Het is maar kleurstof, het smaakt er echt niet anders doorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de eerste.
Die 2de zou ik me echt niet aan wagen
Heel sterk, dus ik zou me daar niet aan wagenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maar kleurstof, het smaakt er echt niet anders door
Maar je hoofd zegt van wel.
Ow euh gadver! Hoewel die eerste er inderdaad wel lekker uit ziet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
PrinsessenpanneNkoekjes anyone?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die paarse was echt eng
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow euh gadver! Hoewel die eerste er inderdaad wel lekker uit ziet.
Maar gooi jij nou echt olijven op je pannenkoek?
Okequote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Hartige pannekoek met spek, olijven, pepers, kappertjes en paprika.
Hmmmmm
why that face?quote:
ja dat vonden wij ook alquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke![]()
Die tweede en derde pannenkoek zouden trouwens ook wel goed passen bij Halloween
Opgemerkt? hahaha er stond een compleet ADHD'rende, cheerende, meute!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
why that face?
Wordt je opgemerkt bij binnenkomst, is het ook niet goed
Ja nou....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Opgemerkt? hahaha er stond een compleet ADHD'rende, cheerende, meute!
Nou dat is OOK Disney hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:14 schreef Desmonkey het volgende:
Tweede pannenkoek ziet eruit als de moederkoek van Ursula de zeeheks..
Volgens mij kan je het recept wel direct via PM naar Xiance doorsturenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
Prinsessenpannekoekjes anyone?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die paarse was echt eng
Ja door mijn uitstapje van gisteren naar Gouda, en de nieuwe release ben ik zo druk als een hoer op 2e pinksterdagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:26 schreef Baltar het volgende:
't is maar een stille bedoeling hierzo deze ochtend
Hij heeft zich nog niet gemeld, zou ie op de vlucht zijn?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)eek-zino-brandt.html
Heeft KK een bommetje gedropt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |