zijn, zou zeggen: onderwijsinstantie geweest en heb wat babbeltjes hier en daar gedaan en in plaats van dat ik het gevoel kreeg dat ik er weggekeken werd, kreeg ik er weer helemaal zin in.
Nadeel was wel dat het regende en dat er in de tussentijd een gebouw uit de grond is gestampt waar ik eerder gewoon met mijn fiets doorheen kon, dus ik moest zoeken naar een doorgang, toen zag ik een bruggetje om op de parkeerplaats te komen, toen ik daar eenmaal was bleek die parkeerplaats te zijn afgesloten met slagbomen en alles, dus ik stond en liep er behoorlijk te kutten steeds met mijn fiets, maar uiteindelijk kwam ik er wel.En toen zag ik wel een kind lopen en dat was dan blijkbaar een eerstejaars die een scheerapparaat voor zijn havo-diploma had gekregen. Maar als je 30 bent (of 29, of 31) dan moet je ook niet op de eerstejaars gaan letten. Of op de nieuwe docenten die jouw leeftijd hebben. Dat zijn dan wel weer van die dingen dat je zegt, joh, was dat maar wat anders.
Jajajaja.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog steeds in Zwolle?
Trouwens, mijn PC moest even opnieuw opstarten, en dáárna moest ik dit hele verhaal nog lezen....
Oma's tip: Snij een ui door en leg deze (vlakke kant boven) onder je bed.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja!
Vind liever iets uit tegen mijn verkoudheid. Mijn hersenen willen wel, maar mijn lichaam niet.
Ik zat me vandaag te bedenken, eigenlijk om mijn, ja, falen is een groot woord, laat ik het mijn "klunzen" noemen, dus om mijn "gekluns" te verbloemen, maar ik zat mij dus te bedenken dat het zelfs voor mij nog een hele lange periode is als ik tot mijn 67e moet werken. Niet dat ik nu rustig aan moet doen en alles, maar het verzacht de pijn een beetje.
De winkels gaan hier eerder dicht dan in DH.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Oma's tip: Snij een ui door en leg deze (vlakke kant boven) onder je bed.
Zou tegen verkoudheid helpen.
Dat is ook weer iets om over na te denken eigenlijk he...quote:Op woensdag 30 september 2009 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet waar Des is.
en dan meurt je hele kamer naar uiquote:Op woensdag 30 september 2009 21:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Oma's tip: Snij een ui door en leg deze (vlakke kant boven) onder je bed.
Zou tegen verkoudheid helpen.
Slaapsequote:Op woensdag 30 september 2009 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaap lekker allemaal, ik noem het een dag, zoals de engelsen dat zo mooi in hun taal zeggen kunnen.
Eigenlijk wel grappig om dat 's avonds te zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaap lekker allemaal, ik noem het een dag, zoals de engelsen dat zo mooi in hun taal zeggen kunnen.
en brad al thuis of zit je nog 'gezellig' met je oudersquote:Op woensdag 30 september 2009 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel grappig om dat 's avonds te zeggen.
Ja, gezellig. Mijn moeder had een pak kruidcake meegenomen voor in de magnetron, maar dat moet op 600W en ik heb geen idee wat het wattage van onze magnetron is, die kwam bij het huis geleverd. Nah, mijn pa wist wel hoe dat moest, want er zat een knopje "power" op!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en brad al thuis of zit je nog 'gezellig' met je ouders
altijd leukquote:Op woensdag 30 september 2009 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Mijn moeder had een pak kruidcake meegenomen voor in de magnetron, maar dat moet op 600W en ik heb geen idee wat het wattage van onze magnetron is, die kwam bij het huis geleverd. Nah, mijn pa wist wel hoe dat moest, want er zat een knopje "power" op!
En dan gaat ie uilig staan kijken wat er op de display komt te staan (die knop stelt het percentage van de maximum wattage in). Ja, dat werkt niet he, en het komt natuurlijk helemaal niet in hem op dat wij zoiets na twee jaar intussen wel hadden uitgevogeld, als dat de oplossing was.
Het klinkt wel heel zeikerig, he?quote:
Beetje.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het klinkt wel heel zeikerig, he?
nope dat was om 23.30quote:Op donderdag 1 oktober 2009 03:21 schreef wonderer het volgende:
Ja, als je omm vier uur 's middags al gaat slapen...
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de eerste storm komt dit weekend al, als ik overdag door Brugge mag flaneren
Doe mij dan maar de eerste.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
Prinsessenpannekoekjes anyone?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die paarse was echt eng
Het is maar kleurstof, het smaakt er echt niet anders doorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de eerste.
Die 2de zou ik me echt niet aan wagen
Heel sterk, dus ik zou me daar niet aan wagenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maar kleurstof, het smaakt er echt niet anders door
Maar je hoofd zegt van wel.
Ow euh gadver! Hoewel die eerste er inderdaad wel lekker uit ziet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
PrinsessenpanneNkoekjes anyone?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die paarse was echt eng
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow euh gadver! Hoewel die eerste er inderdaad wel lekker uit ziet.
Maar gooi jij nou echt olijven op je pannenkoek?
Okequote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Hartige pannekoek met spek, olijven, pepers, kappertjes en paprika.
Hmmmmm
why that face?quote:
ja dat vonden wij ook alquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke![]()
Die tweede en derde pannenkoek zouden trouwens ook wel goed passen bij Halloween
Opgemerkt? hahaha er stond een compleet ADHD'rende, cheerende, meute!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
why that face?
Wordt je opgemerkt bij binnenkomst, is het ook niet goed
Ja nou....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Opgemerkt? hahaha er stond een compleet ADHD'rende, cheerende, meute!
Nou dat is OOK Disney hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:14 schreef Desmonkey het volgende:
Tweede pannenkoek ziet eruit als de moederkoek van Ursula de zeeheks..
Volgens mij kan je het recept wel direct via PM naar Xiance doorsturenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
Prinsessenpannekoekjes anyone?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die paarse was echt eng
Ja door mijn uitstapje van gisteren naar Gouda, en de nieuwe release ben ik zo druk als een hoer op 2e pinksterdagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:26 schreef Baltar het volgende:
't is maar een stille bedoeling hierzo deze ochtend
Hij heeft zich nog niet gemeld, zou ie op de vlucht zijn?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)eek-zino-brandt.html
Heeft KK een bommetje gedropt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |