Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij, je bent erbij....quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij, je bent erbij....
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij, je bent erbij....
Yeah. Kun je nagaanquote:
Zo lang geleden is dat toch niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zong "men" vroeger altijd. Ten tijde van "en als je nou niet springt, en als je nou niet springt, en als je nou niet springt ben je een ho-mo-fiel."
Het is fijner als iemand ook terug van je houdt.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Kun je nagaan
Maar het blijft fijn dat als ik overdag een kutbui heb, dat meteen verdwijnt als hij thuiskomt en me een kusje geeftHet is fijn om van iemand te houden
Jaar of 4/5 denk ik?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo lang geleden is dat toch niet?
Hallo, toen was jij 11!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zong "men" vroeger altijd. Ten tijde van "en als je nou niet springt, en als je nou niet springt, en als je nou niet springt ben je een ho-mo-fiel."
Wax!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja!
Vind liever iets uit tegen mijn verkoudheid. Mijn hersenen willen wel, maar mijn lichaam niet.
Ik zat me vandaag te bedenken, eigenlijk om mijn, ja, falen is een groot woord, laat ik het mijn "klunzen" noemen, dus om mijn "gekluns" te verbloemen, maar ik zat mij dus te bedenken dat het zelfs voor mij nog een hele lange periode is als ik tot mijn 67e moet werken. Niet dat ik nu rustig aan moet doen en alles, maar het verzacht de pijn een beetje.
Yepyep. Vooral als het dezelfde persoon is, heheh. Maar zelfs als dat niet het geval is, kan het nog steeds fijn zijn wat voor invloed het zien van die persoon op je heeft.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is fijner als iemand ook terug van je houdt.
Wat liefquote:Op woensdag 30 september 2009 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Kun je nagaan
Maar het blijft fijn dat als ik overdag een kutbui heb, dat meteen verdwijnt als hij thuiskomt en me een kusje geeftHet is fijn om van iemand te houden
Hm. Ik dacht dat ik al niet meer in Nederland woonde, maar dat zou best kunnen, hoor.quote:
Kut, daar gaat m'n imago. *zucht*quote:
Ik ben heul geen 18quote:Op woensdag 30 september 2009 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op 18 jaar is dat lang geleden ja...
Als je 29 bent dan is 5 jaar niet zo lang meer...
Opeens?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, zijn we opeens echt allemaal sad and lonely!?
Nou ja, opeens tegelijk enzo. Zo synchroon enzo.quote:
Ja nou, 30 worden voelt een beetje als in, ja, je hebt je tijd gehad om iets van je ambities waar te maken, nu zoek je het maar uit wat je doet met je leven, alsof het een martelgang richting je pensioen wordt. Maar als ik dit jaar gewoon ein-de-lijk bereik waar ik al een tijdje mee bezig ben (quote:Op woensdag 30 september 2009 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!
Ja, we hebben nog genoeg tijd om miljardair te worden
Herfst doet wonderenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, opeens tegelijk enzo. Zo synchroon enzo.
Is dat euhm... afstuderen... ?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, 30 worden voelt een beetje als in, ja, je hebt je tijd gehad om iets van je ambities waar te maken, nu zoek je het maar uit wat je doet met je leven, alsof het een martelgang richting je pensioen wordt. Maar als ik dit jaar gewoon ein-de-lijk bereik waar ik al een tijdje mee bezig ben () dan heb ik nóg 36 jaar. 36 jaar werken!!
Dan denk ik doe dan waar je écht zin in hebt en wat realistisch is en waar je kansen liggen. Ik wil en ga niet emo doen, maar ik begin na lange tijd en wat ik vandaag dan deels gedaan heb weer een beetje het licht te zien.
Als ik čcht leuk werk zou hebben dan snap ik dat wel. M'n huidige werk kots ik over 2 jaar ook wel uitquote:Op woensdag 30 september 2009 20:54 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel mensen met graagte veertig jaar lang willen doen wat ze nu doen voor werk.
Dat lijkt wel uit een songtext te komen!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef Keukenkast het volgende:
Ben eens stil en hou gewoon van me
Ja ach het is wat he dat Waxxer en studie, maar ik heb vandaag de Grote Stap gezet door inderdaad naar de, zoals Stroekie, waar hij ook moge zijn, zou zeggen: onderwijsinstantie geweest en heb wat babbeltjes hier en daar gedaan en in plaats van dat ik het gevoel kreeg dat ik er weggekeken werd, kreeg ik er weer helemaal zin in.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dat euhm... afstuderen... ?
Wat heb je vandaag gedaan dan?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:54 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel mensen met graagte veertig jaar lang willen doen wat ze nu doen voor werk.
Nog steeds in Zwolle?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ach het is wat he dat Waxxer en studie, maar ik heb vandaag de Grote Stap gezet door inderdaad naar de, zoals Stroekie, waar hij ook moge zijn, zou zeggen: onderwijsinstantie geweest en heb wat babbeltjes hier en daar gedaan en in plaats van dat ik het gevoel kreeg dat ik er weggekeken werd, kreeg ik er weer helemaal zin in.
Nadeel was wel dat het regende en dat er in de tussentijd een gebouw uit de grond is gestampt waar ik eerder gewoon met mijn fiets doorheen kon, dus ik moest zoeken naar een doorgang, toen zag ik een bruggetje om op de parkeerplaats te komen, toen ik daar eenmaal was bleek die parkeerplaats te zijn afgesloten met slagbomen en alles, dus ik stond en liep er behoorlijk te kutten steeds met mijn fiets, maar uiteindelijk kwam ik er wel.En toen zag ik wel een kind lopen en dat was dan blijkbaar een eerstejaars die een scheerapparaat voor zijn havo-diploma had gekregen. Maar als je 30 bent (of 29, of 31) dan moet je ook niet op de eerstejaars gaan letten. Of op de nieuwe docenten die jouw leeftijd hebben. Dat zijn dan wel weer van die dingen dat je zegt, joh, was dat maar wat anders.
Jajajaja.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog steeds in Zwolle?
Trouwens, mijn PC moest even opnieuw opstarten, en dáárna moest ik dit hele verhaal nog lezen....
Oma's tip: Snij een ui door en leg deze (vlakke kant boven) onder je bed.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja!
Vind liever iets uit tegen mijn verkoudheid. Mijn hersenen willen wel, maar mijn lichaam niet.
Ik zat me vandaag te bedenken, eigenlijk om mijn, ja, falen is een groot woord, laat ik het mijn "klunzen" noemen, dus om mijn "gekluns" te verbloemen, maar ik zat mij dus te bedenken dat het zelfs voor mij nog een hele lange periode is als ik tot mijn 67e moet werken. Niet dat ik nu rustig aan moet doen en alles, maar het verzacht de pijn een beetje.
De winkels gaan hier eerder dicht dan in DH.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Oma's tip: Snij een ui door en leg deze (vlakke kant boven) onder je bed.
Zou tegen verkoudheid helpen.
Dat is ook weer iets om over na te denken eigenlijk he...quote:Op woensdag 30 september 2009 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet waar Des is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |