Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij, je bent erbij....quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij, je bent erbij....
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij, je bent erbij....
Yeah. Kun je nagaanquote:
Zo lang geleden is dat toch niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zong "men" vroeger altijd. Ten tijde van "en als je nou niet springt, en als je nou niet springt, en als je nou niet springt ben je een ho-mo-fiel."
Het is fijner als iemand ook terug van je houdt.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Kun je nagaan
Maar het blijft fijn dat als ik overdag een kutbui heb, dat meteen verdwijnt als hij thuiskomt en me een kusje geeftHet is fijn om van iemand te houden
Jaar of 4/5 denk ik?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo lang geleden is dat toch niet?
Hallo, toen was jij 11!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zong "men" vroeger altijd. Ten tijde van "en als je nou niet springt, en als je nou niet springt, en als je nou niet springt ben je een ho-mo-fiel."
Wax!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja!
Vind liever iets uit tegen mijn verkoudheid. Mijn hersenen willen wel, maar mijn lichaam niet.
Ik zat me vandaag te bedenken, eigenlijk om mijn, ja, falen is een groot woord, laat ik het mijn "klunzen" noemen, dus om mijn "gekluns" te verbloemen, maar ik zat mij dus te bedenken dat het zelfs voor mij nog een hele lange periode is als ik tot mijn 67e moet werken. Niet dat ik nu rustig aan moet doen en alles, maar het verzacht de pijn een beetje.
Yepyep. Vooral als het dezelfde persoon is, heheh. Maar zelfs als dat niet het geval is, kan het nog steeds fijn zijn wat voor invloed het zien van die persoon op je heeft.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is fijner als iemand ook terug van je houdt.
Wat liefquote:Op woensdag 30 september 2009 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Kun je nagaan
Maar het blijft fijn dat als ik overdag een kutbui heb, dat meteen verdwijnt als hij thuiskomt en me een kusje geeftHet is fijn om van iemand te houden
Hm. Ik dacht dat ik al niet meer in Nederland woonde, maar dat zou best kunnen, hoor.quote:
Kut, daar gaat m'n imago. *zucht*quote:
Ik ben heul geen 18quote:Op woensdag 30 september 2009 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op 18 jaar is dat lang geleden ja...
Als je 29 bent dan is 5 jaar niet zo lang meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |